en del av Bostadsagenten Malmö

Kungsgatan 10, 211 49 Malmö — Visa karta

4.8 / 5 i betyg — 79 rekommendationer
Född och uppvuxen i Stockholm, mellanlandat på västkustens pärla Falkenberg och nu äntligen
landat i en av Sydsveriges bästa städer Malmö tillsammans med min sambo. Jag läste till
Fastighetsmäklare på Malmö Högskola och förälskade mig direkt i staden!

Det jag strävar efter med alla bostadsaffärer är att alla inblandade ska vara mer än nöjda, både med
mig som Fastighetsmäklare och med affären som helhet. Har en enorm vinnarskalle och nöjer mig
inte med en andraplats. Glädje är något som är viktigt för mig både i mitt privatliv och i min yrkesroll.
Att få en människa att skratta och känna trygghet är inte enkelt, men det är det jag strävar efter i alla
affärer.

Jag vill hjälpa Er med en skräddarsydd bostadsförsäljning, så tveka inte utan ring mig så lovar jag att
ta hand om Er och Ert boende på bästa sätt!

Läs vad 79 användare tycker om Åsa Öjes

• Massi N
    Massi N skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Första gången vi träffade Åsa var vi spekulanter av ett hus där hon var säljarens mäklare och vi blev väldigt nöjda med responsen efteråt vilket gjorde att vi valde henne som mäklare när vi skulle sälja vår egen bostad. Försäljningen gick dels väldigt snabbt och dels väldigt smidigt vilket vi kan tacka Åsa för. Hon var ett stöd under hela resans gång. Vi rekommenderar henne varmt och härnäst kommer hon hjälpa mina föräldrar och sälja deras bostad. Tack igen för ditt goda arbete och vi hörs i framtiden när det är dags igen!
    2016-11-17 Åsa Ö svarar Massi N
    Hej Massi och Freja!

Tack för era fina ord, det värmer! Stort lycka till i er nya bostad och ha ett gott slut på året! Vi ses snart igen :)
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa var väldigt engagerad och duktig. Hela försäljningsprocessen genomsyrades av hög professionalism. Annonsen och bilderna blev väldigt bra och slutpriset översteg mina förväntningar. Hon var dessutom väldigt trevlig. Jag blev väldigt nöjd!
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra bemötande. Hörde av sig flera gånger - var mån om att sälja. Hjälpte mig, då jag var osäker.
  • Linnéa C
    Linnéa C skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Som köpare av lägenhet har jag känt förtroende för Åsa. Hon har uppträtt professionellt och haft en objektiv roll i processen. Kan varmt rekommendera Bostadsagenten och Åsa .
  • Lisa S
    Lisa S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa var en supermäklare!! Hon var ihärdig, driven och hade alltid ett gott humör och inställning.
  • Sara M
    Sara M skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag tyckte om bemötandet jag fick från Åsa Öjes vid köp av min bostad från första början tills allt var klart.
    Åsa var till stor hjälp vid frågor om lägenheten, vid köpet och hur allt fungerade.
    Trivs så bra nu i min lägenhet, bättre än jag trodde så Åsa gör ett kanonbra jobb och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Bruno Z
    Bruno Z skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    supper mycke proffsig ja 100%
    perfekt
    så nöjd
  • Stina Å
    Stina Å skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    En mäklare som direkt ingav förtroende och som var trygg och tydlig i hela processen att sälja min lägenhet. Dessutom lätt att få tag på vilket är ett stort plus! Kunde inte ha valt någon bättre!
    2016-06-03 Åsa Ö svarar Stina Å
    Hej Stina! Tack så mycket för dina fina ord, det värmer. Stort lycka till med allt du tar dig för, hoppas våra vägar korsas en dag igen!

Trevlig sommar!
  • Murat Ö
    Murat Ö skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa är en duktig mäklare som lever upp till förväntan.
    Kan varmt rekommendera att anlita henne som sin mäklare.
    2016-06-03 Åsa Ö svarar Murat Ö
    Hej Murat! Tack för att ni gav mig förtroendet att sköta er försäljning! Jag önskar er all lycka till med det nya äventyret som väntar er!

Trevlig sommar!
  • Ginnan C
    Ginnan C skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag valde Åsa med en god magkänsla efter jag hade träffat 8 olika mäklare! Jag e så glad att jag följde min magkänsla! E super nöjd med Åsa!!! Super duktigt tjej som strävar helhjärtat för sitt mål! Väldigt proffesionellt och alltid hjälpsam! Tack för allt!!!
    2016-04-14 Åsa Ö svarar Ginnan C
    Hej Ginnan!
    Tack så mycket för dina fina ord, det värmer. Lycka till i ert nya hus, jag är helt säker på att ni kommer trivas. Tveka inte att höra av dig om det är något du undrar över i framtiden.
  • Daniel F
    Daniel F skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Mest kompetenta, mäklaren jag har nånsin träffat. Trevlig, informativ, upplysande och mycket väl informerad om bostaden hon säljer. Hjälpsam.
    2016-03-07 Åsa Ö svarar Daniel F
    Hej Daniel! Tack så mycket för dina värmande ord, jag är glad att jag fick chansen att hjälpa er i processen. Jag hoppas våra vägar möts fler gånger.

Önskar er en riktigt trevlig vår!
  • Nina  L
    Nina L skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa hjälpte mig att sälja min lägenhet på ett övertygande och genomgående professionellt sätt, både gentemot mig som säljare och samtliga inblandade spekulanter. Hela processen från början till slut var otroligt smidig tack vare rak och tydlig kommunikation och information. Dessutom blev försäljningspriset rekordhögt för området, vilket jag aldrig i förhand hade kunnat föreställa mig. Jag är kort och gott mycket nöjd!
    2016-02-25 Åsa Ö svarar Nina L
    Hej Nina, och tack för dina fina värmande ord. Jag hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet, tveka inte att höra av dig om du funderar över något i framtiden. Önskar dig en fantastisk vår!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa sålde en lägenhet åt mig med ett mycket bra resultat. En bra bit över utgångspriset.
    Förtroendeingivande, rak och enkel att resonera med. positiv och glad.
    2016-02-05 Åsa Ö svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Jag är väldigt glad att jag fick chansen att hjälpa dig med dig försäljning och är också väldigt glad att du är nöjd med min insats. Hoppas våra vägar möts snart igen!
  • Anders D
    Anders D skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Inga problem alls. Gjorde mitt första lägenhetsköp och fick ett bra bemötande och tydliga förklaringar och svar på mina frågor. Inget att anmärka på.
    2016-02-04 Åsa Ö svarar Anders D
    Hej Anders, tack så mycket för din rekommendation. Det var ett nöje att få guida dig genom denna bostadsaffären. Tveka inte att kontakta mig om du har några frågor. Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet!

Ha en fin dag!
  • Karolina L
    Karolina L skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Superbra bemötande och en behaglig övergång.
    2015-12-21 Åsa Ö svarar Karolina L
    Hej Karolina!

Tack för din rekommendation, det värmer. Hoppas nu ni får en riktigt God Jul!
  • Tobias E
    Tobias E skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa gav en väldigt god service från början till slut. Alltid snabb respons när man hade frågor och alltid lika positiv kontakt. Kan varmt rekommendera henne!
    2015-11-23 Åsa Ö svarar Tobias E
    Hej Tobias! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jag är helt säker på att ni kommer stortrivas i huset.
    Hälsa alla i famlijen så hoppas jag att vi ses någon gång i framtiden!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag fick ett bra intryck av Åsa och Bostadsagenten från första stund och har inte ändrat åsikt sen dess. Otroligt proffsig och trevlig hela vägen från visning till överlämning. Kunde inte tänkt mig en bättre process!
    2015-11-19 Åsa Ö svarar Sofia N
    Hej Sofia, och tack så mycket för dina värmande ord. Jag är väldigt glad att du är nöjd med ditt köp av bostad och är helt säker på att du kommer stortrivas! Lycka till med studierna, hoppas vi ses snart igen!
  • Emmy E
    Emmy E skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    jättebra och engagerad mäklare. rekommenderas starkt!
    2015-10-26 Åsa Ö svarar Emmy E
    Hej Emmy! Tack så mycket för dina värmande ord, jag är glad att du är nöjd med mig som mäklare.
    Hoppas nu att du kommer trivas i Växjö, titta gärna in på en kaffe om du är i Malmö :)
  • Guy C
    Guy C skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    First of all, pardon my lack of Swedish.
    At every stage of the process Åsa was fantastic, from the first viewing to the signing of the contract. She was brilliant as a go between between us & the seller, finding out every piece of information we needed & even negotiating a few extras for us from the seller (furniture & broadband for when we moved in).
    Åsa was brilliant at translating the contract for us & made sure we were aware of every clause. She also helped to arrange the transfer of the money from the bank & even overcame the hurdle of our lack of a personal number, no small feet in Sweden.
    I´d highly recommend Åsa to any buyer or seller should you be looking to move place.
    Thanks once again Åsa
    2015-10-08 Åsa Ö svarar Guy C
    Hi Guy, and thank you so much for your lovely words. I´m glad to see that you are saticfied with my work.
    I hope that you and Ana will enjoy the apartment, just give me a call if you have any questions.
    Hopefully we´ll meet again soon!
  • John V
    John V skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Har anlitat Åsa vid två lgh-försäljningar, jag har blivit väldigt nöjd vid båda tillfällen.
    2015-10-07 Åsa Ö svarar John V
    Hej John, och stort tack till att jag har fått sköta dina försäljningar! Jag hoppas ni kommer trivas i huset nu, ring om det är något, jag säljer i dem trakterna också ;)

Ha en fortsatt skön höst!
  • Maria B
    Maria B skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Bra bemötande, snabb kommunikation. Lätt att få svar på de frågor en hade.
    2015-10-07 Åsa Ö svarar Maria B
    Hej Maria! Vad roligt att du är nöjd med min som mäklare. Jag önskar dig all lycka till nu framöver och hoppas att du kommer trivas i ditt nya boende!
  • Neslihan Y
    Neslihan Y skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Very nice and pleasant person. She knows what she is doing and sold our apartment within three moths.
    2015-09-17 Åsa Ö svarar Neslihan Y
    Hi Neslihan, and thanks for your kind words . I hope your father is pleased with the sale. Good luck with everything in the future, please let me know if there's anything I can help you with in the future.

Best of luck to you and your family!
  • Carl A
    Carl A skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är mycket nöjd med det vänliga bemötandet och den proffsiga hanteringen av försäljningen av min lägenhet! Det blev en bra personlig kontakt från första början så det blev en väldigt behaglig försäljning för mig.
    2015-09-17 Åsa Ö svarar Carl A
    Hej Carl, jag blir väldigt glad över att du är nöjd med försäljningen. Stort lycka till med flytten till Örebro, jag är helt säker på att ni kommer ta staden med storm. Tveka inte att höra av er i framtiden om jag kan hjälpa er med något, likaså om ni har vägarna förbi Skåne hoppas jag ni tittar in på en fika.
  • Fisnik Z
    Fisnik Z skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Trevlig, tydlig, ärlig och smidig
    2015-09-14 Åsa Ö svarar Fisnik Z
    Hej Fisnik, och tack så mycket för din rekommendation. Jag hoppas att Ferdi kommer trivas i lägenheten! Ring i framtiden om det är något ni behöver min hjälp med.
  • Christoffer F
    Christoffer F skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Är väldigt förtjust i Åsa som är väldigt driven och arbetar hårt för dig som säljare.
    Verkar inte finnas några hinder som hon inte kan ta sig över.
    Rekommenderas!
    2015-09-14 Åsa Ö svarar Christoffer F
    Hej Christoffer, och tack så mycket för dina värmande ord. Jag är väldigt glad över att du valde mig till att sköta din försäljning, tack!
    Lycka till med allt, vi hörs säkerligen snart igen!
  • Caroline E
    Caroline E skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    hade koll på läget hjälpsam hela tiden svara på alla frågor mm
    2015-08-17 Åsa Ö svarar Caroline E
    Hej Caroline! Tack så mycket för dina fina ord. Hoppas nu du kommer trivas i din nya lägenhet, hör av dig om du skulle ha några funderingar i framtiden.
    Önskar er en riktigt trevlig höst!
  • Daniel O
    Daniel O skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Väldigt fint och proffsigt tjej. Vi hade en jätte bra relation med henne och är nöjd med jobbet hon gjorde.
    2015-08-17 Åsa Ö svarar Daniel O
    Hej Daniel! Tack för jag fick förtroendet att förmedla ert fina radhus. Jag är också väldigt glad att ni är nöjda med sammarbetet. Lycka till i nya boendet, det är bara att ni hör av er om det skulle dyka upp frågor i framtiden.
  • Tanya L
    Tanya L skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa er fleksibel og profesjonell, med en touch av humor. Vi anbefaler henne varmt!
    2015-08-13 Åsa Ö svarar Tanya L
    Hej Tanya! Så fint omdöme du gav mig, det är jag väldigt glad för, tack!
    Hoppas vi ses någon gång i framtiden, du får höra av dig om du är i Malmö!
  • Suzan I
    Suzan I skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    En mycket duktigt mäklare!
    Bra kommunikation och väldigt flexibel!
    Kommer anlita Åsa Öjes framöver!
    2015-08-17 Åsa Ö svarar Suzan I
    Hej Suzan, och tack för att jag fick förtroendet att förmedla denna fina lägenhet. Jag hoppas ni kommer trivas på ert kommande äventyr! Hälsa familjen, jag vill också passa på och önska er ett stort lycka till!
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa Öjes uppträdande är alltid artigt, trevligt och korrekt. Hon anstränger sig till det yttersta för att både säljare och köpare ska bli nöjda och känna att man gör en bra affär. Nu har jag köpt ett radhus på Bellevue och har god erfarenhet av affären.
    2015-08-13 Åsa Ö svarar Marianne A
    Hej Marianne, och tack så mycket för dina fina ord. Jag är helt säker på att du kommer trivas i ditt radhus. Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar i framtiden!
  • Henrik V
    Henrik V skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Serviceinriktad och professionell
    2015-07-29 Åsa Ö svarar Henrik V
    Hej Henrik! Tack för ditt omdöme. Hoppas ni kommer trivas i ert nya hus! Tveka inte att ringa om det är någon fundering i framtiden. Ha en fortsatt fin "sommar"!
  • Annelie A
    Annelie A skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa har ett positivt bemötande i alla lägen. Hon har varit flexibel och tillgänglig för oss som både spekulanter och sedan köpare av ett hus. Kan varmt rekommendera henne och vi kommer troligtvis höra av oss till Åsa den dag vi vill sälja.
    2015-06-26 Åsa Ö svarar Annelie A
    Hej Annelie och Andreas! Tack så mycket för era fina ord, ni är fina ni!
    Lycka till med bröllopet och er nya familjemedlem, stort grattis också till er som husägare! Ha en fin sommar!
  • Johanna S
    Johanna S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Både duktig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som följer upp och återkopplar under hela processen. Toppen!
    2015-06-23 Åsa Ö svarar Johanna S
    Tack så mycket Johanna för ditt fina omdöme. Det var en fröjd att hjälpa er under försäljningsprocessen. Hoppas nu ni kommer trivas i Staffanstorp!
  • Caroline S
    Caroline S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa på Bostadsagenten är en mycket bra mäklare.
    Noga med återkoppling och ger sig inte förräns objektet är sålt.
    Kan varmt rekommendera Åsa om ni vill ha en driven, positiv och ödmjuk mäklare :)
    2015-06-09 Åsa Ö svarar Caroline S
    Tack Caroline för dina fina ord, de värmer otroligt mycket! Det var en fröjd att få hjälpa dig med försäljningen av din bostadsrätt! Vi ses snart igen hoppas jag, all lycka till dig i Lund!
  • Samaneh S
    Samaneh S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag och min kille skulle köpa en lägenhet som Åsa var dess mäklare. Hon var jätte hjälpsam och snäll. På grund av språket hade vi lite tveksamhet men hon bete sig jättebra. Hon ordnade allt på bra sätt om det hände nåt oväntad. Åsa är jätteduktig tycker jag.
    / Samaneh
    2015-06-05 Åsa Ö svarar Samaneh S
    Hej Samaneh! Tack för ditt fina omdöme. Jag är helt säker på att ni kommer trivas i lägenheten. Hälsa Danial och ha en trevlig sommar!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa sålde min lägenhet i malmö. det gick lite segt men hon gav inte upp och jag är nöjd med Åsas arbete
    2015-03-31 Åsa Ö svarar Daniel K
    Hej Daniel! Jag tackar för ditt fina omdöme, det glädjer mig att du är nöjd med försäljningen. Man ska aldrig ge sig! Du vet vart jag finns om det är något du undrar över i framtiden. Lycka till i det nya huset!
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag köpte en bostadsrätt av Åsa i Malmö i början av året. Allting gick ytterst smidigt och kontraktet skrevs redan dagen efter jag varit på visning. Mycket proffsigt skött allting.
    2015-03-31 Åsa Ö svarar Sofia N
    Hej Sofia! Tack för dina fina ord, jag blir glad när jag vet att du är nöjd med min insats. Lycka till med renoveringen! Jag är helt säker på att du kommer trivas i din nya lägenhet.
  • Ingrid R
    Ingrid R skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa är en fantastisk mäklare. Hon blir snabbt som en nära vän kan inte tänka mig någon bättre. Hon är kunnig och det hon inte vet tar hon reda på direkt. Har bra kontakter. Åsa sålde min mors hus med den äran. Allt gick mycket fort. Gillar företagets upplägg. Om ni ska sälja hus eller lägenhet ta kontakt med Åsa lovar att ni kommer inte att ångra er:D
    2015-03-31 Åsa Ö svarar Ingrid R
    Hej Ingrid och (Solbritt)! Jag blir rörd över de fina orden ni skriver om mig. Hoppas att Solbritt trivs i sin nya lägenhet. Jag hoppas vi kan ses snart igen! All lycka till hela familjen!
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Kanon! Mycket smidigt process med bra kommunikation och bemötande. Rekommenderas varmt.
    2015-03-31 Åsa Ö svarar Daniel T
    Hej Daniel! Jag blir glad över ditt fina omdöme, tack! Jag hoppas du kommer trivas i både Malmö och nya lägenheten. Lycka till med allt! Hör av dig om du behöver min hjälp i framtiden.
  • Magnus S
    Magnus S skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa ger aldrig upp. Låter inga motgångar komma ivägen för målet.
    2015-01-26 Åsa Ö svarar Magnus S
    Hej Magnus, och tack för dina fina ord! Stort lycka till med huset!
  • Susann P
    Susann P skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Malmös mest tålmodigaste mäklare! Trots motgångar ger hon sig inte, kämpar på och gjorde ett kanon jobb.
    2015-01-26 Åsa Ö svarar Susann P
    Hej Susann, och stort tack för ditt fina omdöme. Jag hoppas ni kommer trivas i hus nu, ni får höra av er nästa gång ni ska ha en temafest!
  • Lisa
    Lisa skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa gjorde ett toppenjobb när hon sålde vår lägenhet! Proffsig och trevlig, vilket gjorde att man kände sig trygg genom hela affären.
    Tack för hjälpen!
    2015-01-16 Åsa Ö svarar Lisa
    Hej Lisa, tack så mycket för ert fina omdöme! Hoppas nu ni kommer trivas i Strängnäs! Tveka inte att ringa om ni vill flytta ner till Malmö igen!
  • Malin H
    Malin H skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Sålde min lägenhet genom Åsa Öjes på Bostadsagenten, och kan bara säga att jag är riktigt nöjd! Bra bemötande och bra kontakt genom hela processen. Jag var hela tiden uppdaterad om vad som hände och hela försäljningen gick väldigt smidigt! Stort tack för all hjälp!
    2014-12-16 Åsa Ö svarar Malin H
    Hej Malin! Vad roligt att du är nöjd med mitt arbete! Jag är tacksam över att jag fick ditt förtroende. Hoppas också att du trivs med sambolivet! När ni vill hitta en större lägenhet är det såklart bara att du ringer mig. Ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
  • Zoltan O
    Zoltan O skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag var mycket nöjd med Åsas insats.
    Jag kan varmt rekommendera henne till alla som behöver en mycket trevligt och proffsigt mäklare.
    2014-12-16 Åsa Ö svarar Zoltan O
    Hej Zoltan, tack för ditt omdöme. Jag är tacksam att jag fick förtroendet från er att sälja ert fantastiska hus. Hälsa famlijen, ha en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!
  • Elin H
    Elin H skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa Öjes är en mycket bra mäklare. Hon hjälpte mig med att köpa min första lägenhet. Hade jag frågor kunde hon alltid svara på dom. Jag som köpte min första lägenhet hade inte så mycket kunskap och vetskap om hur det gick till. Men det hjälpte Åsa mig med. Hon gjorde så att köpet gick igenom väldigt smidigt och kunde inte ha gått bättre!
    2014-12-12 Åsa Ö svarar Elin H
    Hej Elin! Tack för dina fina ord. Jag hoppas att du trivs i lägenheten likaså att renoveringen gick bra.
    Tveka inte att höra av dig om det är något du undrar över. Önskar dig ett gott slut på 2014!
  • Oscar N
    Oscar N skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa var trevlig och hjälpsam, allt har gått rätt till och jag bor och trivs numera i en lägenhet såld av henne.

Två tummar upp!
    2014-12-10 Åsa Ö svarar Oscar N
    Hej Oscar! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Jag är helt säker på att du kommer trivas i lägenheten. Hoppas du får ett gott slut på detta året! Det är bara att du hör av dig om det är något du funderar över. God Jul!
  • Mattis A
    Mattis A skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Åsa Öjes var en verkligen en bra mäklare. Hon var trevlig och kunde svara på alla frågor man hade. Skulle verkligen kunna tänka mig att använda mig av hennes hjälp i framtiden också.
    2014-11-10 Åsa Ö svarar Mattis A
    Hej Mattis! Tack för dina fina ord, jag är väldigt glad över att du är nöjd med ditt köp av lägenhet! Tveka inte att höra av dig om det är några funderingar! Önskar dig en fortsatt trevlig höst!
  • Dennis  H
    Dennis H skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Tack Åsa för ett riktigt bra insats med min lägenhet. Proffesionell mäklare med kunskap som gör att man återkommer. Tack vare hennes kunskap så fick jag min lägenhet såld till ett fantastiskt pris. Hon tog sig tid att lyssna på vad jag ville som andra mäklare inte gjorde.

Tack än en gång är supernöjd! // Dennis
    2014-11-06 Åsa Ö svarar Dennis H
    Hej Dennis! Tack för dina fina ord, jag är väldigt glad att höra att du är nöjd med försäljningen. Lycka till med dina studier! Hör av dig om det är något i framtiden jag kan hjälpa dig med.
  • Dennis  H
    Dennis H skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö

Tack än en gång är supernöjd! // Dennis
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Åsa Öjes en del av Bostadsagenten Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Åsa, jag skulle sälja min lägenhet i Malmö, och hade inte så stora förhoppningar eftersom jag lever och bor utomlands och allt ordades via telefon och mail.
    Men Åsa var fantastisk, hon fixade med allt, och var positiv hela vägen. Hon är anträffbar nästan dygnet runt, det ser jag som en plus.

Lägenheten blev såld och jag är mer än nöjd men hennes insats.

Jag har gjort många affärer med olika mäklare genom åren, Åsa ligger på en egen nivå, briljant helt enkelt.

Best Regards Daniel
    2014-10-27 Åsa Ö svarar Daniel A
    Hej Daniel, tack så mycket för ditt fina omdöme! Det var ett sant nöje att få hjälpa dig i försäljningen. Du gjorde mitt jobb mycket roligare och enklare tack vare alla trevliga telefonsamtal. Jag önskar dig all lycka till i framtiden! Har du vägarna förbi Malmö vet du vart jag finns. Trevlig höst!
Annika Rosenberg fd. Hellström
Sara Martinsson