Boldstyle

Industrigatan 7b, 112 46 Stockholm — Visa karta

På lilla Industrigatan hittar du vår butik, här servar vi Stockholmare med accessoarer som sticker ut. Bland annat hittar du klockor, plånböcker, iPhone skydd & smycken. Kom förbi eller kika in på www.boldstyle.se. Välkomna!
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 35 kunder tycker om Boldstyle

• Erik O
    Erik O skrev om Boldstyle
    VARNING för detta företag, något har uppenbarligen hänt med företaget och de går och betala, men som de personer nedan skrev, de kommer inga varor. Ringer man får man telefonsvarare och de svara inte på mail :-/. Beställde min plånbok den 24:e november. Synd man gick på den niten men men... konkurs eller något???
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Boldstyle
    Svarar varken på mail eller telefon och jag väntar på att få pengar tillbaks för en klocka jag returnerade. Det här företaget känns oseriöst, första och sista gången jag handlar av dem.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Boldstyle
    Beställde två plånböcker som båda fanns och har funnits i lager sedan beställning, onsdags förra veckan. Leveranstiden skrivs på hemsidan vara 1-3 dagar inom Sverige, kanon tyckte jag vid beställning. Men nu har jag väntat 6 arbetsdagar på mina två plånböcker som är betalda och får heller inget svar när jag mailat eller ringt företaget. Ska mycket till om jag ska handla här igen efter att jag fått mina varor, om jag får dem.
  • Percy F
    Percy F skrev om Boldstyle
    Jag har bara handlat en gång från hemsidan. Men jag gillar hemsidan starkt, väldigt stilrent och fräsht, en hel del valmöjligheter när det gäller accessorare och prylar. Snabba leveranser! Gillar hemsidan starkt!
    2011-02-09 Representant för Boldstyle svarar Percy F
    Hej Percy! Hoppas att vi snart får besök av dig igen. Verkligen kul att du gillar sidan. Kommer du på något vi kan göra bättre så hör av dig! MVH. Kundservice på Boldstyle
  • Martin W
    Martin W skrev om Boldstyle
    Jag har bara handlat på boldstyle en gång, då vi nätet. Jag fick intrycket av att det är ett mycket seriöst företag som är måna om sina kunder. De verkar även ha ett bra sortiment.
    2011-02-09 Representant för Boldstyle svarar Martin W
    Tjena Martin! Var det något särskilt som gjorde att du fick det intrycket? MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Bossy T
    Bossy T skrev om Boldstyle
    Jag tycker att deras leveranstider är helt underbara och de har ett grymt utbud av saker! Har köpt en del från dem och allt kommer snabbt, smidigt och för en billig peng. En av de bästa affärerna på nätet!
    2011-02-09 Representant för Boldstyle svarar Bossy T
    Bossy! Stort tack för de fina order. Kan du förklara vad det är som får dig att ranka oss så högt? Vore kul att veta vad vi ska jobba med, och finns det något vi kan göra ännu bättre? MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Inger F
    Inger F skrev om Boldstyle
    mycket bra med snabb leverans o bra priser som passar de flesta plånböcker. Tack för det!
    2011-02-09 Representant för Boldstyle svarar Inger F
    Hej Inger! Va trevligt att vårt mål att ha både fynd och lyx går fram hela vägen! Saknar du något i butiken? MVH //Kundservice på Boldstyle
  • John M
    John M skrev om Boldstyle
    Helt ok
    2011-02-09 Representant för Boldstyle svarar John M
    Hej John! Tack. Vad kan vi göra för att bli RIKTIGT BRA? MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Joakim N
    Joakim N skrev om Boldstyle
    Snygga produkter, smidigt att handla online.
    2011-02-09 Representant för Boldstyle svarar Joakim N
    Hej Joakim! Kul att du upplever sidan som smidig, något vi verkligen försökt jobba med och ständigt förbättrar. Kommer du på något vi saknar så lyssnar vi gärna! MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Oliver S
    Oliver S skrev om Boldstyle
    Har inte mycket erfarenhet. Har bara köpt en klocka via Tradera. På så sätt fungerade allt bra, och de har ganska snygga prylar. Kanske något dyra allmänt, men originellt åtminstone. Tyvärr har jag inte använt klockan eftersom jag bjöd på auktionen av misstag, och bud är bindande, så lite av ett impulsköp. Har inte behövt kontakta kundservice så jag har inget att säga om den. För övrigt lite längre leveranstid än medel, men det gör inget.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Oliver S
    Hej Oliver! Tack för en gedigen beskrivning. Olyckligt med Traderabudet, hade du hört av dig i samband med Auktionen så hade vi såklart löst det på något vis! MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Sabina A
    Sabina A skrev om Boldstyle
    Fantastisk kundkontakt! Bra och pålitligt företag, noga med att meddela om en leverans drar ut på tiden.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Sabina A
    Hej Sabina! Hoppas att presenten blev uppskattad! Nästa gång flyger vi över själva till England och hämtar paketet! :)
  • Desirée L
    Desirée L skrev om Boldstyle
    Snygga och moderna produkter.
  • Pernilla W
    Pernilla W skrev om Boldstyle
    Har faktiskt bara handlat i butiken på Kungsholmen. Mycket trevligt bemötande och många ursnygga saker! Sätter en fyra för att det alltid finns något att förbättra så att ni inte slår er till ro.... :)
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Pernilla W
    haha.. bra där Pernilla! Vi strävar efter en Femma till nästa gång! Hoppas alla saker drar blickarna till sig! Såg att Nooka var i Vogue IGEN, kan ni ju visa upp för kollegorna! :) MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Johannes
    Johannes skrev om Boldstyle
    Extremt snabba leveranser, trevlig support och bra priser.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Johannes
    Tjena! Det tackar vi för! Boldstyle önskar dig ett strålande år! MVH //Kundservice på Boldstyle
  • Malcolm H
    Malcolm H skrev om Boldstyle
    Finns inte mycket att tycka till om. En schyst webshopp med lite saker du inte hittar hos andrq svenska btiker.
    Något dyrt!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Malcolm H
    Hej Malcolm! Tack för att du tog dig tid att skriva här. Vi kan tipsa om vår nya Outlet om du vill se lite billigare produkter! http://boldstyleshop.se/produkter/outlet
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Boldstyle
    Snabb och bra service. Bra kvalitetsprodukter!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Caroline E
    Hej Caroline! Tack för att du tog dig tid att skriva några ord om oss! MVH // Kundservice på Boldstyle
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Boldstyle
    Snygga produkter och bra priser!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Håkan B
    Hej Håkan! Gillar att du uppskattar vår prisnivå! Vi försöker att hålla oss på en nivå som är attraktiv! MVH //Kundservice Boldstyle
  • Emma I
    Emma I skrev om Boldstyle
    Snygga kvalitetsgrejer, snabb leverans och väldigt trevligt bemötande!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Emma I
    Hej Emma! Tack för detta strålande omdömet! Vi hoppas kunna leva upp det en lång tid framöver!
    MVH
    //Kundservice på Boldstyle
  • Ulf L
    Ulf L skrev om Boldstyle
    Skön blandning av märken som man normalt inte hittar i Sverige !
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Ulf L
    Hej Ulf! Tack för att du valde att handla hos oss och för detta fina omdöme!
  • Nils Philip P
    Nils Philip P skrev om Boldstyle
    Beställde en klocka från Bodystyle som blev flera månader försenad. Dock gav de fortlöpande personlig info med mail vilket kändes väldigt bra!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Nils Philip P
    Tjena Nils! Jag kommer väl ihåg ditt ärende! Verkligen tråkigt när det blir sådana förseningar! Vi hoppas att dina snygga Uniform Wares-klocka var värd väntan!
  • Daniel
    Daniel skrev om Boldstyle
  • ABC C
    ABC C skrev om Boldstyle
    De har snygga produkter men lyssnar inte på sina kunder, i alla fall inte på mig.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar ABC C
    Hej! Tack för att du gillar produkterna! Du får gärna ta kontakt med mig och förklara närmre vad vi missat att lyssna på så att vi kan gör rätt nästa gång! erik@boldstyle.se
  • Martina G
    Martina G skrev om Boldstyle
    Ett bra företag med intressanta produkter och snabb leverans.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Martina G
    Tack Martina! Intressanta produkter var ett snyggt sätt att beskriva våra saker på! Kul att du uppskattar våra snabba leveranser! MVH. Kundservice på Boldstyle
  • Adam
    Adam skrev om Boldstyle
    Toppenservice!!!!!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Adam
    5 utropstecken. Det var rekord so far! Stort tack för det Adam! Vi uppskattar dina höga ton! :)
    MVH //Kundservice på Boldstyle
  • annika a
    annika a skrev om Boldstyle
    Kanonproffsigt företag med ursnygga kvalitetsprodukter. I'll be back!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar annika a
    Stort tack Annika! Vi ser fram emot att serva dig i framtiden! MVH. Boldstyle
  • Henrik
    Henrik skrev om Boldstyle
    Snygga prylar, bra kundservice.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Henrik
    Hej Henrik! Det var verkligen snällt sagt! Uppskattar att du uppskattar vårt jobb! :) tack för omdömet!
  • Julie H
    Julie H skrev om Boldstyle
    Mycket unik stil, gillar det välldigt mycket måste jag säga.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Julie H
    Hej Julie! Då har vi lyckats med vårt mål att hitta accessoarer som ingen annan erbjuder! tack för omdömet!
  • Fredrik j
    Fredrik j skrev om Boldstyle
    Mycket bra att göra affär med
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Fredrik j
    Hej Fredrik. Va trevligt! Kul att du känner att du gjort en bra affär! Det gillar vi! Tack för att du tagit dig tid att lämna omdöme här!
  • daniel m
    daniel m skrev om Boldstyle
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Boldstyle
    Supernöjd med Service och varor.
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Andreas S
    Hej Andreas! Verkligen kul att höra. tack för att du tog dig tid att skriva om oss här!
  • Ola J
    Ola J skrev om Boldstyle
    Jättefina produkter och kvaliteten är inte från denna världen
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Ola J
    Hej Ola! Stort tack för de fina orden! Vi hoppas att vi får bevisa oss fler gånger! :)
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Boldstyle
    Utmärkt service och brinner verkligen för sin butik - väl valt sortiment till bra priser - kanon!
  • Johan
    Johan skrev om Boldstyle
    Klockan som jag beställde förra veckan kom idag i brevlådan! Måste säga att jag är väldigt nöjd. Beskrivningen stämmer bra överens med den fysiska produkten och det strålar verkligen kvalitet om den!
    Ett extra plus för den snabba och smidiga leveransen!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Johan
    Hej Johan. Stort tack för de fina orden. Uppskattar att du tog dig tid att beskriva din upplevelse!
  • Stefan E
    Stefan E skrev om Boldstyle
    Var inne i butiken för några dagar sen, mest på slump. Jag kan bara hålla med föregående talare. Häftig liten butik med mycket unika och roliga accessoarer.
    Bra bemötande och härlig service.
    Gick inte därifrån tomhänt =)
  • Johan W
    Johan W skrev om Boldstyle
    Rekommenderas starkt! Äntligen en riktigt kul/spännande butik för alla oss som älskar prylar! Klockor, plånböcker, Iphone-tillbehör m.m. till riktigt bra priser! Att personalen sedan är supertrevlig är bara ett stort plus! Är verkligen supernöjd med mitt nya cardcase!!!
    2011-01-20 Representant för Boldstyle svarar Johan W
    Tack Johan! Uppskattar att du tog dig tid att lämna omdöme om oss!

Industrigatan 7b, 112 46 Stockholm