Sabina Eriksson

Läs vad 24 Läs vad Sabina Eriksson

• Veronica G sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-03-14

Drommen
    Jag är jätte nöjd med Sabina super fin kontakt lyssande på en såg mig som person. Och tog sig tid för köparna alla som hörde av sig. Tycker de är viktigt. Och gav inte upp även de var lite att kämpa med. Rekommendera henne varmt. Läs mer
  • Anders R sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-02-17

Stadsdel Norr
    Innan en försäljning har man huvudsakligen en förväntan på mäklaren och det är att få ut så högt pris som möjligt. Men under resans gång, med alla frågor, Mail och telefonsamtal - och det är många!! Så är det ytterligare ett par saker som kommer i fokus.
    Tillgängligheten - att besvara och återkoppla alla frågor, och det gör Sabina alltid snabbt!
    INFORMATION - detta som sägs vara så svårt..! Sabina är grymt duktig på att höra av sig och beskriva läget vad gäller visningarna, spekulanterna och ev bud.
    Högsta betyg där! Läs mer
  • Adam R sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-02-16

Stadsdel Norr
    Mycket trevlig, allt snyggt skött och god kommunikation! Läs mer
  • Magnus H sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-02-16

Körfältet
    Vi sålde en lägenhet, det gick fort och smidigt med hjälp av Bostada. Supertrevlig mäklare som är professionell och duktig, lätt att ha att göra med, otroligt duktig på att sälja in bostaden i text.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Rafael R köpte sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-01-07

Lugnvik
    Best seller ever, she was helpful and paying attention to every detail. Läs mer
  • Alice K sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-01-06

Östersund
    Det är den bästa mäklaren Jag har haft. Har sålt flera bostäder, så jag har haft kontakt med flera olika mäklar under åren.Sabina har först sålt min sons lägenhet efter hans bortgång ,var väldigt nöjd med hennes insats så nu har hon sålt min villa, hon är en mjuk och tillmötesgående och omtänksam mäklare, jag har raekomderat henne till alla jag känner, är mycket nöjd 😃💕 Läs mer
  • Patrick S
    Patrick S sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2020-01-03

Centrum
    Kan inte vara mer än supernöjd. Då vi kommit upp i det accepterade priset 2,3 miljoner fortsatte ändå Sabina att jobba hårt för att få upp priset som slutade på 2,9.
    Jag blev väldigt bra bemött av henne från första dagen som vi träffades.
    Vi sålde mina föräldrars hus i Härnösand samtidigt och blev otroligt dåligt bemött av Mäklarhuset i Härnösand som inte visade någots om helst engagemang.
    Deras mäklare har en del att köra av Sabina. Läs mer
  • Linnéa A köpte sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2019-12-29

Östersund
    Köpte en 1 plansvilla med hjälp av Sabina.
    Första köpet, så lite extra nervösa.
    Riktigt tydlig, bra kommunikation, enkel att ha att göra med. Läs mer
  • Elisabeth G sålde sitt hus med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2019-12-25

Odensala
    Sabina var lyhörd och tillmötesgående i våra behov och önskningar. Hon höll vad hon lovade och återkopplade frikostigt.
    Hon har ett mycket trevlig bemötande och oerhört bra koll på marknaden.Sabina är en seriös och engagerad mäklare som vi rekommenderar alla som skall sälja! Läs mer
  • Nathalie J sålde sin lägenhet med hjälp av Sabina Eriksson en del av Bostada

2019-12-24

Körfältet
    Jag har sålt min bostadsrätt via Sabina Eriksson på Bostada. Redan första mötet med Sabina var toppenbra, en härlig tjej med mycket energi som alltid är glad.
    Jag tycker att en mäklare ska vara engagerad, framåt och hjälpsam och allt detta har Sabina varit. Allt har gått jättebra och jag kunde inte vara nöjdare! Läs mer

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel