Dennis Svensson

Dennis Svensson

Dennis Svensson är mäklare på Bostada

Dennis Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Dennis Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.7. Dennis Svensson har haft 22 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 61 Läs vad Dennis Svensson

• köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Lervik
    2021-09-10
    Väldigt bra kommunikation och han tog hand om vårt ärende på ett väldigt snabbt och smidigt sätt. Erbjöd sig att samla in den information som efterfrågades och återkom omedelbart med svar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Mellringe
    2021-08-27
    Jag fick ett bra bemötande från Dennis. Han är lugn, pedagogisk och tålmodig.
    Jag har inte erfarenhet av hur mäklarna är, därför har jag svårt att jämföra. Men min upplevelse är positiv och tryggt. Jag skulle kunna rekommendera andra att anlita Dennis. ☺
    MVH
    Tack så mycket för de orden! Det glädjer mig att du upplevde allt som tryggt vid din första bostadsaffär. :) Mvh Dennis Dennis Svensson
  • sålde sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Kyrksten
    2021-07-08
    Vi fick ett förslag på FB. direkt efter vi köpt nytt hus, att jämföra erbjudanden från ett antal mäklare. Redan där utmärkte sig Dennis, han var först och lyckades fånga vårt intresse. Efter ett första möte bestämde vi att han övertygat oss om att hans inställning och koncept passade oss.

Processen startade snabbt, när vi blev besvikna på den första fotograferingen, ordnade Dennis snabbt (utan tjafs) en annan fotograf, som gjorde ett utmärkt jobb. Vi lade ut fastigheten som kommande på Hemnet, eftersom besiktningen och energideklaration inte var klara ännu.

Vi fick raskt flera intressenter som ville ha förhandsvisningar. Dennis hanterade situationen professionellt och såg nogsamt till att budgivarna var uppdaterade om läget. Huset såldes en vecka före visningsdagen till ett för oss mycket bra pris.

Dennis är en lågmäld och "försiktig" person. Man skall inte lura sig av detta, Han är en mycket lyhörd, tålmodig och prestigelös mäklare, som man kan ha totalt förtroende för. Det han sagt gäller. Vi är mycket nöjda med hans insats vid försäljningen av vårt älskade hem. Tack Dennis!
    Tack för de fina orden! Det var väldigt angenämt och ett fint hus! Mvh Dennis Dennis Svensson
    • Södra Ladugårdsängen
    2021-07-05
    Dennis har varit oerhört tillmötesgående och lyhörd inför våra behov och krav. Han lade upp en tydlig försäljningsstrategi inför försäljningen och fullföljde den. Återkoppling skedde löpande, vilket vi är tacksamma för. Han har genomgående uppvisat ett stort engagemang vilket skapat trygghet. Vi kan varmt rekommendera Dennis och hoppas att få möjligheten att arbeta tillsammans med honom igen framledes.
    Vad kul att ni är nöjda, tack! :) Dennis Svensson
    • Centralt norr
    2021-07-02
    Väldigt nöjd med Dennis som mäklare. Processen har gått väldigt smidigt och mina förväntningar är överträffade.
    • Karls-Åby
    2021-07-02
    Dennis är lättsam och alltid tillgänglig. Han ordnade en snabb och smidig försäljning av vår lägenhet. Kan starkt rekommendera honom!
    Superstort tack Jonathan! /Dennis Dennis Svensson
  • köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Kyrksten
    2021-07-01
    Han var väldigt tillmötesgående och tålmodig så jag rekommenderar gärna han.
    Tack Vesa! Ni kommer till ett superfint ställe! /Dennis Dennis Svensson
  • Simon A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Karls-Åby
    2021-06-03
    Dennis sålde min lägenhet.
    En kanonmäklare som har full koll på läget, lugn, trygg och höll superbra kontakt!

Kan varmt rekommendera Dennis!
  • sålde sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Bossåsen
    2021-05-27
    Dennis har ett jätte fint bemötande..in lyssnande,rak och grundlig.. tydlig och noggrann ...

Vi har sålt ett hus..

Inga speciella förväntningar..Allt gick väldigt smidigt...

Tacksam
    • Rävåsen
    2021-05-21
    Vi valde bland några mäklare och föll för Dennis Svensson att sälja vår bostadsrättslägenhet på Bregårdsgatan 31b i Karlskoga. Redan när vi träffade honom första gången var han väl förberedd med mkt material kring objektet. Han inger förtroende, är målinriktad, men inte framfusig (snarare lite blyg i sin framtoning) vilket uppskattats av oss och som vi tror också hos köparna. Dennis har flitigt uppdaterat oss under försäljningens gång, och även varit lätt att nå per telefon alla dagar under veckan. Vi är dessutom överraskade att arvodet för hans tjänster vida understiger konkurrenternas. Vi är mycket nöjda med att ha valt honom som mäklare, och rekommenderar honom å de varmaste. Bert och Susanne Savonen