Sabina Eriksson

Sabina Eriksson

Sabina Eriksson är mäklare på Bostada

Sabina Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2013-08. Sabina Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-12 och har fått 56 omdömen med ett betyg på 4.9. Sabina Eriksson har haft 46 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 56 Läs vad Sabina Eriksson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Karlslund
    2021-07-26
    Tydlig, saklig och lättillgänglig. Bra bemötande och flexibel utifrån våra önskemål om visningar. Rekommenderar Bostada till framtida spekulanter.
  • Carole A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Karlslund
    2021-07-23
    Så nöjd med Sabina och Malin på Bostads
    Lätt att få kontakt med alla timmar på dygnet, sen är det inga problem med nått man behöver hjälp med!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Frösön
    2021-06-30
    Sabina har ett genuint och varmt bemötande. Som säljare törs man verkligen vara sig själv i hennes sällskap. Mina förväntningar var att hitta en rak och ärlig mäklare och det är hon! Jag fick bra information och kunde fråga hur mycket som helst inför försäljningen .
    Sabina har dessutom en duktig assistent som oclså fanns till hands inför försäljningen. Fotografen Sabina anlitar är verkligen duktig - tar relevanta och bra bilder som verkligen visar försäljningsobjektet på ett bra sätt, utan att överdriva.
    Sabina såg till att jag och köparna fick kunskap och information om kontraktet, i vilken ordning köpproceduren fortlöper och hade svar på våra frågor.
    Ska jag sälja en bostad någon annan gång hoppar jag över att jämföra mäklare - jag väljer Sabina direkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Hallen
    2021-06-21
    Jag blev bemött med förståelse för vad vi ville. Med uppmärksamhet och engagemang från första stund.

Vi hade höga förväntningar på Sabina eftersom vi hört mycket positivt om henne som mäklare. Förväntningar som hon levde upp till.

Sabina lyssnade till vad vi ville och behövde och handlade därefter.
    Sabina är vänlig, inkännande och kunnig.
  • köpte en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Östersund
    2021-06-16
    Sabina var mycket personlig och behjälplig på alla sätt och vis. Mycket uppskattad!
  • sålde sin stuga med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Gräftåvallen
    2021-06-07
    Engagerad och kunnig - högsta betyg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Brittsbo
    2021-04-03
    Snabb och smidig försäljning! Vi är mkt nöjda med Sabinas engangemang och arbete för att sälja vår bostad!
  • sålde en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Lungre/Bringåsen
    2021-02-22
    Proffsig o trevlig, en tydlig och bra plan för försäljningen, tog initiativ till en jättefin visning av tomterna som gav utdelning.
  • skrev om Sabina Eriksson en del av Bostada
    2021-02-22
    Vi har sålt två tomter och vi är väldigt nöjda att vi fick sålt dem för så högt pris som 800 000kr. Utgångspriset var 650 000kr, som Sabina valde. Sabina är professionell, duktig på att prata med människor, förtroendegivande och noggrann. Jag kan gärna tänka mig att anlita henne igen om vi ska sälja mer tomter.
  • köpte en tomt med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada
    • Östersund
    2021-02-12
    Sålt lägenhet, och köpt tomt.

Bemötande:utmärkt!

Kommer rekommendera Sabina till andra, helt klart!