Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 280 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

• Maja D
    Maja D skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Professionell och ytterst kompetent mäklare. Att han dessutom är otroligt trevlig är en bonus! Kan varmt rekommendera Mathias.
  • Therese
    Therese skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mathias var proffsig, lyhörd och lätt att ha att göra med vid försäljningen av min bostadsrätt. Skulle verkligen rekommendera honom till andra, och har också gjort så.
  • Felix P
    Felix P skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket trevlig, professionell och kunnig. Märks tydligt att Jan har lång erfarenhet och genom det upplevt de flesta situationerna genom marknadens utvecklig.
  • Jessica R
    Jessica R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag blev väldigt bra och professionellt bemött av Jan. Alla mina förväntningar uppfylldes.
  • Filip L
    Filip L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Fick ett toppen bemötande från start till mål av en mkt lyckad försäljning.

Rekomderar verkligen Jan och Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB!
  • Carl-henrik N
    Carl-henrik N skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag kan varmt rekommendera Jan. Trevlig, kompetent och mycket bra på att hitta samförståndslösningar.
  • Anna V
    Anna V skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan är en oerhört erfaren och trygg mäklare som därmed fick mig att känna mig väldigt trygg under hela processen. Han har en tydlig, beprövad och klok strategi för att driva processen i mål vilket bara förstärkte bilden av ”här har vi någon som vet vad de gör”. Påläst och chosefri. Mycket energi och konstant tillgänglig. Att allt detta sammantaget slutade i rekordförsäljning, rekordsnabbt och smidigt.

Jag ger verkligen mina varmaste rekommendationer till Jan!
  • Patrik E
    Patrik E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Vi är mycket nöjda med Jan och vår bostadsförsäljning. Jan hanterade hela försäljningen mycket proffsigt och engagerat både mot oss som säljare och våra potentiella köpare.
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Oscar har under hela processen gjort ett tryggt och förtroendefullt intryck på mig. Han har varit både korrekt och noggrann samtidigt som han har bjudit på sig själv och därigenom gjort ett personligt avtryck. Jag är jättenöjd med både bemötandet och det strålande resultat han har hjälpt mig med genom försäljningen av min lägenhet.
    /Katarina Hjorth
  • Felix B
    Felix B skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mathias var extremt behjälplig, påläst och gjorde överlag ett toppen jobb med att sälja min lägenhet!
  • Frida F
    Frida F skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Han levde upp till mina förväntningar. Toppen!
  • Tony S
    Tony S skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mathias är otroligt seriös, kunnig och förklarar processen vid försäljning/köp på ett mycket pedagogiskt sätt.
    Hela mottagandet från att jag bestämde mig för att anlita Bostadsrättsspecialisten till att försäljningen var genomförd hanterades väldigt proffessionellt.
  • Malin L
    Malin L skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Oscar är inkännande, proffsig och lugn. Vi är väldigt nöjda med hans arbete och glada över en försäljning som var långt över våra förväntningar. Bostadsrättspecialisten levererar!
  • Nadia V
    Nadia V skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus är en fantastiskt ödmjuk och duktig mäklare! Rekommenderas i högsta grad.
  • Mattias I
    Mattias I skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Oscar är väldigt kommunikativ, säljdriven och hjälpsam. Jag gillade drivet i kombination med den positiva inställning att i slutet få till en bra affär. Jag är supernöjd och rekommenderar Bostadsrättsspecialisten och Oscar Bäverstam starkt.
  • Srdjan S
    Srdjan S skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Man kan säga det kort: vi var jätte nöjda med Anette.
  • Niclas W
    Niclas W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Proffsig, trygghet, kunnig, ärlig, skicklig detta är bara några ord som beskriver Jan. Vi kommer definitivt använda oss Jan vid nästa försäljning också!
  • Ida K
    Ida K skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Trevlig, professionell och lyhörd. Jag är supernöjd!
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mkt bra bemötande, information och lätt att få tag i. Förtroendeingivande
  • Saman T
    Saman T skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Anette är en fantastisk mäklare som hjälpte oss med vårat drömboende!
  • Bodil P
    Bodil P skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag och maken är mycket nöjda med Magnus Larsson och hans sätt att hantera vårt köp av lägenhet, men vi saknade honom vid avslut på byrån och hans kollega som skötte detta uppträdde utan empati och föga social kompetens. Dåligt!
  • Mathias R
    Mathias R skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan var väldigt serviceinriktad, tillmötesgående, professionell och kunnig. Han hanterade hela säljprocessen utomordentligt. Vi kan varmt rekommendera Jan och skulle anlita honom igen.
  • Carl-Magnus c
    Carl-Magnus c skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan Borild är en väldigt kompetent mäklare. God service och stor erfarenhet. Han levde absolut upp till mina förväntningar.
  • Victoria N
    Victoria N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Tredje gången Magnus Larsson fick sälja åt mig!! Jag jobbar själv som fastighetsmäklare och då blir man kräsen. Magnus levererar alltid!! Ska ni sälja välj Magnus, ni kommer inte bli besvikna. Blev även så att jag köpte genom Magnus, det blev dyrt men jag visste precis vad jag köpte och inga konstigheter någonstans, det är värt mycket! Grym på återkoppling och gör alltid det där lilla extra, trots flera visningar får han mig alltid att känna att fullt fokus är på min försäljning inget samtal är för dumt eller jobbigt. Bra bollplank är han också :-)
  • Philip M
    Philip M skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan Borild är en mkt professionell och erfaren mäklare. Det finns få mäklare idag som kan beömöta sina kunder och spekulanter på det sättet.
  • Jörgen R
    Jörgen R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus gav ett fantastiskt stöd och bra rådgivning genom hela säljprocessen vid försäljningen av min lägenhet (mot båda parter). Vidare var Magnus mycket förtroendeingivande, pålitlig, kompetent och lyhörd. Jag skulle verkligen rekommendera Magnus.
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus är en stjärna! Allt gick hur bra som helst
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket bra i samband med visning, inledande kontakt samt under budgivnings- och avtalsprocessen. Därefter däremot dålig återkoppling och information i processen från handpenning till tillträde.
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jättebra! Lyhörd, trevlig och skicklig. Sålde vår bostad till rekordpris. Kommer absolut att anlita Jan igen.
  • Richard W
    Richard W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    - Var inte med på visningen.
    - Var inte med på överlämningen.
    - Hanterade två försäljningar samtidigt under kontraktsskrivning.
    - Fel i samtliga dokument på dubbla ställen vid kontraktsskrivning så tog onödigt långt tid (i kombination med ovan).
    - Märklig budgivning.
    - Överlag inget bra bemötande.
  • Malin W
    Malin W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mkt bra och trevlig mäklare med stor kännedom om rådande bostadsmarknad. Serviceminded och pålitlig. Jobbar snabbt och boxar en bostadsaffär med både nöjda säljare och köpare!
  • Felix L
    Felix L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    jättebra 5/5!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Johan P
    Johan P skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Professionell, ödmjuk, dedikerad och erfarenhet av de områdena vi var intresserad av (Östermalm / Vasastan / Kungsholmen / Södermalm). Han överträffade våra förväntningar och gav oss vår supertrevliga lägenheter.
  • Lennart S
    Lennart S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus är mycket trevlig och har gett ett professionellt intryck, lyckades även med att ordna en extra visning för oss
  • Carl B
    Carl B skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket professionellt bemötande och tydlig i sin kommunikation. Mathias har varit väldigt engagerad och hjälpsam under hela processen. Uppskattar även att han alltid är tillgänglig och sköter hela processen på ett strukturerat sätt.
  • Carlos B
    Carlos B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Engagerad och drivande mäklare som vi rekommenderar till alla!
  • Anna R
    Anna R skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Oscar Bäverstam är alltid tillgänglig, vänlig och tillmötesgående trots att den aktuella situation då vi haft honom som mäklare inneburit en del påfrestningar på grund av yttre omständigheter.
  • Ann I
    Ann I skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Bra personlig service. Alltid tillgänglig. Ordning o reda.
  • Maria W
    Maria W skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Proffsigt och engagerat bemötande. Oscar gjorde "det lilla extra" som krävdes vilket var mycket uppskattat!
  • Marie H
    Marie H skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan är jättetrevlig och hjälpsam. Vi fick all hjälp vi önskade vid försäljningen av vår bostad, men allt i från att hitta en stylist till att genomföra försäljningen. Jan är alltid positiv och väldigt tillgänglig vilket kändes tryggt när man har frågor eller undrar över något. Vi är väldigt nöjda!
  • Isabella R
    Isabella R skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Anette var professionell och trevlig! Bra bemötande!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag anlitade Mathias Skrzeczynski för försäljning av min bostad och är mycket nöjd. Mathias var tillgänglig, ärlig, noga med detaljer och mycket trevlig.

//Mikael
  • Sanna
    Sanna skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Väldigt hängiven och proffsig mäklare. Utmärkt kommunikation!
  • Markus H
    Markus H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus gjorde ett fantastiskt jobb! Hans erfarenhet och kundkänsla lyser verkligen igenom. Rekommenderas!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Hög kvalitet rakt igenom och slutpriset blev långt över förväntan! Ett riktigt proffs! Kommer rekommendera Mathias till alla mina vänner och bekanta!!
  • Rebecca O
    Rebecca O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan gav ett proffsigt intryck redan från första mötet. Han var tydlig, snabb på att återkoppla och engagerad under hela försäljningen. Skulle absolut rekommendera Jan vidare!
  • Peter O
    Peter O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Bra bemötande och trevlig. Genomförde min försäljning helt prickfritt med ett mycket bra slutpris. Rekommenderar absolut Jan som mäklare!
  • Helena L
    Helena L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    trevlig och engagerad, lätt att få tag på
  • Alice W
    Alice W skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Trevlig och kunnig, blev väldigt väl bemött.
  • Olof S
    Olof S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag tycker han utförde sitt uppdrag mycket väl!
Magnus Larsson
Jan Borild