Jan Borild

Jan Borild

Jan Borild är mäklare på Bostadsrättsspecialisten

Jan Borild har varit registrerad mäklare sedan 1994-01. Jan Borild har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 237 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Borild har haft 71 försäljningar sen 2020-06 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-06 - 2021-05

Läs vad 237 Läs vad Jan Borild

• Norra Djurgårdsstaden
    2021-05-31
    Vi träffade Jan när vi köpte lägenhet i stan. Jämförelsevis mot andra mäklare var Jan lugn, metodisk och ödmjuk inför vår situation. Han tog sig tid att erbjuda extra visningar och besvara frågor utan att stressa på budgivningen. Sammantaget en mycket positiv upplevelse.

Vi rekommenderar varmt Jan!
    • Norra Djurgårdsstaden
    2021-05-31
    Jan är en fantastiskt bra mäklare för både säljare och köpare.
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-05-27
    Jag har köpt en trea i Vasastan som förmedlades av Jan. Jan var positiv, lätt att få tag på och smidig.
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-05-27
    Bostadsrätt, såldes. Jan är Trygg, förtroendeingivande och smart! Har även köpt samma bostad av honom. Känns ärlig och personlig, vilket underlättar när man ska göra stora affärer likt detta.
    • Bromma/Nockeby
    2021-05-26
    Jag köpte min nya lägenhet via Jan. Givet hur han hanterade mig som köpare så valde jag att låta honom sälja min lägenhet också. Jan var professionell, kunnig och flexibel genom hela processen. Han har också ett lugn som gav trygghet både vid köp och sälj. Kan varmt rekommendera honom.
    • Kungsholmen
    2021-05-17
    Mycket proffsig och engagerad mäklare med god lokalkännedom och med mycket rutin. Rekommenderas varmt!
    2021-05-17
    Jan är grym på alla sätt och vis! Bästa mäklaren att anlita om du ska sälja i sthlm.
    2021-05-17
    Jag köpte en bostadsrätt och det kändes bra under hela processen, Jan var tydlig och korrekt inga otydligheter.
    • Östermalm
    2021-05-04
    Jan vad trevlig och duktig! Rekommenderas
    2021-05-03
    Jan Borild var både kompetent och service minded. Dessutom väldigt enkel och trevlig att ha att göra med under processen. Han var också lugn i budgivningen och gav utrymme för reflektion.