Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Boliving Mäklare Stockholm AB

Boliving Mäklare Stockholm AB

Älvsjövägen 100, 125 32 Älvsjö — Visa karta

Gustavsberg Centrum, 13430, Gustavsberg
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
Johanna J:
En duktig, effektiv, uppmärksam, lojal mäklare som sätter kundens önskningar och behov i fokus.

Mäklare nära Boliving Mäklare Stockholm AB:

Johan Skyttes Väg 203, ÄLVSJÖ
Ulla S:
Glad, trevlig och entusiastisk. Över förväntan, mycket proffsig.

Stora Mans Väg 1, ÄLVSJÖ
Varmt välkomna till Mäklarhuset! Läs mer ›
Inger B:
Jag är mycket nöjd med bemötandet och fick den hjälp jag behövde.

Johan Skyttes väg 189, Älvsjö
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Älvsjö! Läs mer ›
Dag R:
Professionell, engagerad, tillgänglig, kunnig, trevlig, tydlig och bra att ha att göra med på alla sätt och vis.
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Älvsjö & Fruängen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Vantörsvägen 272, Hägersten
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Älvsjö & Fruängen
Mathias A:
Ett mycket professionellt bemötande med kunskap om det mesta rörande lägenhetsförsäljningen. Svarade alltid i telefon och bokade in möten br...

Läs vad 5 kunder tycker om Boliving Mäklare Stockholm AB

• Olof B
    Olof B skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Jag är jättenöjd med Lindas arbete! Hon är en engagerad mäklare som jag rekommenderar varmt

- Olof
    Olof B gillar detta
  • Roger S
    Roger S skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Hade ett möte med Boliving som gav ett väldigt oprofessionellt intryck, arroganta och överlägsna och försvann iväg och svarade i mobilen flera gånger mitt i mötet. Noll servicekänsla och dom verkade i det närmaste ointresserade. Kommer inte anlita Boliving då det inte känns som en seriös mäklarfirma.
  • Emma A
    Emma A skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Upplevde mäklare Linda Gustafsson som oengagerad så fort försäljningen drog igång. Varje samtal handlade om att argumentera emot mitt objekt och att jag hade betalt ett överpris när jag hade köpt den. Lite ironiskt då det var hon som sålde den till mig. Vidare var återkopplingen undermålig. Hörde inte av sig under ett dygn mitt i budgivningen. Även att budgivningen tog en dag innan den kommunicerades på nätet var något jag påtalade. Hennes respons på min framförda kritik och min upplevelse var minst sagt märklig. Hon hade en otrevlig underton i sitt A4 långa svar där hon argumenterade genom att säga att andra minsann gett henne bra omdöme. Innan försäljningen drog igång ville hon helst ha visningen en vecka senare än vad jag ville. Nu efteråt blir min slutsats att hennes två andra försäljningar som pågick samtidigt gjorde att min försäljning nedprioriterades och hon ville stänga affären snabbt och därför upplevde jag henne som oengagerad. Mycket tråkigt upplevelse på en, iallafall för mig, stor affär.
  • Assem A
    Assem A skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Denna mäklarfirma är Inte att rekommendera då Linda inte kan ta någon feedback. Hon hörde inte av sig på ett dygn under brinnande budgivning och rekomenderade oss att avsluta budgivningen vid tillfällen. Det kändes inte bra, vi höll oss kvar och fick 2 bud till som mötte våra förväntningar. Inte tack vare Boliving eller Linda. -10 får denna mäklare.
  • Elinor
    Elinor skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Köpte lägenhet genom Anneli Nilsson på BoLiving. Otroligt oprofessionellt och stundvis rent av otrevligt bemötande, från visning till tillträde. Blev snabbt irriterad/otrevlig då jag frågade/ifrågasatte något. Övervägde att dra mig ur affären då hela situationen kändes mycket olustig. Nu, fyra månader efter tillträdet, fick jag ett mail om att en nyckel till min bostad fanns på mäklarens kontor, och att jag skulle höra av mig ”om jag var intresserad” av att få tillbaka den. Har varken fått en ursäkt eller förklaring av hur det kunde ske. Det här är ett helt oacceptabelt beteende från en mäklare som hanterar affärer för miljontals kronor. Jag har aldrig blivit bemött med sådan arrogans och respektlöshet från en person i ett ”serviceyrke” tidigare.

Älvsjövägen 100, 125 32 Älvsjö