Jan Borild
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-01 - 2019-12

Läs vad 163 Läs vad Jan Borild

• Jesper G sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-12-19

Vasastan
    Kunnig, målinriktad och erfaren. Mycket stabilt agerande. Läs mer
  • Johan N
    Johan N sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-12-12

Östermalm
    Extremt engagerad mäklare som hela tiden jobbar 100% för dig! Jag kan varmt rekommendera Jan! Läs mer
  • Johanna L sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-12-03

Östermalm
    Vi sålde vår 2:a på Östermalm med Jan och jag kan verkligen rekommendera honom! Blev själv rekommenderad Jan av en vän och hade blivit lovad Stockholms bästa mäklare som alltid ser till ’att du får priset du vill ha’. Jan är trygg, kunnig och väldigt trevlig som person. Vid vår försäljning var förväntningarna redan höga men Jan överträffade även dem och kontakten med Jan var smidig och transparent under hela processen. Skulle definitivt välja Jan igen vid tillfälle! Läs mer
  • Cane Stefan Kenneth W skrev om Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-24

Supernöjd! Både med försäljningen och kontakten under tiden! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Hodder S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-21

Östermalm
    Jan Borild är som alltid outstanding på alla sätt och vis! Väldigt vänligt i bemötande mot intressenter och tar sig an uppdragen med en hög nivå av energi och optimism. Läs mer
  • Caroline L köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-07

Östermalm
    Trevligt bemötande, påläst och kunnig. Mycket smidig och välfungerande affär. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Philip S köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-06

Östermalm
    Smidig och trevlig att göra affär med! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Alicia O sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

Östermalm
    Vi har sålt en 2:a på 59kvm. Jättebra bemötande, ärlig och haft en öppen dialog, vilket vi uppskattar. Det var ett mycket snabbt agerande och Jan är en trovärdig mäklare. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Alexander R köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

Snabb kommunikation och trevlig. Rekommenderas! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Ahlam B sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

Vasastan
    Vi har använt Jan Bostadsrättsspecialisten i många av våra lägenhets försäljningar allt ifrån en 2:a till en 3:a till en 4:a och alltid blivit väldigt nöjda med både bemötandet, proffsigheten och försäljningen.
    Så för oss är det en självklar mäklare Läs mer
    Jan B, Jan B gillar detta

Senaste försäljningarna