Magnus Larsson

Magnus Larsson

Magnus Larsson är mäklare på Bostadsrättsspecialisten

Magnus Larsson har varit registrerad mäklare sedan 1999-09. Magnus Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 295 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Larsson har haft 84 försäljningar sen 2020-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-05 - 2021-04

Läs vad 295 Läs vad Magnus Larsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Vasastan - Birkastan
    2021-05-10
    Magnus förmedlade lägenheten jag köpte och jag känner mig lyckligt lottad att det var just han! Från visning till kontraktsskrivning var upplevelsen helt klanderfri och det kändes kul och tryggt hela vägen. Magnus bemötande och öppenhet gjorde att hela processen att vara med i en budgivning och vara köparen i affären kändes så mycket bättre än förväntat!

Jag kan varmt rekommendera alla som funderar på att sälja eller köpa att ge Magnus det förtroendet!
    2021-05-05
    Mycket bra service med snabba och korrekta svar på frågor vilket uppskattas mycket vid stora affärer och viktiga besut.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Vasastan - Birkastan
    2021-05-04
    Jag har sålt många lägenheter genom åren men aldrig upplevt något liknande, Magnus Larsson står sig verkligen i en klass för sig! Jobbar outtröttligt, alltid med en stor entusiasm & glädje. Slutpriset överskred verkligen alla förväntningar & rekord. En oerhört proffsig & erfaren mäklare som har mitt fullaste förtroende, jag kommer aldrig anlita någon annan. Dessutom är han en genuin & härlig person, supertrevlig med glimten i ögat! Stort innerligt tack för din hjälp Magnus.
    • Vasastan - Tegnérlunden
    2021-05-04
    Köpt lägenhet. Magnus var mycket trevlig och lyhörd. Lätt att prata med och följde snabbt upp på frågor. Han levde upp till våra förväntningar och vi uppskattade att processen gick så fort och smidigt.
    2021-04-30
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Magnus. Han var pålitlig och engagerad från start till mål.
    Och lugn - vilket känns som en bristvara i denna stressade bransch!
    2021-04-13
    Ihärdig och gav inte upp. Snabbt avslut
    • Södermalm
    2021-04-10
    Hade hjälp av Magnus att sälja bostadsrätt på Söder. Supernöjd med hela processen. Skulle tveklöst anlita Magnus igen!
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-03-23
    Trevlig, bra fart i processen. Saklig och bra bemötande. 5 av 5
    • Östermalm - invid Karlaplan
    2021-03-18
    We bought an apartment in Östermalm with Magnus' help. He was very transparent, forthcoming, engaged, and overall we felt that he was just as interested in our well-being, as buyer, as the sellers. We also appreciated his competence and efficiency in handling the purchase. Thanks, Magnus!
    • Östermalm
    2021-03-12
    Magnus var proffsig och hade ett trevligt bemötande.
    Han är också snabb att återkoppla .
    Vi hade en smidigt köp av Lägenheten .