Boëthius Läkarhus

Boëthius Läkarhus

Sedan 2010 är vi ett av Sveriges ledande mottagningar för screening. Vi letar efter tidiga tecken på allvarliga sjukdomar som cancer och hjärtkärlsjukdomar. Så att de blir enklare att bota eller behandla.
Vi kombinerar grundliga läkarundersökningar med avancerade blodkemiska undersökningar och använder oss bland annat av tumörmarkörer för att tidigt kunna identifiera cancer - långt innan tumören har hunnit ge några symptom. Vi letar brett efter alla typer av sjukdomar, men fokus ligger på cancer och hjärt-kärlsjukdomar.

Läs vad 4 kunder tycker om Boëthius Läkarhus 2

2022-05-09 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera Boëthius Läkarhus!
    Det personliga bemötandet och engagemanget hos all personal är svårslaget!
    Man känner sig alltid välkommen och man blir alltid väl bemött och känner sig trygg i deras händer!!
    Gå hit!
    Värt varenda krona!!
    Tack så mycket! Boëthius Läkarhus
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Har köpt en grundligt undersökning av kroppen. Jag är mycket nöjd. Fick bra förklarat av undersökningen.
    Tack för de fina orden! Boëthius Läkarhus
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Jag gjorde en stor läkarundersökning och är väldigt nöjd
    Allt från första kontakten när jag kom in och att allt gjordes väldigt proffsigt i alla moment.

Mats
    Det värmer i hjärtat, Mats Boëthius Läkarhus
    2022-04-04 Insamlad av företaget
    Jag blir alltid väl mottagen. Har besökt er årligen i ett flertal år för hälsoundersökningen Maxi Plus. Besöken är effektiva, går ganska snabbt och bokade tider hålls. Jag upplever att det är tillräcklig tid hos läkaren för att kunna berätta, lyssna och resonera. Läkaren lyssnar intresserat och ger bra råd.
    Tack för dina vänliga ord, det värmer! Boëthius Läkarhus