Peter Carlevi

Peter Carlevi

Peter Carlevi är mäklare på Bostada

Peter Carlevi har varit registrerad mäklare sedan 2008-07. Peter Carlevi har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Carlevi har haft 5 försäljningar sen 2021-02 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-02 - 2021-07

Läs vad 6 Läs vad Peter Carlevi

• sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    • Krokslätt
    2021-07-03
    mycket engagerad.

trevlig och lätt att ha att göra med.
  • skrev om Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-07-02
    Vi har köpt ett hus i Mölndal där Peter Carlevi var mäklaren. Vi är väldigt nöjda med den professionalism, hjälpsamhet och tillgänglighet som Peter visat oss under köpprocessen. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Amra K
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-06-08
    Peter sålde vår radhus för några månader sedan. Allt från rimlig värdering av radhuset till guidning igenom hela processen var exemplariskt. Han är noggrann, jordnära, realistisk och alltid tillgänglig.

Vi rekommenderar Peter Carlevi alla dagar!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    • Åby
    2021-06-07
    Vi har sålt vårat radhus i Mölndal och Peter har skött detta över förväntan. Så vi är väldigt nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-03-23
    Vi har köpt ett radhus i Mölndal för vilket Peter Carlevi var mäklare. Peter var mycket hjälpsam och transparent under hela processen. Vi hade höga förväntningar på Peter i samband med köpet vilka han levde upp till och gav oss extraordinär service i samband med bland annat kontraktssigneringen. Vi är överlag väldigt nöjda med Peter som mäklare vid vårt köp.
  • Amir K
    sålde sitt hus med hjälp av Peter Carlevi en del av Bostada
    2021-03-15
    Mycket kompetent mäklare. Lyssnar till behoven och ger råd och tips inför försäljning. Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket för rekommendationen, tycker att vi samarbetade bra! Peter Carlevi