Jan Borild
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 169 Läs vad Jan Borild

• Jessica Marie A köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-03-27

Östermalm
    Gällande köp av Sturegatan så är vi mycket nöjd med allt från bemötande till den kontakt och löpande information angående lägenheten. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Caroline L sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-03-26

Östermalm
    Jan är proffsig både mot säljare och köpare. Snabb återkoppling och bra ärlig dialog. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Camilla S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-03-12

Vasastan - Norrmalm
    Engagerad och duktig mäklare! Fick slutpris långt över förväntan för min lägenhet. Rekommenderar varmt att anlita Jan, jag kommer definitivt göra det igen. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Olof L sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-02-27

Södermalm
    Det var väldigt skönt att ha och göra med en erfaren och trovärdig mäklare som Jan. Allting sköttes väldigt smidigt från start till slut. Han satte rimliga förväntningar på slutpriset som överstegs med råge. Jan hade en väldigt tydlig strategi för hur vi skulle bli så framgångsrika som möjligt i försäljningen - denna uppfylldes senare under budgivningen med beundransvärd precision. Jan rekommenderas starkt! Läs mer
  • Christer B köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-02-18

Gärdet - Östermalm
    Kanon.
    ngdgfdnjdndndnjfdnjgfdngkjfdngkjngkjdngjd Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Tomas S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-01-26

Östermalm
    Jan hjälpte oss sälja vår lägenhet på Östermalm. Jan gjorde ett mycket bra jobb och höll oss väl informerade under hela processen. Jan satte en bra förväntad nivå , som överträffades.
    Jag kan inte annat än starkt rekommendera Jan som mäklare och är en av de första gångerna jag känner att man faktiskt fått valuta för pengarna. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Jesper G sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-12-19

Vasastan
    Kunnig, målinriktad och erfaren. Mycket stabilt agerande. Läs mer
  • Johan N
    Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-12-12

Östermalm
    Extremt engagerad mäklare som hela tiden jobbar 100% för dig! Jag kan varmt rekommendera Jan! Läs mer
  • Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-12-03

Östermalm
    Vi sålde vår 2:a på Östermalm med Jan och jag kan verkligen rekommendera honom! Blev själv rekommenderad Jan av en vän och hade blivit lovad Stockholms bästa mäklare som alltid ser till ’att du får priset du vill ha’. Jan är trygg, kunnig och väldigt trevlig som person. Vid vår försäljning var förväntningarna redan höga men Jan överträffade även dem och kontakten med Jan var smidig och transparent under hela processen. Skulle definitivt välja Jan igen vid tillfälle! Läs mer
  • Svenska Bilgruppen skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-24

Supernöjd! Både med försäljningen och kontakten under tiden! Rekommenderar starkt! Läs mer

Senaste försäljningarna

Tomtebogatan