Blomsterbergs Sängar

År 1926 bestämde sig Hugo Blomsterberg för att starta möbelaffär i Eslöv. Sedan dess har företaget drivits i generation efter generation av Blomsterbergare. Vi har numera en tre butiker, belägna i Löddeköpinge, Lund och Ängelholm samt ett centrallager i Eslöv. Vi har fått våra kunder att sova gott sedan 1926 helt enkelt. Vi har ett stort sortiment av skandinaviska sängar och det är ju skandinaviska sängar som vi fokuserar på. Hos oss hittar du ett väl utvalt sortiment av sängramar, sängbord och sängkläder av alla olika slag. Behöver du dessutom sängen levererad hem till dörren så löser vi detta. Vi på Blomsterbergs Sängar har genom åren tillskansat oss stor erfarenhet inom yrket. Därför har vi stor expertis i våra butiker. Tveka inte att höra av dig till någon av våra sängexperter för en sängprovning.
  • Sålt sängar sedan 1926

4.7 / 76 recos
Trelleborgsvägen 14, Malmö
4.7 / 154 recos
Midgårdsgatan 11, Ängelholm
"Vi var ute efter två nya ställbara sängar och fick tag på ett par som verkligen passade oss! Verkligen professionellt och trevligt bemötande genom hela köpprocessen, från första besöket i butik, demo..."
Mikael P anlitade Blomsterbergs sängar i Ängelholm
"Köpte ny säng, täcken, kuddar, lakan osv. Perfekt bemötande, och förklaringar av hur dom olika sängarna fungerade och var uppbyggda."
Niklas W anlitade Blomsterbergs Sängar Löddeköpinge
"Vi köpte nya sängar, de blev snabbt och effektivt monterade och det bästa av allt att ni tog med er våra gamla sängar!!! Trevlig personal. Mycket nöjda med bemötandet och nu sover vi så gott så gott."
Bo P anlitade Blomsterbergs Sängar i Lund

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar