Jan Borild

Jan Borild

Jan Borild är mäklare på Bostadsrättsspecialisten

Jan Borild har varit registrerad mäklare sedan 1994-01. Jan Borild har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 289 omdömen med ett betyg på 4.8. Jan Borild har haft 36 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2022-01 - 2022-12

289 omdömen om Jan Borild

Sedan starten hos Reco 2016
    2023-01-19 Verifierad kund
    Köpte lägenhet av Jan, väldigt trevlig och vi är mycket nöjda!
    • Vasastan - Norrmalm
    2023-01-18 Verifierad kund
    Proffsig och trevlig! Budgivningen var en riktig rysare men Jan var ett bra stöd under processen. Vi är mycket nöjda med hur det blev tillslut och kan varmt rekommendera Jan Borild. :)
    • Vasastan - Norrmalm
    2023-01-18 Verifierad kund
    Jan är otroligt kompetent och professionell. Det här var min fjärde försäljning med Jan.
    2023-01-13 Verifierad kund
    Jan är en fantastisk mäklare, har hjälpt mig vid flertalet bostadsaffärer. Pålitlig, noggrann med starkt driv.
    2022-12-27 Verifierad kund
    Jan är en otroligt duktig och trevlig mäklare. Han var väldigt noggrann med alla detaljer och hjälpte mig besvara alla frågor jag hade. Ett ständigt och bra återkopplande (trots jul samt nyår). Kan varmt rekommendera!!
    2022-12-08 Verifierad kund
    Jan är mycket kompetent, professionell, tillgänglig & transparant. Vi har sålt för andra gången med Jan och båda gångerna har han varit toppen. Vi vill ge Jan våra varmaste rekommendationer och kommer med stor sannolikhet anlita honom vid framtida försäljningar.
    2022-09-22 Verifierad kund
    Jan jobbar hårt för både säljare och köpare. Vi är väldigt nöjda med Jan, både när vi köpt och sålt. Proffsig, trevlig och driven! Ger inte upp och håller alla uppdaterade hela vägen.
    • Vasastan
    2022-09-18 Verifierad kund
    Jan är professionell, noggrann och driven i hela processen att både sälja och köpa.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Jag köpte lägenhet där Jan var mäklare. Jan var varm och välbemötande. Vi upplevde Jan väldigt proffsig jämfört med många andra mäklare vi har träffat på under våra 6 månader av lägenhetsvisningar.

När vi ska sälja lägenhet nästa gång kommer vi definitivt anlita Jan.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare som satte oss som kunder i centrum hela tiden. Hans stora erfarenhet märktes tydligt och vi kände oss trygga under hela försäljningsprocessen. Vi hade höga förväntningar eftersom marknaden varit stark under lång tid. Trots lite osäkerhet senaste månaderna i marknaden lyckades Jan få till visningar med väldigt högt tryck vilket resulterade i ett försäljningspris som vi var mycket nöjda med. Vi kan varmt rekommendera Jan till andra personer som vill sälja sin lägenhet, och kommer själva använda honom nästa gång vi säljer.