Magnus Larsson
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 114 kunder tycker om Magnus Larsson

• Michel W
    Michel W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Sålde nyligen min lägenhet via Magnus som jag tidigare har köpt via honom. Jag arbetar själv som fastighetsmäklare och vet vad som är viktigt för att försäljningen ska bli så bra som det bara kan bli och det är att ha en peppad och hungrig mäklare som tar tillvara på alla chanser att göra försäljningen så bra som möjligt, att vända på alla stenar, visa den hela vägen in i kaklet osv. Magnus jobbade på riktigt bra med alla spekulanter, höll flera privatvisningar och bollade allting med mig på ett mycket bra sätt.

Kan inte göra mer än starkt rekommendera Magnus för framtida säljare! Läs mer
    2017-08-28 Magnus L svarar Michel W
    Hej Michel! Stort tack för ert förtroende och den fina rekommendationen. Allt gott! /Magnus
  • Nadia V skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är en fantastiskt ödmjuk och duktig mäklare! Rekommenderas i högsta grad. Läs mer
  • Tobias H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mkt bra bemötande, information och lätt att få tag i. Förtroendeingivande Läs mer
  • Bodil P
    Bodil P skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag och maken är mycket nöjda med Magnus Larsson och hans sätt att hantera vårt köp av lägenhet, men vi saknade honom vid avslut på byrån och hans kollega som skötte detta uppträdde utan empati och föga social kompetens. Dåligt! Läs mer
  • Victoria N skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Tredje gången Magnus Larsson fick sälja åt mig!! Jag jobbar själv som fastighetsmäklare och då blir man kräsen. Magnus levererar alltid!! Ska ni sälja välj Magnus, ni kommer inte bli besvikna. Blev även så att jag köpte genom Magnus, det blev dyrt men jag visste precis vad jag köpte och inga konstigheter någonstans, det är värt mycket! Grym på återkoppling och gör alltid det där lilla extra, trots flera visningar får han mig alltid att känna att fullt fokus är på min försäljning inget samtal är för dumt eller jobbigt. Bra bollplank är han också :-) Läs mer
  • Jörgen R skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus gav ett fantastiskt stöd och bra rådgivning genom hela säljprocessen vid försäljningen av min lägenhet (mot båda parter). Vidare var Magnus mycket förtroendeingivande, pålitlig, kompetent och lyhörd. Jag skulle verkligen rekommendera Magnus. Läs mer
  • Kristoffer B skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Magnus är en stjärna! Allt gick hur bra som helst Läs mer
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mycket bra i samband med visning, inledande kontakt samt under budgivnings- och avtalsprocessen. Därefter däremot dålig återkoppling och information i processen från handpenning till tillträde. Läs mer
  • Richard W
    Richard W skrev om Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    - Var inte med på visningen.
    - Var inte med på överlämningen.
    - Hanterade två försäljningar samtidigt under kontraktsskrivning.
    - Fel i samtliga dokument på dubbla ställen vid kontraktsskrivning så tog onödigt långt tid (i kombination med ovan).
    - Märklig budgivning.
    - Överlag inget bra bemötande. Läs mer