Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang, sid 2

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som ni sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkommen ut ur storstadspulsen!

Dags att planera årets julbord? Här på Bockholmen Hav & Restaurang serveras ett klassiskt julbord i Skärgårdsmiljö mellan 2-22 december. På julbordet välkomnas ni med hemkryddad glögg och sedan fortsätter kalaset med hela nio omgångar julmat, om ni följer guiden om hur alla läckerheter på buffén bäst avnjuts. Om ni istället föredrar en färdigkomponerad meny serveras även en julinspirerad trerättersmeny i det härliga orangeriet. Är ni ute efter fart och fläkt innan maten? Passa på att ta en RIB-båtstur från Nybrokajen som start på julfirandet. Varmt välkommen att boka via bokningsknappen längst upp till höger!

Läs vad 3712 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Daniel B
    Daniel B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Toppbemötande från bokning till avslut. Supertrevlig julmiddag för vårt företag. Toppnöjda med mat samt servicen på kvällen! Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Tyvärr en ganska oinspirerat julbord. Har upplevt höga matambitioner på restaurangen förr, så det blev en en besvikelse.

Kösystemet till julbordet var om möjligt ännu värre Läs mer
  • Johanna E
    Johanna E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig liten restaurang med bra mat och utmärkt service. Det blev lite geggigt att gå från parkeringen till restaurangen. Men väl där är det oerhört charmigt. Vi var där på julbord och det var kallt ute. Då blev det kallt eftersom det var mycket spring i dörren, många som ville röka och andra från växthuset som ville gå på toa och de var alla dåliga på att stänga dörren efter sig.

Vi var alla väldigt nöjda med vår kväll hos er. Läs mer
  • Niklas S
    Niklas S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Så otroligt trevligt och gott! Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag fick ett väldigt bra bemötande! Min mobil hade laddat ur så jag kunde inte få kontakt med mitt sällskap då jag lom först. Då erbjöd personalen mig att dom kunde hjälpa till och ladda den! Stort tack för det! Bra service överlag. Dryck kom in före maten och tallrikarna försvann när man ätit klart. Personalen såg hela tiden ifall man vill beställa mer! Mycket bra och trivsam miljö! Dessutom väldigt gott julbord! Läs mer
  • Nanna S
    Nanna S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt julbord den 10 december. Jag tycker julbordet var helt OK men inte mer än så. Några saker som för mig var negativa var att glöggen som serverades när vi kom var ljummen. Strömmingen låg i en burk vilket gjorde att den var söndermosad, jag kände ingen skillnad på de två gravade laxsorterna, det fanns inga laxfenor trots att det stod i menyn och det fanns inga kantareller i de picklade grönsakerna trots att det stod i menyn. Vi satt där nere och där är det väldigt trevligt men jag gick upp en trappa och där tror jag det behövs göras en del för att det ska bli mysigt. Men vi hade en trevlig eftermiddag hos er och det tackar vi för. Vänliga hälsningar Nanna Läs mer
  • Gun M
    Gun M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt julbord med arbetskamraterna där, bra bemötande när vi kom. Fint julbord med god mat och trevligt upplägg. Lagom liten och härlig atmosfär i lokalen, vilket gjorde att det inte blev några långa köer till maten och ljudnivån var låg och trevlig. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Dåliga service och ett mediokert julbord. Däremot trevlig miljö och kul gäster över lag. Läs mer
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt julbord som vi var mycket nöjda med. Vi har inget att klaga på Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt god mat, mysig miljö och en oas väldigt nära Sthlm. Rekommenderas. Läs mer
  • Susan T
    Susan T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt och lättsamt bemötande, bra och vänlig personal Läs mer
  • Marie L
    Marie L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag var på julbord på Bockholmen för tredje året i rad och jag fortsätter att boka in julbord där för att det är det mysigaste stället i stan med härlig mottagande och god mat. Läs mer
  • Inger B
    Inger B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö samt god vällagad mat. Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det har varit var sjätte gången på Bockholmens julbord och det var som vanlig en skönt upplevelse. Servitören i år var utmärkt och vi all har haft en jättetrevlig tid den kvällen. Vi ska komma tillbaka nästa år igen! Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastiskt på alla sätt!
    Bör upplevas. Läs mer
  • Kim G
    Kim G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jätte bra mat, vi var ett sällskap på 24 personer. Men vi var alla nöjda och imponerade av julbordet trots den ringa storlek. Kompakt julbord, mysigt men trångt på buffén. Det gjorde däremot inte så mycket.
    Alla hittade något att äta, både vuxna och barn. Sillen var delikat, spädgrisen var mör, bra utbud av chark och övrig julbordsmat. Vi hade ett åldersspann på 4-70 år.
    Nöjda och glada efter 3 timmars sittning med släkten.
    Vi hade ett eget rum, på övervåningen som gjorde att vi verkligen kände att vi fick en chans att umgås. Rekomenderas för det lilla och stora sällskapet. Läs mer
  • Julius L
    Julius L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En underbar miljö att avnjuta en grosshandlar lunch på👌 Läs mer
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Supergod mat, trevlig service och mysig miljö! Läs mer
  • Fabio S
    Fabio S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk Grosshandlarens lunch!!! Läs mer
  • Lena T
    Lena T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket enkelt allt från bokning till betalning. Vi kände oss väl omhändertagna hela tiden. Servicen var toppen klass. Maten likaså Läs mer
  • Anna Carin V
    Anna Carin V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättetrevlig resturang med god och vällagad brunch. Inte så serviceinriktad personal vid vårt besök. Läs mer
  • Michaela S
    Michaela S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Sååååå trevligt bemötande såväl vid bokning som när vi var där.
    Sååååå fin och välsmakande brunch som föll såväl oss vuxna som barnen i smaken! 2a gången vi åt Brunch på Bockholmen och fler lär det bli framöver! Läs mer
  • Pia B
    Pia B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt och lättsamt bemötande. Läs mer
  • Anna M
    Anna M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättegod mat, fin miljö och trevligt bemötande! Över förväntan! Läs mer
  • johan s
    johan s skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Varmt o välkomnande. Hovmästaren fixade utan uppmaning ett trevligare bord. Maten är bra med många vegetariska alternativ. Kanske var dessertutbudet lite blekt, blåbärspajen tycker jag smakade kartong men mitt sällskap tyckte om den... Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Helt ok utbud för vuxna inte så många alternativ för barn Läs mer
  • Göran M
    Jättemysigt
    Jättetoppen Läs mer
  • Cecilia M
    Cecilia M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk bra ställe med god mat som presenteras av kunnig personal!
    Vi åt en sexrätters skaldjursmeny och allt smakade supergott och var fint presenterat. Läs mer
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk mat och dryck, trevlig personal och bemötande samt väldigt mysigt ställe vid vattnet. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Rhea A
    Rhea A skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra snabbt gott o trevligt. Ändrade bokningen nära inpå men det var inga problem. Kommer gärna tillbaka Läs mer
  • Jan S
    Jan S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt ställe o trevlig personal. Buffén smakade jättebra!
    Vi använde en smartbox. Kommer gärna tillbaka till sommaren. Läs mer
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ett trevligt och mysigt ställe som nog hade varit trevligare om vi kommit på sommaren.Vi hade bokat brunch och det var god hemlagad mat. Det fanns även ost och kex. Efterrätter fanns det också att välja på. Trångt och många bord nära när vi åt. Det enda negativa var väl att vi inte fick komma in 10 minuter innan vår bokning, vi var tvungna att vänta utanför. En varm sommardag hade nog detta varit härligt, men en kall november dag ville vi bara in i värmen. Läs mer
  • Helena E
    Helena E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Personerna som hjälper till att boka bord, är enormt flexibla och hjälpsamma, så bra kundservice!!
    Sen är maten enormt god och det är en fröjd att se uppläggningen! Läs mer
  • Jörgen S
    Jörgen S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig stämning med bra urval av mat på brunchen.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt skaldjursmeny med goda vänner. Gott, trevligt och prisvärt Läs mer
  • Henry B
    Henry B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Gott mottagande och service! Alla nöjda med brunch och miljö! Läs mer
  • marina v
    marina v skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig restaurang med en toppen skaldjursmeny. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Alltid lika trevlig personal och god mat. Alltid toppen på bockholmen! Läs mer
  • Angelica Z
    Angelica Z skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket positiv upplevelse av brunchen. Trevligt bemötande, god mat. Eftersöker dock mer "frukostmat". Läs mer
  • louis a
    louis a skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Stökigt, Trångt. Vintertid så är det kallt när folk
    kommer eller lämnar lokalen då ytterdörren behöver en sluss Läs mer
  • Angeliqa F
    Angeliqa F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig ställe med kunnig och trevlig personal . Maten var fantastisk och kommer definitivt återkomma! Läs mer
  • Sari S
    Sari S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det var bra bemötande, men litet missförstånd angående upplevelsekortet jag fått. Det ingick cava till den, Jag trodde det räckte med att det kom med i bokningen men skulle även uppges vid ankomsten. Det ordnade sig i alla fall. Läs mer
  • Jacob W
    Jacob W skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten 10/10 och personalen är supertrevliga och ger det lilla extra som gör att jag ger dom toppbetyget 11 poäng! Bokningen via bokningssida gick inte helt smärtfritt men det löste personalen på Bockholmen via ett snabbt mail!!! Vi kommer tillbaka Läs mer
  • Liv N
    Liv N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En mycket god och trevlig middag med bra service. Läs mer
  • Barbro Ä
    Barbro Ä skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jättetrevligt och korrekt bemötande och god mat/dryck. Bra service och beskrivningar av mat o dryck. Bra val av dryck som vi "fick hjälp" med. Har varit på middag tidigare och det var lika trevligt denna gång. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En supergod skaldjursmiddag i ett trevligt hus. Personalen tog hand om oss på ett bra sätt. vi har inget att klaga på och kommer att komma tillbaka. Läs mer
  • Christina L
    Christina L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Åt en skaldjursmeny som var god - ungefär vad jag förväntat mig. Bemötandet var trevligt och chosefritt från det att vi anlände till dess att vi lämnade lokalen. Bra råd och kunskap också gällande val av vin. Det blev en riktigt lyckad kväll! Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Maten var i världsklass på alla delar. Helt magiskt var det. Service var super!! Läs mer
  • Birgit H
    Birgit H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det var en god brunch. Inte så mycket att välja men god. Möjligen lite trångt vid buffén. Fint läge. Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang