Alla kategorier Optiker Stockholms län Upplands-Bro Klarsynt Blickfånget Optik

Blickfånget Optik

En del av Klarsyntwww.klarsynt.se

Torget 9, 196 30 Kungsängen — Visa karta

Välkommen till in till oss på Blickfånget Optik i Kungsängen!

När du väl kliver in genom dörren möts du av någon av oss - Maria Liss och Anette Chahdoura.
Vårt fokus ligger på att ge sig som kund god service genom kunskap och engagemang. Vi som jobbar på Blickfånget Optik är utbildade optiker och kan ge dig råd och tips angående din syn.

I samarbete med en rad olika företag kan vi hjälpa dig att prova ut men även tillverka terminalglasögon. Vårt bågutbud sträcker sig från enkelslipade till avancerade progressiva.

Hos oss hittar du märken som Pilgrim Eyewear, Inface, Michael Kors, Emporio Armani och mycket mer.
Mån-Tis: 00:00-00:00
Ons-Sön: Stängt

Läs vad 12 kunder tycker om Blickfånget Optik

• Else-Marie P

2019-08-22

Else-Marie P skrev om Blickfånget Optik
    Diverse service med glasögon och synfrågor under min gråstarrsoperationsperiod. Efter detta utprovning av nya glasögon. Och intyg om min syn för att sända in till TSV för nya villkor i mitt körkort.
    Jag har blivit vänligt, proffesionellt bemött.
    Hade förväntat mig att de två nya delägarna skull vara lika de tå tidigare, och den förväntan har fallit fullt ut. De förra två sålde till rätt efterträdare.
    Sammanfattning: jag kommer tillbaka och jag fortsätter att rekommendera Blickfånget. Läs mer
  • 2019-07-25

Madeleine L skrev om Blickfånget Optik
    Åkte dit för att göra synundersökning för körkort. Möttes proffesionellt och fick snabbt göra min undersökning. Personalen där var väldigt snäll trots min nervositet! Läs mer
  • 2019-07-20

Ann-Marie A skrev om Blickfånget Optik
    Bra bemött och väl omhändertagen. Läs mer
  • 2019-07-18

Berbic R skrev om Blickfånget Optik
    Hej
    Jag har köpt 2 par glasögon en av de nu förtiden progressiva och jag är jättenöjd.
    Blickfånget upplever jag som jättebra professionell bemötande attraktiva och kunniga.
    Vill gärna rekommendera de för att de är helt enkelt i kundernas tjänst. Då för man tacka och önska de allt väl.
    Med vänlig hälsning,
    R. Berbic Läs mer
  • 2019-07-18

Annelis L skrev om Blickfånget Optik
    Jag gjorde en ögon undersökning med kort väntetid och bästa bemötande. Det motsvarade helt mina förväntningar. Jag är mycket nöjd.
    Annelies Lindblom Läs mer
  • 2019-07-16

Lisbeth L skrev om Blickfånget Optik
    Synundersökning Blev bra bemött Kände mej omhändertagen Hade inga större förväntning ett trevligt bemötande vilket dom levde upp till. Sammanfattning allt var mycket bra. Läs mer

Moni R skrev om Blickfånget Optik
    Ny linsutprovning då den jag hade inte fungerade så bra. Testar nu en lins med högre styrka för läsning i bok o för dator. Alltid trevligt bemött av Anette som jag har. Läs mer

Eva A skrev om Blickfånget Optik
    Anlitat Blickfånget i många år och har alltid varit lika nöjd. Nya glasögon blev det denna gång,
    Eva Läs mer

Harry A skrev om Blickfånget Optik
    Utmärkt bemötande synkontrollite inköp av glasögon rementering till ögonkontakt Läs mer

Ali R skrev om Blickfånget Optik
    Köpte glasögon och är mycket nöjd med deras bemötande. Kunnig personal. Läs mer
  • Anita T

2019-07-12

Anita T skrev om Blickfånget Optik
    När jag skulle göra en vanlig synundersökning för terminalglasögon fick jag även ett så hjälpsamt bemötande för kontroll av andra ögonsjukdomar som jag var orolig för då det fanns i släkten. Proffsigt och förklarande besök gav mig en fantastiskt bra upplevelse av besöket och dessutom bra och snygga glasögonen 👍 Läs mer
  • 2019-07-11

Yvonne W skrev om Blickfånget Optik
    Har ej fått mina glasögon ännu. Vet ej om de är bra eller dåliga. Läs mer

Torget 9, 196 30 Kungsängen