Mäklare, Malmö » Bostadsagenten Malmö » Annika Hellström Annika Hellström
Annika Hellström

Annika Hellström
en del av Bostadsagenten Malmö

4.7 / 5 i betyg — 148 rekommendationer
Jag är ursprungligen från Stockholm och Malmöbo sedan 2007 då jag utbildade mig till fastighetsmäklare på Malmö Högskola. Mina tidigare erfarenheter inom serviceyrken och försäljning är något jag drar stor nytta av i yrket som fastighetsmäklare. Jag är positiv, serviceminded, noggrann och har ett stort engagemang. Som tävlingsmänniska är det en självklarhet för mig att se till att Ni får bäst betalt för Er bostad och att Ni som kund blir mer än nöjd. På fritiden reser jag gärna, lagar mat eller umgås med vänner. Kontakta mig och låt mig sköta Er bästa bostadsaffär någonsin!
Adress
Kungsgatan 10
21149 Malmö

Läs vad 148 användare tycker om Annika Hellström

• Simon T

2015-08-26

Simon T skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bara positivt att säga. Proffsigt intryck.
    2015-08-27 Annika H svarar Simon T
    Hej Simon,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i huset. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp framöver.
  • Christine L

2015-08-24

Christine L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi är otroligt nöjda med vår mäklare Annika Hellström!
    Engagerad, tillgänglig och trevlig är bara förnamnet! Vi fick dessutom mer än vad vi kunnat drömma om för vårt hus!
    Rekommenderas starkt!!
    2015-08-25 Annika H svarar Christine L
    Hej Christine!
    Jag tackar så mycket för det utomordentligt fina omdömet och för att jag fick uppdraget att sköta försäljning av ert nya hus. Lycka till med det nya huset i Västra Ingelstad och hälsa Paul så mycket!
  • Engelbert L

2015-08-19

Engelbert L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Serös och komponent. Ger dig som säljare full uppmärksamhet och levererar varje gång. Är ärlig, inget påhittat och fejkat snack, berättar direkt hur det gått och återkopplas direkt till dig som säljare
    2015-08-20 Annika H svarar Engelbert L
    Hej Engel,
    Jag tackar och niger för det fina utlåtandet. Ha en fortsatt fin sommar och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp några frågor.
  • Marie-louise S

2015-08-18

Marie-louise S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Är jättenöjda med allt. Rek. gärna företaget till andra som ska sälja.
    2015-08-18 Annika H svarar Marie-louise S
    Hej Marie-Louise,
    Stort tack för rekommendationen, roligt att höra att du är nöjd med vår mäklartjänst. Hoppas att flytten till din nya lägenhet går fint och tveka inta att höra av dig om frågor skulle dyka upp.
  • Tim H

2015-08-18

Tim H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika was my broker for my first property purchase in Sweden.

She helped greatly with the process, was very communicative. An excellent broker, certainly recommended.
    2015-08-18 Annika H svarar Tim H
    Hi Tim,
    Thank you for the nice words and I´m happy to hear that you´re satisfied with your purchase. I hope that you get settled easily and hope to hear from you in the future.
  • Dragana Z

2015-08-17

Dragana Z skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Rekommenderar varmt Annika .. Superbra
    2015-08-17 Annika H svarar Dragana Z
    Hej Dragana,
    Stort tack för det fina omdömet och för att ni valde mig som mäklare till försäljning av er fina lägenhet. Jag önskar er all lycka i huset och hoppas att vi träffas när det blir aktuellt med nya bostadsaffärer.
  • Ulla S

Ulla S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffsig försäljning av vårt radhus. Annika var mycket engagerad, kunnig och duktig på återkoppling genom hela säljprocessen. Vi rekommenderar henne och Bostadsagenten å det varmaste.
    2015-08-13 Annika H svarar Ulla S
    Hej Ulla,
    Stort tack för det utomordentligt fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ert radhus. Det var ett nöje att jobba med er och jag hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Ingela B

Ingela B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Fick tack vare Annika Hellström en bra första erfarenhet av mäklare när jag jag köpte lägenhet åt sonen i Malmö
    2015-08-12 Annika H svarar Ingela B
    Hej Ingela!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att Johan kommer att trivas i sin nya lägenhet. Ha en riktigt fint slut på sommaren.
  • Stina N

Stina N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, hjälpsam, bästa mäklaren jag anlitat!
    2015-08-12 Annika H svarar Stina N
    Hej Stina!
    Stort tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden!
  • Daniella L

2015-07-04

Daniella L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag tycker att Annika hade ett trevligt och korrekt bemötande. Positiv och framför allt proffesionel och kompetent.
    2015-07-06 Annika H svarar Daniella L
    Hej Daniella,
    Tusen tack för det trevliga omdömet. Hoppas att du börjat komma i ordning i din nya lägenhet och att du kommer att trivas riktigt bra. Tveka inte att höra av dig om några frågor dyker upp och jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Aida C

2015-07-02

Aida C skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt pålitlig och lättillgänglig mäklare som sålde våran bostadsrätt. Skulle rekommendera Annika till alla eftersom att hon både är proffsig och jordnära, du kan alltid fråga henne ifall du inte förstår och om hur själva processen går till. Hon är flexibel och vi kunde påverka dagar för visning. Tack för samarbetet och hoppas vi ses snart igen. Mvh Aida
    2015-07-06 Annika H svarar Aida C
    Hej Aida!
    Jag tackar så mycket för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet i Rörsjöstaden och ha en riktigt fin sommar!
  • Terése B

2015-07-01

Terése B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi är supernöjda med hur Annika på Bostadsagenten har skött försäljningen av vår lägenhet.
    Mycket professionell och flexibel, men det som framförallt sticker ut, och som nog är viktigt för en som kund, är det exceptionellt varma och personliga bemötandet.
    Tack så hemskt mycket för ett riktigt fint arbete!
    2015-07-02 Annika H svarar Terése B
    Hej Terése,
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er stort lycka till med huslivet och hoppas att vi ses i framtiden. Ha en riktigt skön sommar!
  • Sofie B

2015-07-01

Sofie B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra! Förklarade bra och på ett enkelt sätt som var lätt att förstå för en som inte är jätte insatt i ämnet.
    2015-07-02 Annika H svarar Sofie B
    Hej Sofie,
    Tack för de fina orden och hoppas att du kommer att fortsätta att trivas i din fina lägenhet. Ha en riktigt härlig sommar!
  • Linnea B

2015-06-15

Linnea B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Lätt att få tag på. Återkommer snabbt. Trevlig och välinformerad
    2015-06-15 Annika H svarar Linnea B
    Hej Linnea,
    Stort tack för det fina omdömet. Jag önskar er lycka till med renoveringarna och hoppas att ni kommer att trivas i er sekelskiftespärla. Ha en riktigt fin sommar!
  • Robin B

2015-06-10

Robin B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Av alla (4-5) mäklare jag hade hemma var Annika den som gav bäst intryck och visade störst förståelse för extravärdet min lägenhet hade iom föreningen och alla gemensamma utrymmen som fanns tillgängliga. För mig är det viktigt att mäklaren förstår objektets charm, en säljare måste tro på produkten han/hon säljer. Annika var flexibel och ställde upp på extravisningar på spekulanternas förfrågan. I slutändan fick jag 250000:- mer för lägenheten än vad den mest pessimistiska mäklaren gett som värdering vilket jag är nöjd med. Kan rekommendera Annika med gott samvete.
    2015-06-11 Annika H svarar Robin B
    Hej Robin!
    Stort tack både för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att flytten till huset går bra och ha en riktigt fin sommar!
  • Patrik S

2015-06-03

Patrik S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Smidig, enkel och bra affär. Bra engagemang.
    2015-06-03 Annika H svarar Patrik S
    Hej Patrik!
    Stort tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende så hoppas jag att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Nishtman D

2015-06-02

Nishtman D skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt, bemötande var trevligt och professionellt.
    2015-06-02 Annika H svarar Nishtman D
    Hej Nishtman!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att du börjat komma i ordning i din nya lägenhet. Önskar dig en riktigt fin sommar!
  • Anna T

2015-06-01

Anna T skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi sålde på distans vår lägenhet i Malmö. Mycket bra bemötande och proffsigt skött. Inga problem att vi inte kunde vara på plats. Kändes tryggt och proffsigt alltihop.
    2015-06-01 Annika H svarar Anna T
    Hej Anna!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Ha en riktigt fin sommar!
  • Johnny P

2015-06-01

Johnny P skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra, enkelt och effektivt. God kommunikatör och envis.
    2015-06-01 Annika H svarar Johnny P
    Hej Johnny!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er etta. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Pontus J

2015-04-30

Pontus J skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Smidig,t trevligt och enkelt. Allt man kan önska från en mäklarfirma
    2015-05-04 Annika H svarar Pontus J
    Hej Pontus!
    Stort tack för de fina orden och hoppas att flytten gick smidigt. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Tamara S

2015-04-29

Tamara S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Efter att ha träffat 9 st mäklare från olika firmor var jag säker på att Annika på Bostadsagenten var den bästa av dom alla! Hon var glad och trevlig (men inte överdrivet som vissa). Hon visste vad hon pratade om och kunde svara på oväntade frågor (konstig nog kunde inte alla det). Hon lyssnade på vad jag tyckte och tänkte och tog fram ett skräddarsytt alternativ som jag gillade.. (Det kunde heller inte alla göra). Jag rekommenderar alla att åtminstone träffa Annika, hon är en riktig människa och en grym mäklare på samma gång!
    Tack för en fantastiskt smidig försäljning Annika! Och till ett pris som ingen annan mäklare ens trodde var möjligt.
    Tamara Sekaric
    2015-05-04 Annika H svarar Tamara S
    Hej Tamara!
    Det känns extra roligt att valet av mäklare föll på mig efter att du träffat åtta stycken andra. Det var verkligen ett nöje att jobba med dig - allt gick som en dans tack vare att du ordnat och förberett så fint. Jag önskar dig stort lycka till i Stockholm och hoppas att vi ses när det är dags för bostadsaffärer i framtiden!
  • Anna F

2015-03-19

Anna F skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika har varit en pärla genom hela min bostadsförsäljning! Alltid tillmötesgående, positiv, kunnig och hjälpsam.Tack vare henne gick försäljningen smidigt och snabbt! Kan verkligen rekommendera Annika till alla i Malmö som ska sälja sin bostad!
    2015-03-19 Annika H svarar Anna F
    Hej Anna!
    Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Tack även för gott samarbete och fina förberedelser från din sida. Stort lycka till i Ystad och jag hoppas att vi ses i framtiden!
  • Oskar S

2015-03-16

Oskar S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Tydlig och enkel att ha och göra med.
    2015-03-17 Annika H svarar Oskar S
    Hej Oskar!
    Tack för de fina orden. Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya lägenhet och att vi ses när det blir aktuellt med bostadsaffärer i framtiden! Allt gott!
  • Lars S

2015-02-27

Lars S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Utmärkt, snabb och kompetent mäklare.
    2015-02-27 Annika H svarar Lars S
    Hej Lars!
    Stort tack för det fina omdömet. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor eller funderingar!
  • Fanny W

2015-01-15

Fanny W skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Duktig och snabb mäklare med bra service och jätte bra bemötande.
    2015-01-19 Annika H svarar Fanny W
    Hej Fanny! Stort tack för det fina omdömet och hoppas att ni börjat komma i ordning i er nya lägenhet. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Ida J

2014-12-22

Ida J skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag har köpt en lägenhet med hjälp av Annika Hellström. Annika har varit engagerad och kunnig.
    2015-01-12 Annika H svarar Ida J
    Hej Ida!
    Tack för det fina omdömet och hoppas att du trivs i din nya lägenhet. Jag hoppas att vi ses i framtiden!
  • Sofia L

2014-12-15

Sofia L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Abbika var min mäklare när jag sålde min lägenhet i Sorgenfri under hösten. Annika var mycket hjälpsam med alla papper etc som behövdes då jag bor utomlands. Dock är jag inte nöjd med vikarien som tog över då Annika hade semester.
    2014-12-16 Annika H svarar Sofia L
    Hej Sofia!
    Tack för det fina omdömet och vad roligt att höra att du är nöjd med min insats. Tråkigt att höra att du inte är lika nöjd med Emmas jobb under tiden jag var på semester, vill du får du gärna maila mig på annika@bostadsagenten.se och berätta vad som gick snett så att jag kan ta upp det med henne. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år!
  • Andrijana M

2014-12-15

Andrijana M skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Hej

Annika är en fantastisk person med högsta kvalitet.Som henne man träffar sällan.Hon är rätt person på rätt plats.

Mvh/Andrijana Marjanovic
    2014-12-15 Annika H svarar Andrijana M
    Hej Andrijana!
    Stort tack för omdömet och dina värmande ord. Önskar dig lycka till med renoveringen och tveka inte att höra av dig när det är dags för en värdering. God jul!
  • Henrik N

2014-12-09

Henrik N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag har sålt min lägenhet via Bostadsagenten . Det fungerade jättebra på alla sätt. Annika höll mig löpande informerad om allt som hände. Jag kan varmt rekommendera henne!
    2014-12-12 Annika H svarar Henrik N
    Hej Henrik,
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta din försäljning. Önskar dig en riktigt god jul och ett gott nytt år!
  • Annika G

2014-12-05

Annika G skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi har enbart positiva erfarenheter av Annika.

Fin kontakt och bra uppföljning. Alltid snabb att återkoppla vid frågor.
    2014-12-12 Annika H svarar Annika G
    Hej Annika!
    Tack för de fina orden. Hoppas att flytten går bra, så ses vi garanterat i krokarna! Önskar er en riktigt fin jul!
  • Rachad A

2014-11-19

Rachad A skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är en av Malmös bästa mäklare, utan några som helst tvivel!

Inte första gången jag använder hennes tjänster och slutresultatet är alltid lika gott.
    2014-11-19 Annika H svarar Rachad A
    Hej Rachad!
    Tusen tack för att jag återigen fått förtroendet att hjälpa till med en försäljning och för de fina orden. Alltid lika trevligt att göra affärer med dig. Hälsa Mikaela så mycket!
  • Niklas C

2014-11-14

Niklas C skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika har varit väldigt behjälplig under hela köpprocessen.
    2014-11-17 Annika H svarar Niklas C
    Hej Niklas!
    Tusen tack för det fina omdömet och stort lycka till i ert nya fina hus. Hälsa Anna så gott!
  • Pär F

2014-10-06

Pär F skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag och min sambo har precis sålt våran lägenhet för andra gången med Annika och vi är som vi var efter första gången supernöjda!
    Såklart finns där andra företag att välja för en större peng, men för det man betalar här så finns där ingen man får så mycket för pengarna hos:)
    Det finns mycket att ge ros för men det bästa tycker jag är att Annika alltid är kontaktbar hjälpsam och trevlig. När inte hon kan eller är på semester så finns där alltid någon lika trevlig som är där för en. Denna gången hjälpte Åsa oss när inte Annika kunde.
    Vi är jättenöjda och ger dessa två tjejer fullpott!
    2014-10-07 Annika H svarar Pär F
    Hej Pär! Stort tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Många fina ord som värmer i höstrusket. Lycka till med er nya bostad och hälsa Sofia så mycket!
      2014-10-14
    Åsa Ö: Hej Pär, vad roligt att du även var nöjd med min insats i affären. Jag önskar er båda all lycka till med ert nya boende! Trevlig höst!
  • Malén N

2014-09-08

Malén N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika har fått i uppdrag att sälja en lägenhet till mig. Detta har hon skött på ett utmärkt sätt. Jag vill verkligen rekommendera henne som mäklare. Hon är tydlig, hör av sig och uppdaterar hela tiden. allt har skötts utmärkt från början till slut. Tusen tack för din hjälp, du är fantastisk.
    2014-09-09 Annika H svarar Malén N
    Hej Malén!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag åter igen fick förtroendet att sköta en försäljning åt dig. Ha en riktigt fin höst så ses vi förhoppningsvis snart igen!
  • Cecilia S

2014-08-26

Cecilia S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Ett bra och korrekt bemötande. Hjälpsam och snabb till att svara på frågor.
    2014-09-01 Annika H svarar Cecilia S
    Hej Cecilia,
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet!
  • Eva-Maria H

2014-08-25

Eva-Maria H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra, tillmötesgående och rak. Ärlig.
    2014-08-26 Annika H svarar Eva-Maria H
    Hej Eva-Maria, tack för det fina omdömet. Hoppas att ni trivs i er fina 20-talslägenhet!
  • Klint K

2014-08-25

Klint K skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Professionel og god repræsentation i forbindelse med vores slag af bostadsrätt. Kan klart anbefales.
    2014-08-26 Annika H svarar Klint K
    Hej Klint, Stort tack för de fina orden och för att ni valde mig som mäklare till försäljning av er fina lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i Danmark!
  • Paul B

2014-08-19

Paul B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Tryggt. Kunnig. Bra kommunikation. Bra pris. Bra på alla vis. Tack.
    2014-08-22 Annika H svarar Paul B
    Hej Paul! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick sköta er försäljning. Jag önskar er stort lycka till i ert hus och hälsa Déspina så gott!
  • Mikael J

2014-08-10

Mikael J skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Tack för ett bra samarbete!
    Kan absolut rekommendera Annika och hennes kollegor!
    2014-08-18 Annika H svarar Mikael J
    Hej Mikael! Det är jag som tackar för att jag fick förtroende att sköta försäljningen. Härligt att höra att du är så nöjd med min och mina kollegors insats. Vi ses säkert i krokarna framöver!
  • Elin D

2014-08-07

Elin D skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika har varit professionell, kommunikativ och trevlig att ha att göra med genom hela processen. När Annika var på semester hjälpte mäklarassistenten Robin till och det funkade också bra.
    2014-08-18 Annika H svarar Elin D
    Hej Elin! Stort tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Jag hoppas att vi ses när det bli aktuellt med bostadsaffärer i framtiden!
  • Anna E

2014-08-05

Anna E skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Ger Annika och Robin på Bostadsagenten mycket bra betyg som mäklare när jag köpte min bostadsrätt i Malmö genom dem. Trevliga, kunniga och hjälpsamma. /Anna
    2014-08-06 Annika H svarar Anna E
    Hej Anna,
    Härligt att höra att du är så nöjd med mig och Robin. Jag hoppas att du kommit i ordning i din fina lägenhet och hoppas att vi ses igen i framtida bostadsaffärer.
  • Madeleine W

2014-07-29

Madeleine W skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Oerhört trevlig, tillmötesgående och proffsig mäklare.
    Lyssnade på våra önskemål och förverkligade vår dröm!
    2014-08-06 Annika H svarar Madeleine W
    Hej Madeleine,
    Vad kul att ni är så nöjda med oss som mäklare, tack för de fina orden. Jag hoppas att ni trivs bra i er fina nya lägenhet så ses vi förhoppningsvis i framtiden!
  • Ronny O

2014-07-04

Ronny O skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffsigt bemötande och kunnig personal.
    2014-08-06 Annika H svarar Ronny O
    Hej Ronny!
    Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Hoppas att ni trivs i nya lägenheten och hälsa Karin så gott!
  • Robin P

2014-07-02

Robin P skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt trevlig och hjälpsam mäklare
    2014-07-02 Annika H svarar Robin P
    Hej Robin!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att du trivs i din nya lägenhet och tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp o framtiden. Ha en riktigt fin sommar!
  • Patrik J

2014-06-26

Patrik J skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är mer än nöjd med hjälpen jag fick av Annika vid försäljningen av min lägenhet. Informerar och återkopplar väldigt fort och såg till att min 2a såldes till rekordpris i området. Jag kommer att rekommendera henne för vänner!
    2014-06-30 Annika H svarar Patrik J
    Hej Patrik!
    Stort tack för de fina orden och för att jag fick sköta försäljningen av din lägenhet. Jag önskar dig lycka till i Stockholm!
  • Nabil A

2014-06-11

Nabil A skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström på bostadsagenten är en mycket engagerad och lyhörd mäklare med ett professionellt bemötande! Hon har hjälpt oss att sälja vår bostad efter att hade blivit besvikna av 3 andra oseriösa mäklare i Malmö och har med sin kompetens och erfarenhet fått oss som säljare att känna trygghet genom hela försäljningsprocessen. Vi hade nog aldrig anlitat någon annat än henne i framtiden. Annika Hellström = lyckats affär.
    Tack ska du ha för en fantastiskt smidig affär!
    Samra & Nabil
    2014-06-12 Annika H svarar Nabil A
    Hej Nabil och Samra!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick sköta försäljningen av er fina lägenhet. Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet och hoppas att vi ses i framtiden.
  • Jonas P

2014-06-05

Jonas P skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika såg och sa saker som inte jag tänkt på. Det bidrog garanterat till att jag fick så bra betalt. Hela processen sköttes proffsigt och snabbt.
    2014-06-09 Annika H svarar Jonas P
    Hej Jonas! Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en riktigt fin sommar!
  • Amanda J

2014-06-04

Amanda J skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström på Bostadsagenten höll oss ständigt uppdaterade om nästa skeende under både visning, budgivning och sedan köp. Inget upplevdes som oklart. Snabba svar och trevligt bemötande.
    2014-06-04 Annika H svarar Amanda J
    Hej Amanda! Stort tack för det fina omdömet och vad kul att höra att du är så nöjd med min insats. Jag önskar er stort lycka till och hoppas att ni kommer att trivas i er fina 20-talslägenhet!
  • Jonas K

2014-05-21

Jonas K skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig personal o bra service!
    2014-05-26 Annika H svarar Jonas K
    Hej Jonas! Stort tack för det fina omdömet och jag hoppas att du trivs riktigt bra i din nya lägenhet!
  • Vagiz M

2014-05-21

Vagiz M skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika var super-proffs från början till slut!
    Tack, Annika du uppfyllde våran dröm!
    Rekommenderas!
    2014-05-21 Annika H svarar Vagiz M
    Hej Vagiz! Stort tack för det fina omdömet och vad roligt att höra att ni är så nöjda. Jag hoppas att ni kommer att trivas i lägenheten och området!
Senaste sökta kategorierna