Magnus Larsson
Registrerad mäklare sedan 1999
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-10 - 2019-09

Läs vad 189 Läs vad Magnus Larsson

• Josefin Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Superbra mäklare. Riktigt serviceminded! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Vasastan - Birkastan
    Magnus är otroligt bra, stabil och professionell. Han har både säljarens och köparens bästa i åtanke, vilket gör hela processen bättre och till belåtenhet för alla inblandade. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Erik v sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Vasastan - Birkastan
    Sålde tvåa i Birkastan. Magnus är otroligt lösningsorientera och tillmötesgåend! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Gabriel G sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-07

Vasastan - Vasaparken
    Magnus är en väldigt engagerad och erfaren mäklare. Jag känner att det var en smidig och snabb process med ett mycket bra resultat. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Carina I sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-02

Kungsholmen - Kronobergsparken
    Sålt en 3a på Kungsholmen. Är super nöjd med Magnus insats gällande min försäljning. Blev ett högt slutpris även denna gång, han sålde min förra lägenhet också. Har känt mig trygg genom hela processen. Han är en engagerad, kunnig, lyhörd och driven mäklare som alltid gör sitt yttersta för att få till en bra försäljning. Kommer definitivt anlita honom igen. Stockholms bästa mäklare. Rekommenderar honom starkt. " Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Johan F köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-10-02

Vasastan
    Mycket bra upplevelse, saklig och professionell och uppmärksam. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Geoffrey M köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-09-30

Kungsholmen - Kronobergsparken
    He was available, always ready to help, before and after sales, never too pushy. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-09-26

Vasastan
    Vi sålde vår 3:a i Vasastan genom Magnus på bostadsrättsspecislisten. Processen har varit väldigt strukturerad och smidig från första mötet till signering av kontrakt. Magnus är påläst, ärlig och har en fantastisk arbetskapacitet. Enligt vår åsikt Stockholms bästa och trevligaste mäklare! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Magnus T köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-09-26

Vasastan
    Trevlig och Kunnig mäklare, alltid ett härligt bemötande.
    Mäkleriet är ett socialt jobb och Magnus gör det med bravur utan att vara för mycket eller för lite. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Camilla Margareta N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2019-09-22

Gott bemötande. Informativ. Läs mer