Magnus Larsson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-11

Läs vad 204 Läs vad Magnus Larsson

• Hampus S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-30

Östermalm - vid Humlegården
    Trevlig, rak på sak och drivande i försäljningen. Är nöjd med min upplevelse med Magnus och kan rekommendera honom till andra. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Christoffer M sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-29

Södermalm
    Vi är mycket nöjd med Magnus som sålde vår lägenhet på Söder. Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Filippa H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-29

Södermalm
    magnus är snabb, professionell och trevlig.
    ger det lilla extra och alltid snabb i respons.
    jag skulle anlita han igen och rekommenderar honom till andra! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Klara S köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-28

Östermalm - vid Humlegården
    Väldigt trevlig och kändes ärlig. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Shabnam S sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-23

Kungsholmen - Kungsholmstorg
    Supertrevlig mäklare. Tillgänglig när man behöver.
    Vi har köpt vår lägenhet via honom och nu sålde vi den med honom. Lika bra samarbete både gångerna. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Svante R köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-23

Kungsholmen - Kungsholmstorg
    Professionell och lätt att ha att göra med genom hela pricessen. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Moe K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-21

Kungsholmen - Kungsholmstorg
    Jag har både köpt och sålt lägenhet mja Magnus! Senaste sålde han min lägenhet.
    Som köpare upplevde jag honom som en duktig mäklare med bra och tydlig kommunikation och engagemang. Han var tillgänglig, proffsig och pålitlig.
    Som säljare upplevde jag honom som mycket hjälpsam och engagerad och tillgänglig. Han tar sitt uppdrag på allvar och med mycket energi och engagemang.
    Jag kan stark rekommendera Magnus! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Henrik W köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-21

Kungsholmen - Pontonjärparken
    Magnus hjälpte oss med köpet av ny lägenhet. Han inger ett otroligt lugn och säkerhet. Har en härlig energi och enormt driv. Ingen "sliskig" mäklare utan genuin och smittsamt positiv. Varmt rekommenderad! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Hanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-20

Södermalm
    Köp bostadsrätt i Stockholm. Mycket trevlig och tillmötesgående, alltid snabb återkoppling. Läs mer
  • Thomas  B
    Thomas B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-11-18

Kungsholmen - Kronobergsparken
    Toppenservice av superproffsig mäklare. Läs mer

Senaste försäljningarna

Fleminggatan