Bonni AB

2.0 i betyg av av 1 omdömen

Läs vad 1 kund tycker om Bonni AB

• 2019-08-30

HANS I skrev om Bonni AB
    Inget vidare. Bodde hos dessa i Hofors-Bodås en tid efter att först ha bott ännu sämre och båda dessa "mellanboenden" berodde på två försäljningar och en lämnad lägenhet på annan ort.
    I Bodås träffade jag på både förträffliga personer och socialfall med rejäla problem. Det stämde iofs att det inte var så illa som förr pga ny ägare men denna nya ägare behandlar hyresgästerna nyckfullt. Längorna är hyfsade med mycket bra förrådsutrymmen under lägenheterna, dock nås dessa bara via en innertrapp, inte utifrån. Väggarna är dåligt isolerade, man hör allt utifrån, inte minst tjutande tågsirener som nästan alla i området tycker är jobbiga.
    Därför behövs bättre isolerande fönster. Däremot är inte vägtrafiken alltför störande vid längorna som ligger längst bort pga rejäla dämpvallar.
    Bättre än föregående ägare tydligen, enligt uppgift var området då tvångsförvaltat. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte