Magnus Larsson

Magnus Larsson

Magnus Larsson är mäklare på Bostadsrättsspecialisten

Magnus Larsson har varit registrerad mäklare sedan 1999-09. Magnus Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 379 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Larsson har haft 45 försäljningar sen 2021-12 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-12 - 2022-11

Läs vad 379 Läs vad Magnus Larsson

• Emelie I
    • Södermalm - Vitabergsparken - Nytorget
    2022-11-25 Verifierad kund
    Magnus är med sin långa erfarenhet och sin person den bästa mäklaren ni kan få!
    I en marknad som just nu är väldigt ostadig, med räntehöjningar, inflation etc, lyckades Magnus verkligen överträffa alla våra förväntningar!
    Vi fick ett otroligt pris på vår lägenhet, det bästa på söder just nu och vi kände oss så trygga med honom hela vägen. När inget annat säljs, såldes våran lägenhet för rekordpris just nu!

Han är förstående, otroligt kunnig och proffsig och vill verkligen allas bästa! Går in med hela sig i att detta ska bli så bra som möjligt verkligen.
    Han svarar alltid på samtal och mail och vi kände att Magnus verkligen gjorde allt för att göra detta till en superbra försäljning, både för oss och för köparen. OCH, Det är det som i slutändan gör att någon köper och man ror affären i hamn.

Magnus är utan tvekan den bästa mäklaren i Stockholm! Den absolut bästa!
    Tack snälla Emelie för ditt oerhört fina och varma omdöme, det betyder verkligen så mycket för mig. Roligt att vi lyckades hitta en sådan trevlig och bra köpare till din fina lägenhet. Allt gott! /Magnus Magnus Larsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Vasastan - invid Odenplan
    2022-10-30 Verifierad kund
    Magnus är oerhört professionell och lösningsorienterad. Jag har både köpt och sålt med Magnus och båda processerna fungerade utmärkt. Alltid tillgänglig, förmåga att se till helheten och skapa trygghet för både köpare och säljare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Östermalm - Tessinparken
    2022-10-25 Verifierad kund
    Proffsig
    Väl förberedd
    Erfaren
    Trevlig
    Tillgänglig
    Humor
    Kommer att rekommendera till vänner
    Hej Anders! Tack för ditt fina och trevliga omdöme. Roligt att ni är nöjda med min insats i samband med köpet av er nya bostad. Där kommer ni att trivas och få det bra. Vänligen, Magnus Magnus Larsson
    • Östermalm - Tessinparken
    2022-10-24 Verifierad kund
    Mycket engagerad mäklare med stor erfarenhet. Sköter affären snyggt för båda parter.

Kommer anlita honom igen vid försäljning.
    • Vasastan - invid Odenplan
    2022-10-17 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande igenom hela processen.
    • Vasastan - Sibirien
    2022-10-06 Verifierad kund
    Magnus Larsson har ett stort engagemang och positivt driv som smittar av sig till alla i hans närhet! Han är mycket lätt att samarbeta med och då vi både köpt och sålt med stora framgångar genom Magnus flera gånger kan jag bara lämna mina varmaste rekommendationer. Magnus gör alltid det lilla extra och är dessutom en mycket trevlig person!
    • Vasastan
    2022-10-03 Verifierad kund
    Magnus Larsson och hela gänget på Bostadsrättsspecialisten är fantastiska! Från första dialog har han varit tydlig, uppriktig, snabb på att återkoppla och väldigt trevlig. Det märks tydligt att han är väldigt mån om alla inblandade parter och vi kände oss väldigt trygga genom hela processen, trots en skakig och speciell marknad.

Vi kunde inte varit mer nöjda och kan varmt rekommendera Magnus och Bostadsrättsspecialisten till alla!
    • Vasastan
    2022-10-03 Verifierad kund
    Magnus är fantastisk! Magnus är väldigt kunnig, har lång erfarenhet, och vet därmed var fokus bör ligga vare sig det är hög- eller lågkonjunktur. Förutom att Magnus är en mästare på mäkleriet, är han alltid tillgänglig och väldigt lätt att jobba med (+ alltid på gott och peppande humör), det uppskattade jag som kund mycket!

Tack Magnus!
    • Vasastan - Birkastan
    2022-09-29 Verifierad kund
    Magnus har ett engagemang som är väldigt unikt . Han är fantastisk påläst , öppen och saklig men kombinerar det med en sällan skådad förståelse och omtanke för människorna i affärsprocessen . Det resultarer i att man upplever en trygghet och må bra känsla i lägen som ofta är tuffa då det är stora beslut som ska tas
    • Södermalm
    2022-09-20 Verifierad kund
    Det här är andra gången jag anlitar Magnus och Anette och vart lika nöjd igen med processen! Seriösa, trevliga och med rätt mindset! Kommer självfallet använda dem i framtiden. Rekommenderas starkt!