Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Bostada Antonio Yuksel
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 14 kunder tycker om Antonio Yuksel

• Semir H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Antonio var mäklare när jag sålde min bostad. Hela processen sköttes otroligt proffsigt där Antonio ständigt var närvarande och kontaktbar. Han hade koll på allt och jag behövde aldrig känna någon oro eller tvivel. Läs mer
  • Marcus E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Smidigt och bra, inga konstigheter helt enkelt! Läs mer
  • John M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bästa mäklaren i Örebro, supertrevlig, tillgänglig och ger raka besked! Läs mer
    2018-12-06 Antonio Y svarar John M
    Riktigt kul att ni hittade en bostad som ni tyckte om och självklart ett plus i kanten att jag fick förmedla den åt er :) Tack för de fina orden! Kör hårt med studierna nu och lycka till i ert nya hem!
  • Erik S skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    - Såld bostad
    - Bra service, proffsig och fullödig information kring allt, trevligt bemötande. Vad mer kan man begära.
    - Över förväntan
    - Mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt trots att det var helg och obekväm arbetstid.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-12-06 Antonio Y svarar Erik S
    Så länge resultatet blir bra och att ni är nöjda så är det värt lite obekväm arbetstid :) Tack Erik!
  • Marcus G skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpte en bostadsrätt och fick mycket trevligt bemötande. Bra och snabb kontakt. Mycket trevlig mäklare! Läs mer
    2018-11-26 Antonio Y svarar Marcus G
    Tack själva Marcus och tack för rekommendationen! Bostaden kommer att passa er utmärkt! :)
  • Axel L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Proffisionellt bemötande.
    Lätttillgänglig och smidig med att lösa extravisning.
    Bra genomgång utav kontrakt.
    Allmänt en bra upplevelse! Läs mer
  • Christina L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande o enkla kontakter Läs mer
  • Johan L skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en liten bostadsrätt till min son. Bra vägledning an mäklaren. Bra genomgång av kontraktet.
    En positiv upplevelse av affären. Läs mer
    2018-11-08 Antonio Y svarar Johan L
    Tack Johan! Det där kommer passa honom helt perfekt! :)
  • Maria M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping och fick proffsig hjälp av bostada! Jag var hela tiden underrättad från mäklaren om nästa steg samt var i processen vi befann oss. Rikigt imponerande säljfokous! Kan varmt rekommendera bostada till din bostadsförsäljning! Läs mer
    2018-10-30 Antonio Y svarar Maria M
    Tack för de fina orden och din rekommendation Maria! Kul att du är nöjd med försäljningen av din bostad. God kommunikation och en bra plan ger oftast bra resultat :)

Lycka till i ert nya hem, det kommer att passa er perfekt :)
  • William H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte en lägenhet i Lidköping på ekebladsvägen, och fick ett utmärkt bemötande från start till skrivet papper😊 Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar William H
    Grymt William! Den där lägenheten kommer att passa dig som handen i handsken! ;)

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel