Andreas Pontén
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03
Att vara fastighetsmäklare innebär att jag får vara med och hjälpa till vid en otroligt viktig händelse i folks liv. Att köpa eller sälja sin bostad är inte bara en stor affär utan det är så många fler aspekter involverade, både av abstrakt och konkret natur. Allt ska gärna kännas rätt och det är där jag som mäklare kommer in för att både vara lyhörd och lugn när det passar och mer säljorienterad när den sidan ska fram för att nå ett tryggt och bra resultat för alla involverade. Läs mer

Läs vad 1 Läs vad Andreas Pontén

• Teddy R
    Teddy R sålde sin lägenhet med hjälp av Andreas Pontén en del av Bostada

2019-10-26

Vasastan
    Skulle sälja en bostadsrätt i Stockholm, och tittade på nätet för att kunna få en uppfattning om olika mäklares arvode, och det verkade finnas en massa olika upplägg när det gällde arvoden, en del ganska krångliga med olika procentsatser förutom det fasta arvodet.
    Då upptäckte jag Bostada som hade ett fast pris utan en massa krångliga tillägg och det passade mig perfekt.
    Det var så jag kom i kontakt med Andreas, och vi trivdes bra med varandra från första stund, och han ställde upp med en service som jag aldrig hade kunnat drömma om, ingenting verkade vara besvärligt när Andreas tog sig an försäljningen av lägenheten.
    Jag kan absolut rekommendera Andreas Pontén på Bostada. Läs mer

Andra mäklare hos Bostada