Dennis Svensson

Dennis Svensson

Dennis Svensson är mäklare på Bostada

Dennis Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2013-07. Dennis Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-10 och har fått 95 omdömen med ett betyg på 4.8. Dennis Svensson har haft 33 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 95 Läs vad Dennis Svensson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    2022-09-30 Verifierad kund
    Valde mellan 3 olika mäklare och valet hamnade på Dennis. Inte bara för det humana arvodet utan för att Dennis har lite annorlunda försäljningsteknik mot vad de andra mäklarna hade. T.ex. så screenades lgh för att bättre visa fördelarna med den som komplement till bilderna. Dennis har alltid varit snabb att svara, gett mycket bra rådgivning och haft idéer som jag gillat. Fick även betyget att jag valt rätt mäklare när jag träffade köparna för att skriva, då även de uppskattade arbetet som Dennis utfört. Jag rekommenderar med värme Dennis som mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    2022-09-16 Verifierad kund
    Kunnig, lugn och trevlig. Höll oss uppdaterade regelbundet under hela försäljningen. Kan och har rekommenderat honom till mina bekanta.
  • Gunnar J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Rävåsen
    2022-09-15 Verifierad kund
    Var mycket påläst och förberedd vid första kontakten.
    Lugn och saklig. Ger ett seriöst och gott intryck.
    Hade tålamod med att det tog ett tag för oss att få bort alla inventarier ur lägenheten. När väl det var gjort så gick försäljningen snabbt med ett acceptabelt pris, och med tanke på rådande omständigheter i omvärlden.
    Vi ger de bästa rekommendationer om Dennis på Bostada.
  • Lena J
    sålde sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    2022-09-15 Verifierad kund
    Han är mycket kunnig och trevlig. Hade ständig kontakt med oss ang läget.
    Jag kände mig trygg med honom och han gjorde allt för oss. Han ville verkligen att det skulle bli till det bästa.
    Jag kommer att rekommendera Dennis till andra i min omgivning. Rätt man på Bostada 👍
    • Lundby
    2022-07-19 Verifierad kund
    Dennis är en otroligt driven, lyhörd och pålitlig mäklare som brinner för sitt jobb! Han är alltid tillgänglig och svarar snabbt och professionellt på våra frågor. Han har kunskap om marknaden vilket gav oss en trygghet genom hela affären! Tack vare hans stora engagemang lyckades han sälja huset inom planerad tid. Jag Kan varmt rekommendera honom.
    • Nora
    2022-07-15 Verifierad kund
    Jag har sålt ett hus tidigare med hjälp av Dennis på Bostada, och det var ett självklart val att be Dennis om hjälp ännu en gång för då vet jag att jag får ett bra bemötande, att han gör allt han kan för att allt ska bli rätt och så bra som möjligt för alla parter. Hade jag ett tredje hus som skulle säljas så skulle jag tveklöst välja att kontakta Dennis igen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Karlberg
    2022-06-28 Verifierad kund
    På ett bra sätt. Trevlig och bra bemötande, ärlig.
  • köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Lekeberg
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag vart bemött av en glad och trevlig person som hade allt i ordning. Han var duktig på att förklara både för mig och säljarna. Det var det jag förväntade mig av en mäklare så han levde upp till förväntningarna. Jag tycker att han till och med var bättre än förväntat. Samanfattat så är jag väldigt nöjd!
  • köpte sitt hus med hjälp av Dennis Svensson en del av Bostada
    • Kedjeåsen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jag tycker att dialogen funkade bra. Objektet i sig låg som kommande under en oerhört lång tid, vilket var frustrerande. När väl säljaren var redo så gick allt smärtfritt och snabbt. En bra upplevelse!
    • Kedjeåsen
    2022-05-04 Verifierad kund
    Jag är imponerad över professionaliteten som Bostada i allmänhet och Dennis i synnerhet har uppvisat vid försäljningen av min bostad.

Jag kunde känna mig lugn och trygg under hela processen och helt luta mig mot Dennis expertis.

Dennis tänker utanför boxen och man känner som kund att han verkligen bryr sig att det ska bli bra för mig.

Jag är jättenöjd och säljer jag en bostad i framtiden så kommer jag vända mig till Dennis. Oavsett vilken mäklare han arbetar för då.