Jan Borild

Jan Borild

Jan Borild är mäklare på Bostadsrättsspecialisten

Jan Borild har varit registrerad mäklare sedan 1994-01. Jan Borild har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 258 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Borild har haft 57 försäljningar sen 2021-01 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-01 - 2021-12

Läs vad 258 Läs vad Jan Borild

2021-12-09 Verifierad kund
    Mycket proffsigt bemötande. Jag rekommenderar gärna mina vänner att anlita Bostadsrättsspecialisten vid köp eller försäljning av sina lägenheter.
    2021-11-22 Verifierad kund
    En mkt proffsig och seriöst mäklare! Vänder på alla stenar och gör sig omtyckt även av köparna - vilket ju är helt centralt. Kommer välja Jan även nästa gång vi ska sälja. / Marcus och Antonia på Gästrikegatan
    2021-11-03 Verifierad kund
    Stor erfarenhet och gediget engagemang
    2021-11-03 Verifierad kund
    Väldigt nöjd! Jag har anlitat Jan Borild vid två lägenhetsförsäljningar och jag kan ärligt säga att han alltid är trevlig, påläst och är duktig på att återkoppla. Jag har fullt förtreoende för att han gör sitt yttersta för att försäljningensprocessen ska bli lyckad!
    2021-11-01 Verifierad kund
    I samband med visningen av bostaden gav Jan ett vänligt och professionellt bemötande, svarade snabbt på alla frågor och höll sedan dialogen igång så att jag var helt insatt i processen.

Jag hade möjlighet att i lugn och ro gå igenom all dokumentation innan mötet för kontraktsignering ägde rum. Det var alltigenom en proffsig process.
    2021-10-29 Verifierad kund
    Försäljningen gick jättebra och smidigt. Väldigt tillmötesgående för både köpare och säljare samt bra kommunikation under processens gång.
  • Gustav F
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Vasastan - Birkastan
    2021-10-21 Verifierad kund
    Många glada affärer med fantastisk hjälp och rådgivning under tiden och Jan levererade även denna gång. Kan inte nog rekommendera Jan i både sälj- och köpprocesser!
    2021-10-11 Verifierad kund
    Professionellt bemötande. Mäklaren Svarade på de frågor jag hade och gjorde ett lugnt och tryggt intryck. Enda randanmärkningen jag har är att han blandade ihop mig med en annan person under budgivningen men löste detta snabbt.
    • Östermalm - Vasastan
    2021-10-11 Verifierad kund
    Jättebra mäklare, rekommenderar Jan alla dagar i veckan.
    2021-10-10 Verifierad kund
    Det är andra gången vi säljer med Jan och är lika nöjda som sist!