Antonio Yuksel

Antonio Yuksel

Antonio Yuksel är mäklare på Bostada

Antonio Yuksel har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Antonio Yuksel har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 107 omdömen med ett betyg på 4.9. Antonio Yuksel har haft 59 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 107 Läs vad Antonio Yuksel

2021-06-24
    Antonio är en fantastisk mäklare som alltid möter kundens behov. Alltid tillgänglig och affären gick bättre/smidigare än förväntat! Rekommenderar Antonio starkt som mäklare om ni har planer på att sälja! 😊
  • Viktor H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-06-24
    Vad kan man säga om Antonio, fick en bra känsla från första samtalet med han. Trevligt bemötande , fick svar på alla frågor och det kändes att han var på våran sida i våran köpprocess. Han har varit väldigt hjälpsam genom hela processen och svarar så snabbt han kunnat så fort vi haft en fråga eller en undran. Kan varmt rekommendera Antonio Yuksel på bostada till både säljare och köpare!
  • Johanna J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-06-24
    Supersmidig process från start till mål med Antonio som mäklare. Jag är en känslomänniska och med tanke på hur mycket känslor som kan spela in i försäljning eller köp av bostad så uppskattade jag extra mycket med Antonio att jag slapp lägga mig i mer än nödvändigt, han höll en proffsig distans till våra spekulanter emot oss och spelade aldrig på våra känslor. Trots ett fast arvode fick vi aldrig känslan av att han var nöjd eller jobbade mindre hårt, istället slog han säljrekord och vi kunde även på den punkten känna oss riktigt nöjda med resultatet. Alla sms, telefonsamtal, och träffar har gott väldigt smidigt och det finns absolut ingenting att klaga på. Vi rekommenderar Antonio som mäklare och vi vet att köparen av vår bostad är lika nöjd som vi vilket känns superkul och därför kan vi säga att Antonio är en ”toppmäklare”!
    • Nya staden
    2021-06-18
    Professionell mäklare, noga med uppdatering kring säljprocessen samt att man ska förstå hur allt fungerar. Skulle absolut rekommendera honom till bekanta som i framtiden ska sälja sin bostad. Jag är otrolig nöjd!
    2021-06-09
    Jättebra mäklare! Allt gick så smidigt och snabbt😊 väldigt hjälpsam
    2021-06-07
    Professionell, lyhörd och kunnig mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-05-25
    Väldigt bra och lyhörd mäklare!
    • GAMLA STADEN
    2021-05-24
    Jag sålde min 2a (lgh) i Lidköping via Antonio på bostada och överträffade mina önskemål. Bostaden såldes 32% över det vi la ut den för. Antonio är proffsig genom hela processen och är väldigt jordnära och ärlig. Uppskattas!
    2021-05-06
    Vi var supernöjda med Antonio. Professionell från början till slut när vi sålde vår lägenhet. Vi rekommenderar starkt att välja Antonio för försäljning av din bostad.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Antonio Yuksel en del av Bostada
    2021-05-06
    Väldigt bra att köpa genom. Kommer definitivt höras igen, duktig säljare!