Bostadsagenten

Bostadsagenten

• BadgeElevenYears

Välkommen till oss på Bostadsagenten i Malmö! Vi är specialister på fastighetsförmedling i Malmö och vi har definitivt en mäklare som är expert på just ditt område. Med högt engagemang anpassar vi försäljningen till dina önskemål och du betalar bara precis för de tjänster du behöver för att få ut vad du vill av bostadsaffären....

568 omdömen om Bostadsagenten

Sedan starten hos Reco 2012

Maja E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Klostergården

Hon är trevlig, tillmötesgående och guidade oss genom processen på ett mycket hjälpsamt sätt. Jag hade inga förväntningar innan då sett var första gången vi köpte en bostad men jag har inget att kommentera på.

Lisa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Västra Hamnen

Annika är lätt att jobba med, har en positiv attityd och är otroligt proffsig. Hon är bra på att kommunicera och att hålla oss uppdaterade om vad som händer samt har alltid förslag på nästa steg. Har känts tryggt att lämna vår försäljning i hennes händer.

Sara B
Klostergården

Väldigt bra bemötande och bra service

René Busk S
Bulltofta Friluftsstad

Trevligt bemötande, kommunikativ, hjälpsam, tydlig 👍🏻

Patrick L
Bulltofta Friluftsstad

Andra gången vi anlitar Annika för en bostadsförsäljning. Denna gången gick lika bra som första. Engagerad, driven, lyhörd och kompetent. Bara plus

Oliver N
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Grevie

Annika är ordentlig, flexibel, lyhörd samt tillgänglig och tydlig. Precis som en mäklare ska vara! Annika gjorde köpet av vår bostad riktigt smidigt. Annika har alltid varit lätt att nå och har haft en bra kommunikation med svar på frågor och återkoppling. Även om Annika varit bra påläst och direkt kunnat ge svar på mina frågor har hon ändå dubbelkollat med säljaren för att nästa gång vi pratat återkopplat till min tidigare frågor och bekräftat eller förtydligat sina tidigare svar. Det var tydligt att Annika bryr sig både...

Bengt Johan Tomas B
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten
Grevie

En mäklare som riktigt bryr sig om och gör ett utmärkt jobb

Fredrik L
Grevie

Allt gick smidigt. Bra kommunikation och återkoppling

Christina L

För tredje gången nu, har vi eller familjen valt Annika Rosenberg som vår mäklare. Annika är inlyssnande, professionell, väldigt kunnig och hennes erfarenhet, den återspeglas i hennes fingertoppskänsla gällande allt från prissättning till rätt råd genom hela processen. Vi har sålt två lägenheter inne i Malmö i två så skilda områden som Limhamns Sjöstad och min mammas lägenhet på Gula Höja, samt nu sist min pappas hus i Klågerup som ligger två mil utanför Malmö. Annika har varit ett stort stöd och framför allt vår stora trygghet...

Fredrik T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Melissa Pålsson en del av Bostadsagenten
Nobeltorget

Melissa har varit proffsig genom hela försäljningsprocessen och var nöjda vår försäljning.

Abel P
Lugnet

I can 100% recommend Annika, thank you for your help selling our apartment!

Susanne L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Melissa Pålsson en del av Bostadsagenten
Dalaplan / Mobilia / Heleneholm

Melissa har varit driven, hjälpsam och proffsig genom hela processen. Kan varmt rekommendera henne.

Sanna W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Melissa Pålsson en del av Bostadsagenten
Dalaplan / Mobilia / Heleneholm

Melissa har har haft ett trevligt bemötande och varit behjälplig och tillgänglig vid frågor vilket har gjort att jag som förstagångsköpare kunnat känna mig trygg under hela processen vid köp av lägenhet.

Lennart W

Som köpare av bostadsrättslägenhet i Malmö kan jag bara lovorda Annika Rosenberg fd. Hellström har jag bara positiva saker att framhålla. Hon har från första kontakten varit mycket trevlig och verkligen bjudit på sig själv. hon är mycket kunnig och professionell i sitt framförande. På ett enkelt och lättfattligt sätt har hon förklarat invecklade frågeställningar. Mina förväntningar om henne var kanske inte ens hälften av det hon levererade. Vad jag också respekterar Annika för är att hon inte överdrivit saker och ting utan...

Astrid Helene Annika P

Annika är lugn, förtroendeingivande, tålmodig och stressade inte på mig och ville ta första bästa bud, vilket jag upplevde med min första mäklare. Det är lätt att vara en bra mäklare i goda tider men kräver en helt annan typ av mäklare i tuffa tider, den mäklaren är Annika!

Sara G
Dalaplan / Mobilia / Heleneholm

Som säljare av en bostad för första gången kände jag mig trygg i processen, väl bemött och behandlad med transparens av Annika.

Pece V
Södertorp

Rekommenderar Annika som mäklare

Ljuba V
Södertorp

Rekommenderar Annika som mäklare

Märta Johanna W
Centralt

Ska du sälja en bostad - sälj med Annika! Det är tredje gången vi säljer en bostad via henne. Bättre mäklare går inte att hitta i Skåne! Hon har guidat oss genom säljprocessen med stor kompetens och trygghet. Hon är punktlig, lyhörd och är fenomenalt bra på att återkoppla. Hon anlitar dessutom regionens bästa fotografer och stylister. Jag har träffat många mäklare och hon är den, i särklass, bästa jag har haft att göra med! Rekommendera varmt!

Ekaterina B
Håkanstorp

Annika är en mycket trevlig och lyhörd mäklare, proffsig hela vägen, från värdering, till försäljning. Rekommenderar varmt.

Hama J
Håkanstorp

Annika var väldigt trevligt och transparent kring hela processen, just det man vill ha vid fastighetsaffärer. Hon tryckte in på för mycket och såg till att jag fick den informationen jag efterfrågade och behövde.

Khalill A
Sålde sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

Tack för snabb och smidig försäljning. Rekommenderar Annika till 100%

Mats L
Malmö Live, centrum

Bra bemötande och hög tillgänglighet

Torbjörn K
Lindeborg

Bra bemötande. Rättvisande värdering. Flexibel och smidig att ordna visningar och extravisningar. Allt fungerade smidigt i samband med att affären avslutades.

Axel R
Malmö Live, centrum

Annika har bra återkoppling och tillgänglighet och jobbar hårt för att du som säljare skall ha en smidig försäljning samt få ut så mycket som möjligt av din försäljning. En mäklare som sätter säljaren i först rummet.

Edina T
Oxie kyrkby

Trevligt bemötande, kunnig, väl informerad, professionell

Mario S
Oxie kyrkby

Bra bemötande riktigt profs gjort från början till slut

Suad S
Oxie kyrkby

Vänligt och trevligt bemötande. Det kändes som att vi kände varandra redan. Väl informerad om bostaden. Noggrann med genomgång av köpeavtalet. Vi fick ett snabbt och smidigt köp.

Marie J
Almåsa fritidsby

Mycket nöjd med allt. Annika är kunnig hon vet precis hur man ska sälja och lägga fram allt. Vi är mycket nöjda för snabb affär, proffsiga bilder. Hon är mycket trevlig och har ett bra bemötande. Höll oss uppdaterade hela tiden. Allt perfekt.

Fadi K
Hököpinge

Annika she is so great and fantastic broker I would like to thanks her once more again. //F

Astrid N
Hököpinge

Blev mycket väl bemött Tydlig och klar information Var tydlig inför både säljare o köpare Kan rekommendera henne

Muhammad Farrukh K
Katrinelund

Annika is one of the best at what she do! She is a topnotch realtor and is very knowledgeable. My interaction regarding the purchase of an apartment with her was extremely pleasant. She helped me throughout the process and guided me along the way. She is very polite and easy to talk to. I wish her all the best and highly recommend to someone looking to buy or sell property. Regards

Zeihlund Morten Z
Lönngården

Annika var öppen och ärlig, försökte inte översälja lägenheten som vissa andra mäklare tendera att göra. Annika svar snabb till att ta mitt bud videra till säljar och vi fick ett snabbt avslut. Dok ett par små mistag i saljsmaterila men inga är perfekta. Sen är jag som köpar inte rätt person att rekommendera en mäklar, det bör vara en säljar som gör det.

Amel P
Lindeborg

Mycket bra bemötande, väldigt trevlig samt lätt att komma överens med.

Stefan K
Dockan

Vi fick väldigt bra information hela tiden och Annika var alltid tillgänglig. Vi hade en trög start till att börja med men Annika var uthållig och tillslut blev vi mycket nöjda.

Justin I
Dockan

We were a buyer of an apartment that Annika was selling on behalf of her client, so I cannot comment on our experience from that angle, but from a buyers perspective, I can say she was wonderful to work with from start to finish. Unlike other agents we have spoken with, Annika was extremely responsive, very knowledgeable, completely honest, and she did what was best for all parties. We will absolutely consider using Annika & Bostadsagenten when buying or selling future real estate. Thanks so much Annika!

Jan Håkan F
Rängs sand

Annika är lugn och lyhörd. Inte påträngande, men ändå tydligt intresserad. Känns seriös, pålitlig och ”äkta”. Våra förväntningar var höga pga att marknaden var ”het”. Gick kanske något sämre än förväntat, vilket möjligtvis berodde på timingen. Strax innan semester. Vi är dock nöjda ändå. Jag har ett stort förtroende för mäklaren och upplever det hela som en smidig affär.

Mahir E
Högaholm

En dygtig maklara der vet mycke om jobbet og er meget hjælpsom. Thumps up herfra

Anna H
Högaholm

Trevligt bemötande och stort kunnande, snabb på att kontakta och återkoppla genom hela affären. Hela affären kändes trygg och vid frågor kan vi vända oss till Annika framtill vi får tillträde till vårt nya boende.

Victoria L
Limhamns sjöstad

Väldigt proffsig mäklare. Svarar snabbt på frågor och har ett mkt trevligt bemötande.

Eva F
Limhamns sjöstad

Sålt en lägenhet i Limhamn Sjöstad.Mäklaren var väldigt trevlig och proffsig, höll mig informerad om vad som hände. Är mycket nöjd. Kan varmt rekommendera Annika Rosengren.

Josefine I
Solbacken

Väldigt trevlig och enkel att ha att göra med. Känns genuin och ärlig!

Stefan N

Har sålt en bostadsrätt. Bra bemötande, engagerad och kunnig mäklare. Informativ och bra kommunikation.

Margaritis S

Susanne Strand G
Blekingsborg / Mobilia

Trygghet, professionalitet, vänlighet samt effektivitet kan sammanfatta Annika Rosenbergs mäklargärning. Annika levde upp till alla våra förväntningar och vi kommer definitivt att sprida vår upplevelse vidare till andra. Det krävs en fantastisk person och mäklare, som får såväl köpare som säljare att bli helt nöjda och så var fallet vid vår försäljning av lägenhet. Tack och kram från oss till dig Annika!

Kevin T
Kirseberg

Möttes på en lägenhetsvisning av en varm och välkomnande personlighet. Förtroendet för Annika etablerades snabbt genom den förträffliga presentationen av bostaden och hennes noggrannhet och kunskap. Processen med köpet har känts väldigt enkel och hon har varit tydlig och hjälpsam. Annika är otroligt duktig på sitt jobb och hon kommer definitivt vara överst på listan nästa gång jag behöver en mäklare. Tack så mycket Annika!

Amra B
Köpte sin stuga med hjälp av Annika Rosenberg fd. Hellström en del av Bostadsagenten

Proffsigt och trevligt bemötande

Susana P
Lindeborg

Kunnig, ärlig, effektiv Köpt en bostadsrätt

Fahd M
Blekingsborg

Hej, Vi är så nöjda med Annika. Hon hade stort tålamod och jätte hela köpet av lägenhet gick utmärkt. Vänliga hälsningar, Vera Vissa flytt och städ AB

Mats B
Almåsa fritidsby

Sålde ett fritidshus under juni månad 2020. Annika har alltid ett professionellt förhållningssätt till oss som säljare och i mötet med kunden. Hon arbetar inte för att sälja utan för att göra säljaren och köparen nöjda med en så smidig och gynnsam försäljning som bara möjligt. Slutpriset blev betydligt högre än vad vi hade kunnat drömma om och det beror till stor del på mäklaren, men också på den rådande situation som gäller i Sverige just nu med Covid-19. Jag tycker att hon var informativ till oss som säljare under...