Annika Hellström

Annika Hellström
en del av Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö

4.8 / 5 i betyg — 173 rekommendationer
Jag är ursprungligen från Stockholm och Malmöbo sedan 2007 då jag utbildade mig till fastighetsmäklare på Malmö Högskola. Mina tidigare erfarenheter inom serviceyrken och försäljning är något jag drar stor nytta av i yrket som fastighetsmäklare. Jag är positiv, serviceminded, noggrann och har ett stort engagemang. Som tävlingsmänniska är det en självklarhet för mig att se till att Ni får bäst betalt för Er bostad och att Ni som kund blir mer än nöjd. På fritiden reser jag gärna, lagar mat eller umgås med vänner. Kontakta mig och låt mig sköta Er bästa bostadsaffär någonsin!

Läs vad 173 användare tycker om Annika Hellström

• Johanna W
    Johanna W skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är en mycket trevlig, effektiv och proffesionell mäklare! Rekomenderas varmt!
    2016-04-20 Annika H svarar Johanna W
    Hej Johanna!
    Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att du kommit i ordning i din nya lägenhet och att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Sanna Å
    Sanna Å skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Är mycket nöjd med allt, finns ingenting att klaga på.
    2016-04-19 Annika H svarar Sanna Å
    Hej Sanna,
    Tusen tack för det fina omdömet, härligt att höra att du är nöjd. Hoppas nu att flytten går bra och tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Marck M
    Marck M skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket professionel, erfarenhet, bra mäklare (i ordets förstand) som var bra på att alltid kommunicera och göra som vi alla tyckte var det bästa att göra. Trevlig som person också. Snabb försäljning också, vilket självklart båda relateras til marknadssituationen, men helt säkert också mäklaren.
    2016-04-05 Annika H svarar Marck M
    Hej Marck!
    Tusen tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Marinna N
    Marinna N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika och hennes kollega Åsa hjälpte ill med allt som förväntades plus lite till. Dom fanns alltid tillgängliga och svarade på både email och telefon så fort jag undrade något. Annika följde upp med de potentiella köparna och höll de visningar som behövdes, även fast det var på obekväma tider. Jag rekommenderar verkligen Annika och bostadsagenten till alla som ska sälja hus eller lägenhet. Jag gjorde efterforskningar och läste på sidor som denna när jag skulle välja mäklare och det var så jag hittade Annika. Och det visar verkligen att det lönar sig att läsa rekommendationer. Jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare.
    2016-04-04 Annika H svarar Marinna N
    Hej Marinna,
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er lycka till och hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Carl-johan R
    Carl-johan R skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika har hanterat min försäljning på bästa vis genom hela processen. Hon var tillgänglig, påläst och proffsig. Jag fick all den hjälp jag behövde och känner mig väldigt nöjd med mitt val av mäklare.
    2016-03-21 Annika H svarar Carl-johan R
    Hej Calle!
    Tusen tack för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer, tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp någon fråga innan dess!
  • Greg M
    Greg M skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är professionell, trevlig, kompetent, lyhörd och flexibel. Jag har anlitat henne till två lyckade bostadsförsäljningar med fyra års mellanrum och kan inte lovorda henne nog. Jag är verkligen helnöjd två gånger om och kan varmt rekommendera henne och Bostadsagenten till hus- och lägenhetsägare som eftersträvar en lugn och framgångsrik försäljningsprocess.
    2016-03-21 Annika H svarar Greg M
    Hej Greg!
    Jag tackar på nytt för att jag återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt dig och äran att jobba med dig. Hoppas att du har det alldeles fantastiskt i Barcelona (det tvivlar jag inte på), så ses vi säkert vid framtida bostadsaffärer!
  • Anna W
    Anna W skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt nöjd och fantastiskt trevlig mäklare.
    2016-03-21 Annika H svarar Anna W
    Hej Anna,
    Jag tackar så mycket för det fina betyget och önskar dig lycka till i din nya lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Marcus F
    Marcus F skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är oerhört professionell mäklare. Hon lyssnade till alla önskemål som vi pratade om när vi träffades första gången när jag skulle sälja min lägenhet. Jag har redan lovordat Annika Hellström till flera som är i flytttankar och kommer fortsätta med det eftersom jag har endast bra saker att säga om henne.
    2016-03-21 Annika H svarar Marcus F
    Hej Marcus! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av din fina lägenhet. Önskar er stort lycka till i nya lägenheten och hälsa Ronja så gott!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffsig och förtroendeingivande. Lätt att komma i kontakt med och kunnig.
    2016-03-03 Annika H svarar Kerstin H
    Hej Kerstin!
    Tack för det fina omdömet och hoppas att ni börjat komma i ordning i lägenheten. Jag hoppas att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Bo R
    Bo R skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström Bostadsagenten levererade över förväntan. Med stor entusiasm tog hon tag i uppdraget att sälja min bostadsrätt i Malmö från början till slut. Jag kan varmt rekommendera henne.
    Bo Rundberg
    2016-02-17 Annika H svarar Bo R
    Hej Bo!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Jag önskar dig lycka till med den nya lägenheten och hoppas att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Itziar D
    Itziar D skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trato personalizado, rápido y sencillo. Muy satisfecha con la compañía por el trato recibido.
    2016-02-17 Annika H svarar Itziar D
    Hola Itziar,
    Muchas gracias por tu recomendación. Espero que el traslado al piso fue bien y que encontraste los muebles en Ikea. No dudes en contactarme si tienes cualquier duda.
  • Anna H
    Anna H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika är kunnig, trevlig och lätt att ha att göra med. Man får snabbt hjälp och svar på eventuella frågor. Det känns väldigt tryggt.
    2016-02-04 Annika H svarar Anna H
    Hej Anna,
    Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas att renoveringen går bra och att du kommer att trivas i lägenheten. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Sara H
    Sara H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag anlitade Annika Hellström för att sälja min lägenhet. Hon var professionell, flexibel, tillmötesgående och väldigt trevlig att ha att göra med! Jag fick bra råd inför försäljningen och hade genom hela säljprocessen stort förtroende för Annika och hennes arbete. Jag kan varmt rekommendera att anlita henne vid en försäljning.
    2016-01-14 Annika H svarar Sara H
    Hej Sara!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att du gav mig förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Det var ett nöje att jobba med en så härlig säljare som du. Jag önskar dig stort lycka till i jakten på din nya drömbostad och hoppas att våra vägar korsas framöver.
  • Annika G
    Annika G skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra bemötande. Annika har varit kunnig, korrekt, snabb och informativ samt enkel att få kontakt med.
    2016-01-12 Annika H svarar Annika G
    Hej Annika!
    Tusen tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att både agera mäklare när du köpte och sålde den fina lägenheten. Önskar er stort lycka till i Stockholm!
  • Giovanna B
    Giovanna B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Kommer att rekommendera Annika Hellström, en mäklare som är lyhörd, korrekt och lätt att kommunicera med.
    2015-12-21 Annika H svarar Giovanna B
    Hej Giovanna!
    Stort tack för de fina orden och hoppas att du börjat komma i ordning i lokalen. Önskar dig en god jul och gott nytt år!
  • Annica G
    Annica G skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket nöjd med hur Annika skött min bostadsaffär, engagerad och proffsig mäklare! Ett stort plus för mig i valet av mäklare var att själv kunna påverka hur mycket som skulle ingå i paketet och slippa onödiga kostnader.
    2015-12-01 Annika H svarar Annica G
    Hej Annica,
    Stort tack för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Jag önskar dig stort lycka till i huset och hoppas att våra vägar korsas vid framtida bostadsaffärer.
  • Sissi X
    Sissi X skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket nöjde. Annika är en trevlig mäklare. Hon är noggrann och tydlig när hon går igenom köpeavtalet.
    2015-12-01 Annika H svarar Sissi X
    Hej Sissi!
    Stort tack för de fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att de nya möblerna kommer i tid.Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Peter G
    Peter G skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Har funkat bra, affären blev klar på ett bra sätt!
    2015-11-23 Annika H svarar Peter G
    Hej Peter,
    Vad kul att höra att du tycker att det fungerat bra. Önskar dig en fin dag!
  • Michael B
    Michael B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Helnöjd! Fantastisk trevlig och bra service från början till slut.
    2015-11-23 Annika H svarar Michael B
    Hej Michael,
    Stort tack för det fina omdömet och lycka till i ert nya fina hus!
  • Amanda N
    Amanda N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Supernöjd med försäljningen! Tackar så hjärtligt för all hjälp!
    2015-11-18 Annika H svarar Amanda N
    Hej Amanda!
    Vad roligt att höra att du är så nöjd. Det är alltid ett toppbetyg för mig som mäklare, när som i ditt fall man som köpare väljer att anlita mig även vid försäljning. Jag önskar dig stort lycka till i Stockholm och hoppas att våra vägar korsas i framtiden!
  • Isabell E
    Isabell E skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Köpe av lägenhet.

Trevligt bemötande vid första kontakten. Hon var alltid tillgänglig, var imponerad över hennes snabba svar. Åt det positiva hållet såklart. Hon svarade alltid på mina frågor och jag upplevde henne noga med att se till att få saker gjorda.

Jag är nöjd som kund.
    2015-11-16 Annika H svarar Isabell E
    Hej Isabell,
    Stort tack för det fina utlåtandet. Jag hoppas att flytten till din fina lägenhet går smidigt och tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp frågor på vägen.
  • Annika M
    Annika M skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Köp av bostadsrätt.
    Proffsigt men ändå personligt bemötande! Min mäklare gjorde allt för att jag skulle bli nöjd och höll mig ständigt uppdaterad.
    2015-11-09 Annika H svarar Annika M
    Hej Annika!
    Tusen tack för det fina omdömet. Passar även på att tacka för att jag också fick förtroendet att sköta försäljning av din lägenhet. Önskar dig lycka till i din nya 20-talsvåning!
  • Abel P
    Abel P skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika helped us with all our needs, questions and inquiries, she is diligent and resolver. Very efficient!
    2015-10-15 Annika H svarar Abel P
    Hola Abel,
    Muchisimas gracias por el testimonio tan bueno. Espero que ya estáis en orden en el piso y que lo disfrutáis. No dudéis en contactarme si teneis cualquier pregunta. Saludos a Cyndie!
  • Petra G
    Petra G skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Sålde vårt hus via Bostadsagenten/Annika Hellström.

Är mycket nöjd med allt!
    Supertrevligt och proffsigt bemötande hela tiden, engagerad och kunnig.
    Är ett självklart val vid ev. framtida försäljningar!
    2015-09-21 Annika H svarar Petra G
    Hej Petra!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ert hus. Jag hoppas att ni hittar ert drömhus, tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor på vägen.
  • Rafael Z
    Rafael Z skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Duktigt, professionell och smidig att ha att göra med!
    2015-09-18 Annika H svarar Rafael Z
    Hej Rafael,
    Tack så mycket för det fina omdömet och vad kul att höra att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att renoveringarna går bra, jag ser fram emot att höra från dig när det är dags för en ny värdering av din fina lägenhet.
  • Annica N
    Annica N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika Hellström har genom hela försäljningsprocessen varit mycket engagerad och professionell.Det har också varit lätt att komma i kontakt med henne och hon har hela tiden återkopplat snabbt.Annika är förtroendeingivande och sympatisk,egenskaper som för mig som kund är mycket viktiga.Hon har dessutom humor och vi har därför,under resans gång, fått oss några glada skratt...en resa som emellanåt varit lite jobbig.Jag skulle vid förnyad försäljning gärna anlita Annika Hellström igen.
    2015-09-18 Annika H svarar Annica N
    Hej Annica!
    Jag tackar och niger för de fina orden, för att jag fick sköta försäljningen och ler åt de roliga stunderna vi haft under försäljningens gång. Ha det fantastiskt på Kuba så hörs vi av när det är dags att dricka mojitos tillsammans!
  • Sofia T
    Sofia T skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    En riktigt bra mäklare som levererar på hög nivå. Vi är så nöjda med vår försäljning.
    2015-09-18 Annika H svarar Sofia T
    Hej Sofia!
    Vad roligt att höra att ni är nöjda med mig och försäljningen. Hoppas att flytten går fint och ha en riktigt skön höst!
  • Tony N
    Tony N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Annika. Hon är kunnig , väldigt lätt att ha och göra med. Skulle jag sålt igen hade vi ringt henne med engångs. Känner jag nån som ska sälja rekomendera jag henne varmt.
    2015-09-18 Annika H svarar Tony N
    Hej Tony!
    Tusen tack för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Hoppas att ni hittar drömhuset inom kort. Hälsa Petra så mycket!
  • Dan H
    Dan H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Annika, som visade djupt engagemang vid vår försäljning! Processen var professionell och tydlig.
    2015-09-18 Annika H svarar Dan H
    Hej Dan!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljning av er fina lägenhet. Hoppas att flytten till Dockan går fint och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp frågor framöver.
  • Simon T
    Simon T skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bara positivt att säga. Proffsigt intryck.
    2015-08-27 Annika H svarar Simon T
    Hej Simon,
    Stort tack för det fina omdömet. Hoppas flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i huset. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp framöver.
  • Christine L
    Christine L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi är otroligt nöjda med vår mäklare Annika Hellström!
    Engagerad, tillgänglig och trevlig är bara förnamnet! Vi fick dessutom mer än vad vi kunnat drömma om för vårt hus!
    Rekommenderas starkt!!
    2015-08-25 Annika H svarar Christine L
    Hej Christine!
    Jag tackar så mycket för det utomordentligt fina omdömet och för att jag fick uppdraget att sköta försäljning av ert nya hus. Lycka till med det nya huset i Västra Ingelstad och hälsa Paul så mycket!
  • Engelbert L
    Engelbert L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Serös och komponent. Ger dig som säljare full uppmärksamhet och levererar varje gång. Är ärlig, inget påhittat och fejkat snack, berättar direkt hur det gått och återkopplas direkt till dig som säljare
    2015-08-20 Annika H svarar Engelbert L
    Hej Engel,
    Jag tackar och niger för det fina utlåtandet. Ha en fortsatt fin sommar och tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp några frågor.
  • Marie-louise S
    Marie-louise S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Är jättenöjda med allt. Rek. gärna företaget till andra som ska sälja.
    2015-08-18 Annika H svarar Marie-louise S
    Hej Marie-Louise,
    Stort tack för rekommendationen, roligt att höra att du är nöjd med vår mäklartjänst. Hoppas att flytten till din nya lägenhet går fint och tveka inta att höra av dig om frågor skulle dyka upp.
  • Tim H
    Tim H skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Annika was my broker for my first property purchase in Sweden.

She helped greatly with the process, was very communicative. An excellent broker, certainly recommended.
    2015-08-18 Annika H svarar Tim H
    Hi Tim,
    Thank you for the nice words and I´m happy to hear that you´re satisfied with your purchase. I hope that you get settled easily and hope to hear from you in the future.
  • Dragana Z
    Dragana Z skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Rekommenderar varmt Annika .. Superbra
    2015-08-17 Annika H svarar Dragana Z
    Hej Dragana,
    Stort tack för det fina omdömet och för att ni valde mig som mäklare till försäljning av er fina lägenhet. Jag önskar er all lycka i huset och hoppas att vi träffas när det blir aktuellt med nya bostadsaffärer.
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Proffsig försäljning av vårt radhus. Annika var mycket engagerad, kunnig och duktig på återkoppling genom hela säljprocessen. Vi rekommenderar henne och Bostadsagenten å det varmaste.
    2015-08-13 Annika H svarar Ulla S
    Hej Ulla,
    Stort tack för det utomordentligt fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ert radhus. Det var ett nöje att jobba med er och jag hoppas att våra vägar korsas i framtiden.
  • Ingela B
    Ingela B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Fick tack vare Annika Hellström en bra första erfarenhet av mäklare när jag jag köpte lägenhet åt sonen i Malmö
    2015-08-12 Annika H svarar Ingela B
    Hej Ingela!
    Tack för det fina omdömet. Hoppas att Johan kommer att trivas i sin nya lägenhet. Ha en riktigt fint slut på sommaren.
  • Stina N
    Stina N skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, hjälpsam, bästa mäklaren jag anlitat!
    2015-08-12 Annika H svarar Stina N
    Hej Stina!
    Stort tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden!
  • Daniella L
    Daniella L skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag tycker att Annika hade ett trevligt och korrekt bemötande. Positiv och framför allt proffesionel och kompetent.
    2015-07-06 Annika H svarar Daniella L
    Hej Daniella,
    Tusen tack för det trevliga omdömet. Hoppas att du börjat komma i ordning i din nya lägenhet och att du kommer att trivas riktigt bra. Tveka inte att höra av dig om några frågor dyker upp och jag hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Aida C
    Aida C skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt pålitlig och lättillgänglig mäklare som sålde våran bostadsrätt. Skulle rekommendera Annika till alla eftersom att hon både är proffsig och jordnära, du kan alltid fråga henne ifall du inte förstår och om hur själva processen går till. Hon är flexibel och vi kunde påverka dagar för visning. Tack för samarbetet och hoppas vi ses snart igen. Mvh Aida
    2015-07-06 Annika H svarar Aida C
    Hej Aida!
    Jag tackar så mycket för de fina orden och för att valet av mäklare föll på mig. Hoppas att ni kommer att trivas i er nya lägenhet i Rörsjöstaden och ha en riktigt fin sommar!
  • Terése B
    Terése B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi är supernöjda med hur Annika på Bostadsagenten har skött försäljningen av vår lägenhet.
    Mycket professionell och flexibel, men det som framförallt sticker ut, och som nog är viktigt för en som kund, är det exceptionellt varma och personliga bemötandet.
    Tack så hemskt mycket för ett riktigt fint arbete!
    2015-07-02 Annika H svarar Terése B
    Hej Terése,
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er stort lycka till med huslivet och hoppas att vi ses i framtiden. Ha en riktigt skön sommar!
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Mycket bra! Förklarade bra och på ett enkelt sätt som var lätt att förstå för en som inte är jätte insatt i ämnet.
    2015-07-02 Annika H svarar Sofie B
    Hej Sofie,
    Tack för de fina orden och hoppas att du kommer att fortsätta att trivas i din fina lägenhet. Ha en riktigt härlig sommar!
  • Linnea B
    Linnea B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Lätt att få tag på. Återkommer snabbt. Trevlig och välinformerad
    2015-06-15 Annika H svarar Linnea B
    Hej Linnea,
    Stort tack för det fina omdömet. Jag önskar er lycka till med renoveringarna och hoppas att ni kommer att trivas i er sekelskiftespärla. Ha en riktigt fin sommar!
  • Robin B
    Robin B skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Av alla (4-5) mäklare jag hade hemma var Annika den som gav bäst intryck och visade störst förståelse för extravärdet min lägenhet hade iom föreningen och alla gemensamma utrymmen som fanns tillgängliga. För mig är det viktigt att mäklaren förstår objektets charm, en säljare måste tro på produkten han/hon säljer. Annika var flexibel och ställde upp på extravisningar på spekulanternas förfrågan. I slutändan fick jag 250000:- mer för lägenheten än vad den mest pessimistiska mäklaren gett som värdering vilket jag är nöjd med. Kan rekommendera Annika med gott samvete.
    2015-06-11 Annika H svarar Robin B
    Hej Robin!
    Stort tack både för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att flytten till huset går bra och ha en riktigt fin sommar!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Smidig, enkel och bra affär. Bra engagemang.
    2015-06-03 Annika H svarar Patrik S
    Hej Patrik!
    Stort tack för de fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Jag önskar dig lycka till i ditt nya boende så hoppas jag att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer!
  • Nishtman D
    Nishtman D skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt, bemötande var trevligt och professionellt.
    2015-06-02 Annika H svarar Nishtman D
    Hej Nishtman!
    Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att du börjat komma i ordning i din nya lägenhet. Önskar dig en riktigt fin sommar!
  • Anna T
    Anna T skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Vi sålde på distans vår lägenhet i Malmö. Mycket bra bemötande och proffsigt skött. Inga problem att vi inte kunde vara på plats. Kändes tryggt och proffsigt alltihop.
    2015-06-01 Annika H svarar Anna T
    Hej Anna!
    Jag tackar och niger för det fina omdömet och för att valet av mäklare föll på mig. Ha en riktigt fin sommar!
  • Johnny P
    Johnny P skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra, enkelt och effektivt. God kommunikatör och envis.
    2015-06-01 Annika H svarar Johnny P
    Hej Johnny!
    Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er etta. Tveka inte att höra av er om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Pontus J
    Pontus J skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Smidig,t trevligt och enkelt. Allt man kan önska från en mäklarfirma
    2015-05-04 Annika H svarar Pontus J
    Hej Pontus!
    Stort tack för de fina orden och hoppas att flytten gick smidigt. Tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden.
  • Tamara S
    Tamara S skrev om Annika Hellström en del av Bostadsagenten Malmö
    Efter att ha träffat 9 st mäklare från olika firmor var jag säker på att Annika på Bostadsagenten var den bästa av dom alla! Hon var glad och trevlig (men inte överdrivet som vissa). Hon visste vad hon pratade om och kunde svara på oväntade frågor (konstig nog kunde inte alla det). Hon lyssnade på vad jag tyckte och tänkte och tog fram ett skräddarsytt alternativ som jag gillade.. (Det kunde heller inte alla göra). Jag rekommenderar alla att åtminstone träffa Annika, hon är en riktig människa och en grym mäklare på samma gång!
    Tack för en fantastiskt smidig försäljning Annika! Och till ett pris som ingen annan mäklare ens trodde var möjligt.
    Tamara Sekaric
    2015-05-04 Annika H svarar Tamara S
    Hej Tamara!
    Det känns extra roligt att valet av mäklare föll på mig efter att du träffat åtta stycken andra. Det var verkligen ett nöje att jobba med dig - allt gick som en dans tack vare att du ordnat och förberett så fint. Jag önskar dig stort lycka till i Stockholm och hoppas att vi ses när det är dags för bostadsaffärer i framtiden!