Alla kategorier Bokföring Stockholms län Stockholm Farsta BokföringsExperten

BokföringsExperten , sid 2

Larsbodavägen 50 nb, 123 41 Farsta — Visa karta

BokföringsExperten i Farsta AB är en liten organisation med desto större resurser!

Vi erbjuder förstklassig service och högkvalitativa tjänster inom starta eget, bokföring, bokslut, deklarationer och rådgivning. Du sorterar och lämnar in - och vi gör allt annat.

Våra experter ger dig tips och lönsamma råd kostnadsfritt per telefon eller mejl, erbjuder snabb och personlig service, rimliga priser och självklart alltid en specifikation på det vi har gjort. Varmt välkommen in till oss i Farsta Centrum!

Läs vad 52 kunder tycker om BokföringsExperten

• Zoran J
    Zoran J skrev om BokföringsExperten
    Jag har använt mig av bokföringsexperten sedan jag öppnade firman 2006.Allt har fungerat otroligt bra och smidigt.Har man en fråga eller två så får man snabbt svar med andra ord DEM KAN SITT JOBB.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    Anna-Karin E, BokföringsExperten i Farsta gillar detta
  • thomas m skrev om BokföringsExperten
    Hjälpsam, kunnig och professionell bokföringsbyrå.
    Exemplariskt skött bokföring, stort engagemang och det som är viktigaste: De levererar !!
    Kompetenta och mycket prisvärda.
    Jag rekommenderar varmt delägaren Mark för allt kring bokföring, skatteplanering, bokslut, årsredovisningar, deklarationer m.m.
    Han hjälper även till att sköta eget företag så att det känns enkelt och förståeligt.
    Och allt med glimten i ögat. Läs mer
    Anna-Karin E, BokföringsExperten i Farsta gillar detta

Larsbodavägen 50 nb, 123 41 Farsta