Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
Rekommenderat företag 2016 - Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

Östermalmsgatan 1, 114 24 Stockholm — Visa karta

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter.

På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer landade på och läsa mer om oss som jobbar på Bostadsrättsspecialisten. Kanske hittar du ditt nästa drömboende på Kungsholmen, Södermalm, Östermalm eller i Vasastan?

Vi är ett tiotal mäklare som jobbar personligt och gör allt för att du ska bli nöjd med din bostadsaffär!

Läs vad 238 kunder tycker om Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB

• Sanna
    Sanna skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Väldigt hängiven och proffsig mäklare. Utmärkt kommunikation!
  • Markus H
    Markus H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus gjorde ett fantastiskt jobb! Hans erfarenhet och kundkänsla lyser verkligen igenom. Rekommenderas!
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Hög kvalitet rakt igenom och slutpriset blev långt över förväntan! Ett riktigt proffs! Kommer rekommendera Mathias till alla mina vänner och bekanta!!
  • Rebecca O
    Rebecca O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan gav ett proffsigt intryck redan från första mötet. Han var tydlig, snabb på att återkoppla och engagerad under hela försäljningen. Skulle absolut rekommendera Jan vidare!
  • Peter O
    Peter O skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Bra bemötande och trevlig. Genomförde min försäljning helt prickfritt med ett mycket bra slutpris. Rekommenderar absolut Jan som mäklare!
  • Helena L
    Helena L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    trevlig och engagerad, lätt att få tag på
  • Alice W
    Alice W skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Trevlig och kunnig, blev väldigt väl bemött.
  • Olof S
    Olof S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag tycker han utförde sitt uppdrag mycket väl!
  • Edward L
    Edward L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan uppfyllde våra förväntningar. Han är snabb och mycket förtroendeingivande. Bra bemötande både mot oss och köparna. Lätt att nå.
    En mäklare som vi varmt rekommenderar.
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket proffesionell och ger allt! Bra bemötande!
  • Charlotta B
    Charlotta B skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Riktigt bra, kunnig och proffsig mäklare! Skulle välja honom igen.
  • Sandra J
    Sandra J skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Förtroendeingivande mäklare som gör det lilla extra! Väldigt tillgänglig och uppdaterar alltid. Bra smak och hon är den bästa mäklaren jag haft. Vi sålde två lägenheter samtidigt med Anettes hjälp och blev väldigt nöjda med båda försäljningarna.
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mathias är en mycket professionell och engagerad mäklare. Den bästa jag anlitat.
    Skulle varmt rekommendera honom
  • Nadine E
    Nadine E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus kan varmt rekommenderas vidare av mig och Fredrik som valde honom för vår lägenhetsförsäljning.
  • Ellen S
    Ellen S skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Trevligt, kunnigt och alert bemötande. Lyckades navigera rätt i slutet av en budgivning som innehöll några överraskningar.
  • Malin D
    Malin D skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Superenkel process med Anette som mäklare, toppennöjda rakt igenom! Mycket smidig affär på alla sätt tycker vi.
  • Emma D
    Emma D skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan var väldigt professionell och levererade mer än förväntat när jag sålde min lägenhet. Grym mäklare som jag verkligen kan rekommendera!
  • Oscar C
    Oscar C skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Genomgående bra! Mathias är professional.
  • Ebba
    Ebba skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jättetrevlig o hjälpsam! Tack för en lyckad försäljning. Är supernöj! Kan varmt rekommendera Anette!
  • Carl-adam F
    Carl-adam F skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket kommunikativ, tydlig, kunnig och trygg mäklare. Och en stark vilja att ge allt för både köpare och säljare. Professionell ut i fingerspetsarna.
  • Johan E
    Johan E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Vi var väldigt nöjda med Jan Borild.
  • Johanna H
    Johanna H skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Bra och detaljerad kommunikation. Nära kontakt med säljare och köpare. Stort engagemang! Pålitlig, gör det lilla extra. Rekommenderar Mathias starkt!
  • Göran P
    Göran P skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Enastående service.
  • Sofia O
    Sofia O skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jättenöjd med Magnus, hans erfarenhet tilsammans med vinnarinstinkt är en bra kombo. Han satte hela tiden både säljare och köpare i fokus. Rekommenderas!
  • Fred P
    Fred P skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Anette är en mycket proffsig, inspirerande och positiv person.
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Vi fick ett mycket bra bemötande när vi köpte vår bostadsrätt via Magnus Larsson. Han gav ett professionellt och empatiskt intryck i hela processon. Med erfarenhet och passion för sitt yrke gav Magnus oss största service vi kunde önska oss.
  • Christer E
    Christer E skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag har anlitat Magnus tidigare och det var ett lätt val nu när jag skulle sälja min nuvarande lägenhet. Han är korrekt, professionell och gör på det stora hela ett väldigt bra intryck.
  • Olle J
    Olle J skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag rekommenderar Oscar starkt vid val av mäklare, han lotsade igenom mig som säljare galant från start till mål under försäljningsprocessen. Påläst och kunnig!
  • Anna M
    Anna M skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mathias är en väldigt engagerad, dedikerad och påläst mäklare. Detta är vår tredje affär vi gör med honom och vi är lika nöjda som tidigare gånger och skulle varmt rekommendera honom till andra kunder.
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Fantastisk! På alla sätt.
    Trevlig, pålitlig och engagerad.
  • Bo E
    Bo E skrev om Oscar Bäverstam en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Bra tillgänglighet, tydlig, serviceminded, trevligt sätt,
    snabb, kunnig.
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus är påläst, grundlig, positiv, effektiv och inte minst av allt väldigt trevlig och framåt. Alla attribut en super mäklare skall ha.
  • Johan S
    Johan S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan Borlild har varit väldigt duktig och engagerad kring försäljningen av min lägenhet i Vasastan. Han skötte allt på ett exemplariskt sätt! Rekommenderar honom starkt!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Hjälpsam, trevlig, snabb bra.
  • Martin G
    Martin G skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Utan tvekan Stockholm bästa mäklare
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan Borild är en otroligt trevlig, positiv, glad, genuin och hjälpsam person. Han lever fullständigt upp till min förväntan på mäklare
  • Linnea C
    Linnea C skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Trevlig, hjälpsam och kompetent mäklare som hjälpte oss med en snabb och smidig affär.
  • Georg W
    Georg W skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket bra med snabb respons under budgivningen. Trevligt men professionellt bemötande. Lyhörd under fortsatta processen.
  • Arvid C
    Arvid C skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Kompetent, lyhörd och trevlig. Mycket bra mäklare
  • Petra U
    Petra U skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Är mycket nöjd med min mäklare. Gav mig positiv uppmuntran inför försäljningen beträffande ex "egen styling" av min lägenhet. Mycket god dialog och uppföljning under budgivningen. Jag kände mig trygg genom hela budgivningsprocessen.
  • Nils W
    Nils W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Henrik agerade professionellt under hela processen. Dessvärre lades huset ut med för högt utgångspris, något som vi uttryckte oro för innan men litade på Henriks råd. Men det är så klart alltid lätt att vara efterklok i sådana frågor, men kanske att han borde ha stämt av med sina kollegor innan, om detta inte gjordes.

Vi använde oss att Skandiamäklarnas rekommenderade besiktningsman som i sin tur rekommenderade en takfirma, Nymans tak. De utförde ett 1-dagsjobb på taket med 1 person, som de fakturerade 16000 kr för, efter ROT-avdrag. Materialet bestod av lite plåt och lite takspont. Sådant kanske är svårt för Skandiamäklarna att ha kontroll över men det ger hela försäljningen en dålig eftersmak.
  • Sofia H
    Sofia H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Hög servicenivå och kommunikation och snabb på att ge återkoppling
    Magnus L gillar detta
  • Rickard J
    Rickard J skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Engagerad och snabb fastän det var kvällstid o helg. Snabba svar på frågor.
  • Christian E
    Christian E skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Bra mäklare som stod på tårna och fick till ett bra pris.
  • Rolf L
    Rolf L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Mycket professionell.
    En trevlig och lättsam kontakt som bemötte såväl säljare
    som köpare på ett naturligt och otvunget sätt.
    Magnus L gillar detta
  • Anna R
    Anna R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Blev väldigt förvånad över att Magnus tog emot på visningen iklädd T-shirt. Personligen lägger jag ingen värdering i det men mitt första intryck påverkades helt klart till det sämre då det inte kändes särskilt professionellt.

Sedan valde Magnus att ta en högljudd diskussion med en minst sagt märklig intressent. Jag säger inte att Magnus inte hade rätt i sak (denna intressent gav onekligen intrycket av att vara en riktig idiot) men det blev nästan löjligt när denna högljudda argumentation fick föregå i väldigt lång tid vilket i sin tur resulterade i att mer "normala" intressenter inte fick så mycket uppmärksamhet som de kanske ha förtjänat ...

I övrigt så tycker jag att Magnus verkade väldigt påläst om objektet vilket höjde intrycket.
  • Douglas L
    Douglas L skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jan är en riktig människo-kännare och ett socialt proffs. Engagerad, driven och duktig. Helt enkelt en supermäklare. Ibland finns tendenser till att vara något disträ men detta är nedsidan av att Jan ofta vill svara så fort som möjligt då han alltid är +200% engagerad. Jag rekommenderar Jan till alla i min omgivning som vill göra en lyckad och smidig bostadsaffär. Han är framför allt engegerad men även mycket lyhörd, ambitiös och en person som går hem hos alla helt enkelt.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Framåtanda, optimism och envishet. Welt klasse.
  • Emma M
    Emma M skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Magnus är en grymt duktig mäklare. Mycket kunnig och alltid mån om både säljare och köpare. Jag värdesätter verkligen hans personlighet, engagemang och hans kunskap om branschen.
  • Gustav P
    Gustav P skrev om Anette Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten Stockholm AB
    Jag är mycket nöjd med min försäljning och Anette har gett mig bra och tydlig information och status under hela försäljningsprovessen.
Magnus Larsson
Jan Borild