Bomäklarna Törnblom och Hedenskog HB

3.7

3 omdömen om Bomäklarna Törnblom och Hedenskog HB

Nicholas Lindsay K
Skrev om Bomäklarna Törnblom och Hedenskog HB

Vann en budgivning men tyvärr gick inte affären igenom då säljaren vägrade låta oss besiktiga fastigheten innan kontrakt skrevs på. Vi valde då att annullera våra bud i sin helhet, vilket mäklaren inte gjorde, trots flertalet påminnelser från oss, förrän de hittat en annan köpare. Uppenbarligen använde de våra bud för att påvisa en högre prisnivå på objektet än de annars hade fått med andra köpare. Lämnar en riktigt sur eftersmak och man tappar verkligen förtroendet för sådana mäklare som Helena.

HusmanHagberg Uppsala
4.8/5 i betyg av 1101 omdömen 4.8 av 1101 omdömen

Erik A
Skrev om Bomäklarna Törnblom och Hedenskog HB

Sålde via Bomäklarna. Endel saker man bara räknar med ska fungera hade kunnat varit bättre: - Fick inte ut annons i tid som lovat - Fick vänta på att planskissen skulle komma ut på hemnet Trots detta är jag faktiskt otroligt nöjd, hade inte kunnat få en bättre mäklare. Inger förtroende och lyssnade på mig som kund. Kommer sälja med Bomäklarna igen!

Johanna B
Skrev om Bomäklarna Törnblom och Hedenskog HB

Både sålde och köpte genom Bomäklarna och jätte nöjd. Duktiga mäklare och fantastisk service på mina villkor. Jag rekommenderar verkligen och kommer att använda Bomäklarna vid nästa försäljningstillfälle. Tack!

Mäklarhuset Uppsala
4.8/5 i betyg av 2914 omdömen 4.8 av 2914 omdömen