Magnus Larsson

Magnus Larsson

Magnus Larsson är mäklare på Bostadsrättsspecialisten

Magnus Larsson har varit registrerad mäklare sedan 1999-09. Magnus Larsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-02 och har fått 331 omdömen med ett betyg på 4.8. Magnus Larsson har haft 70 försäljningar sen 2020-12 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-12 - 2021-11

Läs vad 331 Läs vad Magnus Larsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-12-03
    Magnus är en riktig krigare med ett varmt hjärta och bra strategiskt tänk
    Tack snälla Lucas ditt fina omdöme och väldigt roligt att du är nöjd. Magnus Larsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Magnus Larsson en del av Bostadsrättsspecialisten
    • Vasastan - Norrmalm
    2021-12-03
    Magnus gav ett seriöst och ödmjukt intryck som gjorde mitt köp av lägenhet till det bästa! Han visade ett generöst driv från början tills slut.
    Tack snälla Anna och stort grattis till din nya bostad! Magnus Larsson
    2021-12-03
    Väldigt genuin och tillmötesgående. Kände mig väldigt trygg genom hela köpet. Jättenöjd! Rekommenderar absolut Magnus vidare.
    Tack för ditt fina omdöme, det värmer mig verkligen Alexandra. Stort grattis till ny fin bostad. Där kommer du stortrivas! Magnus Larsson
    2021-11-16
    Tack Magnus för en fin bostadsaffär!

Jag upplevde att Magnus jobbade för att alla parter skulle känna sig trygga och nöjda med hela förloppet. Kändes väldigt bra!
  • Corada J
    • Vasastan - invid Vasaparken
    2021-11-12
    Stort tack Magnus! Du är bäst :-)
    Tack snälla, det värmer!🙏🏼 Magnus Larsson
    • Vasastan - invid Vasaparken
    2021-11-12
    Mycket trevligt och pedagogiskt bemötande. Även som köpare fick vi stöd i processen.
    2021-11-10
    Superbra mäklare! Kunnig och pålitlig.
    • Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    2021-11-01
    Mkt bra bemötande, Magnus är professionell, trevlig etc.
    Vi har höga förväntningar på en mäklare som sköter en så pass stora affär och Magnus levde väl upp till våra förväntningar.
    Mkt bra bemötande, bra information etc., vi rekommenderar gärna Magnus till andra!
    • Östermalm
    2021-10-22
    Magnus är otroligt proffsig och lyhörd, vi kände oss trygga från start till avslutad affär. Han får mina varmaste rekommendationer!
    • Kungsholmen - Kristinebergs Strand
    2021-10-11
    Såhär skall en mäklare vara, så enkelt är det.