Antonio Yuksel

Läs vad 75 Läs vad Antonio Yuksel

• Martin G köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

2020-06-23

Centralt
    Jag samt sambo har köpt en bostadsrätt via Antonio. Antonio har varit väldigt tillmötesgående och kommunikation har fungerat utan några som helst problem. Jag hade inga större förväntningar, mer än att frågor; som Antonio på ett föredömligt svarade på. Min upplevelse av min kontakt med Antonio har varit så bra den kan bli. Läs mer
  • Aysel R sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

2020-06-23

Centralt
    Supertrevlig mäklare som förstod exakt vad vi ville och vad våra förväntningar var. Tack vare det fick vi en snabb och smidig affär med försäljningspriset som vi hade siktat på. Lätt att nå honom nästan när som helst eller så blev man uppringd direkt efteråt. Jätte nöjd och kommer använda honom för framtida affärer! Läs mer
  • Anna O köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

2020-06-17

5:a
    Margretelund
    Har köpt ett parhus. Antonio var informativ och positiv genom hela köpet. Han visade och pratade tydligt när vi skrev på papprena. Såg även till att vi förstod och bjöd på kaffe. Läs mer
  • Sofia H sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

2020-06-05

Gamla Staden
    Antonio var professionell och kompetent när jag sålde min bostadsrätt på 2 rum och kök. Realistisk och duktig på att hålla mig som säljare informerad. Strukturerad och upplevdes kunnig inom branschen. Bra med fast pris och ville ändå få mig som säljare nöjd. Levde mer än väl upp till förväntningarna! Läs mer
  • Jimmy G köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

2020-05-09

Stenhammar
    Köpt parhus, trevligt bemött.
    Bra och personlig mäklare med snabb återkoppling och hängiven. Läs mer
  • Eva Margareta S sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

Gamla Staden
    Sålt en 4:a på 84 kv.m. Antonio Yuksel har varit oss behjälplig på ett mycket trevligt och engagerat sätt. Vi fick gå ner i pris förmodligen pga pandemin, men vi är nöjda. Läs mer
  • Jakob M sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

Stenhammar
    Grymt duktig. Driven, engagerad och tydlig. Läs mer
  • Monica v
    Monica v sålde sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

Lilleskog
    Vi har sålt en villa i Lidköping och i samband med det valde vi Antonio Yuksel, Bostada, som vår mäklare. Antonio är en mycket kompetent mäklare som lyssnar, är engagerad, påläst om allt vi pratat om angående bostaden, ger goda råd och arbetar lugnt men effektivt.
    Vårt hus såldes 2 dagar efter visning, då vi även undertecknade köpekontraktet.
    Våra förväntningar var att det skulle bli en snabb och smidig försäljning och det blev det verkligen.
    Så givetvis kan vi varmt rekommendera till alla Er där ute som vill sälja en bostad att välja Antonio när ni ska välja mäklare.
    Ett stort plus är också att han har ett fast pris vid varje försäljning, vilket gör det betydligt billigare än de flesta andra mäklarfirmorna.
    MvE Läs mer
  • Wolfgang v
    Wolfgang v sålde sitt hus med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

Lilleskog
    Vi har sålt en villa i Lidköping. Vår mäklare är vi jättenöjda med, han tog sig tid, var lyhörd och arbetade på ett lugnt sätt. Det gick däremot snabbt att sälja villan, två dager efter visningen var huset sålt och köpekontraktet undertecknat. Han tipsade oss om hur vi skulle "fixa" till det inför husvisningen och hans fotograf tog mycket bra bilder som gjorde huset rättvisa. Förväntningarna vi hade inför försäljningen var att det skulle bli en snabb och smidig affär, vilket Antonio verkligen levde upp till. Vi kan varmt rekommendera Antonio Yuksel Bostada i Lidköping. Läs mer
  • Julia M köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada

2020-04-30

Centrum
    Våra förväntningar blev överträffade och har bara gott att säga. Otroligt bra service med god kontakt under hela budgivningsprocessen, och alltid ett proffesionellt bemötande! Tusen tack för det! Läs mer
    2020-05-07 Antonio Y svarar Julia M
    Tack själva Julia! Väldigt kul att få hjälpa till med ert bostadsköp :) Det kommer att passa er hur bra som helst! Önskar er all lycka i nya bostaden!

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel