Bostadsagenten

Bostadsagenten, sid 2

Välkommen till oss på Bostadsagenten i Malmö!

Vi är specialister på fastighetsförmedling i Malmö och vi har definitivt en mäklare som är expert på just ditt område. Med högt engagemang anpassar vi försäljningen till dina önskemål och du betalar bara precis för de tjänster du behöver för att få ut vad du vill av bostadsaffären.

När det gäller marknadsföring av objekt vet vi att annonsering på internet når flest spekulanter och vi vet hur man utnyttjar dess potential till max. Vi ser till att varje objekt får bästa möjliga exponering både på nätet och i fysiska lokaler här i Malmö.

Kontakta oss när du vill ha en engagerad och kunnig mäklare med realistiskt arvode!

Läs vad 528 kunder tycker om Bostadsagenten 2

2018-01-12
    När arvodet var i hamn, var viljan att rätta till felaktigheter obefintlig!
    Hej Berit! Det är tråkigt att höra att du uppfattade det så. Tyvärr ville säljaren inte ändra avtalet i efterhand och då fanns det inte något för mig att göra eftersom båda parter måste vara överens för att ett nytt avtal ska kunna skrivas. Du är välkommen att kontakta mig om du har några fler frågor. Jag hoppas att ni trivs med lägenheten och önskar er en god fortsättning på det nya året! Annika Rosenberg fd. Hellström
    2018-01-12
    Fick tyvärr inget bra intryck av bemötandet från mäklaren. Fick fel uppgifter angående fakta som rörde lägenheten, verkade också ointresserad och oengagerad.
    Hej Pernilla, Det är mycket tråkigt att höra att du fått det intrycket av mig, det är verkligen inte så jag vill framstå och inte heller så jag arbetar. Vad gäller uppgifterna så är det uppgifter som kom från säljaren och jag kan bara beklaga att han lämnat felaktiga uppgifter. Jag hoppas att du trivs i din lägenhet och önskar dig ett fint 2018. Annika Rosenberg fd. Hellström
    2018-01-12
    En väldigt kunnig och seriös mäklare som överträffade mina förväntningar på vad en mäklare kan hjälpa till med under en försäljningsprocess. Väldigt enkel att jobba med, lättillgänglig och ger allt. "Är man inte störst, så får man vara bäst" sades på mitt första möte, och det stämde hela vägen fram till påskrivet kontrakt.
    Hej Patrick! Tusen tack för de otroligt fina orden och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Ha en riktigt fin helg och hälsa Pernilla så mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-11-13
    Snabb, trevlig och flexibel. Jag upplever mäklaren som professionell och noggrann. Jag rekommenderar mäklaren varmt.
    Hej Farah! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av ditt hus. Jag önskar dig all lycka i Stockholm och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Dani och dina föräldrar så mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-11-11
    Hej !
    Jag kom till Malmö från Örnsköldsvik och behövde en mäklare,
    så de var slumpen som gjorde att de blev Annika Rosenberg.
    Och det var jag riktigt glad för sen,.Hon var positiv,kunnig och
    jag sände mig trygg, för jag var ju inte bekant med Malmö.
    Hej Annikki! Stort tack för det fina omdömet och för ett got samarbete. Det glädjer mig att höra att du är så nöjd med min insats som mäklare. Må så gott och tveka inte att höra av dig vid eventuella frågor eller funderingar i framtiden. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-11-10
    Kunnig, tillmötesgående och personlig. Ställde upp med kort varsel. Rekommenderas!
    Hej Farshid! Tusen tack för de fina orden. Hoppas att renoveringarna går bra och att du kommer att trivas i din lägenhet. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-11-08
    Engagerad och serviceinriktad mäklare kan varmt rekommendera till andra.
    Hej Richard! Stort tack både för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att flytten gått bra och att ni kommer att trivas i Lund. Hälsa familjen så mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-09-29
    Otroligt nöjd med Annikas bemötande och hantering av min bostadsaffär. Allting gick väldigt smidigt och hon höll mig väl uppdaterad under hela försäljningsförloppet. Toppen på alla sätt och vis!
    Härligt att höra att du är så nöjd med min insats vid försäljningen av ditt fina hus. Tusen tack för ett jag fick förtroendet att sköta affären och för gott samarbete. Hoppas att du kommit i ordning i ditt nya hus. Vi ses! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-09-02
    Annika tog snabbt kontakt efter min förfrågan vilket jag uppskattade
    Hon är vänlig intresserad o på på ett positivt sätt

Detta är tredje gånger vi gör en affär tillsammans det funkar jättebra
    Rekommenderar annika varmt

Anki Anderberg
    Hej Anki! Tusen tack för det fina omdömet och för vi återigen fick förtroendet att sköta en försäljning åt er. Det glädjer mig verkligen med nöjda, återkommande kunder. Ha en riktigt fin höst och hälsa Christer så mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-09-01
    Trevligt bemötande, bra service och tydlig information!
    Vi har bara bra saker att säga om Annika!
    Hej Linnéa! Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att renoveringen går bra och att ni kommer att trivas I lägenheten. Jag hoppas att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer. Hälsa Simon! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-31
    jag är supernöjd med Annikas kunskap och trovärdighet, hon inger verkligen ett förtroende.
    Hej Carina! Jag tackar så mycket för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha det riktigt fit så hoppas jag att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-29
    Bra kommunikation och kontakt
    hjälpsam

bra upplevelse som kund hos er för andrar gången
    Nöjd kund!
    Hej Cliff! Det är extra roligt att höra att du ''är nöjd med oss eftersom du är en återkommande kund. Hoppas att du kommit I ordning I lägenheten och att du återkommer till oss Igen den dagen det är dags för en ny bostadsaffär! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-28
    Hon var jätte duktig och förklarade allt nogrant fans inget jag kunde klaga på allt va klart och allt gick snabbt .
    Hej Mhamad! Tusen tack för det fina omdömet. Jag hoppas att du trivs I din nya lägenhet och att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-24
    Vi kan absolut rekommendera Annika Rosenberg fd. Hellström på Bostadsagenten Malmö - vi ville sälja med väldigt kort varsel, men det gick utan problemer och hon hjälpte oss med det. Allt var organiserat, hon svarade alltid snabbt när frågor uppstod och var en stor hjälp med hänsyn till att det var vår första försäljning. Vi kunde under tiden fokussera helt och hållet på alla andra saker som behövdes ordna.
    Hej Stefanie! Vad roligt att höra att ni är så nöjda med min insats. Jag tackar så mycket för de fina ordern och för att jag fick sköta försäljningen av er lägenhet. Hoppas att ni trivs I Schweiz och hälsa Michael! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-23
    Lyhörd och kompetent! Effektiv och ärlig..Varmt rekommenderas..
    Hej Jessica! Tusen tack för den fina rekommendationen, det glädjer mig verkligen att höra att du är så nöjd. Ha det fint så ses vi snart igen! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-23
    Trevligt bemötande. Proffesionellt men ändå personligt.
    Hej Mats! Vad roligt att höra att ni är nöjda med mitt arbete. Hoppas att Alice kommit I ordning I lägenheten och att vi ses I framtiden. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-23
    Positivt bemötande och professionell genom hela försäljningen av min bostad.
    Hej Fredrik! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköja försäljningen. Hoppas att ni treivs bra I nya lägenheten och att vi ses I samband med framtida bostadsaffärer! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-22
    Trygg och självsäker mäklare. Ett varmt och pålitligt intryck,precis det man vill ha som säljare,men framför allt den känslan man vill att köparen ska få av din mäklare.

Hela försäljningsprocessen gick som lovat. Upplägget och kontakten var tydlig. Vi fick det pris vi önskade och det hela gick fort. Mkt bra uppföljning och hjälpsam in i det sista.

Vi är otroligt nöjda med Annika. Hon kändes trygg och lätt att tycka om/pålitlig. Kändes som om hon tilltalar alla olika och lika människorna dvs. Köpare. Vi föll för henne och det gör köparna med.
    Hej Veronita! Jag tackar och niger för de fina orden, det värmer och glädjer mig att höra att ni är så nöjda med min insats. Hoppas att ni trovs I huset och att våra vägar korsas I samband med framtida bostadsaffärer. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-22
    Från första mötet till avslutat köp kännetecknades Annika av ett professionellt och mycket trevligt bemötande
    Hej Hans! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha en riktigt fin host! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-08-21
    Annika hade ett proffsigt bemötande och var alltid tillgänglig när man sökte henne.
    Hej Maggie! Stort tack för det fina omdömet och hoppas att du börjat komma I ordning I din lägenhet. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor I framtiden. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-07-02
    Väldigt trevlig och serviceorienterad.
    Hej Maria! Stort tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och hälsa Tomas! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-06-30
    Vi är jättenöjda med Annika som mäklare.
    Hon var enkel, tydlig, hjälpsam och trevlig.
    Hej Annika! Tusen tack för det fina omdömet, härligt att höra att ni är nöjda med min insats. Ha en riktigt fin sommar! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-05-30
    Ett bra och proffsigt intryck redan från början och det höll hela vägen genom köpet av lägenheten. Stort tack!
    Hej Anders! Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du är så nöjd med min insats. Hoppas att renoveringarna går bra och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-05-26
    Jag anlitade Bostadsagenten efter att ha fått en rekommendation från vänner. Mäklaren jag träffade gjorde ett mycket bra och förtroendeingivande intryck vid införsäljningen och hade ett bättre pris än mäklarfirman jag jämförde dem med. Vi kom under mötet fram till ett utropspris som verkade realistist att sälja bostaden för.

Hela förloppet fram tills att annonsen lades ut på Hemnet gick väldigt bra och redan innan första visningen fick jag ett bud som låg en bra bit över utropspriset, men la ett motbud efter råd från mäklaren som dock var för högt för den potentiella köparen. Sen verkade det som om det var svårt att få folk att komma på visningarna trots den blomstrande bostadsmarknaden i Malmö. Kontentan blev att det hölls väldigt många visningar och jag blev tvungen att sälja bostaden en bra bit under utropspriset eftersom jag ordnade en ny lägenhet under tiden.

Kontraktsskrivning och överlåtelse gick bra och Bostadsagenten tog på sig kostnaderna för flyttstädningen.
    Hej Patrick! Tack för ditt utförliga omdöme och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen v din lägenhet. Det är tråkigt att höra att du inte är helt nöjd med försäljningen. Ibland händer det tyvärr att det går något trögt med försäljningar trots en överlag väldigt het marknad och jag kan bara beklaga att det drabbade dig. Hoppas att du kommit i ordning och trivs i din nya lägenhet och ha en riktigt fin sommar! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-05-09
    Perfekt på alla sätt.
    Höll bra kontakt och uppdaterade mig snabbt.
    Såg till så allt flöt på bra.
    Hej Samir! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Hoppas att allt går bra när det blir dags att flytta till din nya lägenhet och att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-05-07
    Annika var otroligt hjälpsam och trevlig.
    Hon utförde sitt jobb på
    Ett professionnelt sätt.
    Hon besvarade mina frågor snabbt och kommunikationen med henne var smidig
    Hej Nada, Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att flytten gått bra och att du kommit i ordning i lägenheten. Ha det fint så länge så hoppas jag att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-05-04
    Vi var nöjda med allt och det var proffsigt utfört
    Hej Annette, Tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Tveka inte att höra om dig om det skulle dyka upp frågor eller funderingar i framtiden. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-05-04
    Annika är en mycket trevlig och glad person, till skillnad från många andra mäklare så är hon en ärlig mäklare med båda fötterna på jorden. Annika är även lättillgänglig och kommer med snabba svar.
    Hej Frida! Tusen tack för det fina omdömet, det värmer. Hoppas att flytten går bra och att vi får en fin sommar så att du kan njuta av takterrassen riktigt mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-04-18
    Trevlig, social, signalerar kunnighet inom sitt yrke. Tillgänglig, tydlig och effektiv i sitt arbete.
    Hej Iris!Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen. Ha det riktigt fint i Rom! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-04-12
    Professionell, hjälpsam och ärlig!
    Hej Sofia! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Stort lycka till i Oslo! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-04-04
    Seriöst, bra och kunnigt bemötande. Trovärdig och lugn!
    Hej Hanna! Tusen tack för det fina omdömet. Hoppas att ni börjat komma i ordning i huset och att ni kommer att trivas. Hälsa Jesper! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-03-30
    Väldigt trevlig och tillmötesgående, serviceorienterad och tillgänglig.
    Hej Maria! Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att du 'är så nöjd. Hälsa Thomas så mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • M L
    2017-03-20
    Är väldigt nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Bemötandet från Sara har alltid varit trevligt. Engagerad mäklare som alltid har varit lätt att få tag på och som har gett svar på mina frågor som säljare. Allting har flutit på mycket bra med möten, annonser m.m. Gillar era olika paketalternativ. Stort tack för hjälpen! M.L
    Hej Michael! Tusen tack för det fina omdömet. Är glad att allt gick så bra och att du är nöjd med allt. Tack själv och ha en fin vår! Bostadsagenten
  • 2017-02-18
    Jag kan varmt rekommendera Annika som mäklare till dem som vill sälja eller köpa bostad. Väldigt proffesionell i alla steg. Supernöjd med service och bemötande.
    Hej Mattias! Tusen tack för rekommendationen, det värmer i februarirusket. Ha det fint så länge så hoppas jag vi ses framöver! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-02-08
    Fick kontakt med Annika när hon var mäklare på lägenheten som jag och min sambo ville köpa. Hon var lyhörd och snabb i sitt agerande; ordnade värdering, fotografering osv snabbt och smidigt för att kunna sälja vår lägenhet så fort som möjligt. Samarbetet oss emellan var väldigt positivt och utfallet med både köp och försäljning av lägenheterna gick snabbt och kändes väldigt stabilt och tryggt! Annika var lugn och trygg genom hela processen och ingav ett stort förtroende.
    Jag rekommenderar gärna Annika & Co på Bostadsagenten till folk i min närhet som går i köp/säljtankar!
    Hej Linnéa! Stort tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att vara er mäklare. Verkligen glädjande att höra att ni är så nöjda med min insats och processen. Hoppas att ni kommit i ordning i er fina lägenhet och att vi ses i samband med framtida bostadsaff'ärer! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-02-02
    Jag kan ge Annika mina allra varmaste rekommendationer! Jag har inget att anmärka på. Vi har fått ett proffsigt bemötande från första visningen till tillträdesdagen. Hon har varit behjälplig och tillgänglig för frågor, kommunikationen har varit smidig och enkel.
    Hej Sofia! Tusen tack för det fina omdömet, riktigt kul att höra att ni är så nöjda med min insats. Hoppas att målandet gått bra och att ni börjar komma i ordning i lägenheten. Hälsa Niklas! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-01-27
    Annika hjälpte mig med min lgh försäljning. Snabb, effektiv och lyhörd. Mycket lätt att samarbeta med. Gav rätt förväntningar ang. slutpris. Rekommenderas varmt till dig som planerar att sälja bostad.

Therese
    Hej Therése! Tusen tack för det fina omdömet och för att valet av mäklare till försäljning av din lägenhet föll på mig. Jag önskar dig stort lycka till i Hjärup och hoppas att vi ses i samband med framtida bostadsaffärer. Ha det fint så länge! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-01-23
    Proffsig, organiserad och superkoll på allt. Rekommenderas verkligen!
    Hej Sofia! Tusen tack för det fina omdömet, det glädjer mig att höra att ni är nöjda med mig och Bostadsagenten. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i er fina lägenhet. Hälsa Adnan! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-01-19
    Mycket nöjd med Annika! Alltid tillgänglig på mail o telefon. Mycket noggran och ärlig, så lätt att få förtroende för henne.
    Hej Ulrika! Jag tackar så mycket för det fina omdömet. Hoppas att flytten går bra och att du kommer att trivas i din fina lägenhet. Ha det fint och tveka inte att höra av dig om frågor skulle dyka upp i framtiden! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • sofi a
    2017-01-18
    Jättenöjd med allt. Bemötandet är alltid trevligt, väldigt flexibel och engagerad mäklare som dessutom alltid var lätt att få tag i och som alltid hade ett svar på mina frågor och funderingar som säljare. Allt från visningar, till överenskommelser om möten, publicering av annons m.m gick alldeles smidigt och man kände sig bekväm och säker med att överlåta allt ansvar under hela processen som sköttes oklanderligt av Sara.
    Tusen tack för det fina omdömet Sofi, det värmer. Det var ett nöje att förmedla din lägenhet och jag är tacksam för att jag fick förtroendet. Ha det fint framöver så hoppas jag att våra vägar möts igen. Bostadsagenten
  • 2017-01-17
    Från första presentationen av bostadagentens tjänster gjorde Annika ett väldigt positivt intryck, inga extra eller dolda tillägg rakt upp och ner bara utan krusiduller, under resans gång har Annika var guld värd, svarat på alla mina dumma frågor utan någon irritation , proffsigt bemötande , konstanta och snabba uppdateringar om vad som har hänt och kommer att hända. Alltid leende och trevligt bemötande Var inte Annika tillgänglig tog hennes kollegor väl hand om mej. Noggrann och saklig vid kontrakt skrivning och överlämnande. Kan rekomnedra Annika och Bostadsagenten till 100%
    Hej Peter! Tusen tack för det fina omdömet,det gör mig väldigt glad att höra att du är då nöjd med mig och företaget. Tack även för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av lägenheten. Jag önskar dig lycka till och hoppas att våra vägar korsas i samband med framtida bostadsaffärer! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-01-16
    Hängiven som utför det hon lovar.
    Tillgänglig och tillmötesgående.
    Följer upp och ger feedback och är duktig på att hålla en bra dialog.
    Mycket nöjd på alla plan, väldigt proffsig
    Hej Hampus! Stort tack för rekommendationen, det glädjer mig att höra att ni är nöjda med min insats. Hoppas att ni kommer i ordning i ert nya hem och att vi ses framöver. Ha det fint så länge! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-01-16
    Proffesionell och tillmötesgående! Vi är mycket nöjda med hur Annika skötte försäljningen av vår bostad.
    Hej Emilia! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av er lägenhet. Jag önskar er stort lycka till i er nya bostad i Friluftsstaden och är säker på att ni kommer att trivas! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2017-01-10
    Professionellt bemötande och tydlig kommunikation. Jag är mycket nöjd!
    Hej Oliver! Stort tack för den fina rekommendationen och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din fina lägenhet. Hoppas att flytten går bra. Hälsa Johanna så mycket! Annika Rosenberg fd. Hellström
  • skrev om Bostadsagenten
    2017-01-09
    Sara har varit duktig och engagerad. Jag är nöjd med hennes insats.
    Hej Maram, Tack för omdömet och hoppas du kommer att trivas i lägenheten. Bostadsagenten
  • 2017-01-09
    Trevligt bemötande och snabba svar på mina frågor. Dock hade jag förväntat mig att mäklaren informerat mig och påpekat för säljaren att dokument för ombyggnaden av badrummet borde varit med när vi skulle skriva. Detta gjorde att det blev en fördröjning och en stress och osäkerhet hos oss. Erbjudandet att dra av på priset och inte få dokumentet kändes inte aktuellt. Det hela löste sig sedan. Men en sådan liten miss gör att jag inte ger betyg 5. För övrigt en stark 4.
    Hej Annelie, Tack för det fina omdömet. Jag får be om ursäkt att det blev stressigt, men som tur var löste det sig till slut. Hoppas att flytten går bra och att Alexander kommer att trivas i lägenheten. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • skrev om Bostadsagenten
    2017-01-05
    Sara är ducktig trvlig kunnig mäcklare skulle gärna anlita henne igen.
    Hej Irena, Tack för det fina omdömet och att jag fick förtroendet att förmedla lägenheten. Önskar dig en god fortsättning och ett fint 2017. Bostadsagenten
  • Annelie G
    2017-01-03
    Sara var vänlig och kunnig inom sitt område, stor kompetens och bemötandet var utmärkt. Fick ett alldeles utmärkt pris för lägenheten. Sara var alltid lätt att få tag på och återkopplade ny information ständigt.
    Hej Annelie, Tusen tack för det fina omdömet och tack för förtroendet att förmedla din bostad. Önskar dig en god fortsättning så hoppas jag att våra vägar möts igen i framtiden. Bostadsagenten
  • 2017-01-02
    Toppen, kunnig, trevlig, tillmötesgående, effektiv. Sååå jättebra!
    Hej Mia! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag fick förtroendet att sköta försäljningen av din lägenhet. Hoppas att du kommit i ordning i Kalmar och att 2017 börjat på bästa sätt. Annika Rosenberg fd. Hellström
  • 2016-12-07
    Fantastisk service och snabb affär! Vad mer kan man önska sig.
    Rekommenderas varmt!
    Hej Annika! Tusen tack för det fina omdömet och för att jag återigen fick förtroendet att sköta din bostadsaffär. Hoppas att flytten gått bra och att ni börjar komma i ordning i det nya huset. Önskar er en god jul och gott nytt år! Annika Rosenberg fd. Hellström