Alla kategorier Böcker Skåne Malmö Bokhandeln Sök & Finn AB

Södra Förstadsgatan 19A, 211 43 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Bokhandeln Sök & Finn AB

• Anna S
    Anna S skrev om Bokhandeln Sök & Finn AB
    Priserna på webshop stämmer inte överens med butikspriset. Butikspriset är minst 30 - 40 kr högre än priset på deras webshop. Sedan så är det inget öppet köp på några varor vilket inte framkommer i butiken endast på kvittot... Rekommenderar starkt att ni undviker denna butik.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Bokhandeln Sök & Finn AB
    Sök och finn är en ganska mysig butik. Här spelas alltid (eller ofta) lugnande musik, inbjudande. Här säljes ett riktligt utbud av böcker, mycket "självhjälp" handböcker etc. Böcker som inte ofta finns i de så kallat vanliga bokaffärerna. Går att hitta både musik och avslappningsband här. Ett stort utbud av "stenar". Stenar med energi och betydelse. Jag kan ärligt säga att jag är ej insatt. Jag köper stenarna för att de är fina. Det säljes även smycken här gjorda av dessa stenar. Dessa smycken blir lite mer personliga än de massproducerade smyckena. Nackdelen med butiken är att den är ganska dyr. För övrigt rekommenderar jag ett besök. "4/5 recos"
    Kerstin A gillar detta

Södra Förstadsgatan 19A, 211 43 Malmö