Alla kategorier Sängar Skåne Kävlinge Blomsterbergs Sängar

Blomsterbergs Sängar

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Löddeköping!

Historien om våra sängar tog sin början i Eslöv år 1926. Sedan dess har vi arbetat med stor passion och glädje i fokus för att leverera riktigt bra kvalitet och service till våra kunder. Vår butik hittar du på Marknadsvägen 12 där vi endast säljer skandinaviska sängar.

Vi har visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Kom förbi oss för att kolla in utbudet så berättar vi mer om våra fina produkter och hjälper dig hitta rätt!
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 253 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar

• Kerstin H
    Kerstin H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Positivt och proffsigt bemötande!! Läs mer
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra mottagande. Snabb leverans. Allt perfekt. Läs mer
  • Jörgen G
    Jörgen G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande. Bra information via mail angående oklarheter. Vi köpte en dubbelsäng av märket Curem. Leverans funkade bra. Läs mer
  • Rutger H
    Rutger H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Ett mycket proffsigt omhändertagande från första tel kontakt till leverans och uppföljning.
    Kunnig och trevlig personal.
    högsta betyg.
    Jag kommer att rekommendera till vänner och bekanta. Läs mer
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket nöjd med blomsterbergs sängar, trevligt bemötande och bra priser. Läs mer
  • Sune L
    Sune L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpt tre sängar och är mycket nöjd med personal och sängarna Läs mer
  • Claes F
    Claes F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Det mycket positiva bemötandet av säljaren i Löddeköpinge, först via telefon och därefter under ett par besök i butiken, gjorde det naturlig att beställa nya sängar hos Blomsterbergs. Ett lika positivt bemötande av de två personer som sedan leverade sängarna, befäste vårt intryck. Vi återkommer gärna till Blomsterbergs! Läs mer
  • Anders N
    Anders N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vänligt och trevligt bemötande i butiken , lite rörigt med leverans datum , leveransen sköttes föredömligt Läs mer
  • Peter D
    Elisabet G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Allt var toppenbra. Högsta betyg Läs mer
  • Ulla T
    Ulla T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Duktig säljpersonal som kunde mycket om sängarna vi valde. Vi köpte även ”hotelkuddar” och madrasskydd som är mycket bra. Leveranskillarna jätteduktiga och snabba, Bara plus för Blomsterbergs👍 Läs mer
  • Kamla H
    Kamla H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mitt namn är kamla Hasso, är mycket nöjd med min säng. Jag rekommenderade mång att köpa en sådan säng Läs mer
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt trevlig och tillmötesgående personal vilket gjorde att vi köpte vår säng här och inte hos någon av konkurrenterna. Läs mer
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket nöjd med mitt köp även med servicen Läs mer
  • Louise L
    Louise L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi köpte en 120cm säng + gavel.
    Vi fick bra servic från början. Kände oss välkomna och kan tänka oss att handla där igen. I Lödde. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig o kunnig personal!' Mkt nöjda med vår säng.
    Mvh Per Aurell Läs mer
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt trevligt bemötande och snabb leverans Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Hela affären klarades av per telefon. Jag såg en Black Friday-annons i en tidning. Där utannonserades en dubbelsäng med 10.000 i nedsättning. Jag tänkte: Nu eller aldrig.
    Min gamla säng var nerlegad och trist.

Jag ringde till Löddeköpinge och talade med Patrik. Jag behövde inte ens lämna min lägenhet i Lund. Betalningen skickade jag iväg samma dag. Detta var en måndag. På onsdagen ringde man från Blomsterbergs och frågade om de kunde komma med sängen på fredagen.

Kl 8.15 kom ett par "gubbar", drog iväg med den gamla sängen och monterade den nya.
    Utmärkt! Läs mer
  • Per N
    Per N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och snabb produkt information i butiken. Leveransvillkor och själva utförandet av leveransen; perfekt ! Läs mer
  • Leif C
    Leif C skrev om Blomsterbergs Sängar
    Det har varit ok, dock så blev sängen levererad 1-2 veckor efter vad som var överrenskommet och ett bäddmadrasskydd har fortfarande inte levererats 6 veckor efter utlovat, samt att hag behöver hämta det själv i butik Läs mer
    2017-12-29 Patrik svarar Leif C
    Hej Leif,

Efter att vi talats vid via telefon så kom både du och jag fram till att det inte va så farligt. 6 veckor va egentligen mindre än 4 veckor trots att det faktiskt va beställningsvara på den produkten. Sängen kom däremot 1 vecka senare än vad tanken va från början.
    Skyddet är skickat och du totalt va nöjd med upplevelsen hos oss.

Hoppas du sover gott i din säng!

MVH

Patrik Hammargren
    Butiksansvarig
  • Maria B
    Maria B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Säljaren var vid första mötet väldigt kunnig och trevlig. Vid andra besöket hade han andra kunder men kom fram och hälsade och hans kollega hjälpte oss att avsluta köpet. Denna säljare också mycket trevlig och kunnig. Varit och kollat på exakt samma säng i annan butik som var billigare men tyckte inte om säljaren och köpte därför inte sängen där utan bestämde mig för er i Lödde. Lång leveranstid men att bygga en säng måste ju få ta tid. Leveransen gick smidigt med vänliga leverantörer som satte ihopa snabbt och tog med sig allt skräp. Ett täcke hade blivit glömt på lagret men ska lämnas i butik i Lödde så jag kan hämta när jag har vägarna förbi. Mycket ödmjuk kille och hade jag tyckte det var något problem att täcket glömts hade han nog hämtat det men tyckte de kändes onödigt. Jag är nöjd. 5⭐ Läs mer
  • Claus M
    Claus M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi köpte 2 Ekens sängar tidigt i våras ,för leverans till hösten.Det var jättebra.leveansen skedde den 27 okt o det visade att vi fått 2 bäddmadrasser i stället för en stor.Den stora madrassen som hör till lär vara beställd .
    Vi är i USA tiden 5 dec -5jan .Ser fram emot att få RÄTT madrass i januari när vi är hemma igen.Vi har blivit väl bemötta hela tiden ,o kan rekommendera er .
    Mvh Meyers Läs mer
  • Malin B
    Malin B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Säng med leverans och hämtning efter beställning med rådgivning per telefon. Super smidigt från början till slut. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi har köpt en dubbelsäng på er outlet i Löddeköpinge. Vänligt och kunnigt bemötande, trovärdighet från början vid våra besök i butiken till slut vid leverans och montering.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar med glädje vänner och bekanta att handla hos er! Läs mer
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fantastiskt flexibel personal, hjälpsamma och hänsynsfulla. Sängen levererades på plats och är så fantastiskt skön. Läs mer
  • Per B
    Per B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Enkelt. Problemfritt. Snabb leverans.
    Trevligt bemötande. Frauns rygg redan bättre Läs mer
  • Inger A
    Inger A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Sover så bra, och njuter verkligen. Jag vill också säga tack för bra och vänligt bemötande. Inger Andersson. Läs mer
  • Maj-Lis O
    Maj-Lis O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi fick bästa hjälpen och rekommendationen till våra sängar. Allt har stämt. Sover hela natten och vill inte stiga upp på morgonen. Slår ett stort slagfärdig Blomstergs personal i Löddeköpinge. Läs mer
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Nöjd med service information och säljaren.
    Gav ett bra intryck genom att lyssna på vårt Önskemål och vara ärlig angående vår sängs pris och kvaliten den motsvarade. Vi sover gott på nätterna. Läs mer
  • Carina A
    Carina A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra bemötande. Ingen stress. Försäljaren visade oss olika sängar och informerade om för- och nackdelar. Sängarna blev levererade när det var bestämt. Leveranskillarna monterade och ställde sängarna på plats. Vi har därefter besökt affären igen eftersom vi hade några frågor. Personalen var hjälpsam och tog sig tid med oss. Fick svar. Bara positivt. Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra hjälp i butiken vid utprovning av dubbelsäng, kändes mer som rådgivning än att de bara ville sälja.
    Prisvärt, leverans i utsatt tid och hemlevererat och monterat. Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte en 120 säng m tillbehör, ngt lång leveranstid annars mkt nöjd med allt fr säljaren i butik till gubbarna som levererade och monterade sängen! Läs mer
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kunnig personal med trevligt bemötande! Snygg butik Läs mer
  • Robin F
    Robin F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag har köpt säng och tillbehör från Jensen av Blomsterbergs. Säng å dyl. är kanon! Bemötandet var jättebra från Blomsterbergs. Läs mer
    Patrik, Håkan L gillar detta
  • Marcia A
    Marcia A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi köpte en kontinental säng och fick mycket god hjälp av herrarna som jobbar i butiken i Löddeköpinge. Vi var där 2-3 gånger innan vi bestämde oss och det var de kunniga herrarna som såg till att fånga oss. Damen som jobbar/jobbade där var inte lika hjälpsam och gav ibland fel information till oss. Vi blev oxå nöjda med leveransen och att man såg till att leverera varorna snabbt trots kort besked från oss om dag och tid. Läs mer
  • Eva I
    Eva I skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra bemötande men blev utlovad en leveranstid som sprack fullständigt och gav mig nya kostnader. Blev utlovad kompensation när jag kunde komma till butiken och hoppas att det fortfarande gäller nästa vecka när jag kommer dit! Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi har fått ett proffesionellt bemötande från det att vi klev in i butiken i Löddeköpinge och tills sängarna stod på plats i vårt sovrum.
    Vi har köpt ställbara sängar med sänggavel mm. Läs mer
  • Bengt S
    Bengt S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och kunnig säljare, kunde allt om sängar även om de saker man inte själv tänker på. Exempel hur fjädringen fungerar och är uppbyggd. Även leveransen fungerade bra. Den enda synpunkt jag har är att man kunde ringa upp en halvtimme innan man kommer även om det finns en avtalad tidsintervall på två timmar. Så slipper man ta ledigt i från jobbet mer än den tid som behövs. Läs mer
  • Jerry-heikki J
    Jerry-heikki J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt trevligt bemötande av Daniel när vi var och shoppade sängar. Daniel var mycket kunnig och visade skillnader på sängar så vi kunde väljda rätt. Leverans till oss var ochså väldigt smidigt.
    Vi rekommenderar Blomsterbergs Sängar till alla som letar efter säng! Läs mer
  • Sofie C
    Sofie C skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevlig och kunnig personal. Köpte en kontinentalsäng och sover såå gott. Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Inget att klaga på.
    Fick bemötande som man kan förvänta sig, dvs bra. Läs mer
  • Henrik T
    Henrik T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag och min fru fick hjälp med att se ut två nya sängar av bättre kvalitet. Vi fick hjälp direkt i butiken och hade bra samtal och full hjälp i säkert 40 min. Fick prova allt från mycket dyrt till billigt och det kändes som vi fick en ärlig bedömning vad som passar oss från säljaren. Vi fick full hemkörning och montering vilket var skönt även om det tog några veckor innan leverans men det gör det med en soffa också.
    Byter vi sängar någon gång i framtiden är det hit vi går igen. Läs mer
  • Kjell I
    Kjell I skrev om Blomsterbergs Sängar
    Välja säng tillverkare
    Provligga för och nackdelar
    Personligt bemötande
    För övrigt nöjd med produkterna Läs mer
  • Eva K
    Eva K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Skulle köpa nya sängar o fìck hjälp att hitta riktigt bra sängar.så vi är supernöjda 😊 Läs mer
  • Erik N
    Erik N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande. Trevlig personal Läs mer
  • Birgit U
    Birgit U skrev om Blomsterbergs Sängar
    Hej!
    Efter två månader har den starka kemikalielukten äntligen försvunnit ur sängen!
    Sänggaveln har vi inte kunnat använda på grund av mycket stark krmikalielukt som orsakat huvudvärk
    och besvär i andningsvägarna!
    Så tyvärr har inte sängen uppfyllt våra förväntningar!!!
    ☹️ Läs mer
    2017-11-20 Håkan L svarar Birgit U
    Hej Berit, Tack för ditt svar.
    Jag får beklaga att det i detta fallet uppenbarligen orsakat besvär av den "nybilsdoft" som nästan alltid finns i nya sängar i olika omfattning. Skönt att höra att det doften tillslut avtog och att sängen för övrigt nu är skön.
    Kom in till oss och berätta en mer detaljerad beskrivning så ska vi se till att uppmärksamma vår leverantör om hur just vissa kan uppleva denna "nybilsdoft".
    Tillsammans kan vi sträva efter att hjälpa till så att andra i framtiden inte kommer uppleva samma besvär.
    Jag beklagar återigen dina besvär.
    Håkan
    Butikschef
  • Ebba I
    Ebba I skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service från början till slut av samtlig personal Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Toppen sängar ! Mycket bra service ! Vi är supernöjd! Läs mer
  • Birgit N
    Birgit N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag köpte en bäddmadrass och är nöjd med information och bemötande, ett bra köp! Läs mer

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge