Alla kategorier Sängar Skåne Kävlinge Blomsterbergs Sängar

Blomsterbergs Sängar

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Blomsterbergs Sängar i Löddeköping hittar du på Marknadsvägen. Blomsterbergs Sängar säljer endast skandinaviska sängar. Historien om Blomsterbergs sängar tog sin början i Eslöv 1926 sedan dess har de arbetat med stor passion och glädje för att leverera riktigt bra kvalité och service till sina kunder. Idag säljer de Skandinaviska sängar i Löddeköping och fortsätter med visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 100 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar

• Rose-marie S
    Rose-marie S skrev om Blomsterbergs Sängar
    En ok upplevelse. Fick hjälp när vi behövde men ändå lite tid själv för att samla sina intryck.
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande och bra service såväl i butik som vid leverans vid vårt köp av sängar.
  • Christina E
    Christina E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag bokade in en sängprovning. Det gick mycket snabbt att få tid. Jag fick ett bra bemötande och bra rådgivning när det gällde val av säng. Sängarna levererades som utlovat och de som körde hem sängarna var trevliga och tillmötesgående. Den totala upplevelsen av köpet var mycket positiv.
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Har nog aldrig varit så nöjd med hjälpen jag fått i en butik i hela mitt liv! Kunnig personal, vänligt och proffsigt bemötande. De tar verkligen hand om sina kunder. Köpte en säng klassen dyrare. Personalen la ner hela sin själ för att mitt sängköp skulle bli så bra som möjligt.
  • Gun G
    Gun G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt och professionellt bemötande i butik. Duktiga montörer. Noggrant utvalda sängar som passar 2 olika individers sätt att sova. Sover som på moln.
  • Hans D
    Hans D skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande i butik vilket ledde till affär. Leverans inom avtalad tid. Leverans och montering proffsigt utfört. Vi är nöjda och rekommenderar er gärna.
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kunde inte varit bättre! Bra service från början till slut.
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kompetent personal med bra utbud
  • Malin W
    Malin W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service i butiken och vid leverans
    Nöjd med köpet. Fick en personlig kontakt i butiken som jag kan kontakta vid frågor
  • Erik L
    Erik L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Suveränt bemötande. Snabb och lätt leverans! Inga problem alls!
  • Björn S
    Björn S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra service, både i butik och hemleverans. Lugnare säljare än på exempelvis Sova. Köpte gavelkuddar som var utställningsex som vi inte gillade. Inget problem att byta dessa. Tack för bra service!
  • Per Gunnar T
    Per Gunnar T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service och leverat till avtalet tid
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi blev väl bemötta och allt levererades
    som utlovat!
  • Jonny O
    Jonny O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och trevliga killar som arbetade bra
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande och bra information. Bra och smidig leverans på utlovad tid.
  • Jan P
    Jan P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra varor levererade i tid samt god service.
  • Emma S
    Emma S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Superbra allting både service i affären och monteringen
  • Ewa M
    Ewa M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Försäljaren på Löddeköpinge affären var mycket trevlig och framför allt kunnig. Leveransen av sängarna kom på utsatt tid. Det finns emellertid förbättringspotential för de somlevererade sängarna och bäddsoffan vad beträffade service. Jag var lovad tre prydnaydskuddar.det blev emellertid endast två.
    //Ewa Malmborg
    2017-03-03 Håkan L svarar Ewa M
    Hej Ewa!
    Tack för ditt svar och för ditt beröm av bemötandet i butiken. Positivt också att den utlovade leveransen kom i tid. Jag ber om ursäkt om våra leveranskillar vid tillfället kan agerat stressat, en förklaring kan vara att det va en samleverans med bäddsoffan (då den är såld från Eslöv kan något strulat till det). Killarna brukar i regel få massor av lovord av kunder på framförallt sin punktlighet men även för den skull flexibilitet och jag kommer göra allt i min makt för att se till att sådant här är undantag som bekräftar den regeln.
    Beträffande prydnadskuddar så ska såklart det som utlovats levereras, detta ordnar vi omgående!

Håkan L
  • Bertil I
    Bertil I skrev om Blomsterbergs Sängar
    God service,bra säng.inget att klaga på.
  • Jonas D
    Jonas D skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra!!!kunniga försäljare bra leverantörer inget besvär när en liten detalj glömdes vid leveransen,levererades ett par dagar efter!!!
  • Leif O
    Leif O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och trevligt bemötande
    Hälsningar
    Leif Olsson
  • Leif N
    Leif N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Ett kunnigt, personligt och övertygande möte som resulterade i ett par fantastiska sängar
  • Jan K
    Jan K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Ett bra sortiment av kvalitévaror
  • Bent S
    Bent S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Blomsterbergs har från första början uppträtt mycket professionell och mycket kunniga. Jag är mycket nöjd med min affärsrelation med Blomsterbergs.
  • Björn R
    Björn R skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och uppmärksam service. Bra tips på prisvärt erbjudande. Kaffe :-)
    Allmänt proffsig och bekväm upplevelse.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Blomsterbergs Sängar
    God hjälp i butiken av kunnig personal. Bra service vid leveransen.
  • Eva P
    Eva P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vänligt och proffsigt bemötande.
  • Britt L
    Britt L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fantastiskt fint bemötande o en mycket bra service
    När man äntligen kom fram på telefonen
    Ni måste omgående förbättra tillgängligheten
    Vi var 2 personer som ringde hela tiden men signalerna gick bara fram o ingen svarade
  • Per-erik N
    Per-erik N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service och trevlig personal vid köp och utlämning av dotterns säng, men återkoppling/information om att sängen var försenad och statusen när den istället skulle komma var under all kritik... Vi fick själv ringa och ha koll på statusen...
    Sängen är annars helt underbar och dottern njuter...

5 av 5 på köp och utleverans men sänks till 2,5 för utebliven återkoppling..,
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi hade bokat möte och blev väldigt proffsigt o trevligt bemötta. Stor produktkunskap och förståelse av våra behov. Lätt att ta beslut direkt och beställa sängarna. Normalt sett brukar vi behöva många besök för att komma till skott.
  • Ulf F
    Ulf F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra information vid sängköpet. God service.
  • Peter D
    Peter D skrev om Blomsterbergs Sängar
    ...mycket trevligt och proffsigt bemötande
  • Malin J
    Malin J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig personal som kan det dem säljer. Och leveransen var snabb och effektiv 👍🏻😃
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Snabb leverans och bra bemötande i butik.
  • Kerstin G
    Kerstin G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra upplevelse. Med kunnig personal.
  • Jan Erik P
    Jan Erik P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi fick ett mycket fint och trevligt bemötande i affären.
    Det resulterade i nya sängar som vi är helt nöjda med.
    Kan varmt rekommendera Blomsterbergs säng varuhus i Löddeköpinge..
  • Shirley B
    Shirley B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fantastiskt upplevelse! Bra service och snälla personal. ;)
  • Malin S
    Malin S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Seriösa och kunniga. Smidiga m leverans o i övrig kontakt.
  • Mari L
    Mari L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt nöjd med sängen som köptes till sonen. Dock blev jag lurad på utlovad rabatt/kampanj.
    2017-01-18 Håkan L svarar Mari L
    Hej Mari, tack för ditt svar!
    Vad härligt att det blev bra med sängen och att sonen är nöjd. Beklagar att du känner dig lurad trots att vi (Blomsterbergs Sängar) kompenserade för kampanjen som utgått från leverantören.
    Kom in till oss när det gäller framtida köp så ska jag se till att ni gör en tillfredsställande affär och att rådande kampanjperiod belyses tydligare.

Mvh Håkan
  • Lennart K
    Lennart K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Supernöjda med allt. Dels är sängen precis så skön som förväntat och dels så blev leverans och slubetalning så smidigt som utlovat! 100%!
  • Tommy P
    Tommy P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Är en helnöjd kund. Mycket bra och trevligt bemötande både i affären och vid leveransen i vår bostad. Kanonbra jobbat Blomsterbergs Sängar. Sängarna är till mycket stor belåtenhet.
  • Anders B
    Anders B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Gjordes en väldigt bra leverans samt att man överraskades med en liten present. De som levererade var väldigt professionella.
  • Clara B
    Clara B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fantastisk service, rekommenderas oerhört mycket!
  • Pianostämmare Mårten W
    Pianostämmare Mårten W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Proffsig personal som hjälper till att hitta rätt bland alla val.
  • Lucas J
    Lucas J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service både i butik och leverans
  • Rolf S
    Rolf S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Hej! Är mycket nöjd med Info och deras kunskap samt Service.Även en lättsam kundkontakt gör det inte sämre. Mvh Rolf Silfverberg Malmö
  • Josefin D
    Josefin D skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi är så nöjda med vår nya säng och även med den fantastiska hjälp och service vi fick av säljaren Daniel. Rekommenderar Blonsterbergs sängar till alla jag känner!
  • Gert-inge B
    Gert-inge B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Ett väl fungerande företag med bra anda och service.
  • Johan B
    Johan B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service,prisvärt ,rekommenderas för ett smidigt köp!
    / Johan
  • Kerstin Z
    Kerstin Z skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fullständigt nöjd.fint bemötande. God service..harr handlat hos er i många år alltid lika nöjd

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge