Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

tradition.se
  • BadgeNineYears

Funderar du på att köpa eller sälja en bostad i Stockholms innerstad? Vi på Tradition Mäkleri Östermalm, tidigare Bostadsrättspecialisterna är framfusiga, engagerade och har ett stort intresse för det vi gör: förmedlar bostadsrätter. På vår hemsida kan du se alla objekt vi förmedlar i dagsläget, vad våra avslutade affärer...

923 omdömen om Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Joakim S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Kungsholmen

Magnus var ett stort stöd när vi gjorde vår första lägenhets försäljning. Skapade en trygg känsla och vi var otroligt nöjda!

Erik A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Erfaren och professionell mäklare med hög integritet. Lämnar både köpare och säljare nöjda.

Sebastian M
Vasastan - Sibirien

Mycket trevligt och professionellt bemötande!

Sara M
Vasastan - Sibirien

Vi är mycket nöjda med valet av mäklare. Anette är engagerad, bra på att kommunicera och enkel att samarbeta med. Processen från signat förmedlingsuppdrag till att lägenhetens såldes gick väldigt fort och vi kände oss trygga hela vägen

Christian S
Kungsholmen

Proffsig, engagerad och lyhörd för våra behov och förutsättningar. Magnus lade ner mycket jobb för att få till en bra affär och såg till så att det blev en öppen och korrekt process.

Sussie M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Vasastan

Det jag gillar mest med Jan som köpare är att han ständigt uppdaterade mig på vad som hände. Jag behövde aldrig ringa honom och undra. Så himla bra mäklare. Superproffsig

Louise R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Karolina Miramadi är otroligt proffsig. Fantastiskt bemötande från första kontakt och under hela försäljnings processen.

Marie L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Viggbyholm - Sjösidan

Positiv och lösningsfokuserad. Inte helt van med Täby är min uppfattning.

Christine A
Vasastan - Röda Bergen

Therese var lyhörd och en lugnande närvaro i stressen att sälja en lägenhet. Hon var rak och realistisk, vilket jag uppskattar!

Sara O
Viggbyholm - Sjösidan

Tio av tio från början till slut!

Sara O
Vasastan - Sibirien

Proffsig och engagerad. Bästa mäklaren jag träffat.

Gustaf H
Vasastan

Magnus har varit fantastisk under hela försäljningsprocessen. Han har från det att han fått uppdraget visat prov på stort driv, engagemang och vilja till att göra processen korrekt och i enlighet med våra förväntningar och behov. Magnus är den stabila, ärliga och förtroendeingivande mäklaren som man vill ha. Jag hade inte tvekat en sekund på att anlita Magnus igen, som jag menar sticker ut från övriga mäklarkåren på ett tydligt positivt vis. Stort tack Magnus och på återhörande vid nästa affär! Gustaf Agrell

Carolina E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Otroligt smidig försäljning. Vår mäklare förmedlade inte bara försäljningen utan gav goda råd hela vägen.

Caroline H
Östermalm - Tessinparken

Magnus var väldigt trevlig att ha kontakt med och hörde av sig varefter. Han lade ner mycket jobb ock krut på att affären skulle bli bra. Jag är jättenöjd och glad att det är klart! (är nu på sjukhus efter ett fall och ganska okoncentrerad)

Jens L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Snabb, smidig och effektiv affär som underlättades enormt av Andreés professionella approach. Tack för det!

Mats N
Vasastan - Norrmalm

Har inga connections med det bolaget, men jag och Karolina går tillbaka när hon sålde min lya på Tulegatan, grym 👊

Douglas L
Östermalm

10/10! Vi har anlitar Jan vid flera tillfällen och han har alltid levererat en service av högsta nivå där alla parter alltid blivit glada och känt sig trygga i affären. Om vi säljer i framtiden är Jan och hans team det självklara valet och vi skulle verkligen rekommendera Jan till alla som överväger att sälja sitt boende.

Louise S
Vasastan

Snabbt skött affär trots att vi befann oss på distans.

Johanna S
Vasastan

Jan är en bra och erfaren mäklare. Var väldigt nöjd men min försäljning som gick snabbt och smidigt.

Stefan S
Vasastan

Trevligt, ärligt och kunningt bemötende

Maximilian S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Omtänksam, effektiv och uppoffrande!

Petter A
Östermalm

Har sålt med Jan två gånger och varit otroligt nöjd med båda processerna

Lovisa L
Vasastan - Odenplan

Jag hade först en annan mäklare, men då jag inte var nöjd bytte jag till Jan på rekommendation av en kompis som sålt sin lägenhet via honom. Bytet blev jättebra och jag är så nöjd med Jan. Han har varit målinriktad, engagerad samt haft en bra kommunikation genom hela processen. Till skillnad från den första mäklaren som jag hade har Jan även känts väldigt pålitlig, vilket var viktigt för mig.

Helena T
Kungsholmen - Kristinebergs Strand

Aktiv och drivande i processen och återkopplade hela tiden till oss säljare. Trevlig och bra attityd.

Linnea T
Kungsholmen - Kristinebergs Strand

Engagerad, driven och professionell! Magnus jobbade hårt för att i den tröga marknaden lyckas sälja vår lägenhet till ett så bra pris som möjligt. Han lämnade löpande och bra återkoppling i processen. Vi är väldigt nöjda med vårt val av mäklare och känner att vi aldrig vill anlita någon annan!

Lars T
Kungsholmen - Kristinebergs Strand

En mäklare med mycket energi och uthållighet. Håller dig välinformerad under hela processen.

Joel H
Kungsholmen

Vi köpte nyligen en lägenhet där Jan Borild förmedlade objektet. Otroligt professionell under hela processen.

Elisabeth G
Vasastan - invid Vasaparken

Hej! Vi är jättenöjda med kontakten med Andre’e som hjälpt oss att sälja vårt hem. Återkoppling, upplägg och rimliga förväntningar överlag tycker vi funkat bra. Tack och God jul!

Sofia W
Bromma - Nockeby

På ett vänligt och trevligt sätt. Hade inga förväntningar men hade heller inga funderingar efter vi pratat igenom allt så det var bra. Det var felfritt, väldigt trevlig mäklare som fick en att känna sig trygg vid sitt första köp av bostadsrätt.

Mia G
Vasastan

Mycket professionell , vi kände oss mycket trygga med Jans hanterande av hela säljprocessen

Ebba L
Vasastan

Magnus är som mäklare trevlig, proffsig och tydlig!

Ian S
Vasastan

Proffsig! Magnus värnade om mina intressen hela vägen till att lägenheten var såld. Både köpt och sålt med Magnus och är mycket nöjd!

Max H
Södermalm

Sjukt bra från början till slut!

Alexandra  A
Vasastan - Norrmalm

Använt Magnus både vid köp & försäljning lika nöjd varje gång. I framtida försäljningar kommer jag självklart använda Magnus igen. Väldigt väldigt nöjd!

Thomas S
Kungsholmen - Kristinebergs Strand

Jättebra och trevlig, hittade en bra lösning för mig

Jonathan W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan

Mycket trevlig mäklare som var hjälpsam under hela processen.

Ewa D
Bromma - Nockeby

Trevligt bemötande och smidig affär

Rikard Ö
Nedre Gärdet

Kompetent, tydlig och trevlig mäklare! Rekommenderar Jan starkt och kommer använda honom vid framtida försäljningar!

Christer E
Gärdet - Östermalm

Bra återkoppling och tydlighet

Anna Katarina M
Sålde sitt hus med hjälp av Jan Borild en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Askrike - Bo Gärde

Superproffsig bemötande från början till genomförd affär. Väldigt smidigt och väldigt trevligt. Rekommenderas!

Sara M
Köpte sitt hus med hjälp av Jan Borild en del av Tradition Mäkleri Östermalmsgatan
Askrike - Bo Gärde

Trevlig och kunnig! Bra kommunikation!

Sten Edvard Bengt Wilhelm M
Askrike - Bo Gärde

Mycket nöjd. Proffsig och trevlig! Rekommenderar!

Tommaso Luigi Valli Fassi V
Östermalm - invid Strandvägen

I would be happy to recommend Magnus Larsson to anyone looking for a property: while dealing with us he’s always been trustworthy, knowledgeable and courteous.

Anders W
Kungsholmen - Norr Mälarstrand

Vi hade mycket förväntningar och möttes av mycket hjälp och en aldrig sinande entusiasm.

Åsa H
Vasastan - invid Odenplan

Magnus är kunnig, professionell, lyhörd, driven och med stor kunskap om marknaden, kände mig trygg genom hela processen och han lyckades landa en bra affär tros stökig marknad. Han är mån om både köpare och säljare.

Hampus S
Vasastan - invid Odenplan

Magnus var genom hela processen tillgänglig att bolla med i en svår marknad och avgörande i att lösa affären! Kan varmt rekommendera Magnus!

Thomas S
Östermalm Lärkstan

Magnus är en mycket kunnig och kompetent mäklare. Han har ett exceptionellt kundfokus och är seriös i allt han företar sig i säljprocessen. Han är extremt bra på att informera och återkoppla. En klar trygghet för både säljare och köpare.

Jonathan M
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Vasastan

Lättillgänglig och kunnig. Köpprocessen gick smidigt! Rekommenderas!

Anders W
Kungsholmen - Kristinebergs Strand

Hjälpsam och professionell. Lyckades hitta en lägenhet som vi sökte.

Anne Sofie A
Askrike - Bo Gärde

Vi är väldigt nöjda med Jan Borild och hans proffsiga sätt att bemöta oss och ordna med kontakter för besiktning, uppmätning och fotograf. Allt har varit toppen, kan inte bli bättre.