Jan Borild
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-09 - 2019-08

Läs vad 142 Läs vad Jan Borild

• Martina B sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-09-05

Östermalm
    Otroligt proffsig, förtroendeingivande, engagerad, kunnig och levererade precis i överensstämmelse med vad han erbjöd vid vårt första möte. Kommer utan tvekan anlita Jan och Bostadsrättsspecialisten igen. Läs mer
  • Andreas A sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-09-05

Kungsholmen
    Förmodligen den bästa mäklaren jag anlitat, snabb, effektiv och personlig.
    Jag kan verkligen rekommendera Jan som mäklare. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Robert N köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-08-28

Kungsholmen
    Har köpt 3 Rok och blev väl bemött visningarna och fick tydliga och bra svar på mina frågor. Budgivningen var strukturerad och transparent vilket gav en god och säker känsla. Slutligen fungerade även själva kontraktskrivningen helt problemfritt. Totalt sett mycket positivt! Läs mer
  • Alexander J
    Alexander J sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-06-20

Vasastan
    Jans erfarenhet lyser genom enkel och rak kommunikation. Lindar inte in verkligheten och underlättar beslutsfattande. Jan sålde en fyra i Vasastan med kort varsel till ett bra pris.

Kan varmt rekommendera Jan. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Martin J köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-06-14

Kungsholmen - Norr Mälarstrand
    Köpt en bostadsrätt och träffade Jan Borild som hade ett proffsigt helhetsintryck. Pratade om föreningen, ekonomi och tidigare åtgärder. Med vänlig hälsning, Martin med familj Läs mer
  • Elin K
    Elin K sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-06-04

Vasastan - invid Vasaparken
    Jag har sålt båda mina lägenheter via Jan. Han är ett säkert kort. Han är mycket professionell och smidig att jobba med. Han har stort engagemang och är mycket ödmjuk som person. Han har även hjälpt mig genom att utvärdera ett möjligt bostadsköp, ovärderliga tips som hjälpte mig att fatta ett bra beslut. Jag kan verkligen rekommendera Jan till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • ELIN K skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-28

Jan Borild gjorde ett jättebra jobb när han sålde vår lägenhet i Vasastan! Smidig process och bra kommunikation. Jag kan rekommendera alla mina vänner till Jan. Han är super! Läs mer
    Jan B, ELIN K gillar detta
  • Emma E köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-16

Östermalm
    Vi har köpt vår drömlägenhet och är supernöjda. Jan skötte allt från visning, budgivning och signering toppen. Vi kände oss informerade och underrättade under hela processen. Rekommenderar!

//Emma & Fredrik Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Magnus S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-16

FANTASTISK MÄKLARE, på alla sätt och vis. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-07

Vasastan - Östermalm
    Sålde bostad i Vasastan med Jans hjälp. Han var alltid tydlig och drivande i att affären kom vidare mot och till avslut. Läs mer

Senaste försäljningarna

Skeppargatan