Läs vad 48 Läs vad Dennis Svensson

• 2021-01-20
    Jag sålde en bostadsrätt i Karlskoga. Otroligt nöjd med valet att låta Dennis på Bostada förmedla min försäljning.

Jag har haft ett sämre bemötande av andra mäklare i Karlskoga men Dennis ger ett riktigt bra intryck och ger dig den personliga service man vill ha vid en affär av denna typ.
    Han är engagerad, personlig och förtroendeingivande.
    Enkel att ha och göra med, håller dig uppdaterad under hela processen och lätt att få tag på och ger svar på mail och sms.
    Mycket duktig på att läsa av personer och göra en snabb och bra affär.
    Rekommenderar varmt att välja Dennis vid ditt nästa köp/sälj av bostad.
    Lennart Z
    • 71.0 m²
  • 2020-12-17
    Köpt hus. Påläst mäklare, det han inte visst svar på tog han reda på. Allt som allt. Toppen.
    Sarah C
    • 95.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    Tack Sarah hoppas du trivs i nya huset! Mvh Dennis

• 2020-12-15
    Super tack för all hjälp med husförsäljningen du är guld värd.
    Vi blev otroligt bra bemötta och du ger allt i din yrkesroll du är otroligt kunnig ,lättsam och hjälpsam kunde inte haft en bättre mäklare
    Ta hand om dig och lycka till i framtiden.
    Sigrid och Assar
    Assar V
    • 95.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    Wow vilka fina ord, tack, det var ett nöje! Mvh Dennis

• 2020-11-16
    Dennis är en trevlig och erfaren mäklare. Flytande dialog och återkoppling genom hela försäljningsprocessen, vilket har varit mycket uppskattat från oss. Vi har alltid vänt oss till Bostada för tidigare bostadsförsäljningar och har alltid varit supernöjda! Allt enligt förväntningar. Rekommenderas starkt!
    Gabriel K
    • 81.0 m²
    • Sörbyängen
    Stort tack Gabriel! Mvh Dennis

• 2020-11-15
    Vi köpte en bostadsrätt utav Dennis.
    Dennis uppträdde mycket seriöst och var väl påläst om objektet.
    Hans bemötande är mycket professionellt men ändå trevligt och känns äkta.
    Vi rekommenderar Dennis varmt.
    Ann-Sofie A
    • 81.0 m²
    • Sörbyängen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    Tack för de fina orden Ann-Sofie! Mvh Dennis

• 2020-10-19
    Hej! Vi har köpt ett parhus i Ekeby almby i Örebro.

Vi blev positivt bemött av Dennis som mäklare. Han hade en positiv attityd och var trevlig.

Vi har letat efter bostad i ca 1,5år och har upplevt att det flesta mäklarna har varit svåra att få tag på och dålig kommunikation, men Dennis har varit helt motsatt av det.

Vi hade stora förväntningar på parhuset, och det svarade positivt på allt. Han hade bra svar på alla våra frågor, och gick även undan när vi ville diskutera lite själva.
    Fredrik S
    • 118.0 m²
    • Ekeby-Almby
    köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    Tack Fredrik! Superkul att höra! /Dennis

• 2020-10-17
    Dennis har varit en trygg mäklare. Med sitt lugn och engagemang har vi känt förtroende i uppdraget att sälja vår bostad.
    I säljprocessen har Dennis informerat och återkopplat med stor känsla för kundens behov.
    kan utan tvekan rekommendera Dennis på Bostada.
    Håkan A
    Håkan A
    • 118.0 m²
    • Ekeby-Almby
    Tack Håkan, det värmer! Mvh Dennis

• 2020-08-27
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i ett parhus i Örebro. Vi blev mycket professionellt bemötta av Dennis Svensson och fick många goda råd inför visning och försäljning. Dennis överträffade våra förväntningar på vad man kan få hjälp med vid såväl försäljning som nytt bostadsletande. Han är engagerad, förtroendeingivande, strukturerad, snabb och effektiv och har stor kunnighet inom området. Lätt att få tag i och ger svar på mail och sms. Vi är mycket nöjda med hur vår bostad såldes. Vi kan varmt rekommendera Dennis som mäklare vid både försäljning och köp av bostad.
    Birgitta O
    • 4:a
    • 137.0 m²
    • Näsby
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    Tusen tack för den superfina rekommendationen Birgitta, det har varit ett nöje!

• 2020-07-20
    Vi valde Bostada och mäklaren Dennis Svensson när vi skulle sälja vårt radhus. Vi är väldigt nöja med allt från början till slut. Bra kommunikation, lätt tillgänglig, svarade snabbt på frågor och vi blev alltid väl bemötta.
    Zandra F
    • 112.8 m²
    • Ormesta
  • 2020-07-20
    Har sålt ett radhus, anlitade bostada och Dennis Svensson som mäklare. Var toppen och fick bra hjälp, jag kommer anlita bostada och Dennis Svensson ifall det skulle bli av igen. Kan varmt rekommendera denna mäklare.

/Andreas Karlsson
    Andreas K
    • 112.8 m²
    • Ormesta
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte