Jan Borild
Registrerad mäklare sedan 1994
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 158 Läs vad Jan Borild

• Caroline L köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-07

Östermalm
    Trevligt bemötande, påläst och kunnig. Mycket smidig och välfungerande affär. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Philip S köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-06

Östermalm
    Smidig och trevlig att göra affär med! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Alicia O sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

Östermalm
    Vi har sålt en 2:a på 59kvm. Jättebra bemötande, ärlig och haft en öppen dialog, vilket vi uppskattar. Det var ett mycket snabbt agerande och Jan är en trovärdig mäklare. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Alexander R köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

Snabb kommunikation och trevlig. Rekommenderas! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Ahlam B sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

Vasastan
    Vi har använt Jan Bostadsrättsspecialisten i många av våra lägenhets försäljningar allt ifrån en 2:a till en 3:a till en 4:a och alltid blivit väldigt nöjda med både bemötandet, proffsigheten och försäljningen.
    Så för oss är det en självklar mäklare Läs mer
    Jan B, Jan B gillar detta
  • Victor S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-03

Sålt 4a vid Odenplan
    Tredje gången vi anlitar Jan för att sälja lägenheten. Jan är superproffsig, fantastiskt positiv och mån om att det ska bli en bra bostadsaffär Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-29

Kungsholmen
    Jag har sålt en bostadsrätt om 2,5 rok/75 kvm på Kungsholmen med Jan Borild. Upplevde Jan och Bostädsrättsspecialisten som engagerade, pålästa och fötroendeingivande. Kan absolut rekommenderas! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Caroline M köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-27

Kungsholmen
    Köpte lägenhet på Kungsholmen genom Jan! Tyckte han kändes proffsig, trevlig och lätt att ha att göra med hela vägen! Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Malin A sålde sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-26

Vasastan
    Jan Borild är professionell och ger ett väldigt trevligt bemötande som mäklare. Sålde min lägenhet i Vasastan med Jan Borild och är mycket nöjd med hur han hanterade hela processen och hans snabba återkoppling vid frågor som dök upp både från mig som säljare och från budgivare. Läs mer
    Jan B gillar detta
  • Eleonor V köpte sin lägenhet med hjälp av Jan Borild en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-20

Östermalm
    Kompetent och seriös mäklare, mycket nöjd! Läs mer

Senaste försäljningarna

Styrmansgatan