Borås Bil Personbilar AB

1.0

3 omdömen om Borås Bil Personbilar AB

Henrik A
Skrev om Borås Bil Personbilar AB

Ett riktigt dåligt företag. För att göra en skadebedömning dom tar max 2 timmar behövde de 3 veckor på sig. Hade de inte haft monopol på Volvo så de inte funnits kvar på marknaden.

5S Bil AB
4.6/5 i betyg av 145 omdömen 4.6 av 145 omdömen

Fick en ren o fin bil, både på insidan o utsidan. Blev även av med de vita fläckarna (oxidation ?) i lacken, samt ett trevligt bemötande.

Daniel K
Skrev om Borås Bil Personbilar AB

Riktigt skitföretag. Har tidigare lämnat i bilen både för service o reparationer hos dem. Kommer aldrig göra det mer. Inkompetent verkstad och ocker priser. Lämnade in bilen för en simpel reparation och fick tillbaka bilen i sämre skick än innan. Tog sedan upp detta med dem och de var givetvis helt oförstående. Fick svaret att mekanikern i fråga hade varit i branchen i 30 år o då gör man inga fel. yeah right. De ville inte ens gå igenom fallet, bara upprepade sitt mantra "vi gör inte fel". En annan bilverkstad gick igenom...

Lisa L
Skrev om Borås Bil Personbilar AB

Jag köpte en ny bil från Kinna bil. Det ångrar jag djupt! Bara krångel och dålig service!

Car 4 Sale
4.5/5 i betyg av 307 omdömen 4.5 av 307 omdömen

Mycket smidig affär och bilen var precis så fin som bilderna och säljaren påpekade. Säljaren mötte upp mig på stationen ( en Söndag) och bil