Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Bostada Dennis Svensson

Läs vad 5 kunder tycker om Dennis Svensson

• Anna L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-02-05

Hej!

Köpte en bostad i Hallsberg på Östra Storgatan 20. Jättebra kommunikation med mäklaren. Inga oklarheter. Trots att säljaren var est eller eventuellt ryss tyckte jag kontraktskrivningen fungerade bra. Jag hoppas dock att det finns möjlighet att få köp/sälj-dokument på engelska för den som behöver det. Läs mer
  • Gediminas S
    Gediminas S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-02-01

Dennis Svennson solde min lägenhet på en väldig kort tid, jätte profesionellt bemötande. Läs mer
  • Kambakhsh R skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-01-31

Dennis är fantastiskt bra mäklare.
    Han är varmhjärtad,  extremt kompetent och klok i sina råd. Han har superkoll på timing och hantering av alla små saker som kan hända i en införsäljning.  För övrigt så ställer han upp med små viktiga saker som förhöjer känslan vid försäljningen för både säljare och köpare. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer.Super nöjda och kommer att anlita i framtiden . Läs mer
  • Ibrahim K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2018-10-20

Mycket bra bemötande.
    Fick bra och proffsig bild av Dennis Läs mer
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2018-10-17

Mycket nöjd med att få en del högre pris än utgångspris, bra dialog och enkelt att få tag på Dennis! Rekommenderas om man söker efter en förtroendegivande mäklare som behåller lugnet och får affären att gå bra till! Bra pris på arvodet! Läs mer

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel