Alla kategorier Sängar Skåne Kävlinge Blomsterbergs Sängar

Blomsterbergs Sängar

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Blomsterbergs Sängar i Löddeköping hittar du på Marknadsvägen. Blomsterbergs Sängar säljer endast skandinaviska sängar. Historien om Blomsterbergs sängar tog sin början i Eslöv 1926 sedan dess har de arbetat med stor passion och glädje för att leverera riktigt bra kvalité och service till sina kunder. Idag säljer de Skandinaviska sängar i Löddeköping och fortsätter med visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Välkommen!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 165 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar

• Karin H
    Karin H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra, trevligt och förtroendeingivande telefonsamtal vid förfrågan samt vid beställning av säng. Snabb leverans utan bekymmer. Transportpersonalen var mycket vänliga och jobbade effektivt och kom när de skulle!
  • Gabriele C
    Gabriele C skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jättebra service. Bra försäljning med inlyssnande på vad vi som kunder efterfrågade. Bra kunskap och förmedling av information. Vi är supernöjda från första besöket fram till leverans. Toppbetyg!
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi fick hjälp med att hitta en säng som passade våra behov och budget. Jag fick ett mycket positivt intryck av säljaren, som var både kunnig och hjälpsam. Jag tycker generellt att det är svårt att prova säng i butik eftersom man inte vet hur nöjd man är med sängen innan man sovit i den, men vi fick bra hjälp med val av madrass och dylikt. Efter att ha sovit i den i några veckor är vi mycket nöjda.

Överlag är vi kanonnöjda med köpet, och kan verkligen rekommendera Blomsterbergs för den som är på jakt efter ny säng! Bra produkter och väldigt bra service.
  • Lotta B
    Lotta B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag köpte nya sängar och fick i samband med detta mycket kompetent och bra hjälp från era säljare i Löddeköpinge. Fantastiskt med hemkörningen av sängarna. Utan den tjänsten hade jag inte köpt nya sängar.
  • Inger P
    Inger P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi köpte sängar. Vi blev väl bemötte av kunnig och trevlig personal. Bra service med hemleverans och montering.
  • Carina P
    Carina P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Det fungerade jättebra allt enligt överenskommelse
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Blomsterbergs Sängar
    vi var på blomsterbergs sängar i löddeköpinge för att skaffa oss information kring sängköp. vi tittade runt och en säljare kom och frågade om vi behövde hjälp. vi blev visade flera olika sängmodeller trots att vi viste ganska bra vad vi önskade köpa. mycket bra service fick vi av Daniel och mångafrågor svarade han på. han var väldigt påläst. vi är mycket nöjda med vårt köp.
  • Håkan W
    Håkan W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och kunnig försäljare.
  • Janet S
    Janet S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kan inte tänka mig bättre service
  • Åke G
    Åke G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Våra sängar köptes i Löddeköpinge och levererades till Kivik . Vi är nöjda med bemötandet och varan från vårt första besök till leveransen.
    Nöjd kund
  • Ida O
    Ida O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra servic när vi köpte säng till vår dotter.
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi har upplevt leveransen och köpet som mycket bra, vår upplevelse av sänginköpet var mycket gott
  • Patrizia B
    Patrizia B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Allt bra. Skon sang. Sover jattebra.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt bra, snabb montering, tog med gamla sängen. Allt enligt överenskommelse. Vi är helnöjda och rekommenderar verkligen Blomsterbergs till alla.😋
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Blomsterbergs Sängar
    För ca 1 år sedan köpte vi en säng till vår dotter och nu i juni månad så beställde vi en sänggavel till den köpta sängen. Säljaren tog lätt fram uppgifter vilken sänggavel som passade. Fick då besked att det var leveranstid på gaveln. Säljaren tog kontakt med oss att leveranstiden blivit uppskjuten och som kompensation fick vi ett påslakan för det för dottern skulle få gaveln till sin födelsedag.
    Ett mycket trevligt bemötande och stor kunnighet trots att vi var en liten kund.
  • Sevim K
    Sevim K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fick jättebra service när vi var i butiken. Väldigt engagerad personal som lyssnar på dig och vad du vill/ önskar av en säng.
    Rekommenderar starkt Blomsterbergs sängar.
  • Eva N
    Eva N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte en Jensen kont Supreme, bm optima, ben triangel+stödben, gavel Fenix och bm skydd soft protest. Blev väldigt bra bemött och fick mycket bra service.
  • Margaretha S
    Margaretha S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Helt ok men jag är inte helt nöjd med produkten.
    2017-08-14 Håkan L svarar Margaretha S
    Tack för ditt svar Margaretha!
    Vi är inte vana vid att våra kunder inta är helt nöjda och endast upplever köpet som Helt ok. Då vi alltid jobbar på att ha de nöjdaste kunderna så är vi nyfikna på att ta reda på vad som inte är till full belåtenhet. Ta kontakt med mig så ser vi om vi kan hitta vart skon klämmer.

Håkan
    Butikschef
  • Clas N
    Clas N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fick alla hjälp jag behövde. Mycket trevligt bemötande från Håkan (butikschef och säljare). Killarna som levererade in i sovrummet och monterade super snabba och trevliga.
    Kan varmt rekommendera Blomsterbergs Sängar i Löddeköping.
    Supertjänst med lämnandet till sovrummet och den gamla skiten i retur. Ingen extra kostnad
  • Maria W
    Maria W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi är mycket nöjda med bemötande och välvilja från personalen både vad gäller beställning av sänggavel och inköp av kuddar/lakan.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Pga min hustrus ryggoperation och besvär med att ta sig i och ur säng valde vi att köpa två ställbara sängar för ca 40 000 kr.
    Tyvärr visar det sig nu att vi fått två olika sängar som är svåra att passa sida vid sida. Vi köpte också en delad bäddmadrass för att kunna både höja olika men också sova tillsammans i nedfällt läge. Tyvärr funkar inte detta och inte förrän nu inser jag att vi fått sängar olika märkta?
    Efter kontakt med Daniel på Centersyd visade det sig vara möjligt att enkelt åtgärda. Snabbt och bra bemötande när jag trodde att vi skulle vara lite på kollisionskurs...
  • Vigun G
    Vigun G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevlig och duktig sängexpert/säljare då vi köpte vår Jensen kontinentalsäng. Leverans och "installering" till full belåtenhet. Kul överraskning med badlakan & solbrillor i kasse.
    Hälsningar
    Vigun & Rolf Granelli
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag är jättenöjd med mitt köp. Jag fick ett jättefint bemötande i affären och killarna som levererade och monterade gjorde det jättebra. Ett plus att ni tar med et den gamla sängen också!
  • Karl S
    Karl S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Suverän service, behövde sängen en lördag när lagret ej var öppet, de ställde undan sängen så att vi enkelt kunde hämta upp den och betala via telefon då jag ej hade möjlighet att komma förbi vid öppettider.
    Världsklass!
  • Bertil T
    Bertil T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande och bra produkter till rätt pris.
  • Anders O
    Anders O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Blomsterbergs sängar är mycket proffsiga och servicemedvetna. Jag ger dom högsta betyg😘👍👍👍😘
  • Nina H
    Nina H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt bra, fantastisk respons!

Jag kom in och frågade om en beställningsvara, de återkom dagen efter (något Sova inte lyckats med på 2 veckor trots påminnelser)
  • Hamdi S
    Hamdi S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevligt bemötande! Nöjd med vårt köp och leverans.
  • Linda T
    Linda T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Super bra service, trevlig personal, bästa sängen någonsin!
  • Inger E
    Inger E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande och bra service
  • Andrea O
    Andrea O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Nöjd och glad med servicen i butiken i Lödde.
    Trevlig och effektiv leverans.
    Vi njuter av våra fina sängar :-)
  • Carina B
    Carina B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och mycket professionell personal. Trotts strul med priset på sängen är jag supernöjd.
  • Simon W
    Simon W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och kompetent personal!
  • Sara H
    Sara H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Underbara försäljare, världens skönaste säng från Jensens :)
  • Suzan A
    Suzan A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevliga hjälpsamma personal. Jätten bra
  • Mats H
    Mats H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte en Ekens exellelent. Bra bemötande av säljaren Håkan i butiken. Bra genomgång av de olika sängarna ur sortimentet. En säljare som hittat rätt balans genom att ge bra information och inte gå på som en gesäll för att få sålt produkten. Leverans inom utlovad tid. Bra leveranskillar. Har haft sängen en vecka. Har träningsvärk varje morgon då sängen inte ännu är inlegad. Kan ta någon vecka till enligt upplysning från säljaren vid köpet. Sängen är ståtlig på ett sätt som nästan får mig tårögd. Den ger ett kungligt intryck. Som kritisk konsument hade det varit spännande att jämföra denna säng utifrån komfort och hållbarhet med typ Ikeas modeller. Är det alltid så att man får vad man betalar för. Har du resurserna så är Blomsterbergs i Lödde något för dig.
  • Elna N
    Elna N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Hej!
    Jag svarar inte på undersökningar på nätet.
    MVH
    Elna Nordén
  • Helene A
    Helene A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jättefina sängar och bra leverans!!!
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande! Höll utlovade leveranstider! Trevlig och inspirerande butik! Kan varmt rekommenderas.
  • Emma P
    Emma P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra leverans, smidigt och enkelt.
  • Torbjörn P
    Torbjörn P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra säljare blev mycket bra bemöta av dom bra kan rekomondera dom 👍
  • Jill L
    Jill L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Helt nöjda. Trevligt bemötande.
  • Cenk G
    Cenk G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Allt gick väldigt snabbt från det att vi bestämde oss för att köpa en säng från Blomsterbergs. Leverans inom en vecka och duktiga killar som bar upp, samt tog tillbaka den gamla. Kunskapen och servicen i butiken var klanderfri!
  • Carl-erik O
    Carl-erik O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Allt är mycket bra utom att bäddmadrassen kasar mer när man kör upp huvudsektionen och följer inte med tillbaka när man sänker huvudsektionen tillbaka till horisontellt läge. Madrassen är tung att flytta tillbaka.
  • Ebba W
    Ebba W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jättenöjd med allt ! Från försäljning till leverans . Glad Påsk !
  • Jan-anders T
    Jan-anders T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi fick ett fantastiskt mottagande av personalen. De förklarade skillnaden på de olika sängtyperna. Slutade med att vi köpte en kontinental säng. Har rekommenderat butiken till andra, där vi vet att ett par i alla fall har varit ute och köpt en säng.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Blomsterbergs Sängar
    På det hela bra service. Dock var det fel på en av de levererade sängarna. Reparation genom Carpe Diem gick snabbt. Kompensation är utlovad men .....??
  • Erika B
    Erika B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt smidig leverans. Tog inte mer en tjugo minute så hade jag min säng monterad och den gamla bortforslad. Har sovit som en prinsessa sen dess.
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket duktig säljare som berättade om de olika sängarna. Han såg hur vi låg i dom och berättade hur det såg ut. Ingen påstridighet/tjat om att vi skulle köpa. Bra service när dom kom med sängen dom gjorde allt och tog med sig den gamla sängen. Jag kan varmt rekommendera Blomsterbergs sängar!
  • Jan S
    Jan S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig personal iLödde .skön säng att sova i och perfekt o punktlig leverans av sänge😊

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge