Alla kategorier Butik Västra Götaland Göteborg Bodega Partybutiken AB

Bodega Partybutiken AB

Kyrkogatan 25, 411 15 Göteborg — Visa karta

Välkomna till Bodega i Göteborg. Vi är ett partyföretag som tillhandahåller allt inom halloween, maskerad, student, party och kalas. Vår butik ändras ständigt och vi fyller löpande på sortimentet.

Läs vad 5 kunder tycker om Bodega Partybutiken AB

• Tomas J
    Tomas J skrev om Bodega Partybutiken AB
    Ett oseriöst företag som lovar folk jobb en månad och sedan skickar hem dom efter 4 dagar pga dålig lönsamhet.
  • bahareh s
    bahareh s skrev om Bodega Partybutiken AB
    Köpte heliumgas av de för min sons födelsedag. På förpackningen stod att det ska räcka till 30 ballonger. Frågade ngr gånger personalen om det skulle räcka och hon sa att det räcker upp till 30 kanske 2-3 mer eller mindre. När jag väl skulle använda produkten räckte det till 15 ballonger. Blev så besviken. Åkte tillbaka för att reklamera, då sa personalen att vi inte gör sånt här. Kommer aldrig mer att handla där. Kommer säga det till alla jag känner att de inte ska gå dit. Väldigt otrevligt var hon också.
  • Null
    Null skrev om Bodega Partybutiken AB
    De har jättemycket men nästan allt är av billig, plastig kvalitet. Deras hemsida beskriver produkterna extremt dåligt så jag fick ringa dem och fråga ut dem om material, storlek, osv. Jag beställde en dräkt som inte alls såg ut som på förpackningen. Den var annan färg, sladdrigt material, snett sydd med spruckna sömmar och tillhörande hatt och handskar vad alldeles för små. På Bodega sa man att hatt och handskar alltid är storlek small (jag beställde en large) och att dräkten sällan ser ut som på förpackningen. Jag lyckades dock efter många om och men att få alla pengar tillbaka, även för frakten. Kommer aldrig handla från dem igen. Dräkterna verkar vara sydda i billigt, slappt tyg och man tjänar mer på att sy en egen dräkt, som jag istället gjorde. Jag fick dyrare, finare tyg och att sy dräkten själv kostade mig hälften så mycket som att köpa dräkten för 700 kr hos Bodega.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Bodega Partybutiken AB
    Kan inte rekomendera denna butik. Visst de är trevliga när man köper men försök inte att byta något för då är det totalt stopp. Har nu en ledsen dotter som inte kunde använda sin hatt eftersom den var för liten (hon var inte med och provade). Försökte byta hatten som aldrig är använd, prislappen hängde fortfarande och dinglade. Då skyddade sig expediten sig bakom deras regel att de inte byter något som är inte defekt. Vi ville inte ha pengarana tillbaka vi ville byta. Enligt deras e-butik får man byta allt som inte är hygienartiklar. En hatt räknas inte som hygienartikel. Du kan köpa ett par skor i en skoaffär, gå runt i lägenheten ett par dar och ändå få pengarna tillbaka utan problem. Uselt av tjejen i kassan att inte ge avkall på en regel när hon ser att en vara är helt oanvänd. Skäms på er.
  • Isabell S
    Isabell S skrev om Bodega Partybutiken AB
    denna butik har nästan allt.Du kan bli allt från ariel till en pöl om du vill. deras personal är alltid lika pigga och villiga att hjäpla till när det behövs. så om du är tveksam på vad du ska klä ut dig till, besök bodega.

Kyrkogatan 25, 411 15 Göteborg