Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

4.5

Välkommen till Blomsterbergs Sängar i Kristianstad. Är du trött på din gamla säng eller har allmänna besvär efter att ha sovit en natt i den. Då hjälper vi på Blomsterbergs Sängar dig att hitta rätt säng. Med hjälp av någon av våra sängexperter ser vi till att du får rätt säng på rätt peng! Vårt sortiment består av enbart...

157 omdömen om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

STEFAN P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi har precis beställt en Jensen Ambassadör ställbar dubbelsäng....Monica har varit proffsig, ärlig, tålmodig o gjort allt för vi ska bli helnöjda....En butik vi varmt kan rekommendera med 100% ig service.....En annan tjej var där nu sist när vi skulle betala som var lika serviceinriktad och tillmötesgående...

Lars N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte JENSEN Ambassadör sängar. Proffsigt bemötande och möjlighet att komma o prova sängarna innan ordinarie öppet tid med tanke på Covid 19. Jättenöjda med sängarna och mycket trevlig personal. Inburna på plats och monterat på utsatt tid och underbara att sova i med möjlighet att ställa huvud och fotändan.

Linda L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Säng och sänggavel såg en annons i tidningen därför åkte jag dit

Joakim T
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Efter att inte blivit nöjd med köpet av säng, så fick vi utan problem byta upp oss till en annan säng.

Ann-louise J

Köpte en Cape säng . Fick mycket bra hjälp. Positivt

Majbritt J
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi är jätte nöjda. Sov gott i sängen.Gog hjälp med val av säng..Tack

Carolina H
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Säng samt sängkläder. Väldigt bra service. Rekommenderar att handla där :)

Marlene M
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte säng. Blev bemött av en Andreas med en fruktansvärd attityd och kommer ALDRIG att köpa någonting hos blomsterbergs sängar igen, kommer heller ALDRIG rekommendera någon att köpa säng där vilket jag mer än gärna upplyser människor om. Företaget har verkligen inte levt upp till någonting jag förväntat mig. Sjukt besviken på både bemötande, köp ja precis allt. Sist men inte minst så undrar jag hur företaget kan ha en butiksansvarig i Kristianstad som beter sig som den här Andreas gjort?

Kerstin E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte 2 Hilding Anders sängar och fick bästa tänkbara bemötande av Kenneth Camitz.

Kristian P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Mycket trevligt bemötande av säljare i affären. Hon visste vad vi var ute efter och hjälpte oss till det bästa valet. Vid leverans av sängarna så gick det mycket smidigt. De bar ur våra gamla sängar o satte de nya på plats, tog med sig emballaget som var det bästa. Vi är mycket nöjda, rekommenderar gärna Blomsterbergs sängar till de vi känner.

Daniel O
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi köpte en Enkens estrad. Vi är mycket nöjda och fick ett väldigt bra bemötande i butiken.

Carin O
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vänligt och kunnigt bemötande, bra service.

Gunilla N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte kontinentalsäng o är väldigt nöjd med den. Bemötandet av personal var proffsigt.

Nellie J
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte ny säng. Kvinnan som stod där var super trevlig och lättsam. Företaget har bra personal som lyssnar på sina kunder.

Jan M
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Kunnig och trevlig säljare demonstrerar olika sängar

Rolf E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Hästen säng! Trevlig säljare!

Linda L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi köpte en airbreeze-säng och blev mycket väl bemötta! Leverans och leveranstid fungerade utmärkt!

Lisbeth N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Jag köpte en madrass och är mycket nöjd med den. Leveransen blev lite försenad och som kompensation fick jag ett påslakan.

Janeta B
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte en dubbelsäng på blomsterbergs sängar ekens elegans kontinental. Den är otroligt skön. Vi fick fin service och det märktes att de visste vad de pratade om. Att vi fick sängen relativt snabbt och de satte ihop den snabbt samt att de tog med den gamla sängen är bara en bonus och fin service. Tack för det.

Viveka A
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Dubbelsängar. Mycket vänligt bemötande både i affär och vid leverans.

Liridon G
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Dåligt kvalitet i bäddmadrass!!!

Sara L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte säng i somras. Jätte bra service och professionellt.

Bertil O
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi köpte två ställbara Hästens sängar för snart ett år sedan. Det var egentligen inte meningen att köpa den typen av sängar och inte hos Blomsterbergs i Kristianstad. Men när vi tittade in blev vi snabbt övertygade om att det var just dem vi ville ha. Och vi är mycket nöjda både med bemötandet, leveransen och naturligtvis också sängarna. Mycket sköna bekväma . Ett bra val!! Inger och Bertil

Bo B
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

1 ställbar säng 2 Vänligt och positivt 3 att få ett köp så snabbt som möjligt 4 se ovan, vilket oxså genom fördes 5 leveransen, blev 1 upplevelse, tillsammans med andra hantverkare, med minimal tid- ut med dem gamla samt sen in med nya samt dem Tackar så mycket samt ett tack till som genomförde leveransen / Bo PS GOTT NYTT ÅR från Bromölla 🙋‍♀️🙋‍♂️🎆

Johanna S
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte en säng och fick ett fantastiskt bemötande och service av personalen.

Folke G

Typ temptut. Nöjd kund Mvh Folke Gusafsson

Jerker J
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Jag köpte en Hilding Continental säng. Mycket bra bemötande och fick bra visning vilken säng jag skulle ha. Blomsterberg upplevde till det dom lovar . Jag är nöjd till att från köp till leverans av säng

Jörgen P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Tycker allt var toppen förutom att den utlovade leveranstiden sprack. Fick vänta i flera månader. Fick lite kompensation dock.

Peter E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte en säng som är jättebra! Toppen service och bemötande rakt igenom!😃

Stina E
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Jag köpte två sängar och tre sängbord. Jag är så nöjd med bemötandet i butiken, samt efterspelet av min affär. Själva leveransen är det som gör att det inte blir full pott... Trevliga killar som levererar, men det är inte särskilt proffesionellt gjort. Det drar tyvärr ner hela min upplevelse av att få nya sängar... Det finns helt klart saker att tänka på vid leverans. Hur de är klädda, hur rena de är, att de håller tiden någorlunda... Man vill ha det proffsigt gjort från start till mål.

Britt B
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi köpte två sängar - höj och sänkbara. Vi blev hjälpta av kunnig och trevlig personal i butiken. Fabrikatet, som vi tänkte köpa, fanns i butiken - inga konstiga kopior eller förenklade varianter. Proffsigt, trevligt bemötande. Vi är nöjda med sängarna.

Per S
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Jag köpte till slut en dubbelsäng från Hästens (Eala). Jag bytte två gånger modell och hårdhetsgrad. Butikschef och och övrig personal ställde upp på ett föredömligt sätt.

Fern Z
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Ställbara Jensen Ambassadör. Blev bemött av trevlig och kunnig personal. Förväntningarna blev absolut de allra bästa. Kan bara rekommendera Blomsterbergs i Kristianstad, absolut bästa sängvaruhuset jag besökt.

Therese S
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Jag och min man köpte en kontinentalsäng. Vi bokade tid via nätet och fick då en tid innan öppning så det skulle vara lugnt och coronaanpassat. Mycket bra service. Trevlig personal, lättsamma och tillmötesgående. De gör det där lilla extra för sina kunder, vilket är uppskattat. Kan varmt rekommendera Blomsterbergs sängar i Kristianstad.

Karl M

Säng Grattis leverans o h tar tillbaka gamla sängen. Ok

Ann-kristin H
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Tillmötesgående personligt. Bra urval.

Elisabeth P
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte 2 sängar ( 1 st dubbelsäng o 1st 120 cm) o fick ett fantastiskt fint bemötande. Kunnig personal som jag kände mig väldigt trygg med samt tog de sig tid att hjälpa mig till det allra bästa. Jag kan varmt rekommenderar er till vänner o bekanta. En mycket nöjd kund Vänligen

Roger F
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Väldigt proffsigt och trevligt bemötande i butik samt en fantastisk säng levererad 👍

Per O
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi köpte en ny madrass, vi fick förslag och goda råd och vi är mycket nöjda med vårt köp. Tack för bästa service i butiken 👍

Camilla L
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte en bäddmadrass till en Hästen-säng samt madrasskydd. Trevligt och informativt bemötande!

Görel R
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Överlag nöjd, uppfattade dock ett annat leveransdatum och tog ledigt från arbetet. Vid kontakt med säljaren fick jag prata med leverantören. Vi kom överens om när sängen skulle komma.

Carina N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Inköp:Jensen dubbelsäng Fick förklarat likheter/skillnader mellan olika tillverkare på sängar på ett tydligt och bra sätt. Trevligt bemötande, ingen stress. Goda råd angående madrasskydd, kuddar och lakan mm. Hjälp med transport av sängar och gavel hem och montering av ny säng och gavel. Hjälp med borttransport av gamla sängar! Trevligt och personligt bemötande och gott! Kaffe i butiken. Har rekommenderat Blomsterbergs till alla bekanta! Är mycket nöjd med mitt inköp av säng!

Kristin R
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Trevligt bemötande, inte påträngande. Goda kunskaper kring sängarna. Plus för att vi fick exlusiva lakan på köpet!

Kenneth N
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Bra service helt nöjd ! Bra kvalité och bra personal !

Richard K
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Vi köpte en säng. Väldigt trevlig personal i butik och som levererade o monterade sängen

Pia H
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte sängar. Mycket bra bemött, bra service.

Rebecka K
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Köpte en säng. Fick utmärkt hjälp och råd av personal som kändes trovärdig och ärlig.

Margot M
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Blev väldigt väl bemött vi köpte en dubbelsäng och det var det vi var ute efter affären hade två killar som jobbade i Kristianstad de hade inte varit i affären tidigare en var från Ängelholm och en från Eslöv trotts detta uppträdde de väldigt proffsigt blev omhändertagna direkt när vi kom utan att vara påträngande utan vänligt vi gick efter första påseendet till en annan affär för att jämföra men gick tillbaka för personalens trevliga uppförande speciellt den yngre killen som visade sej vara ägarens som som trots sin ålder uppträde mycket vänligt personligt och trevligt

Lennart F
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Trevlig och kunnig personal som verkligen försökte förstå våra behov och rekommenderade sängar utifrån dessa. Leveransen på tid och perfekt utförd. De gamla sängarna och emballage bortforslades. Kort sagt hög kvalitet, hög servicegrad, mycket konkurrenskraftigt pris - kan verkligen rekommenderas.

Anders J
Skrev om Blomsterbergs Sängar i Kristianstad

Våra sängar har varit jättebra. Säljaren Hugo Blomsterberg är en mycket bra representant för företaget.