Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Älvsjö Solberga Boliving Mäklare Stockholm AB

Boliving Mäklare Stockholm AB

Älvsjövägen 100, 125 32 Älvsjö — Visa karta

Gustavsberg Centrum, 13430, Gustavsberg
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Värmdö
Johanna J:
En duktig, effektiv, uppmärksam, lojal mäklare som sätter kundens önskningar och behov i fokus.

Mäklare nära Boliving Mäklare Stockholm AB:

Johan Skyttes Väg 203, ÄLVSJÖ
Välkommen till Svensk fastighetsförmedling i Älvsjö! Här hos oss i Söderort hitt... Läs mer ›
Georg F:
Förtroendeingivande. Professionell men utan att vara pretentiös. Tillmötesgående för mina önskemål.

Stora Mans Väg 1, ÄLVSJÖ
Varmt välkomna till Mäklarhuset! Läs mer ›
Ann-Sofi S:
Snabbt, trevligt och proffsigt bemötande

Johan Skyttes väg 189, Älvsjö
Välkomna till Svenska Mäklarhuset Älvsjö! Läs mer ›
Markus Ö:
Vår försäljning gick jättebra och vi är mycket glada över att vi valde Josefine som vår mäklare. Hon har ett trevligt bemötande och ett stor...
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Älvsjö & Fruängen

Länsförsäkringar Fastighetsförmedling Älvsjö & Fruängen

Vantörsvägen 272, Hägersten
Länsförsäkringar Fastighetsförmedling  Älvsjö & Fruängen
Gustav H:
Jag har bara positivt att nämna om Caroz. Fick vad jag förvänta mig som köpare och även lite till. Väldigt enkel och rak, bra bemötande, fic...

Läs vad 13 kunder tycker om Boliving Mäklare Stockholm AB

• Kjell H
    Kjell H skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Jag är mycket nöjda med Anneli som mäklare och BoLiving. Anneli är en engagerad mäklare och gav oss tydlig information och fin service genom hel processen. Presentationen av vår lägenhet med fina bilder och texter. Vi är mycket nöjda med hur vår bostad presenterats och slutpriset. Rekommenderar Anneli Nilsson varmt vidare !

mvh Jenny o Kjell
  • Nermin S
    Nermin S skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Upplevde mäklaren Anneli Nilsson som en person som kan prata vänligt och vara snäll tills försäljning sker. Ingen Sanning i dem flesta information som ges bl.a. om dolda fel försäkring och behov för besiktning. alltid mot argument med information som har inget att göra med sanning. Om du har ingen erfarenhet då är du bra fång för massor av information som ges bara för att försäljning ska bli klart. nu efter några månader av båda köp och försäljning via henne känner man sig som dum eller väldigt lurad. väldigt missnöjd.
  • Christian S
    Christian S skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Annelie var mycket engagerad från start, jag fick kännedom om Annelie via rekommendationer och jag kan bara rekommendera henne vidare. Annelie får högsta betyg för sin insats!
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Boliving sålde vårt hus i tullinge. Vi är jätte nöjda med Lindas fantastiska service och engagemang!
  • Annie
    Annie skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Anneli var tydlig och klar redan från början. Återkopplade under försäljningsprocessen. Driven och inlyssnande mot kunden, dvs mig som säljare. Inger trygghet och proffessionalitet. Kan varmt rekommendera mäklaren med kunskaper, kompetens och skicklighet inom sitt yrkesområde. Levererade och vi är så nöjda. Kan varmt rekommendera Anneli Nilsson vidare!
  • Nisse B
    Nisse B skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Vi hade hört mycket gott om Linda Gustafsson från våra vänner/familjemedlemmar som hade anlitat Linda innan! Vi tänkte först att hon inte kan vara så bra som de säger, men vi hade fel, Linda är nog en av Stockholms bästa mäklare! Linda hjälpte båda oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Vi hade ingen stress under tiden då vi visste att Linda gör exakt det hon lovat oss! Hon är numera en familjemäklare! Rekommenderar henne stark till vänner, familj och bekanta! Du kommer inte att ångra dig om du anlitar Linda, det står jag för.
  • Anna L
    Anna L skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Nu i veckan sålde jag min bostad, där mitt val av mäklare var Linda Gustafsson. Jag vill helt enkelt bara framföra mina upplevelser av Linda då jag är ofantligt nöjd med henne som engagerad fastighetsmäklare. Jag arbetar själv som stylist och har genom åren haft många samarbeten med andra byråer där min roll alltid befunnit sig på byråsidan i försäljningsprocessen. Som mäklare ska du ju givetvis ha koll på juridik, lagar och avtal vilket Linda Gustafsson har. Men hon har så många andra kvalitéer. Hon är i grunden lugn och förtroendegivande, men vet också exakt när hon behöver trycka på och driva processen framåt utan att det upplevs forcerat på ett oskönt sätt. En riktigt duktig människokännare. Jag upplevde henne även som en mycket bra lyssnare och hon var otroligt lyhörd inför mina behov som kund. Ingenting kändes som en omöjlighet och hon var otroligt flexibel under hela försäljningsprocessen, med en mycket hög servicekänsla. Där struktur kändes som ett starkt ledord i hela hennes arbete. Jag vill helt enkelt lyfta fram Linda, jag rekommenderar henne starkt till nya kunder som är ute efter att välja rätt mäklare!
    Nisse B gillar detta
  • Marija S
    Marija S skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Linda Gustafsson är en fantastik mäklare och jag rekommenderar henne varmt.
  • Olof B
    Olof B skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Jag är jättenöjd med Lindas arbete! Hon är en engagerad mäklare som jag rekommenderar varmt

- Olof
    Olof B gillar detta
  • Roger S
    Roger S skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Hade ett möte med Boliving som gav ett väldigt oprofessionellt intryck, arroganta och överlägsna och försvann iväg och svarade i mobilen flera gånger mitt i mötet. Noll servicekänsla och dom verkade i det närmaste ointresserade. Kommer inte anlita Boliving då det inte känns som en seriös mäklarfirma.
  • Emma A
    Emma A skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Upplevde mäklare Linda Gustafsson som oengagerad så fort försäljningen drog igång. Varje samtal handlade om att argumentera emot mitt objekt och att jag hade betalt ett överpris när jag hade köpt den. Lite ironiskt då det var hon som sålde den till mig. Vidare var återkopplingen undermålig. Hörde inte av sig under ett dygn mitt i budgivningen. Även att budgivningen tog en dag innan den kommunicerades på nätet var något jag påtalade. Hennes respons på min framförda kritik och min upplevelse var minst sagt märklig. Hon hade en otrevlig underton i sitt A4 långa svar där hon argumenterade genom att säga att andra minsann gett henne bra omdöme. Innan försäljningen drog igång ville hon helst ha visningen en vecka senare än vad jag ville. Nu efteråt blir min slutsats att hennes två andra försäljningar som pågick samtidigt gjorde att min försäljning nedprioriterades och hon ville stänga affären snabbt och därför upplevde jag henne som oengagerad. Mycket tråkigt upplevelse på en, iallafall för mig, stor affär.
  • Assem A
    Assem A skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Denna mäklarfirma är Inte att rekommendera då Linda inte kan ta någon feedback. Hon hörde inte av sig på ett dygn under brinnande budgivning och rekomenderade oss att avsluta budgivningen vid tillfällen. Det kändes inte bra, vi höll oss kvar och fick 2 bud till som mötte våra förväntningar. Inte tack vare Boliving eller Linda. -10 får denna mäklare.
  • Elinor
    Elinor skrev om Boliving Mäklare Stockholm AB
    Köpte lägenhet genom Anneli Nilsson på BoLiving. Otroligt oprofessionellt och stundvis rent av otrevligt bemötande, från visning till tillträde. Blev snabbt irriterad/otrevlig då jag frågade/ifrågasatte något. Övervägde att dra mig ur affären då hela situationen kändes mycket olustig. Nu, fyra månader efter tillträdet, fick jag ett mail om att en nyckel till min bostad fanns på mäklarens kontor, och att jag skulle höra av mig ”om jag var intresserad” av att få tillbaka den. Har varken fått en ursäkt eller förklaring av hur det kunde ske. Det här är ett helt oacceptabelt beteende från en mäklare som hanterar affärer för miljontals kronor. Jag har aldrig blivit bemött med sådan arrogans och respektlöshet från en person i ett ”serviceyrke” tidigare.

Älvsjövägen 100, 125 32 Älvsjö