Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten Anette Larsdotter fd Lindell
Anette Larsdotter fd Lindell
Aktiv på Reco.se sedan 2016
?
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det allra bästa med att jobba som mäklare är förmånen att få arbeta med människor och vägleda dem i ett av de viktigaste valen vi normalt sett träffar på i livet - vår bostad.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare skulle jag beskriva mig som lyhörd, engagerad, tillgänglig och professionell.

Vad gör du helst på fritiden?
När jag är ledig tränar och reser jag eller inspireras av mode och trender inom inredning och kläder, som är stora intressen. Läs mer

Läs vad 21 kunder tycker om Anette Larsdotter fd Lindell

• Junior E
    Junior E skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Det jag som person framförallt uppskattar hos Anette är hennes bemötande och förmåga att läsa av samt känna av människor. Mitt yrke är att jobba med många olika människor med olika bakgrunder och min uppfattning av Anette är att hon har den skickligheten/förmågan att hon kan bemöta olika slags människor på den nivån de vill bli bemötta för att känna sig trygga. Att ha den egenskapen i kombination av att vara en skicklig säljare gör henne, enligt mig, till en otroligt proffsig mäklare. Vi träffade många mäklare innan Anette som inte såg oss utan bara objektet, medan Anette såg helheten. Att hon dessutom tog sig tiden att göra det lilla extra och få upp priset till det vi ville ha, när det kändes kört är även det ett stort plus! Jag upplevde att både jag som säljare och personen som köpte lägenheten kände oss väldigt nöjda med arbetet hon gjorde för oss. Vilket för mig kan kännas konstigt då man vill sälja dyrt och köpa billigt..... Läs mer
  • Josef J skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Professionell mäklare som är trevlig och ger ett tryggt intryck för mig som kund Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Allting har skötts mycket bra med påskrift av avtal, visningar, budgivningen och marknadsföringen. Anette på brfspecialisten har värdefull erfarenhet och en trevlig personlighet.

Hela processen med att sälja löpte på smidigt och allt hanterades på bästa sätt.

Jag är mycket nöjd med min försäljning och även köparen är nöjd. Perfekt... Läs mer
  • Josefin A skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mkt trevlig och sympatisk mäklare. Lätt att få kontakt med och bra svar vid frågor! Läs mer
  • Kristin K skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Supertrevlig, tydlig, tillgänglig. Läs mer
  • Greger D skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket proffsig och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • camilla l skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Anette är mycket professionell och engagerad, precis som man önskar av en mäklare. Hon är snabb på att återkoppla och har bra kunskap om marknaden. Hon är dessutom väldigt trevlig.Vi nådde ett mycket bra resultat vid vår försäljning tack vare Anettes goda råd. Jag ger mina bästa rekommendationer till henne och Bostadsrättsspecialisten. Läs mer
  • Adam R skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Väldigt engagerad och snabb på att svara Läs mer
  • Srdjan S skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Man kan säga det kort: vi var jätte nöjda med Anette. Läs mer
  • Saman T skrev om Anette Larsdotter fd Lindell en del av Bostadsrättsspecialisten
    Anette är en fantastisk mäklare som hjälpte oss med vårat drömboende! Läs mer

Andra mäklare hos Bostadsrättsspecialisten

Magnus Larsson