Mäklare Stockholms län Stockholm Norrmalm Bostada Dennis Svensson

Läs vad 10 Läs vad Dennis Svensson

• Tommy K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-06-01

Sålt en bostadsrätt
    Dennis var seriös, lugn och gav ett genuint förtroende.
    Tydlig med information och löpande kontakter.
    Jag kan varmt rekommendera Dennis som mäklare. Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-04-26

Jag uppfattar Dennis som en person med bra värderingar som vill få det att bli bra för alla inblandade. Läs mer
  • Monica T skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-04-26

Det var en försäljning av en villa efter min mamma som avlidit.
    Dennis bemötande är perfekt avvägt efter situationen. Han är mycket lätt att kommunicera med och har ett stort mått av lyhördhet. Jag blev uppdaterad på ett mycket bra sätt under hela processen. Det kändes tryggt och stabilt hela vägen. Jag kan absolut rekommendera Dennis Svensson på Bostada. En mycket kompetent mäklare, är supernöjd! Läs mer
  • Julia D
    Julia D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-04-01

vi har sålt en villa i kumla genom Dennis

Dennis är nog den mest tålmodiga och mest engagerade mäklare jag har träffat. han har med god humör och tålamod gjort sitt bästa.

han upplevde och gjorde mer än vi förväntade oss.

en mycket positiv upplevelse och kan bara rekommendera honom Läs mer
  • Ann-Sofie L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-04-01

Vi har köpt en villa och sålt en villa. Dennis bemötande var alltid trevligt och tillmötesgående. Han var alltid tillgänglig vid frågor och kunde han inte svara återkom han ganskr omgående. Då vårt hus skulle säljas fixade han det snabbt o smidigt. Trevlig kontakt/papperskrivande med köpare skedde i vår sålda bostad vilket vi tycker var enkelt o bekvämt isf att åka till något kontor. Detta gav nog köparen ett mer rättvist intryck av oss o den blivande bostaden. Läs mer
  • Anna L skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-02-05

Hej!

Köpte en bostad i Hallsberg på Östra Storgatan 20. Jättebra kommunikation med mäklaren. Inga oklarheter. Trots att säljaren var est eller eventuellt ryss tyckte jag kontraktskrivningen fungerade bra. Jag hoppas dock att det finns möjlighet att få köp/sälj-dokument på engelska för den som behöver det. Läs mer
  • Gediminas S
    Gediminas S skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-02-01

Dennis Svennson solde min lägenhet på en väldig kort tid, jätte profesionellt bemötande. Läs mer
  • Kambakhsh R skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2019-01-31

Dennis är fantastiskt bra mäklare.
    Han är varmhjärtad,  extremt kompetent och klok i sina råd. Han har superkoll på timing och hantering av alla små saker som kan hända i en införsäljning.  För övrigt så ställer han upp med små viktiga saker som förhöjer känslan vid försäljningen för både säljare och köpare. Jag lämnar ödmjukt mina varmaste och bästa rekommendationer.Super nöjda och kommer att anlita i framtiden . Läs mer
  • Ibrahim K skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2018-10-20

Mycket bra bemötande.
    Fick bra och proffsig bild av Dennis Läs mer
  • Magnus D
    Magnus D skrev om Dennis Svensson en del av Bostada

2018-10-17

Mycket nöjd med att få en del högre pris än utgångspris, bra dialog och enkelt att få tag på Dennis! Rekommenderas om man söker efter en förtroendegivande mäklare som behåller lugnet och får affären att gå bra till! Bra pris på arvodet! Läs mer

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel