Magnus Larsson
Registrerad mäklare sedan 1999-09-01
Aktiv på Reco.se sedan 2016-02-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 234 Läs vad Magnus Larsson

• Malin N köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-06-06

3:a
    Östermalm - Tessinparken
    Magnus: Tillgänglig, lyssnande och hjälpsam! Bra bemötande i alla steg! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Gustaf H sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-26

Vasastan - Atlas
    Magnus är förtroendeingivande, seriös och duktig på det han gör. Känns stabilt såsom säljer i detta fallet. Mycket nöjd! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Tobias K sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-24

Vasastan
    Vi var väldigt nöjda med Magnus insats i samband med vår lägenhetsförsäljning. Magnus var lyhörd, engagerad och vi litade till fullo på hans omdöme vilket resulterade i en fin försäljning av vår lägenhet. Vi rekommenderar Magnus starkt om du letar efter en engagerad och bra mäklare! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Fredrik I sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Vasastan - invid Odenplan
    Sålt lägenhet. Magnus är lyhörd och vi hittade snabbt rätt nivå på såväl förväntningar som hur vi ville lägga upp säljprocessen. Trots osäkerheten på marknaden lyckades vi locka många spekulanter till visningar och hittade snabbt en bra köpare till en vettig prisnivå. Kommunikationen genomgående snabb och felfri. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Erik C köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Vasastan - Atlas
    Köpt en etta på 38 kvm belägen i Vasastan, Stockholm.
    Magnus är en vänlig och lyhörd person. Han svarade snabbt och var tillgänglig alla tider. Utöver detta hade han god vetskap om marknaden och de objekt han visade.

Jag kan rekommendera Magnus för både köpare och säljare. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Lena R sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Kungsholmen - invid Norr Mälarstrand
    Magnus var mycket proffsig och kunnig. Vi skulle absolut rekommendera honom. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Andreas R sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

Kungsholmen - invid Norr Mälarstrand
    Engagerad, och mycket professionell. Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Tomas W köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-20

Östermalm - vid Östermalmstorg
    Bra bemötande, väldigt trevlig på alla sätt. Snabb och bra kommunikation oss emellan.
    Vi har köpt lägenhet på Majorsgatan.
    Med vänlig hälsning, Tomas Och Yvonne Westbom Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Oliver G köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-07

3:a
    Kungsholmen
    Mycket bra och trevlig mäklare! Läs mer
    Magnus L gillar detta
  • Mari-louice O sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten

2020-05-06

4:a
    Kungsholmen - Kungsholmstorg
    Tacksam för rådgivning samt all information i samband med försäljningen av min sekelskiftes lägenhet. Bemötande samt första intryck av Magnus Larsson var mycket positivt . Han ger ett direkt förtroende samt stor erfarenhet av marknaden. Även hans medarbetare Anette Larsdotter var likvärdigt positiv samt proffesionell i samband med visning och försäljning. Så behaglig upplevelse. Läs mer
    Jan B, Magnus L gillar detta

Senaste försäljningarna