Alla kategorier Restaurang Stockholms län Solna Bockholmengruppen Bockholmen Hav & Restaurang

Bockholmen Hav & Restaurang, sid 2

Bockholmen, 170 78 Solna — Visa karta

I Stockholms innerskärgård hittas guldklimpen Bockholmen Hav & Restaurang. Vår meny erbjuder god variation av fisk och skaldjur även klassiska kötträtter som ni sedan avnjuter i en vacker och behaglig skärgårdsmiljö nära stan. Vi fokuserar på högklassig service som alltid ser till att sätta gästens önskemål i fokus. Välsmakande viner och omsorgsfullt lagad mat av hög kvalitet i kombination med harmonisk interiör och atmosfär kommer göra er kväll fulländad! Utöver vår excellenta restaurang kan vi även arrangera så väl konferens som bröllop. Välkommen ut ur storstadspulsen!

Läs vad 3992 kunder tycker om Bockholmen Hav & Restaurang

• Suzanne E
    Suzanne E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Otrolig trevlig personal i en mysig miljö. Fantasifull och väldigt god mat. Läs mer
  • Marie B
    Marie B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Besviken på dålig information på hemsidan om priser för brunch och dryck. Gammal sida som låg kvar med felaktiga priser.
    Trots det härlig och fin miljö och god brunch. Läs mer
    2018-04-20 Bockholmengruppen svarar Marie B
    Hej Marie!
    Tack för din feedback, vi ska se över hemsidan och se vad som blivit fel.

med vänliga hälsningar//
  • Kerstin T
    Kerstin T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Överlag en mycket positiv upplevelse. God mat, spännande smaker. Trevlig atmosfär. Servicen kroknade mot slutet men det positiva övervägde. Läs mer
  • Kent E
    Kent E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Bra mat i mysig atmosfär. Lite stimmigt när det är mycket folk men väldigt trevligt. Bra service och trevlig personal. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    gott och bra service. trevlig miljö. fräscht Läs mer
  • John l
    John l skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysigt ställe med bra service och grym mat!
    Desserten (blåbärskompotten )va dock en besvikelse som va så lime sur att den va oätlig. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk service och mat. Mysigt ställe! Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi brukar gå på bockholmen 1-2 ggr per år och det är alltid lika trevligt. Fin miljö och trevlig personal. Man bemödar sig om att lägga upp maten fint och vi trivs. Årets vårmeny var kanske inte riktigt lika bra som vanligt, men vi kommer tillbaka! Läs mer
  • Eleonore R
    Eleonore R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk smakupplevelse som låter gommen njuta av både textur, nyans och smaker utöver förväntan Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi hade ett presentkort som vi inte hann utnyttja innan löptiden gick ut. Bockholmen förlängde giltighetstiden på detta utan några ifrågasättanden, heder åt dem. Vi hade samma dilemma med ett annat presentkort vi fått till en annan restaurang där man inte var lika tillmötesgående. Där fick vi inte förlänga överhuvudtaget...
    Kontakten med Bockholmen var via mail. Försökte ringa några gånger, men man hade inte tid att svara i telefonen då man var fullt upptagen med att ta hand om gästerna. Hade till att börja med lite svårt att förstå det, men när vi sedan kom dit insåg vi att det nog inte lät sig göras att hinna med att svara i telefon också. Dock vore det önskvärt att även kunna ringa, särskilt om något inträffat gällande bokningen som gör det angeläget att komma i kontakt.
    Bemötandet var hur som helst mycket trevligt, både mailkorrespondens och det personliga bemötandet i restaurangen. Maten var otroligt god och kostnaden så låg att jag var tvungen räkna efter så ingenting var glömt! Helt fantastiskt. Vi kommer med säkerhet att återvända. Läs mer
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En fantastiskt god o vacker måltid i trevlig miljö och bästa tänkbara bemötande. Vi längtar redan efter att äta där igen Läs mer
  • Bouke V
    Bouke V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Toppen mat, trevlig service, idyllisk läge, rekommenderas varmt. Läs mer
  • Richard L
    Richard L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig miljö, jättegod mat och trevlig personal. En riktigt bra restaurang som är lätt att rekommendera!!

/Richard Läs mer
  • Claudia L
    Claudia L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Very nice restaurant with friendly staff. Well presented food. Kids menu items overpriced (90sek for 4 meatballs + fries, 75sek for small bowl of ice cream).

Very nice spring deal! Läs mer
  • Ingrid K
    Ingrid K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt och välkomnande bemötande av personalen samt mycket god mat! Läs mer
  • Anita Z
    Anita Z skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Påskbuffén var förträfflig. Vi hade eget rum en trappa upp och blev uppassade på bästa sätt. Bockholmens goda rykte som vi fått information om tidigare bekräftades till fullo vid detta vårt första besök. Vi kommer tveklöst att återkomma när den varma årstiden också adderar en extra fin naturupplevelse! Läs mer
  • Yvonne R
    Yvonne R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi blev väl mottagna snabb och bra service. Maten var god. Vi kommer gärna hit någon mer gång, kanske en annan tid när det inte är så gråkallt ute. Läs mer
  • Sofia B
    Sofia B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysigt, god mat. Vällagat. Underbar plats. Läs mer
  • Jill M
    Jill M skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag har tidigare varit på brunch (många år sedan) och var väldigt nöjd. Nu var det inte alls smaker och rätter som föll mig i smaken och barnen hittade inte mkt att äta. Trevlig personal dock. Läs mer
    2018-04-20 Bockholmengruppen svarar Jill M
    Hej Jill!

Vad tråkigt att inte brunchbuffén föll dig i smaken, vi har bytt ut många rätter och vi har fått mycket possitivt respons.
    Vi hoppas att få er som gäst vid annat tillfälle

//Bockholmen hav och restaurang
  • Hans-gunnar L
    Hans-gunnar L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt Påskbuffe och den var mycket god. Den enda vi har att Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god mat och dryck och trevlig personal. SUPER! Läs mer
  • Monica S
    Monica S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt den meny som erbjudits som "Vårerbjudande". Vi njöt verkligen av de rätter vi valt: Löjrom, Torskfilé och Ibericokotlett.
    Tyvärr tyckte vi att ljudnivån var rätt hög men vi är lite äldre. Läs mer
  • Greta E
    Greta E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi blev placerade i ett kyligt litet rum högst upp, det var inte mysigt eller iordninggjort alls. bara dukat, inga ljus på bordet ingen stämningsmusik. jättekonstig belysning inte alls mysigt, och kallt. vi beställde och hon som tog beställningarna var nästintill otrevlig, stel. Maten var inte alls bra, nu eftersom jag använde vårkampanjen och fick ett billigare pris var det hanterbart, men jag skulle aldrig någonsin betala fullt pris för det. Inte alls bra, torsken var smaklös, kycklingn konstig konsistens och jättemärklig puré till kycklingen som smakade, ursäkta men, äckligt. Löjromsförrätten smakae också konstigt och inte alls som man tänker sig en löjromsförrätt... Under all kritik, tror aldrig att jag varit på en så dålig restaurang... Läs mer
    2018-04-02 Bockholmengruppen svarar Greta E
    Hej Greta!
    tack för din feedback, himla tråkigt att mycket var dåligt.

Det var jag som serverade er men jag upplevde inte alls att det var så dåligt. Jag är medveten om att kycklingrätten inte var till din belåtenhet därför valde jag att kompensera dig med ett presentkort (brunch för 2)
    Ber om ursäkt för att ljusen slocknade och för att ni saknade bakgrundsmusik, det ska vi verkligen tänka på.

Du tyckte att jag var stel och nästan otrevlig, men jag måste säga att jag inte känner igen mig i detta. Jag kommer naturligtvis att kontakta dig i veckan.

Hoppas påsken har varit fin!

Hälsninga/Mariela Ljusberg, Restaurangchef
  • Bertil J
    Bertil J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Kan tycka att maten ska hålla lite högre nivå. Bockholmen är för mig en "nisch"-restaurang där miljön är huvudmotivet till besök men miljön är så speciell att även maten måste bli speciell. Igår var den helt OK men inte speciell. Läs mer
    2018-04-02 Bockholmengruppen svarar Bertil J
    Hej Bertil!
    Tack för din feedback!!

• Jim F
    Jim F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ljud miljön i lokalen var för hög - berodde på för hög bakgrundsmusik. Vilket innebar att det var svårt att föra ett samtal vid middagsbordet. Läs mer
    2018-04-02 Bockholmengruppen svarar Jim F
    Hej Jim!

tack för din feedback, det är en liten restaurang vilket gör att när det upplevs lite stimmigt men vi ska absolut tänka på bakgrundsmusiken

• Annika E
    Annika E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket god mat och jättetrevlig personal! Läs mer
  • Ulla H
    Ulla H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk god mat och trevlig och kunnig personal! Läs mer
  • Jonas V
    Jonas V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevlig atmosfär, en brunch som var bra men lite dyr. Trevlig personal men lite dåligt utbud på icke alkoholhaltiga drycker. Läs mer
    2018-04-02 Bockholmengruppen svarar Jonas V
    Hej Jonas!

tack för din feedback!
  • Ann T
    Ann T skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande. Maten så där (brunch). Kommer inte att äta den igen. Mycket trevligt ställe och läge. Läs mer
    2018-04-02 Bockholmengruppen svarar Ann T
    Hej Ann!
    tack för din feedback

Tråkigt att brunchen inte var till er belåtenhet, hoppas vi för se er igen vid annat tillfälle

• Thomas E
    Thomas E skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ypperlig service fräscht vällagad god mat Läs mer
  • Ida P
    Ida P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Jag köpte vårerbjudandet via bockholmens hemsida. QR koden gick ej att få fram (testade via padda, mobil och dator). Det gick att lösa på plats men var ngt irriterande att man endast fick fram swepearls logga.
    Väl på plats fick vi ett glas cava och rödvin som vi tänkt att ha till maten. Sedan blir vi bortglömda och får vänta på brödkorgen i ca 30-35 minuter. Personalen bad om ursäkt för förseningen. Maten i övrigt var väldigt god. Vi fick veta att ”det där är en fransk ost och det där är en tysk(?) ost” och det var allt. Förväntade mig namnen på osten eller marmeladen eller ngt liknande. Creme bruléen var mer som en vaniljsås och dessutom var den kylskåpskall. Personalen var ofokuserad och stressad. Jag skulle ge besöket hos er 2,5 av 5. Läs mer
    2018-03-26 Bockholmengruppen svarar Ida P
    Hej Ida!
    Tack för din feedback, den är viktigt för oss!
    V tar till oss kritiken och hoppas att få se er som gäst igen.

Bockholmen Hav och Restaurang
  • Ann-christine L
    Ann-christine L skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande och upplevelse Läs mer
  • Karin H
    Karin H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mkt mysigt ställe med bra, lite mer originell och spännande mat. Läs mer
  • Desiree C
    Desiree C skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Ett överlag helt fantastiskt bemötande och mat! Läs mer
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vi åt brunchbuffén, vars starka sida var fisken. Fantastisk (den godaste jag ätit) gravlax och varmrökt lax!
    Det övriga, framför allt dessertbordet, höll tyvärr inte samma standard.
    I övrigt en otroligt mysig miljö, hade dock förväntat mig ett trevligare bemötande av personalen. Läs mer
    2018-04-02 Bockholmengruppen svarar Daniel F
    Hej Daniel!
    Tack för din feedback!!

• Sophie U
    Sophie U skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Trevligt ställe, väldigt god mat och utmärkt service. Vi återkommer gärna! Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Vänligt bemötande trots att vi kom tidigt. Otroligt mysig atmosfär och alltid bra mat! Läs mer
  • nils b
    nils b skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig miljö. Bra till hög kvalitet på maten. Dvs något ojämn.

Förtydliga på hemsidan att "Söndagmiddag" = BARA söndagmiddag ingen a la carte Läs mer
    2018-03-26 Bockholmengruppen svarar nils b
    Hej Nils!
    Tack för din feedback, på hemsidan står det bara söndagsmiddag men vi erbjuder även en mindre a la carte meny.

bockholmen hav och restaurang
  • Sanna R
    Sanna R skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig lokal,, bra läge och god ny vårmeny! Gediget och uppskattat av hela sällskapet. Läs mer
  • Åsa V
    Åsa V skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mycket trevligt bemötande både per telefon och vid besöket. Man kände sig välkommen. Läs mer
  • Anette N
    Anette N skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig och välkomnande restaurang på ö utanför storstan. Mat som både ser fantastisk ut och smakar utmärkt serverad av vänlig och serviceinriktad personal! Kommer gärna igen! Läs mer
  • Sannamari P
    Sannamari P skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Det mesta var fantastiskt!! Maten!! Men Med notan var det onödigt krångel, och till slut fick vi betala för ett dyrare vin än det vi beställt. Jag ville inte börja tjafsa. Läs mer
    2018-03-26 Bockholmengruppen svarar Sannamari P
    Hej Sanna!

Tråkigt att det blev fel med notan och synd att du inte meddelade på plats, vi hade naturligtvis justerat notan.

Tack för din feedback, vi hoppas att få se er som gäst igen trots feldebitering.

Bockhomen hav och restaurng
  • Peter S
    Peter S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mysig miljö och trevlig personal samt god och vällagad mat. Läs mer
  • Tommy K
    Tommy K skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Den 16:e mars besökte jag och min sambo samt mina grannar
    Bockholmen för att avnjuta en 3-rätters meny kopplat till ett erbjudande att 4 äter och betalar bara för 2.

Förväntningarna var som vanligt högt uppskruvade eftersom Bockholmen alltid presterat mycket bra vid våra besök hos er.

Även denna gång blev besöket lyckat och alla vi 4 njöt av suverän mat och till detta trevlig personal som verkligen gjorde allt för att vi skulle trivas.
    Jag kommer att återigen rekommendera Bockholmen för mina vänner!

Alltså, vi kommer snart igen för ännu ett lyckat restaurangbesök!

Bästa hälsningar från Tommy Kåberg med gäster. Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fint matställe i fin miljö. Måste besöka Bockholmen även på sommaren. Läs mer
  • Marie G
    Marie G skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Mat och service perfekt. Som alltid en fantastisk matupplevelse. Läs mer
  • Felicia H
    Felicia H skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Väldigt nöjd med söndagsbrunchen på Bockholmen. Vi fick njuta av vacker utsikt, god mat och utmärkt service! Läs mer
  • Madeleine B
    Madeleine B skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    Fantastisk mat. Lite trångt i lokalen och avhängningsmöjligheterna små. Läs mer
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Bockholmen Hav & Restaurang
    En 3-rätters middag för två.

Företaget var väldigt trevligt.
    Vi föresatte oss att det skulle vara ett mysigt ställe med bra service och god mat.
    Restaurangen levde absolut upp till alla förväntningar.

God och påkostad mat, som serverades av trevlig personal i ett litet mysigt hus. Läs mer
  • Magnus O
    Magnus O skrev om Bockholmen Hav & Restaurang