BokföringsExperten

BokföringsExperten

www.bokforingsexperten.se
  • Badge2023

BokföringsExperten i Farsta AB är en Auktoriserad Redovisningsbyrå med erfarna redovisningskonsulter som arbetar enligt REX som är standard för redovisningsuppdrag. Vi erbjuder förstklassig service och högkvalitativa tjänster inom starta eget, bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning. Du sorterar och lämnar in - och...

92 omdömen om BokföringsExperten

Sedan starten hos Reco 2015

Gruppen M
Skrev om BokföringsExperten

Blir alltid bemött med stor vänlighet och väldig support till egen bristfällig kunskap i revisionsfrågor.

Eli A
Skrev om BokföringsExperten

profesionelt på deras väg utan tänka eller lusna på kund

Sixten B
Skrev om BokföringsExperten

Mycket bra kontakt och snabb hjälp under alla år jag anlitat Bokföringsexpeten

Svar från BokföringsExperten

Tack så mycket Sixten. Önskar dig all lycka och allt gått framöver Bästa hälsningar Mark

Jovan J
Skrev om BokföringsExperten

Alltid trevligt bemötande med hög kompetens och noggrannhet sedan första träffen, rekommenderar starkt.

Svar från BokföringsExperten

Tack Jovan! Vad glada och motiverade vi blir av din fina omdöme Kontakta oss gärna om du behöver hjälp Hälsningar Mark

Dick J
Skrev om BokföringsExperten

Bäst , stort engagemang samt ställer grundläggande krav på sina kunder för en perfekt bokföring. Lätt att få kontakt med och tar även emot besök för genomgång vid spörsmål. Rekommenderas starkt.

Svar från BokföringsExperten

Tack så mycket för din beröm Dick! Vi är glada av att kunna hjälpa med råd och så bra att du är nöjd med oss och skriver en så fin omdöme Vi vill önska dig ett gott nytt år Hälsningar Mark

Andrea F
Skrev om BokföringsExperten

Jag har tagit hjälp av bokföringsexperten i många år nu och är verkligen supernöjd. Ni är oerhört noggranna, hjälpsamma och kommer ofta med bra tips och råd som rör min verksamhet, dubbla tummar upp!

Svar från BokföringsExperten

Tack Andrea för att du har tagit dig tid att lämna ett omdöme, Man blir så glad när du som kund tycker att det fungerar bra och att du får bra hjälp och svar på dina frågor. Fantastiskt att du är så nöjd med oss och det är bara att slå oss en signal eller maila så ska vi se till att hjälpa på ett bra sätt i fortsättningen också Hälsningar/ Mark

Anna Z
Skrev om BokföringsExperten

Alltid snälla och hjälpsamma! Kan starkt rekommendera dom om man vill ha bra revisor.

Svar från BokföringsExperten

Tack så mycket Anna. STORT TACK för din fina omdöme. Det är väldigt trevligt och vi blir väldigt glada när ni kunder är nöjda. Bästa hälsningar från alla oss här Mark

Viveka B
Skrev om BokföringsExperten

Alltid bra bemötande! Bra service, är mycket nöjd!

Svar från BokföringsExperten

TACK så mycket Viveka, Fantastiskt att du är nöjd med oss och vi är också väldigt glada att ha dig som kund då allting ALLTID har fungerat väldigt,väldigt bra. Och det är 14 år sedan vi påbörjade våran resa Underbart Hälsningar / Mark

Erik B
Skrev om BokföringsExperten

Trevliga och rediga , bra att ha och göra med. Svarar snabbt på frågor.

Svar från BokföringsExperten

TACK ska du ha Erik, Ja,vi är oftast snabba och försöker alltid att ge korrekta svar och ibland när det behövs tipsar även när du inte frågar Om det ngt annat som vi kan vara bättre på eller hjälpa med kontakta mig gärna Med vänliga hälsningar fr oss Mark

Eva S
Skrev om BokföringsExperten

Alltid snabb bokföring. När man mailar o frågar. Snabbt svar o förklarat. Trevlig personal Vänligen Eva Staf

Svar från BokföringsExperten

Tack så mycket Eva, hoppas allt bra STORT TACK för att du tar dig tid att utvärdera vår verksamhet och speciellt när du tycker att vi gör ett bra arbete. Bästa hälsningar från oss här Mark

Petar P
Skrev om BokföringsExperten

Allt bra, snabbt svar på alla frågor med mail and telefon

Svar från BokföringsExperten

Tack Petar, Jag blir så glad när ni är nöjda men kom ihåg att det alltid kan vara lite,lite bättre Kontakta oss gärna om du behöver ngn hjälp. Hälsningar/ Mark

Damir D
Skrev om BokföringsExperten

vi är mycket nöjda med rådgivningen och bokföringsunderlaget

Svar från BokföringsExperten

Tack Damir, Fantastiskt att du är nöjd med oss Kontakta oss gärna om du behöver ngn hjälp. https://bokforingsexperten.se/personal/ Lycka till med ditt företagande framöver Hälsningar/ Mark

Daniel F
Skrev om BokföringsExperten

Otroligt bra service och kundbemötande till ett mycket bra pris.

Svar från BokföringsExperten

Tack Daniel, Riktigt glad att du är nöjd och sprider det också till andra. Önskar dig en trevlig kväll och lycka till framöver Hälsningar/ Mark

Albin M
Skrev om BokföringsExperten

Vi är generellt mycket nöjda med allt Rekommenderas alla dagar i veckan

Svar från BokföringsExperten

TACK så mycket för er fina omdöme. Det är bara att kontakta oss så som det passar er och är det akut så vet ni att ni även kan kontakta oss under helgen Hälsningar Mark

Ismeta A
Skrev om BokföringsExperten

De gjorde ett seriöst intryck på oss från första besök till sista email. Rekommenderas alla dagar i veckan och två gånger på söndagar.

TACK så mycket Ismeta för er fina rekomendation Bästa hälsningar från oss Mark

Canriva H
Skrev om BokföringsExperten

Har nu haft BokföringsExperten i Farsta som redovisningsfirma i ett par år nu,och det fungerar utmärkt. Väldigt bra kommunikation och hög service Rekomenderas

Svar från BokföringsExperten

Hej Patrik, Tack så mycket för ditt omdöme om oss Vi blir så glada och ni har varit kunder hos oss sedan 2011. Och det har fungerat väldigt bra för oss också då ni alltid har lyssnat och har gått på flera av våra förslag att effektivisera redovisningen genom att arbeta med visa delar av bokföringen själva. Hoppas att vi sammarbetar på ett bra sätt i många år framöver också. Trevlig kväll/ Mark

Thomas P
Skrev om BokföringsExperten

Smidig bokföring som passar mig. Det ligger nära min hemadress och kan lämnas i brevlådan när det passar mig . Rekommenderas.

Svar från BokföringsExperten

Hej Thomas och ett STORT TACK för ett fint betyg och omdöme Hoppas att vi kan göra ngt mera för dig och ditt företag. Kontakta oss gärna om du skulle behöva hjälp med vad som helst Trevlig kväll/ Mark

Göran S
Skrev om BokföringsExperten

Alltid hjälpsamma, alltid rak kommunikation.

Svar från BokföringsExperten

Hej Göran och TACK för ett fint omdöme Det betyder mycket att ni som kunder tycker att ni får bra service och att allt är rätt och korrekt som det måste vara Kan vi göra ngt ännu bättre? Låt oss veta det Vi lyssnar noga och är väldigt TACKSAMMA för all feedback vi får Trevlig kväll/ Mark

Andre A
Skrev om BokföringsExperten

Har man någotn fundering över något ekonomiskt problem så kan man alltid kontakta Mark på Bokföringsexperten & få bra råd över telefon eller mejl. & det har alltid känts tryggt och bra! Så om goda råd är dyra (talesätt) så lönar det sig absolut i längden att få ett gott råd från Mark!

Svar från BokföringsExperten

Tack så mycket André, Nu blir jag ännu mera motiverad för att ge dig bra råd. Snälla dra dig inte för att ringa/maila och fråga om vad som helst gällande ditt företagsekonomi. Vi kan alltid granska,analysera och ge dig bra skatterådgivning när du frågar och även när du inte frågar är analyser och tips del av våra månatliga rutiner. Trevlig eftermiddag/ Mark

Konstantinos D
Skrev om BokföringsExperten

Snabb återkoppling, mycket hjälpsam och tydlig. Mycket erfaren och duktig revisor, stort tack till Mark för den snabba hjälpen med avvecklingen.

Svar från BokföringsExperten

Hej Konstantinos, Tack så mycket för din fina omdömde och att du har tagit dig tiden att lämna in det. Det att du fick bra hjälp beror mycket på din förmåga att samarbeta och den var fantasktigt under hela ärendet. TACK för det! Kontakta mig gärna igen om du skulle behöva hjälp med vad som helst framöver. Hälsningar Mark

Aneta T
Skrev om BokföringsExperten

Samarbetat med BokföringsExperten sedan 2016 och alltid känt mig trygg. BokföringsExperten sköter allt proffsigt och med noggrannhet. Ser fram emot kommande år !

Svar från BokföringsExperten

Hej Aneta, TACK så mycket för din fina omdöme Det är väldigt lätt att samarbeta med dig också och ni gör det lätt för oss Hälsningar från alla oss här Mark

Tom H
Skrev om BokföringsExperten

Kändes som datorgenererade standardsvar på den lilla mailkontakt vi hade, blev ett annat företag

Svar från BokföringsExperten

Hej Tom, Tack för ditt omdöme! Vi ser att du har lämnat omdöme på Reco utan att prata med oss, utan att träffa oss och utan att vara kund hos oss. Du har fått prisuppgifter och annan info redan i vårt första mail och du skrev: Låter jättebra och att du vill träffas och lämna in bokföringsmaterialet. Jag har sedan mailat till dig en lista om vad du ska hämta så att vi inte glömmer något. Efter flera dagar då jag inte får svar frågade jag på mail om du behöver hjälp med ngt gällande checklistan och om jag kunde hjälpa med...

Gruppen M
Skrev om BokföringsExperten

Bättre bemötande får man leta efter. Höga förväntningar som alltid infrias Personlig kontakt när jag köpte bl a deklarationshjäll

Svar från BokföringsExperten

Tack så mycket Nils! Önskar dig lycka till med ditt företagande framöver Du vet att du alltid kan lita på oss och få snabba och korrekta svar Hälsningar Mark

Sandra G
Skrev om BokföringsExperten

Mark och resten av teamet har varit en ovärderlig pusselbit när jag drev mitt företag. Vad det än gällde så fanns de där för mig med snabba svar, råd och bokföring. Skulle jag någonsin driva företag i Sverige igen så skulle jag utan tvekan återkomma till Bokföringsexperten!

Svar från BokföringsExperten

Hej Sandra, TACK för din rekommendation på Reco Stor respekt för att du tog dig tid Önskar dig lycka till och behöver du oss även framöver ngn gång är det bara att kontakta mig Hälsningar Mark

Lena S
Skrev om BokföringsExperten

Hjälpsamma och trevlig svarar alltid på mina frågor. Ser till att allt blir rätt i min bokföringen

Tack så mycket Lena Med vänliga hälsningar Mark Timbrant

Ivan V
Skrev om BokföringsExperten

Sakkunniga, lyhörda, skickliga och pålitliga. Väldigt bra återkoppling och kommunikation. Klockrena!

Tack Ivan för det fina omdöme du ger oss Med vänliga hälsningar Mark Timbrant

Sakthy S
Skrev om BokföringsExperten

Mitt omdöme Om BokföringsExperten. Har blivit bemött professionellt. Fått säkra och snabba återkopplingar. Kan verkligen rekommendera byrån åt andra företag. Jag är jättenöjd.

Tack Siva Med vänliga hälsningar Mark Timbrant

Mirsad B
Skrev om BokföringsExperten

BokföringsExperten står verkligen för sitt namn, de kan sitt jobb ordentligt. Väldigt duktiga och snabba med att svara på frågor!

Svar från BokföringsExperten

Tack Mirsad och Binasa Väldigt fint av er att lämna omdöme Med vänliga hälsningar Mark Timbrant

Faseh W
Skrev om BokföringsExperten

Den perfekta revisor och revisionsberättelse har fått jag i flera års tid.

Tack så mycket Faseh Uppskattas verkligen Med vänliga hälsningar Mark Timbrant

Natalija Z
Skrev om BokföringsExperten

Profesionella och tillmötesgående! Vi på Rubin Kraft AB fick en mycket bra start på vårt företagsresa tack vare BokföringsExperten och vi är mycket nöjda.

Cazim L
Skrev om BokföringsExperten

Bästa bemött av företaget,snab och enkelt

Ivan M
Skrev om BokföringsExperten

Jag är kund hos Bokföringexperten ca: i 20 år och detta innebär att deras firma uppfyller alla mina förväntningar, sak kunniga, vel uppdaterade och väldigt trevliga. Jag själv är åkare , egen företagare hos Taxi Kurir och rekommenderar varmt Bokföringexperten till andra.

Magnus B
Skrev om BokföringsExperten

Bokföringsexperten är tydliga med vad som ska levereras till dem, vilket gör det lätt för mig o redovisningen går snabbt till rätt pris.

Göran S
Skrev om BokföringsExperten

Jag har anlitat Bokföringsexperten i över ett år nu. De har hjälpt mig att få ordning på mina rutiner, är alltid snabba att svara på mejl. De visar tålamod dom gånger jag som bokföringsokunnig enmansföretagare har svårt att förstå alla detaljer. Dessutom håller de ögonen på att alla betalningar från kunder kommit in som de ska, och de tipsar om nyheter i skattelagstiftningen som jag kan behöva känna till. Så, femma från mig.

Jan
Skrev om BokföringsExperten

Efter många år haft andra bokförings byråer under ett par olika år har det bara varit trassel och inga riktigt som man önskar ha allt. Men efter nu haft Bokföringsexperten i Farsta AB så är det en fröjd att få all hjälp som man saknat tidigare och riktiga och perfekta månads , års rapporter. Dessutom något underbart dom har mänsklig tanker på allt och finner samt gräver i sådant som vi ej ens talat om men misstänkt felaktigt från myndigheter och tidigare byråer vi haft. Vi rekommenderar Bokföringsexperten i Farsta AB...

Ismeta A
Skrev om BokföringsExperten

En mycket seriös och kompetent redovisningsbyrå. Trevligt personal snabb återkoppling, ger mycket bra service, stöd och goda råd. Jag kan varmt rekommendera Bokföringsexperten i Farsta. Helt enkelt profs.

Dick J
Skrev om BokföringsExperten

Skulle kunna skriva en uppsats om hur nöj jag är med Bokföringsexperten. Sammanfattning: Här blir man väl omhändertagen i alla frågor som dyker upp i ens företagande. Tack Bokföringsexperten

Rasid B
Skrev om BokföringsExperten

BokföringsExperten i Farsta AB är har skött mitt AB´s företags ekonomi i flera år. Mark,Ajla och deras medarbetare sköter allt exemplariskt så att vi sparar både tid och pengar på deras fina arbete. Snabb personlig service och snabba proffsiga, konkreta svar på både mejl och telefon BokföringsExperten i Farsta AB rekommenderas starkt

Kamil O
Skrev om BokföringsExperten

BokförningsExperten i Farsta AB- en jätte professionell företag som sköter sitt jobb i 100%! Det som är jätte viktig för mig är att man kan nå personalen när det behövs och alltid få den professionell hjälp man önskar sig! Varmt rekommenderar!!!

Anna M
Skrev om BokföringsExperten

Proffsiga och mycket trevliga. Vi känner oss trygga och är verkligen supernöjda!

Alazar T
Skrev om BokföringsExperten

lätt kontakt med de när det behövs

Jusuf K
Skrev om BokföringsExperten

De är jätte proffesionella, de lever också upp till mina förväntningar.

Frank L
Skrev om BokföringsExperten

Ekonomitjänst har köpts, mycket väl bemött, mycket kunnig personal. Företaget har gott och väl levt upp till förväntningarna.

Andrietta T
Skrev om BokföringsExperten

Lite dyra för småföretag, men värt de. Snabbt och enkelt.

Svar från BokföringsExperten

Hej Andrietta! Tack för en fin rekommendation. Jag vill bara nämna vårt avtal där det står att månadspriset är från cirka XXXX kr ex moms i månaden Jag har nu kontrollerat prissättningen för 2017 för att det inte ska vara något fel och jag kan konstatera att vi har för 2017 debiterat bara cirka 39% av det priset. Vi lämnade även en rabatt för bokslut och inkomstdeklaration 1 med NE bilaga i förra året för år 2016 och kommer även i år att göra på samma sätt. Det viktigaste för oss är att allt fungerar bra och...

Andre A
Skrev om BokföringsExperten

Mark erbjuder en professionell hjälp med allt inom bokföring. BokföringsExperteni Farsta Ab ligger möjligen lite högre än vissa redovisningsbyråer. & dom försöker alltid vara tydliga med i deras fakturor & specificera vilken tid som har används till vad. Så jag tycker dom är snabba & korrekta & inte alltid billigast men du vet att dina papper är i goda händer hos BokföringsExperten i Farsta Ab & att redovisningen blir korrekt utförd!

Svar från BokföringsExperten

Hej Andre! Tack för din fina rekommendation. Med vänliga hälsningar / Mark Timbrant

Andrea F
Skrev om BokföringsExperten

Jag får hjälp med bokföring och deklarationer av min lilla enskilda firma. Snabb och bra service och hjälp om man undrar något och tydliga redovisningar varje månad. Jag har fått en mycket bättre inblick sedan jag anlitade BokföringsExperten. Tummen upp - är supernöjd!

Katarina L
Skrev om BokföringsExperten

En mycket seriös och kompetent redovisningsbyrå. Trevligt bemötande, snabb återkoppling, ger mycket bra service, stöd och goda råd. Jag kan varmt rekommendera Bokföringsexperten i Farsta.

Amir S
Skrev om BokföringsExperten

Detta företag är professionell, ansvarig och alltid tillgänglig för att ge råd eller hjälp.

Adnan M
Skrev om BokföringsExperten

En mycket trevlig, saklig och kunnig bokföringsbyrå. Utmärkt kommunikation, bra service och lätta att göra med. Vi har anlitat BokföringsExperten för löpande bokföring ,momsredovisning, deklaration och årsbokslutet. Om vi behöver råd om företagets ekonomiska situation få vi den direkt. Punktlighet och noggrannhet är deras starka sida och vi är alltid nöjd med deras jobb Kan varmt rekommendera detta företag

Rosemary O
Skrev om BokföringsExperten

Jag har fått fantastisk service, och bemötandet har alltid varit mycket vänligt och med personligt engagemang. Mina bokföringsärenden har utförts på ett mycket professionellt sätt, och jag är mycket nöjd!