Jan Borild
Registrerad mäklare sedan 1994-01-31
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-17
2019-08 - 2020-07

Läs vad 180 Läs vad Jan Borild

• Gustaf B sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-29

4:a
    Gärdet/Östermalm
    Vi är väldigt nöjda med Jans insatser under denna försäljning. Proffsig och bra att ha att göra med. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Sandra H sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-21

Vasastan - Birkastan
    Vi visste redan när vi letade lgh i Vasastan för några år sen att det är Jan vi ska sälja med. Väl bemött på visningar och gjorde sedan ett riktigt bra jobb vid vår försäljning! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Regina A sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-16

Vasastan - Norrmalm
    Väldigt trevlig & bra första intryck! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Helene B sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-06

3:a
    Gärdet
    Har haft möjlighet att få möte Jan som både köper och nu sist som säljare. Alltid professionell, kunnig och med ett affärssinne som tilltalar mig som kund. Jag är mycket nöjd på det sättet jan hanterade försäljningen av min bostad. Tusen tack Jan!! Jag rekommenderar dig med värmer till nya kunder. //Helene Läs mer
  • Martin G
    Martin G köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-05

Kungsholmen
    Köpt bostad av Jan som under hela processen höll en uppdaterad och alltid kontaktbar. Rekommenderar! Läs mer
  • Daniel M sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-05

Kungsholmen
    Jan var min mäklare när jag skulle sälja min lägenhet på Kungsholmen våren 2020. Han är duktig, initiativtagande, professionell och extremt självgående. Skulle rekommendera honom till vem som helst när som helst. Toppbetyg! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Sara W köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-29

Södermalm - "SoFo"
    Jag har precis köpt min första lägenhet och hade nöjet att få Jan som mäklare. När jag gått på andra visningar har jag många gånger känt mig ganska dum förklaras av mäklare för mina frågor eller funderingar då jag aldrig köpt något förut, detta var verkligheten inte fallet med Jan. Han tog sig tid och förklarade alla kontrakt väldigt pedagogiskt och svarade på mina frågor jag hade.
    Väldigt trevlig och proffsig tycker jag. När det är dags för mig att sälja kommer jag utan tvekan ta hjälp av Jan!
    - Sara Wickström Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Caroline A sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-22

Östermalm
    Jan är mycket trevlig, kunnig, professionell och lätt att ha att göra med under hela processen. Alltid tillgänglig för att svara på frågor. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Johan H köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-05

Södermalm
    Köpte min första lägenhet via Jan. Gav lugnt intryck hela vägen och gav mig all nödvändig info. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Sarah L sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-05

Södermalm
    Har använt Jan flera gånger vid fösäljning och supernöjd!
    Alltid ett glatt bemötande och otroligt kunnig. Läs mer
    Magnus L, Jan B gillar detta

Senaste försäljningarna