Alla kategorier Sängar Skåne Kävlinge Blomsterbergs Sängar

Blomsterbergs Sängar

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge — Visa karta

Blomsterbergs Sängar i Löddeköping hittar du på Marknadsvägen. Blomsterbergs Sängar säljer endast skandinaviska sängar. Historien om Blomsterbergs sängar tog sin början i Eslöv 1926 sedan dess har de arbetat med stor passion och glädje för att leverera riktigt bra kvalité och service till sina kunder. Idag säljer de Skandinaviska sängar i Löddeköping och fortsätter med visionen om att göra varje kund hundra procent nöjd med sitt besök och sin nya säng. Välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: 11:00-17:00

Läs vad 144 kunder tycker om Blomsterbergs Sängar

• Vigun G
    Vigun G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevlig och duktig sängexpert/säljare då vi köpte vår Jensen kontinentalsäng. Leverans och "installering" till full belåtenhet. Kul överraskning med badlakan & solbrillor i kasse.
    Hälsningar
    Vigun & Rolf Granelli
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag är jättenöjd med mitt köp. Jag fick ett jättefint bemötande i affären och killarna som levererade och monterade gjorde det jättebra. Ett plus att ni tar med et den gamla sängen också!
  • Karl S
    Karl S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Suverän service, behövde sängen en lördag när lagret ej var öppet, de ställde undan sängen så att vi enkelt kunde hämta upp den och betala via telefon då jag ej hade möjlighet att komma förbi vid öppettider.
    Världsklass!
  • Bertil T
    Bertil T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande och bra produkter till rätt pris.
  • Anders O
    Anders O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Blomsterbergs sängar är mycket proffsiga och servicemedvetna. Jag ger dom högsta betyg😘👍👍👍😘
  • Nina H
    Nina H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt bra, fantastisk respons!

Jag kom in och frågade om en beställningsvara, de återkom dagen efter (något Sova inte lyckats med på 2 veckor trots påminnelser)
  • Hamdi S
    Hamdi S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevligt bemötande! Nöjd med vårt köp och leverans.
  • Linda T
    Linda T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Super bra service, trevlig personal, bästa sängen någonsin!
  • Inger E
    Inger E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande och bra service
  • Andrea O
    Andrea O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Nöjd och glad med servicen i butiken i Lödde.
    Trevlig och effektiv leverans.
    Vi njuter av våra fina sängar :-)
  • Carina B
    Carina B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och mycket professionell personal. Trotts strul med priset på sängen är jag supernöjd.
  • Simon W
    Simon W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig och kompetent personal!
  • Sara H
    Sara H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Underbara försäljare, världens skönaste säng från Jensens :)
  • Suzan A
    Suzan A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevliga hjälpsamma personal. Jätten bra
  • Mats H
    Mats H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Köpte en Ekens exellelent. Bra bemötande av säljaren Håkan i butiken. Bra genomgång av de olika sängarna ur sortimentet. En säljare som hittat rätt balans genom att ge bra information och inte gå på som en gesäll för att få sålt produkten. Leverans inom utlovad tid. Bra leveranskillar. Har haft sängen en vecka. Har träningsvärk varje morgon då sängen inte ännu är inlegad. Kan ta någon vecka till enligt upplysning från säljaren vid köpet. Sängen är ståtlig på ett sätt som nästan får mig tårögd. Den ger ett kungligt intryck. Som kritisk konsument hade det varit spännande att jämföra denna säng utifrån komfort och hållbarhet med typ Ikeas modeller. Är det alltid så att man får vad man betalar för. Har du resurserna så är Blomsterbergs i Lödde något för dig.
  • Elna N
    Elna N skrev om Blomsterbergs Sängar
    Hej!
    Jag svarar inte på undersökningar på nätet.
    MVH
    Elna Nordén
  • Helene A
    Helene A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jättefina sängar och bra leverans!!!
  • Johanna W
    Johanna W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande! Höll utlovade leveranstider! Trevlig och inspirerande butik! Kan varmt rekommenderas.
  • Emma P
    Emma P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra leverans, smidigt och enkelt.
  • Torbjörn P
    Torbjörn P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra säljare blev mycket bra bemöta av dom bra kan rekomondera dom 👍
  • Jill L
    Jill L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Helt nöjda. Trevligt bemötande.
  • Cenk G
    Cenk G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Allt gick väldigt snabbt från det att vi bestämde oss för att köpa en säng från Blomsterbergs. Leverans inom en vecka och duktiga killar som bar upp, samt tog tillbaka den gamla. Kunskapen och servicen i butiken var klanderfri!
  • Carl-erik O
    Carl-erik O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Allt är mycket bra utom att bäddmadrassen kasar mer när man kör upp huvudsektionen och följer inte med tillbaka när man sänker huvudsektionen tillbaka till horisontellt läge. Madrassen är tung att flytta tillbaka.
  • Ebba W
    Ebba W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jättenöjd med allt ! Från försäljning till leverans . Glad Påsk !
  • Jan-anders T
    Jan-anders T skrev om Blomsterbergs Sängar
    Vi fick ett fantastiskt mottagande av personalen. De förklarade skillnaden på de olika sängtyperna. Slutade med att vi köpte en kontinental säng. Har rekommenderat butiken till andra, där vi vet att ett par i alla fall har varit ute och köpt en säng.
  • Håkan A
    Håkan A skrev om Blomsterbergs Sängar
    På det hela bra service. Dock var det fel på en av de levererade sängarna. Reparation genom Carpe Diem gick snabbt. Kompensation är utlovad men .....??
  • Erika B
    Erika B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väldigt smidig leverans. Tog inte mer en tjugo minute så hade jag min säng monterad och den gamla bortforslad. Har sovit som en prinsessa sen dess.
  • Ann-charlotte S
    Ann-charlotte S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket duktig säljare som berättade om de olika sängarna. Han såg hur vi låg i dom och berättade hur det såg ut. Ingen påstridighet/tjat om att vi skulle köpa. Bra service när dom kom med sängen dom gjorde allt och tog med sig den gamla sängen. Jag kan varmt rekommendera Blomsterbergs sängar!
  • Jan S
    Jan S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevlig personal iLödde .skön säng att sova i och perfekt o punktlig leverans av sänge😊
  • Jens S
    Jens S skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra och skön säng att sova i, bra kvalite på sakerna man får
  • Klas Göran E
    Klas Göran E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Kunnig försäljare (Pontus) som gav god vägledning kring sängvalet. Snabb och suverän leverans.Färdigt att använda på plats. Rekommenderas!
  • Bo H
    Bo H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra mottagande,säljaren upptagen pga många kunder bad oss ta en fika inne på Center syd och ta med kvittot till honom,så bjöd han på det!Det räckte för att ett stort intresse att handla väcktes.Efter fikan blev vi väl mottsgna och efter 20 minuter hade vi bestämt oss och gjorde klart köpet.Rekomenderar absolut kompisar att handla hos Blomsterbergs.
  • Anders O
    Anders O skrev om Blomsterbergs Sängar
    VÄLDIG HÄRLIG SÄNG ATT SOVA SOVA OCH DRÖMA I....
  • Sven U
    Sven U skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket engagerade och trevlig personal i butiken. Sängen levererades i det tidsintervallet som utlovades och personalen som levererade var snabba och trevliga.
  • Erik W
    Erik W skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service vid köp, leverans på tid och proffsig hantering/montering! Ett företag med full kontroll på hela kedjan, vilket uppskattas! Dessutom bra sortiment!
  • Lena P
    Lena P skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande i affären och av leveransen.
    Trivs bra med sängkomfort samt utseende.
    Blev perfekt.
  • Kent L
    Kent L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Väl mottagen i butiken av en kunnig personal som gav olika alternativ.
  • Per L
    Per L skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra service och bemötande. Sänge är vi nöjda med
  • Åsa K
    Åsa K skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket trevliga killar som levererade och monterade våra sängar. De kom på utsatt tid och ringde innan vilket uppskattades.
  • Barbara J
    Barbara J skrev om Blomsterbergs Sängar
    Personalen är mycket kunnig ge goda råd!
    Dem är tillmötesgående snällavoch vänliga.Det är trevlig att möta dem och få hjälp.Tack skall Den ha!!
  • Sandra H
    Sandra H skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket nöjd med både köp och leverans! 10 av 10.
  • Bo O
    Bo O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Fin o bra service! Artig otrevlig personal! 😎
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag tyckte att jag fick bra service o en fin säng. Tyvärr glömde att ge mig ett kuvertlakan som jag köpte till.
  • Stella A
    Stella A skrev om Blomsterbergs Sängar
    Mycket bra service och snabb leverans👍😊🎉
  • Rose-marie S
    Rose-marie S skrev om Blomsterbergs Sängar
    En ok upplevelse. Fick hjälp när vi behövde men ändå lite tid själv för att samla sina intryck.
  • Lennart O
    Lennart O skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt bemötande och bra service såväl i butik som vid leverans vid vårt köp av sängar.
  • Christina E
    Christina E skrev om Blomsterbergs Sängar
    Jag bokade in en sängprovning. Det gick mycket snabbt att få tid. Jag fick ett bra bemötande och bra rådgivning när det gällde val av säng. Sängarna levererades som utlovat och de som körde hem sängarna var trevliga och tillmötesgående. Den totala upplevelsen av köpet var mycket positiv.
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Blomsterbergs Sängar
    Har nog aldrig varit så nöjd med hjälpen jag fått i en butik i hela mitt liv! Kunnig personal, vänligt och proffsigt bemötande. De tar verkligen hand om sina kunder. Köpte en säng klassen dyrare. Personalen la ner hela sin själ för att mitt sängköp skulle bli så bra som möjligt.
  • Gun G
    Gun G skrev om Blomsterbergs Sängar
    Trevligt och professionellt bemötande i butik. Duktiga montörer. Noggrant utvalda sängar som passar 2 olika individers sätt att sova. Sover som på moln.
  • Hans D
    Hans D skrev om Blomsterbergs Sängar
    Bra bemötande i butik vilket ledde till affär. Leverans inom avtalad tid. Leverans och montering proffsigt utfört. Vi är nöjda och rekommenderar er gärna.

Marknadsvägen 12, 243 42 Löddeköpinge