Blickfånget Optik

En del av Klarsynt www.klarsynt.se
  • BadgeSixYears
1 139
Boka tid Ring 08-122 261 94 Dela

Välkommen till in till oss på Blickfånget Optik i Kungsängen! När du väl kliver in genom dörren möts du av någon av oss - Maria Liss och Anette Chahdoura. Vårt fokus ligger på att ge sig som kund god service genom kunskap och engagemang. Vi som jobbar på Blickfånget Optik är utbildade optiker och kan ge dig råd och tips angående...

1139 omdömen om Blickfånget Optik

Sedan starten hos Reco 2019

Viktoria Sofie L
Skrev om Blickfånget Optik

Proffsiga, trevliga och hjälpsamma! Bra utbud och variation av bågar, jag blir en återkommande kund.

Kristina B
Skrev om Blickfånget Optik

För Kristina är det svårt att hänga med saker.. Jag stödjer Henne när det inte riktigt fungerar i Det var bra för Kristina men blev orolig över sin kostnad. Svårt att få det som en bekräftelse..

Inger J

Trevligt bemötande bra service

Mali K

Tack mycket bra bemötande Glad å trevlig personal Tack för hjälpen Mali

Carl L
Skrev om Blickfånget Optik

Min upplevelse var bra hos blickfånget och det var bra personal och det gick snabbt och enkelt

Elsa L
Skrev om Blickfånget Optik

Ja blev bemött super trevligt, det gick snabbt och fick all hjälp jag behövde. Ja hade bra förväntningar, tycker allmänt att det var väldigt bra!

Eva-Sofia V
Skrev om Blickfånget Optik

Trevlig och kompetent personal. Som hae bemött min dotter med venlighet och tålamod.

Madeléne B
Skrev om Blickfånget Optik

Väldigt proffesionellt och trevligt bemötande. Jag är mycket nöjd med både undersökning, hjälp av att välja bågar och för glasögonen jag valde.

Birgitta L
Skrev om Blickfånget Optik

Ett trevligt bemötande av kunnig personal. Kommer att fortsätta gå dit

Maria H
Skrev om Blickfånget Optik

Jag köpte terminalglasögon. Trevligt bemötande, hon var lugn och inte stressad, gav mig tid. Visade bågar och gav förslag. Rekommenderar Blickfånget Optik.

Veronika F
Skrev om Blickfånget Optik

Väldigt kunniga, trevliga och hjälpsamma.

Janina A
Skrev om Blickfånget Optik

Professionellt och trevligt bemötande.

Elisabet S
Skrev om Blickfånget Optik

Bra tror jag!jag är nöjd.tack för hjälpen.

Barbro Ingeborg F
Skrev om Blickfånget Optik

Jag är helt nöjd med den hjälp jag fått med både synundersökning o hjälp med val av köp av glasögon! Blivit trevligt bemötande av kunnig personal! M.v.h. Barbro Forsmark

Linnea R
Skrev om Blickfånget Optik

Vi blev välkomna med ett glatt leende. Gillade de fö dem förklarade allt tydligt och det var som förväntat

Dordi S
Skrev om Blickfånget Optik

Bra service och trevlig och kunnig personal. Kändes väldigt seriöst!

Anna O
Skrev om Blickfånget Optik

Väldigt trevligt bemötande från alla jag träffade

Ulrika W
Skrev om Blickfånget Optik

Bra och proffesionellt bemötande.

Magnus K
Skrev om Blickfånget Optik

Trevliga och kompetenta optiker. Och jättebra service. Jag är mycket nöjd.

Haissam E
Skrev om Blickfånget Optik

Mottagandet var riktigt bra. Jag har gjort en synundersökning. Jag är väldigt nöjd.

Emma K
Skrev om Blickfånget Optik

Maria är en jättebra optiker som förklarar bra och har svar på alla frågor. Jättebra hjälp med urval av bågar också samt hjälp om man vill ha en annan färg som inte finns på plats i butiken.

Micael H
Skrev om Blickfånget Optik

Bra trevlig och duktig personal

Emma E
Skrev om Blickfånget Optik

Jag fick ett väldigt gott och proffesionellt mottagande på Blickfånget. Vi resonerade oss gemensamt fram till en lösning som passade min livssituation, och det har gjort stor skillnad i mitt liv. Bara lovord att ge till min optiker och den trevliga butiken i stort.

Anna T
Skrev om Blickfånget Optik

Jag blev väldigt bra bemött och allt var bra

Vesta J
Skrev om Blickfånget Optik

Jag blev mycket vänligt bemött och upplevde optikern som mycket kunnig på sitt jobb. Dessutom visade hon stort tålamod vid valet av glasögonbågar.

Lennart H
Skrev om Blickfånget Optik

Har aldrig haft bättre glasögon bra och kunnig personal

Anna-Lena Kristina K
Skrev om Blickfånget Optik

Jag blev mycket trevligt bemött

Bibi M
Skrev om Blickfånget Optik

Jag hade bokad tid för körkort syntest. Allting var bra och optiken hade snälla personal.

Annette E
Skrev om Blickfånget Optik

Gjorde synundersökning och köpte glasögon. Mycket professionell personal, bra hjälp vid utprovning av bågar, mycket trevligt bemötande.

Barbro E
Skrev om Blickfånget Optik

Har alltid levererat det bästa

Vanja S
Skrev om Blickfånget Optik

hela processen gick riktigt snabbt och de va smidigt

Ossian F
Skrev om Blickfånget Optik

Mycket bra och snabb Kundservice. Synundersökningen var utmärkt och för rimlig päng

Kristine H
Skrev om Blickfånget Optik

Mycket bra service och bemötande, proffsiga och trevliga!

Anna B
Skrev om Blickfånget Optik

Jag gjorde ett synundersökning för körkort. Det var lätt att boka tid. Proffsigt bemötande under hela besöket. Trevlig atmosfär. Bra information gällande mitt ärende om synundersökning för körkort, att hon påminde om hälsodeklaration i samband med besöket var ett plus.

Tarja H
Skrev om Blickfånget Optik

Proffsigt mottagande, otroligt kunnig och trevlig personal som ledde mig från synundersökning till nya glasögon på näsan! Rekommenderas varmt!

Emmanuel N
Skrev om Blickfånget Optik

Dom visar verkligen att dom bryr sig om din syn och lägger in allt i deras arbete för att göra dig nöjd med det du får. Dom slarvar alltså då inte in the slightest. Dom gör värdig din tid. Sociala och trevliga. Fina glasögon samt ställe. Bästa stället att gå till om du behöver checka in dina ögon och så tbh

Tobias G
Skrev om Blickfånget Optik

trevlig bemötande och snabb hjälp med att kolla synen för körkortet

Cecilia M
Skrev om Blickfånget Optik

Mycket bra bemötande och service!

Monica L
Skrev om Blickfånget Optik

Snabbt, smidigt och professionellt. Rekomenderas varmt.

Christina L

Trevligt bemött. Kompetenta.

Susann B
Skrev om Blickfånget Optik

Vänligt och professionellt, fick Stort förtroende.

Anna E
Skrev om Blickfånget Optik

Suoerbra och snabb service när jag behövde glasögon snabbt, rekommendera dom varmt

Shukri Isaaq W
Skrev om Blickfånget Optik

Min upplevelse var jättehärligt och varmt välkommen.

Birgitta K
Skrev om Blickfånget Optik

Mkt trevligt punktligt bemötande när jag var där för en syn undersökning

Caroline N
Skrev om Blickfånget Optik

Superfint och tryggt bemötande!

Peter C
Skrev om Blickfånget Optik

Allt var bra men hade önskat ett litet större urval av bågar

Robert E
Skrev om Blickfånget Optik

Väl bemött med fokus på uppgiften. Och jag slapp försök att sälja mig annat utöver det jag var där för.

Casper S
Skrev om Blickfånget Optik

Den var helt otroligt underbar och gick snabbt

Hanin K
Skrev om Blickfånget Optik

Bra service och underbart bemötande. Jag var mycket nöjd med

Britt K
Skrev om Blickfånget Optik

Positivt bra bemötande och bra behandling