Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Bostada Antonio Yuksel
Aktiv på Reco.se sedan 2018

Läs vad 28 Läs vad Antonio Yuksel

• Erik P skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-05-17

Köpte en tvåa genom mäklaren. Trevligt bemötande och lagom säljande attityd. Läs mer
    2019-05-22 Antonio Y svarar Erik P
    Tack Erik för din rekommendation och kul att du är nöjd! Bostaden kommer passa dig perfekt :)
  • Mohamed E skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-05-15

Mycket duktig mäklare. Kan rekommendera Antonio till alla som har objekt att sälja Läs mer
    2019-05-22 Antonio Y svarar Mohamed E
    Rekord i föreningen och snabb försäljning. Precis vad du önskade från start :) Glädjer mig att du är nöjd Mohamed!
  • Ida A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-05-05

Köpt villa samt pågående försäljning av bostadsrätt. Engagerad och servicevänlig samt lätt att komma i kontakt med. Kan upplevas som lite för säljande. Läs mer
    2019-05-13 Antonio Y svarar Ida A
    Tack Ida! Haha, ja ibland kan jag bli lite för engagerad i mitt arbete för att jag vill det bästa för både säljare och köpare. Tycker det är väldigt kul att du var såpass nöjd som köpare att du även valde att sälja med mig och jag hoppas du är nöjd med beslutet och med försäljningen då vi var väldigt nära rekordet i föreningen :)

Har varit riktigt kul att få hjälpa er under processen och jag hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! :)
  • Mikael A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-03-12

Sålde en bostadsrätt i Lidköping. Är mycket nöjd med bemötandet och all information har varit tydlig och ärlig. Bra kommunikation. De flesta mötena med mäklaren kunde jag ha på helgerna vilket passade mig utmärkt. Läs mer
  • Peter J skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-03-11

Bra bemötande i stort. Lite synd att det var två mäklare , en på visningen och skrivningen och Antonio som höll budgivningen bland annat. Det kändes lite splittrat. Läs mer
    2019-03-11 Antonio Y svarar Peter J
    Tack för rekommendationen Peter! Glad över att ni känner er bra bemötta, det är det viktigaste för oss. Tråkigt att du tyckte det kändes splittrat, vi tar till oss det, men kul att du var nöjd i stort. Jag hoppas ni kommer trivas i er nya bostad :)
  • Viktor A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-02-25

Köpt en bostadsrätt.
    Affären gick smidigt och fort
    Mäklaren skötte sitt jobb bra Läs mer
    2019-03-11 Antonio Y svarar Viktor A
    Tack själv Viktor! Väldigt trevligt att få hjälpa er vid köpet av er första bostad :)
  • Seham H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-02-25

Vi har sålt en lägenhet på Irisgatan.
    Antonio var framåt och positiv hela tiden, vi blev väldigt bra bemötta. Vi hade hört gott om honom sen tidigare så våra förväntningar överträffades. Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Seham H
    Kul att ni är nöjda Seham! Och även att försäljningen gick så bra :) Hoppas ni nu kommer att trivas i ert nya hus!
  • Andreas I
    Andreas I skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-02-24

Lägenhet.
    Kan inte bli bättre bemött!
    Rekommenderar skarpt Antonio! Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Andreas I
    Snabbt och smidigt, precis som du ville :) Ser fram emot en padelmatch igen inom kort!
  • Suleyman H skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-02-24

Väldigt bra bemötande, seriös och helt klart en bra mäklare. Kommer rekommendera dig till de jag känner. Tack för allt Läs mer
    2019-02-25 Antonio Y svarar Suleyman H
    Tack Suleyman för rekommendationen. Kul att ni blev nöjda med resultatet :) Hoppas ni trivs i ert nya hus. Hälsa familjen från mig!
  • Ibrahim A skrev om Antonio Yuksel en del av Bostada

2019-01-30

Har sålt en bostadsrätt! Mäklaren var engagerad i mig och min bostad från början till slut!

Topp betyg för bra service och bra priser Läs mer
    2019-02-22 Antonio Y svarar Ibrahim A
    Tack Ibbe för rekommendationen! Alltid lika trevligt att arbeta med dig. Hälsa familjen!

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel