Markus Englund

Markus Englund

Markus Englund är mäklare på Bostada

och har varit registrerad mäklare sedan 2018. Markus Englund har varit aktiv på Reco.se sedan 2019 och har fått 6 omdömen sedan 2019-12-24. Markus Englund har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 59% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 6 Läs vad Markus Englund

• Vi sålde vårt hus med Markus. Vi är mycket nöjda. En kompetent, tillgänglig och glad mäklaren !
    Maylis R sålde sitt hus med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    2020-05-28
    • 187.0 m²
    • Fjäl
    2020-05-28
  • Lätt att prata, trevlig, svarar snabbt , professionell!
    Sara P
    Sara P köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    2020-04-05
    • 3:a
    • 82.5 m²
    • Torvalla
    2020-04-05
  • Jag har köpt bostad och fått god hjälp av Marcus. Han är engagerad och har hållit kontakten löpande med mig, vilket många andra mäklare inte har gjort.
    Malin B köpte sin lägenhet med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    2020-02-15
    • 2.5:a
    • 51.0 m²
    • Östersund
    2020-02-15
  • Markus är precis den typ av person som vi ville ha ståendes och presentera vår lägenhet! Han har ett öga för detaljer och vi kännede oss väldigt trygga med att ha honom som ansiktet utåt och rekommenderar honom stark! Riktigt trevlig, lättsam och alltid glad! Han gjorde det lilla extra och det jobb han lagt ner var över förväntan!
    Benita E sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    2020-02-03
    • 2:a
    • 67.0 m²
    • Odenslund
    2020-02-03
  • Jag sålde mitt fritidshus och min mäklare var Markus Englund. Bemötande och alla kontakter fungerade utmärkt. Från första mötet gick det snabbt med fotografering, presentation på Hemnet och två planerade visningar. Budgivningen kom igång och jag fick information som hjälpte mig att prioritera köpare som kändes rätt som nya ägare. Jag kände stor tillit till Markus Englund som mäklare. Tryggt med ett fast pris som Bostada har och jag är nöjd med både mäklare och slutpris!
    Elsa W
    Elsa W sålde sin stuga med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    2020-01-06
    • 1:a
    • 39.0 m²
    • Edsåsen
    2020-01-06
  • Köp en bostad och mu säjer han min gamla bostad, jätte nöjd med bemötandet
    Katarina D sålde sin lägenhet med hjälp av Markus Englund en del av Bostada
    2019-12-24