Blomsterbergs Sängar

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Löddeköping!

Historien om våra sängar tog sin början i Eslöv år 1926. Sedan dess har vi arbetat med stor passion och glädje i fokus för att leverera riktigt bra kvalitet och service till våra kunder. Vår butik hittar du på Marknadsvägen 12 där vi endast säljer skandinaviska sängar.

Vi har visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Kom förbi oss för att kolla in utbudet så berättar vi mer om våra fina produkter och hjälper dig hitta rätt!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 215 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar

• Linda S
    Linda S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi har fått ett proffesionellt bemötande från det att vi klev in i butiken i Löddeköpinge och tills sängarna stod på plats i vårt sovrum.
    Vi har köpt ställbara sängar med sänggavel mm.
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och kunnig säljare, kunde allt om sängar även om de saker man inte själv tänker på. Exempel hur fjädringen fungerar och är uppbyggd. Även leveransen fungerade bra. Den enda synpunkt jag har är att man kunde ringa upp en halvtimme innan man kommer även om det finns en avtalad tidsintervall på två timmar. Så slipper man ta ledigt i från jobbet mer än den tid som behövs.
  • Jerry-heikki J
    Jerry-heikki J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt trevligt bemötande av Daniel när vi var och shoppade sängar. Daniel var mycket kunnig och visade skillnader på sängar så vi kunde väljda rätt. Leverans till oss var ochså väldigt smidigt.
    Vi rekommenderar Blomsterbergs Sängar till alla som letar efter säng!
  • Sofie C
    Sofie C skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevlig och kunnig personal. Köpte en kontinentalsäng och sover såå gott.
  • Anna A
    Anna A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Inget att klaga på.
    Fick bemötande som man kan förvänta sig, dvs bra.
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag och min fru fick hjälp med att se ut två nya sängar av bättre kvalitet. Vi fick hjälp direkt i butiken och hade bra samtal och full hjälp i säkert 40 min. Fick prova allt från mycket dyrt till billigt och det kändes som vi fick en ärlig bedömning vad som passar oss från säljaren. Vi fick full hemkörning och montering vilket var skönt även om det tog några veckor innan leverans men det gör det med en soffa också.
    Byter vi sängar någon gång i framtiden är det hit vi går igen.
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Blomsterbergs Sängar
    Välja säng tillverkare
    Provligga för och nackdelar
    Personligt bemötande
    För övrigt nöjd med produkterna
  • Eva K
    Eva K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Skulle köpa nya sängar o fìck hjälp att hitta riktigt bra sängar.så vi är supernöjda 😊
  • Erik N
    Erik N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande. Trevlig personal
  • Birgit U
    Birgit U skrev om Blomsterbergs Sängar
    Hej!
    Efter två månader har den starka kemikalielukten äntligen försvunnit ur sängen!
    Sänggaveln har vi inte kunnat använda på grund av mycket stark krmikalielukt som orsakat huvudvärk
    och besvär i andningsvägarna!
    Så tyvärr har inte sängen uppfyllt våra förväntningar!!!
    ☹️
  • Ebba I
    Ebba I skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service från början till slut av samtlig personal
  • Bo S
    Bo S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Toppen sängar ! Mycket bra service ! Vi är supernöjd!
  • Birgit N
    Birgit N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag köpte en bäddmadrass och är nöjd med information och bemötande, ett bra köp!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi träffade en väldigt serviceminded kvinna i butiken som tog mycket väl hand om oss vid våra besök. Tack vare hennes engagemang hittade vi rätt madrasser vilka vi köpte och fick levererat hem. Männen som levererade våra nya madrasser skötte även dem detta på ett bra sätt. Vänligen / Stefan Elfving
  • Kristian H
    Kristian H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service vid köpet inklusive rådgivning.
    Något längre leveranstid än utlovat drar ner lite på betyget.
  • Jill B
    Jill B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kunnig person i butiken med gott bemötande. Bra kontakt inför leverans och även nöjd med hur leveransen genomfördes.
  • Per O
    Per O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Inköp av 2 ställbara sängar.
    Proffsigt och framför allt sakkunnigt bemötande i butik.
    Leveranstid helt acceptabelt.
    Leverans och inställningar utan anmärkning.
    Vi hade gärna sett någon form av inbyte av befintliga sängar.
    Än så länge upplever vi produkten som vi förväntade oss.
    Dock återstår att se hur kvalitet och funktion håller sig genom åren.
  • Gert H
    Gert H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi besökte er butik i Löddeköpinge för att se vad som fanns, då våra nuvarande sängar blivit för "trötta". Vi fick en omedelbar kontakt med butikschefen som snabbt ställde rätt frågor för att kunna "tratta ner" vårt behov. Därefter valde vi mellan 3 modeller. Vi fick en oerhört guidning om vad man ska tänka på, för- o nackdelar, kroppens fysiologiska reaktioner osv. Säljsnack? Ja kanske lite grann. Men man fick förtroende för säljarens kunskap i ämnet. Vi fick en offert så att vi kunde fundera i två dagar, därefter bestämde vi oss. Vi är väldigt nöjda med leverans o montage, och därefter även med kvaliteten på sängarna.
  • Stina R
    Stina R skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kunnig
    Pedagogisk
    Vänlig
    Inkännande för de behov jag / vi framställde
  • Anders W
    Anders W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande, service utöver det vanliga. Vi ville ha en speciell kontinentalsäng med hel kassett, det skulle dröja innan vi kunde få den. Under väntetiden fick vi delad kassett, Blomsterbergs levererade och bytte kassetten när den hela kom. Vi är mycket nöjda med Er.
  • Marcus E
    Marcus E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fick en delad madrass istället för en hel som utlovats pga att Jensen inte tillverkar madrasser i det mått vi valde som hela. Detta löstes mycket smidigt genom att vi istället fick en madrass av ett annat märke utan extra kostnad
  • Marianne S
    Marianne S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Utmärkt bemötande med resultat att jag kunde köpa en säng som tillgodoser mina behov.
  • Kristina T
    Kristina T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte 2 sängar. Fick ett jättebra bemötande i affären. Är nöjd med allt.
  • Britt-marie K
    Britt-marie K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och snabb service per telefon. Snabb leverans och bra service med montering
  • Brian M
    Brian M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Snabbt enkelt och bra kvalitet
  • Per A
    Per A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Sängar, fick ett bra intryck av säljare redan från de att vi steg in i butiken.
    Bra service hela resan.
  • Carina S
    Carina S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande från början till slut
  • Gabriella H
    Gabriella H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Är supernöjd över kundmottagande och flexibilitet. Trevlig personal och vänligt bemötande.
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service, hjälpsamma och trevlig personal. Snabb leverans efter sängen kom till affären, trevlig personal som levererade sängen också.
  • Susanne U
    Susanne U skrev om Blomsterbergs Sängar
    Handlade i Lödde. Alldeles utmärkt kundbemötande och service. Killarna som levererade sängarna får också allra högsta betyg!
  • Jörgen P
    Jörgen P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Sympatisk och proffsigt.
    Köpte sänggavlar.
  • Amra P
    Amra P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fick olika ben monterade på sängen. Märkte det sen. De kom snabbt och bytte. Alla ben var då samma, men det var inte de ben jag hade beställt. Orkade då inte ringa igen. Trevlig personal som ändå har ett bra bemötande.
  • Lars P
    Lars P skrev om Blomsterbergs Sängar
    😍😍 Trevligt bemötande i butik, bra upplysning om säng och tillbehör. Utlovad leveranstid höll föredömligt. Smidig, snabb och bra installation. Kan helt klart rekommendera detta företag till zandra kunder. Toppen
  • Hans P
    Hans P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket professionellt bemötande! Trevlig personal.
  • Wiola E
    Wiola E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi har köpt sängar, sängbord. Bra service. Snabb leverans,
  • Karin F
    Karin F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte sängar av er. Mycket trevligt bemötande från köpet till sängarna kom på plats.
  • Nils G
    Nils G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte en bäddmadrass av en oengagerad försäljare. Fick reda på att förväntad leverans var ca 2 veckor som även skrevs in på kvittot. När jag gick dit så ändrade de sig till att ”det alltid tar 4 veckor”. Madrassen kom till slut och inget att klaga på sen.
  • Börje J
    Börje J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kontinenralsäng. Jättetrevligt jag bemötande.
    Vi är mycket nöjda med vårt köp.
    Även mycket nöjda med leveranspersonalen.
    Jättebra att de tog de gamla sängarna i retur.
  • Eva P
    Eva P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra och mycket trevlig prrsonal
  • Kati F
    Kati F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag är mkt nöjd med bemötandet av alla jag var i kontakt med på Blomsterbergs sängar. Fick kloka råd vid valet av säng, Jensen Ambassadör och ör väldigt nöjd ned den.
    Även leverans och komplettering med sänggavel fungerade bra.
    Kan verkligen rekommendera dem vid köp abc-en så viktig (och dyr) sak som din säng.
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande och bra hela vägen från köp till leverans.
    UTMÄRKT !!/Mvh Stefan
  • Ronald P
    Ronald P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpt 2 Hilding sängar ör 42 000 kr på Center Syd i augusti i år. Säljaren var trevlig, men höll inte ord. Lovade återkomma om leveranstid - hörde inte av sig - sängarna levererades senare än lovat. Sälaren ringde sen lev. tiden bekräftats av en annan anställd. Lovade ”hitta på något som kompensation. Bröt även detta löfte. Är inte ute efter kompensation, men avskyr folk/företag som avger falska löften. Nöjd med leveransen och produkten, men säljarens brutna löfte kastar mörk skugga ”som bitter eftersmak” tyvärr.
  • Peter E
    Peter E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi köpte nya sängar, vi åkte till Blomsterbergs sängar pga att familjen handlat där tidigare. Vi blev mycket bra bemötta och fick bra hjälp .
  • Leine B
    Leine B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevligt bemötande i butiken då vi inhandlade Jensensängar. Vi kan tänka oss att handla där igen. Killarna som kom med sängarna var trevliga och snabba.
  • Lars-göran P
    Lars-göran P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Toppen! Bra bemötande och proffsiga, mycket kunniga! Kommer att rekommendera till vänner och bekanta!
  • Knut E
    Knut E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande och bra service
  • Jeanette G
    Jeanette G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi köppte nya sängar och sängbord.
    Ett proffsigt bemötande.
    Vi är mycket nöjda med blomsterbergs och kan varmt rekommendera till andra.
  • Susanne G
    Susanne G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fantastiskt bemötande utmärkt service från köp till hemtransport och upp packning.
  • Anders M
    Anders M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och kunnig personal.
    Bra service med hemkörning och hämtning av gammal säng.
  • Gregor G
    Gregor G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra utbud, inte jätteengagerad säljare. Stod 2 veckors leverans, men blev 4.