en del av Bostadsagenten Malmö

4.7 / 5 i betyg — 10 rekommendationer

Läs vad 10 användare tycker om Sara Martinsson

• M L
    M L skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Är väldigt nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Bemötandet från Sara har alltid varit trevligt. Engagerad mäklare som alltid har varit lätt att få tag på och som har gett svar på mina frågor som säljare. Allting har flutit på mycket bra med möten, annonser m.m. Gillar era olika paketalternativ. Stort tack för hjälpen! M.L
    2017-03-21 Sara M svarar M L
    Hej Michael!
    Tusen tack för det fina omdömet. Är glad att allt gick så bra och att du är nöjd med allt. Tack själv och ha en fin vår!
  • sofi a
    sofi a skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Jättenöjd med allt. Bemötandet är alltid trevligt, väldigt flexibel och engagerad mäklare som dessutom alltid var lätt att få tag i och som alltid hade ett svar på mina frågor och funderingar som säljare. Allt från visningar, till överenskommelser om möten, publicering av annons m.m gick alldeles smidigt och man kände sig bekväm och säker med att överlåta allt ansvar under hela processen som sköttes oklanderligt av Sara.
    2017-01-19 Sara M svarar sofi a
    Tusen tack för det fina omdömet Sofi, det värmer. Det var ett nöje att förmedla din lägenhet och jag är tacksam för att jag fick förtroendet. Ha det fint framöver så hoppas jag att våra vägar möts igen.
  • Maram A
    Maram A skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara har varit duktig och engagerad. Jag är nöjd med hennes insats.
    2017-01-17 Sara M svarar Maram A
    Hej Maram,
    Tack för omdömet och hoppas du kommer att trivas i lägenheten.
  • Irena N
    Irena N skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara är ducktig trvlig kunnig mäcklare skulle gärna anlita henne igen.
    2017-01-17 Sara M svarar Irena N
    Hej Irena,
    Tack för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att förmedla lägenheten. Önskar dig en god fortsättning och ett fint 2017.
  • Annelie G
    Annelie G skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara var vänlig och kunnig inom sitt område, stor kompetens och bemötandet var utmärkt. Fick ett alldeles utmärkt pris för lägenheten. Sara var alltid lätt att få tag på och återkopplade ny information ständigt.
    2017-01-09 Sara M svarar Annelie G
    Hej Annelie,
    Tusen tack för det fina omdömet och tack för förtroendet att förmedla din bostad. Önskar dig en god fortsättning så hoppas jag att våra vägar möts igen i framtiden.
  • Hikmet S
    Hikmet S skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    väldig trevlig och glad bemötande.
    2017-01-09 Sara M svarar Hikmet S
    Tack Hikmet! Hoppas Iman och Omar kommer trivas i lägenheten.
  • Vera P
    Vera P skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara är jätte trevlig och lugn tjej . Hon är säker i sitt arbete och ordnar allt på en lugn och trevlig sätt.det var trevligt att samarbeta med Sara.
    2016-10-24 Sara M svarar Vera P
    Hej Vera,
    Tack för det fina omdömet. Hoppas du kommer trivas i lägenheten!
  • Christian M
    Christian M skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Sara har varit kanon att ha att göra med under hela processen. Varm, trevlig och inga strul. Hela tiden positiv attityd och fick saker gjorda. Svarade oftast snabbt på både mail och telefon. Det märks att Sara brinner för detta!
    2016-08-19 Sara M svarar Christian M
    Hej Christian och Kerstin!
    Tusen tack för det fina omdömet! Det var ett nöje att förmedla din bostad Christian. Hoppas ni får en fortsatt fin sommar och att våra vägar möts igen i framtiden.
  • Toni M
    Toni M skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Kunnig, hjälpsam och trevlig.
    Säljer gärna till Sara när den dagen kommer.
    2016-08-25 Sara M svarar Toni M
    Tack för fina rekommendationen Toni! Hoppas du kommer trivas bra i nya lägenheten. Önskar dig en fortsatt fin sommar.
  • Daniel T
    Daniel T skrev om Sara Martinsson en del av Bostadsagenten Malmö
    Utmärkt! Fick perfekt service och resultat. Sara var mcyket trevlig och hjälpsam genom hela processen och sköte det hela klanderfritt.
    2016-08-17 Sara M svarar Daniel T
    Hej Daniel!
    Tack för det fina omdömet! Lycka till med det nya boendet i Köpenhamn, du kommer säkert att stortrivas där.
    Önskar dig en fortsatt fin sommar!
Annika Rosenberg fd. Hellström
Åsa Öjes