Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Bostada Antonio Yuksel

Antonio Yuksel
en del av Bostada

Regeringsgatan 65
111 56 Stockholm — Visa karta

Vad tror Antonio att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 6 kunder tycker om Antonio Yuksel

• Maria M skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt i Lidköping och fick proffsig hjälp av bostada! Jag var hela tiden underrättad från mäklaren om nästa steg samt var i processen vi befann oss. Rikigt imponerande säljfokous! Kan varmt rekommendera bostada till din bostadsförsäljning! Läs mer
  • William H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag köpte en lägenhet i Lidköping på ekebladsvägen, och fick ett utmärkt bemötande från start till skrivet papper😊 Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar William H
    Grymt William! Den där lägenheten kommer att passa dig som handen i handsken! ;)
  • Youssef T skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Jag hade en 1:a som jag kontaktade Antonio för att sälja!
    Antonio tog uppdraget riktigt proffsigt och med ett stort engagemang för en så liten bostad! Han levde upp till alla mina förväntningar och mer där till.. han har gjort ett kanon jobb och är det någon i min närhet som ska sälja eller köpa så kommer jag garanterat rekommendera Antonio som mäklare. Läs mer
    2018-10-19 Antonio Y svarar Youssef T
    Kul att höra att ni är nöjda Youssef och tack för de fina orden! Ser fram emot fler uppdrag ;)
  • Erik O skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Köpt en övernattnings lägenhet.
    Allt har gått jätte smidigt. Läs mer
    2018-10-18 Antonio Y svarar Erik O
    Tack Erik! Kommer passa dig perfekt som övernattningsbostad.
  • Katarina H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    Sålde en bostadsrätt. Det blev ett högre pris än jag förväntat mig. Antonio som mäklare var professionell, påläst, enkel att få tag på men framförallt var han trevlig. Han förklarade och gav mig olika sätt att fundera på, samtidigt som han var neutral.
    Väldigt tacksam för all hjälp.
    Ha en bra dag🌻 Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Katarina H
    Tack själv för allt och för din rekommendation! Nöjet var helt på min sida :)
  • Hilmo K skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada
    En mycket proffsig mäklare som fanns tillgänglig hela tiden. Kan varmt rekommendera honom!! Läs mer
    2018-10-17 Antonio Y svarar Hilmo K
    Tack för de fina orden och rekommendationen Hilmo! Lycka till med allt i Trollhättan :)
Antonio Yuksel
Dennis Svensson