Magnus Larsson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-04 - 2019-03

Läs vad 156 Läs vad Magnus Larsson

• Matilda F sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-04-19

Vasastan - invid Odenplan
    Lyhörd, påläst, erfaren, pålitlig, tillgänglig och ett med jäkla driv och engagemang!
    Troligtvis Stockholms bästa mäklare! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Hans N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-04-16

Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    Vi fick direkt ett väldigt gott intryck av Magnus. Han är professionell men har glimten i ögat. Han lotsade oss som köpare och även säljaren till en affär som alla kan vara nöjda med. Vi ger Magnus våra varma rekommendationer. M&H Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Therese T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-31

Engagerad och driven. Rekommenderar starkt! Läs mer
    Magnus L, Jan B gillar detta
  • Fredrik T sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-28

Lyhörd, alert och tillgänglig. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Elvira A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-17

Lidingö - Hersby
    Köpt bostadsrätt. En 1a. Fantastiskt avslappnat och bra välkomnande, tryggt bemötande. Trevlig och personlig. Berättade allt jag behövde veta. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • ÅsaMia A köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-15

Lidingö - Hersby
    Vi har köpt en bostadsrätt och fått utmärkt service och bemötande av Magnus Larsson. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Erik O sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-15

Vasastan - Norrmalm
    Magnus är en oerhört professionell och strategiskt duktig mäklare. Han tog rätt beslut i allt från styling, annonstext till utgångspris, samt lade upp en taktik som han kreativt anpassade under processens gång. Förtroendeskapande, trovärdig och transparent med både köpare och oss som säljare skapade en friktionsfri, och snabb process för alla parter. Vi kan varmt rekommendera Magnus. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Ludvig N sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-12

Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    Sålt min lägenhet i Stockholm.
    Haft lägenheten i 10 år.
    Hade dålig koll på marknaden och därmed förväntan.
    Valde Magnus för han tog sig an uppdraget med otroligt engagemang från start till mål.
    Han är tillgänglig och återkopplar samt förklarar på ett tydligt sätt.
    Kommer med input och rekommendationer för att lättare fatta beslut i processen.
    Kan fullt ut rekommendera Magnus! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Cecilia W sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-12

Vasastan
    Engagerad, påläst, tillgänglig och en mäklare som verkligen "walk the extra mile"! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Ingrid R köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-03-06

Vasastan - Birkastan
    En 3:a i Vasastan.
    Det blev en mycket snabb affär då jag redan på visningsdagen, en söndag, la ett bud som säljarna accepterade.
    Kontrakt skrevs tisdag morgon.
    Jag träffade Magnus på visningen och därefter vid kontraktsskrivningen.
    Uppfattade honom som kunnig och mån om såväl säljare som köpare. Trevlig! Läs mer

Senaste försäljningarna

Frejgatan