Alla kategorier Specialbutik Uppsala Uppsala Bönor & Blad

Stora Torget 3, 753 20 Uppsala — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Bönor & Blad

• Bea
    Bea skrev om Bönor & Blad
    Höga priser men inte kvalitet därefter.
  • Rickard M
    Rickard M skrev om Bönor & Blad
    Trevlig, lite gammaldags butik som har ett stort utbud av te och kaffe. Personalen svarar gärna på frågor om hur man tillagar te och hur det bör serveras etc.
  • Kristina M
    Kristina M skrev om Bönor & Blad
    De gånger jag har varit inne har jag upplevt personalen som rätt snorkig. Tanter verkar alltid ha förtur... Gå till tehörnan inne i forumgallerian istället! Trots att tehörnan och bönoroblad har typ lika stora butiker känns det mer trångt här-
  • Ebba C
    Ebba C skrev om Bönor & Blad
    Gott men dyrt te och kaffe. Känner flera som jobbt här men slutat p.g.a att företaget går emot facket på div. punkter. Finns även 2 butiker i Stockholm. Själv bojkottar jag denna butik.
  • Jenny W
    Jenny W skrev om Bönor & Blad
    Mysig liten te- och kaffebutik som ligger centralt placerad. Se till att utnyttja deras smarta stämpelkort där man får var 10 påse gratis. Har ett stort utbud av goda tesorter, missa inte förkylningsteet Matse mynta för onda halsar.
  • ebba w
    ebba w skrev om Bönor & Blad
    Ett härligt ställe med ofantligt mycket goda the och cafe sorter!! Redan när man öppnar dörren till affären så slås man emot av den fantastiska doften. Att dricka lösvikts the är så enormt mycker godare än pås the och lösviktsteet på bönor och blad är så bra att det bara måste provas!!

Stora Torget 3, 753 20 Uppsala