Bossify

Bossify

Ring 073-929 27 61 bossify.se
4.2

Söker du ett pålitligt städföretag? Vi på Bossify ger dig nöjd kund-garanti på alla tjänster! Tjänster: Byggstädning, hemstädning, storstädning, flyttstädning, kontorsstädning, fönsterputs. Vänd dig till oss när du söker en trygg och säker städning i Stockholm till rätt pris. Hos oss får du alltid trygga och säkra tjänster...

82 omdömen om Bossify

Sonja Birgitta H

Beställde storstädning och är jättenöjd! Smidigt att boka, trevlig personal både vid bokningen och städningen. En fröjd att komma hem till ett skinande hem. Nogrannt rengjort i på alla sätt. Mycket prisvärt med.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Catrine Marie E

Fantastiskt bra och trevliga att ha att göra med. Välstädat. Vi kommer absolut anlita er igen.

ANNA MAGDALENA B

Köpte storstädning ej flyttstäd. Lägenheten var tom och ville ha bort dam och tvättade fönster. Resultatet blev halva fönster tvättade (övre delen på alla hade hoppats över) och damm kvar på fönsterbrädor och som + på allt så avslutade städerskan att göra nr2 på toaletten. Så en ren doftande lgh kom man ju inte till direkt. Första tjejen jag pratade med på företaget var trevlig och skulle höra med sin chef om vad dem kunde göra. Hon hörde aldrig av sig. Nästa jag mejlade med erbjöd mig 10% rabatt. Visst något men helt...

Hej Anna! tack för omdömen!' Mvh Bossify aB

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

EMANUEL T
Skrev om Bossify

Dålig kommunikation och missnöjd med städningen.

Hej, Du var kund hos oss nästan 2 år! Tack för ditt omdömen. Mvh Bossify AB

Anna Maria Elisabet M

Min senaste städerska är värd toppbetyg!!

Svar från Bossify

Hej Anna! tack så jattemycket för fina omdömen! Mvh Bossify Team.

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Stefan K
Skrev om Bossify

Bra och trevlig service, noggranna

Svar från Bossify

Hej Stefan! Vi var glada att hjälpa er med städning! Mvh/Bossify Team.

CENNY W
Skrev om Bossify

Inte utfört till en standard förväntat av en flyttstädning. Vet inte om de tyckte att det var för mycket att göra (tror inte det då det var något städat innan) men isf borde det tydliggjorts innan. Nu så var det fortfarande orent i varje rum - smuts på alla lister och speciellt hörn som inte verkar ha städats alls, väldigt tydligt att de flesta lådor inte hade städats, hår kvar på många ställen, m.m. Som nyinflyttad hade jag inte accepterat det som en flyttstädad lägenhet. På den positiva sidan däremot så var det väldigt smidigt att arrangera nyckellämning och snabbt utfört.

Svar från Bossify

Hej Cenny! Våran arbetsledare vår på plats efter städning. Allt var gjort o accepterad. Det är tråkigt att ni klagar bara via reco o inte hade kontaktat oss direkt. Vi jobbar med nöjd kund garanti. Städning var utfört den 13e april.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Özre S
Skrev om Bossify

It was brillant! Both of the cleaners are so friendly and very good at their job. And made the apartment awesome :) Thanks for all your effort

Minna S
Skrev om Bossify

Anlitade Bossify för storstädning och fönsterputs. Proffsigt bemötande vid bokning, höll tiden, så fint och rent resultat. Otroligt nöjd. Kommer anlita igen, kan varmt rekommendera!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Emelie W
Skrev om Bossify

Blir alltid lika bra! Trevliga och noggranna.

Veena V
Skrev om Bossify

Cleaning service was good, The responses were very good and used to reply back quickly. There were dome really good persons who did a fantastic job though they are not with the company anymore

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

ELISABETH S

Skinande rent! Mycket nöjd med utfört arbete samt snabb återkoppling vid mailkontakt.

Svar från Bossify

Hej Elisabeth! Vi var glada att hjälpa er med storstädning! Önskar er allt gott! Mvh/Bossify Team.

Sofia S
Skrev om Bossify

Bra leverantör av städtjänster. Pålitliga och enkla att ha att göra med!

Svar från Bossify

Hej Sofia! Tack för omdömen! Ni vet att ni kan kontakta oss när som helst och berätta dina önskemål. Önskar er allt gott! Mvh/Bossify Team

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

SEDAT Ö
Skrev om Bossify

Fruktansvärd upplevelse, dåligt bemötande och absolut inte rent! Pratade med personalen som ”putsade” fönstren och då sa hon att ” Det är inte bra att putsa nu när det är för kallt och företaget borde meddela er” och dessutom blev inte riktigt fint. När jag kontakter med företaget fick jag en fruktansvärt bemötande. Skulle aldrig rekommendera denna fusk-bolaget!

Svar från Bossify

Hej Sedat! Ni bestälde fönsterputsning med 70% rabatt. I användervilkor finns infön att ni står för rengöringsmedel och städutrustnig. Tyvärr medel som ni hade köpt passar inte att putsa fönsterna när ute är minus grader. Önskar er allt gott! Bossify AB

Andrea D
Skrev om Bossify

Perfekt storstädning, rent och fint.

Svar från Bossify

Hej Andres! Tack så jättemycket för så fint omdömen i sista dagen av året! Mvh, Bossify Team.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Hanna H
Skrev om Bossify

Proffsigt bemötande och gör jobbet bra!

Caroline Å

Hej, duktiga tjejer som va noga och trevliga samt jag va mycket nöjd med resultatet:-) Köpte varan via Letsdeal och bara ett minus går ej betala räkningen ej rätt ocr nr? Men har kontakt med dem så de löser sig nog!

Svar från Bossify

Hej Caroline! Tack för omdömen! Mvh Bossify Team.

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Nicklas P
Skrev om Bossify

Har haft 4 städtillfällen. 2 har varit bra och 2 har varit mindre bra. (Olika som städat). Har mailat och fått svar att det jag anmärkt på ska förbättras till nästa gång, dock så tycker jag inte att jag får någon ursäkt när jag mailat och påpekat felaktigheter. (Ex stängt toalettdörren där katterna har sin kattlåda för sina behov, diskat vattenskålen till katterna men efteråt inte fyllt på vatten, slängt saker utan att fråga mig)

ÅSA G
Skrev om Bossify

Klumpig hårdhänt personal. Många dunk och bank. Märke i golvet och trasig fönsterkarm. Rekommenderar inte.

Svar från Bossify

Hej Åsa! Tack för omdömen! Det är konstigt att ni kontaktade oss efter fick ni faktura från oss och ej direkt efter städning.Vi jobbar med nöjd kund garanti, så vi kunna fixa allt som var missad. Vi också hade erbjudit er att fixa fönsterkarm, men ni sag att ni behöver inte hjälp med reparation. Vi är lite förvånad om ditt så negativ omdömen. Mvh, Bossify Team.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

KARIMA N
Skrev om Bossify

Wow! Vilken städerska, har haft många städföretag hemma och jag var inte nöjd, men denna städföretag och denna städerskan wow! WOW! Hon är ännu inte klar med städningen och jag är redan så nöjd med det som är färdigt. Wow! Jag kan verkligen rekommendera denna städföretag. Hon kom punktligt i tid, och resultatet inga andra ord än WOW! Så nöjd, kommer definitivt att fortsätta med de.

KARIMA N gillar detta
Svar från Bossify

Hej Karima! Tack så jättemycket för omdömen! Vi är vänligt glad att ni är nöjd med våran städerska och service. Vi är har att hjälpa er! Mvh, Bossify AB Team.

Fredrik G
Skrev om Bossify

Thought it was Good value........

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Peter B
Skrev om Bossify

Vi fick 14 fönster putsade, inne, ute o mellan. Vilket kanon jobb! 👌😍 Vi återkommer! Tack!

Ulrika J
Skrev om Bossify

Helt ok inte mer än så, bokningen hade förvunnit så det var tur att jag ringsde upp veckan innan och dubbelkollade att allt var ok. Märkligt tyckte vi då de ändå kunde få fram mailet med vad vi kommit överens om.

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Gordana H

THE BEST OF THE BEST 5 stars*****

laleh p
Skrev om Bossify

Väldigt smidig process och hemmet blir jättefint och rent.

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Carl-Johan B

Mycket bra genomfört arbete! Sämre fakturahantering som initialt inte höll sig till vad som var överenskommet. Oprofessionell hantering av faktura överlag. Synd för annars väldigt bra jobb.

fina j
Skrev om Bossify

Inte rent La på extra avgifter de ej kunde förklara De ändra tiden för städningen 30min efter de skulle varit på plats Skulle aldrig rekommendera

Svar från Bossify

Hej Fina! Tack till er för omdömen!

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Marika L
Skrev om Bossify

Trevligt och professionellt bemötande, det är en fröjd att komma hem den dagen då vi har haft städning.

Hej Marika! Tack så jättemycket för fina omdömen! Mvh Bossify AB

Lou W
Skrev om Bossify

Hemstädning varannan vecka. Prisvärda och tillmötesgående. Samma person kommer alltid!

Hej Lou! Tack så jättemycket för fina omdömen! Mvh Angelica

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Sebastian H

Städning utförd av Bossify har alltid fungerat mycket bra. Det rullar på, det är alltid jättefint städat och allt fungerar som det ska.

Maria I
Skrev om Bossify

Flexibla och snabba på att svara på tfn/mail.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Susanne K
Skrev om Bossify

Kan varmt rekommendera städfirman Bossify!

Tundell O
Skrev om Bossify

Trevliga, snabba och noggranna. Vi har kontorsstädning och det har fungerat väldigt bra!

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Helen S
Skrev om Bossify

Supernöjd med den beställda storstädningen.

Linda S
Skrev om Bossify

Alltid bra städning och samma person som kommer

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Theres S
Skrev om Bossify

Snabb och smidig kontakt. Mycket bra städerska.

Susanne L
Skrev om Bossify

Trevlig bemötande vid beställning av tjänster. Lätta att kommunicera med. Personal alltid trevliga när dom kommer för att utföra sina tjänster. Tjänsterna utförs till stor belåtenhet. Storstädning, fönsterputsning, ugnsrengöring samt veckostädning.

Malin W
Skrev om Bossify

Vi har veckostädning genom Bossify och är alltid nöjda med resultatet och har alltid samma person som kommer till oss vilket vi verkligen uppskattar.

SOPHIE E

Utmärkt framförallt Elnura. Snyggt och omtänksamt städat. Tack för det

Ewa B
Skrev om Bossify

Professionellt och flexibelt bemötande Våra förväntningar och företagets prestationer är samstämmiga Kontorsstädning

Eva S
Skrev om Bossify

Sämsta städningen vi någonsin haft och fullkomligt värdelöst bemötande av företaget när vi påpekade att vi var missnöjda. Påstår sig ha en ”nöjd kund-garanti” vilket är fullkomligt skitsnack.

Svar från Bossify

Hej Eva, som jag förklarade för er så städerska kunna inte följa er rund och städa efter er där den redan har varit städad. Som jag skrev i mejlet så gjorde hon absolut inget med flit. Ha en fortsatt fin dag.

Lisa E
Skrev om Bossify

Supernöjd med bemötande och städning! Bossify gjorde ett suveränt jobb med flyttstädning av min lägenhet - noggranna i alla rum, på alla ytor och i alla utrymmen. Hittade inget att anmärka på när vi gick igenom checklistan Tack!

Eva Helena Shamone S

Har haft städhjälp länge och beslutade oss för att testa Bossify. Verkligen ett misstag - ABSOLUT SÄMSTA upplevelsen någonsin. Aldrig fått ett sådant dåligt resultat när det kom till städning samt att städerskan delvis förstörde både ett tvättställ och en skrivare. När vi påpekade detta för ett företag (som påstår sig ha en nöjd kund garanti) fick vi ett skuldbeläggande svar istället för att de tog något som helst ansvar. Efter energikrävande mailkonversation med mängder av ursäkter och bortförklaringar swishade de för tvättstället,...

Kristina I
Skrev om Bossify

Bra jobb och flexibla och seriösa fönsterputsare.

Jonas S
Skrev om Bossify

Snabb och enkel kommunikation. Till det ett 100%igt väl utfört jobb. Kunde inte vara mer nöjd.

Hej Jonas! Tack så jättemycket för fina omdömen! Mvh Bossify AB

Hanna J
Skrev om Bossify

Bokade storstädning via Bossify och blev mycket nöjd med resultatet. Smidigt och enkelt att boka tid.

Hej Hanna! Tack så jättemycket för fina omdömen! Mvh Bossify AB

Monica H
Skrev om Bossify

Trevligt bemötande och snabb återkoppling redan i samband med bokningen. Trevlig och effektiv personal som verkligen tog sitt arbete på allvar. Resultatet var utmärkt. Bra helhetsupplevelse. Rekommenderar gärna.

Hej Monica! Tack så jättemycket för fina omdömen! Mvh Bossify AB

AIDA A
Skrev om Bossify

Dessvärre var lägenheten inte ordentligt städad, det var en del smulor och annat kvar på golvet/mattorna samt ett flertal stora dammtussar i köket.

Svar från Bossify

Hej Aida, som jag förklarade för er så vänder inte städerskan och gör rent under tunga barstolar, dessa tussar har sedan lossnat och vår städerska missade det. Som jag skrev i mailet så gjorde hon absolut inget med flit. Ha en fortsatt fin dag.

Sofia A
Skrev om Bossify

Väldigt noggranna, punktliga och trevliga. Rekommenderas varmt.

Svar från Bossify

Tack så jättemycket för fina omdömen!

Nicklas M
Skrev om Bossify

Blev nöjd med städningen men att inte båda städarna va på plats tillsammans va ett minus

Svar från Bossify

Tack för omdömen! Våra städare jobbar tillsammans bara på storstädningen, så ibland de kommer från olika kunder, därför vi kan inte garantera att de kommer hos kund tillsammans.