Sofia Andersson

• Ann-sofie A sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-08-09

2.5:a
    Lugnvik
    Vi har sålt en bostadrätt/lägenhet och fick superbra och snabb hjälp av Sofia. Vi hade som mål att sälja lägenheten snabbt och få en summa över utgångspris vilket vi fick.

Sammantaget var Sofia ett perfekt val för oss. Hon gjorde avtalen lättförstådda, kontakten var okomplicerad och vi fick den summan vi ville för lägenheten. Läs mer
  • Olov R sålde sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-07-03

Brunflo
    Vi har sålt ett parhus genom Sofia och även fått hjälp med värdering till vår kommande nybyggnation av bostadshus.

Förväntningarna innan försäljningen var förstås att hitta en mäklare som både säljare och köpare känner förtroende för.

Som säljare tycker vi att Sofia har varit noga med att kolla upp försäljningsobjektet för att kunna svara på frågor som dyker upp från intressenter. Om hon inte haft svar direkt har hon tagit hjälp av oss.

Vi är väldigt glad att vi tog kontakt med Bostada och Sofia. Det som först lockade var ett fast pris, men även att vi blivit tipsade från andra att ta kontakt med Bostada i Östersund.

Trots att Bostada erbjuder ett fast pris och inte tar ut någon provision, har vi hela tiden haft känslan att Sofia velat hjälpa oss så att affären blir lyckad. Hon har funnits tillgänglig under hela försäljningsprocessen och hållit oss uppdaterade. Läs mer
    2020-07-03 Sofia A svarar Olov R
    Tusen tack Olov 🙏🌼 Det har varit ett sant nöje och det är så roligt att få till en lyckad affär med nöjda säljare och förväntansfulla köpare. Ska bli spännande att till slut få se huset ni ska bygga 😊 /Sofia
  • Inga-lill E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-06-14

Söder
    Jag sålde men etta på Lottgatan.
    Fick ett fantastiskt bemötande och all den hjälp jag behövde av Sofia Alla mina förväntningar uppfylldes med råge.
    Skulle absolut anlita Sofia igen.
    Och rekommenderar henne på det varmaste . Läs mer
    2020-06-15 Sofia A svarar Inga-lill E
    Tusen tack Inga-Lill! Jag blir varm ända in i själen över dina fina omdömen :) /Sofia
  • Anki M
    Anki M skrev om Sofia Andersson en del av Bostada

2020-06-12

Vi har både köpt och sålt bostadsrätt av Sofia.
    Väldigt proffsigt bemötande fick vi och är jättenöjda. Hon hade kontakt med oss hela tiden både vid köp och försäljning. Vi är väldigt nöjda med Sofia och Bostada. Läs mer
    2020-06-12 Sofia A svarar Anki M
    Tack snälla Anny! Det var ett nöje att få hjälpa er! 🥰
  • Veronica S köpte sitt hus med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-04-22

Ås
    Jag köpte ett hus av Sofia. Hon var lagom trevlig och intresserad och bra på att snabbt återkoppla om man hade några frågor eller funderingar. Skulle varmt rekommenderar henne. Levde verkligen upp till förväntningarna. Läs mer
    2020-04-22 Sofia A svarar Veronica S
    Tack snälla Veronica för omdömet! :) Alltså vilket drömhus ni köpt, där kommer ni trivas toppen!
  • Alexander M
    Alexander M sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-03-17

2:a
    Lillsjön
    Sofia hjälpte mig och min sambo att sälja våran bostadsrätt, allt gick smidigt och snabbt! Hann inte ens att sätta igång med visningar!

Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-03-17 Sofia A svarar Alexander M
    Det gick snabbt och smidigt! :) Tusen tack Alexander för rekommendationen! :))
  • Maria S
    Maria S sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-03-04

2.5:a
    Lillsjön
    Sålde min lägenhet i Lillsjön.
    Fått ett gott och proffsigt bemötande. Vi har haft bra kontakt under hela processen, jag har alltid fått svar och råd vid frågor.
    Är väldigt nöjd med mitt val av mäklare och kommer rekommendera alla i min närhet att anlita Sofia på bostada. Läs mer
    2020-03-04 Sofia A svarar Maria S
    Tusen tack Maria för omdömet! Vad glad jag blir och vad roligt att du är nöjd:)
  • Hampus E sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-03-01

2:a
    Odenslund
    Sålde min bostadsrätt, allt skedde smidigt. Bra kommunikation med mäklaren hela vägen! Supernöjd! Läs mer
    2020-03-01 Sofia A svarar Hampus E
    Tack för omdömet Hampus, vad roligt att du är nöjd! :)
  • Christel R sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Andersson en del av Bostada

2020-02-24

3:a
    Centralt
    Jag sålde min lgh i Östersund med hjälp av Sofia på Bostada. Jag fick hela tiden återkoppling och mycket bra svar och råd från Sofia under hela processen. Jag hade höga förväntningar på mäklaren när jag valde mäklare och dessa överträffades. Jag är mycket nöjd med allt under försäljningen. Kan varm rekommendera Sofia och Bostada.

Christel Läs mer
    2020-02-24 Sofia A svarar Christel R
    Tusen tack Christel för omdömet! :)
  • LORENA H
    LORENA H skrev om Sofia Andersson en del av Bostada

2020-02-22

Sofia Andersson sålde vårat parhus i Brittsbo och var fantastiskt bra! Svarar snabnt och slltid på frågor och funderingar, tar stor hänsyn till våra önskemål och har haft ett otroligt stort tålamod! Rekommenderas till alla som vill sälja sin bostad. /Lorena Läs mer
    2020-02-24 Sofia A svarar LORENA H
    Tusen tack för omdömet Lorena! :)

Andra mäklare hos Bostada

Antonio Yuksel