Xxi Logistik HB

Brändövägen 1, 165 72 Hässelby — Visa karta

Vår huvudsyssla är bud och det är vi oerhört bra på. Expressbud, normalbud och underdagenbud är våra vanligaste budmodeller för frakt med bil, lastbil eller cykel.
Vi tar givetvis fullt ansvar för allt gods vi fraktar. Vi har även öppet helgdagar.
Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Olov A:
Bra bemötande vid beställning arbete, samt snabbt och proffsigt utfört uppdrag. Arbetet gällde rensning av avlopp i badrum.

Övriga företag nära Xxi Logistik HB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Johan C:
Snabba svar på mailen och snyggt, korrekt utfört jobb. Skulle utan tvekan anlita företaget igen om behovet skulle uppstå. //Johan

Sollentunavägen 163 c, Sollentuna
Stopp i avloppet? Spolvision AB hjälper dig med all sorts spolning. Vi är proffs... Läs mer ›
Olov A:

Läs vad 2 kunder tycker om Xxi Logistik HB

• Malin H
    Malin H skrev om Xxi Logistik HB
  • -
    - skrev om Xxi Logistik HB
    Bäst helt enkelt! De har lång erfarenhet och duktig och trevlig personal som alltid gör sitt bästa! Här gör dom allt för att du ska bli helt nöjd. Vad du än ska buda eller flytta så ordnar dom det utan problem, när som helst, hur som helst och nästan vart som helst! Kan inte bli bättre!

Brändövägen 1, 165 72 Hässelby