Antonio Yuksel

Antonio Yuksel

4.9 i betyg av 83 omdömen

Antonio Yuksel är mäklare på Bostada

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Antonio Yuksel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 83 omdömen sedan 2018-10-17. Antonio Yuksel har haft 49 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 83 Läs vad Antonio Yuksel

• Sålde min lägenhet, Antonio bemötte mig på ett väldigt trevligt och avslappnat sätt vilket gjorde mig avslappnad. Första gången som jag har sålt en bostad så mina förväntningar va inte så höga men Antonio överträffade dom med hästlängder.
    Markus N sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-10-10
    • 58.0 m²
    • Gamla staden
    2020-10-10
  • En villa li utkanten av Lidköping ,mäklaren var väldigt bra, allt gick snart och lätt
    Jonathan L sålde sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-09-30
    • 87.0 m²
    • Råda
    2020-09-30
  • Alla plus!! Antonio är väldigt proffsig, driven och engagerad.
    Martin A sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-09-29
    • 4:a
    • 104.0 m²
    • Stenhammar
    2020-09-29
  • Antonio är en engagerad och kunnig mäklare. Han sålde vårt objekt som vi från början visste var svårsålt. Han var alltid lätt att få tag på och återkopplade till oss så fort något nytt hänt. En mäklare vi starkt rekommenderar.
    Ann-katrine B sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-09-24
    • 3:a
    • 50.0 m²
    • Läckö
    2020-09-24
  • Antonio är jätte trevlig och mycket engagerad som mäklare ,Antonio är snabb till återkoppling och har ett mycket bra bemötande. Antonio är tydlig noggrann pålitlig lugn seriös . Antonio sätter sig väl in i alla sina objekt och kan på så vis visa fastighetens. på ett mycket ingående och rättvist sätt . Vi kommer att rekommendera Antonio till andra som letar bostad för att köpa. Tina och Peter
    Christina S köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-08-28
    • 73.0 m²
    • Villa Giacomina
    2020-08-28
  • Köpte en bostad och blev trevligt bemött. Antonio är saklig, kunnig och återkopplade snabbt. Rekommenderas varmt
    Git W köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-08-04
    • 1:a
    • 21.0 m²
    • GAMLA STADEN
    2020-08-04
  • Jag och min sambo har sålt våran lägenhet genom Antonio och Bostada. Vi är mer än nöjda med Antonios fantastiska bemötande. Han är en toppenmäklare som skapar stor trygghet genom sin stora kompetens. Affären blev bättre än förväntat och vi kan varmt rekommendera Antonio till alla som skall genomföra en bostadsaffär.
    Kasper F
    Kasper F sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-07-15
    • 58.0 m²
    • Centrum
    2020-07-15
  • Sålt bostadsrätt. Antonio är fantastisk. Ödmjuk, förstår sig på människor och vad man vill, mycket kompetent. Jag hade läst mycket omdömen om Antonio innan och han levde upp till vartenda ett av dem med råge. Han är framtidens mäklare. Den bästa av dem.
    Veronika K sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2020-07-14
    • 4:a
    • 105.5 m²
    • Vinninga
    2020-07-14
  • Jag samt sambo har köpt en bostadsrätt via Antonio. Antonio har varit väldigt tillmötesgående och kommunikation har fungerat utan några som helst problem. Jag hade inga större förväntningar, mer än att frågor; som Antonio på ett föredömligt svarade på. Min upplevelse av min kontakt med Antonio har varit så bra den kan bli.
    Martin G köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    • 58.5 m²
    • Centralt
    2020-06-23
  • Supertrevlig mäklare som förstod exakt vad vi ville och vad våra förväntningar var. Tack vare det fick vi en snabb och smidig affär med försäljningspriset som vi hade siktat på. Lätt att nå honom nästan när som helst eller så blev man uppringd direkt efteråt. Jätte nöjd och kommer använda honom för framtida affärer!
    Aysel R sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    • 58.5 m²