Superhair

59 omdömen om Superhair

Sedan starten hos Reco 2018
Maggda K

Mitt hår mår så mkt bättre sen jag började med superhair. Tappar inte massor av hår, min torra hårbotten har slutat klia. Naglarna har blivit starkare, bryter inte dom lika lätt som förut.

Josefine M

Jag har alltid haft bra hårkvalite men under min graviditet började jag tappa mkt hår. Håravfallet fortsatte även efter bebis kommit. Man vet ju inte riktigt vad man skall ta sig till och känner sig hjälplös och bara ser att det lossnar mer och mer. Träffade på Bobby utanför en life butik och han presenterade sina produkter. Vi kom överens om att jag från början skulle dubbla dosen. Nu har jag ätit dessa ett bra tag och märker STOR skillnad på mitt hår. Även naglarna självklart men framförallt så tappar jag inte så...

Beatrice A

Märker resultatet mer på naglarna än håret

Lars M

Äter det lite sporadiskt , för inte alltid jag kommer ihåg att ta tabletten , men jag tycker att håret mår bättre , känns tjockare och jag lossar mindre hår

Åsa L

Har köpt hårkapslar och betakaroten. Snabb service och leverans.

Susanne N

Snabb leverans en fantastisk produkt hår näringen har äntligen kunnat få långt hår det växer så det knakar

Camilla G

Bobbys hårnäring funkar verkligen jätte bra! Jag rekommenderar det verkligen! Företaget är utmärkt !!

Tuija L

Beställde Bobbys superhair men märkte ingen effekt alls trots 2-3 burkar! Lovar alldeles för mycket till ett högt pris!

Sandra B

Håret känns tjockare efter ett par veckor

Helene A

Märkte resultat de första månaderna, speciellt när man äter flera varje dag. Nu märker jag ingen skillnad lägre och tänker att man kanske ska pausa ibland!