Jan Borild
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2019-04

Läs vad 135 Läs vad Jan Borild

• Emma E köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-16

Östermalm
    Vi har köpt vår drömlägenhet och är supernöjda. Jan skötte allt från visning, budgivning och signering toppen. Vi kände oss informerade och underrättade under hela processen. Rekommenderar!

//Emma & Fredrik Läs mer
  • Magnus S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-16

FANTASTISK MÄKLARE, på alla sätt och vis. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Johan G sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-07

Vasastan - Östermalm
    Sålde bostad i Vasastan med Jans hjälp. Han var alltid tydlig och drivande i att affären kom vidare mot och till avslut. Läs mer
  • Jacob H sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-05-07

Östermalm
    Jan Borild har sålt min lägenhet om 3rok på 59kvm. Jan är en positiv person som arbetar noggrant och hårt. Försäljningen blev lyckad tack vare att Jan är en duktig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • Michael S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-04-28

Vasastan - Norrmalm
    Jan sålde vår 3a i Vasastan.
    Grym mäklare som levde upp till alla förväntningar. Läs mer
  • Jimmy M
    Jimmy M köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-04-24

Vasastan
    Köpt en lägenhet i Vasastan i Stockholm. Fick bra bemötande, inga konstigheter. Det flöt på bra. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Representant för Pontus sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-04-09

Snabb, korrekt, ordningsam och toppenservice! 👋👋👋 Läs mer
    Jan B, Magnus L gillar detta
  • Therese R sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-28

Vasastan - Norrmalm
    Vi har anlitat Jan vid flera tillfällen. Jan har sålt 3 lägenheter åt oss och vi har köpt en lägenhet av Jan. Jan är duktig på att hantera människor och får både köpare och säljare att känna sig trygga. Jans långa erfarenhet och personliga engagemang har varit väldigt värdefullt i vår process och gett resultat som vi är mycket nöjda med Läs mer
  • staffan o
    staffan o sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-15

Vasastan
    Sålt lägenhet på 106kvm, bemötandet av Jan har varit ypperligt, kändes väldigt proffsig för uppgiften. Så vi är verkligen nöjda med Bostadsrättsspecialisten och Jan.👍👍 Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Julia S köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-11

Vasastan
    Fantastiskt bemötande, kunnig och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera Jan som mäklare! Läs mer

Senaste försäljningarna

Nytorgsgatan