Mäklare Stockholms län Stockholm Östermalm Bostadsrättsspecialisten Mathias Skrzeczynski
Mathias Skrzeczynski
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 73 kunder tycker om Mathias Skrzeczynski

• Cecilia B
    Cecilia B skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Oerhört proffsig mäklare. Lyhörd, kunnig och trygg. Rekommenderar Mathias starkt. Läs mer
  • Saga F skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Har anlitat Mathias två gånger. Han är noggrann, påläst, trevlig och snabb i kommunikationen och lämnar inget åt slumpen. Skulle anlita honom igen! Läs mer
  • Linda A skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag kan varmt rekommendera Mathias Skrzeczynski som mäklare. Han är dedikerad, noggrann, lätt att samarbeta med och alltid tillgänglig för att svara på alla tänkbara frågor. Läs mer
  • Ebba M
    Ebba M skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Jag har aldrig mött en mäklare som är så kompetent och fantastisk som Mathias! Jag köpte min lägenhet av Mathias år 2013 och då jag hade så bra erfarenhet som köpare med honom, ville jag även sälja min lägenhet genom honom nu i februari.

Mathias är den absolut, absolut bästa mäklare man kan tänka sig! Som mäklare är han oerhört professionell: rak, har stenkoll på alla fakta, väldigt trevlig och otroligt ordentlig! Han lyckades sälja min lägenhet (utan balkong, 5trappor utan hiss) för 101,000 per kvadratmeter! Detta i en svajig tid på en marknad där de flesta lägenheter säljs för under 90K / m2.

Mathias är otroligt kompetent, svarar inom några minuter på alla frågor och mail, har ett enormt nätverk och har varit mer hjälpsam än vad man ens kan drömma om! Jag kommer anställa Mathias vid försäljningen av min nästa lägenhet och nästa efter det! Jag kommer aldrig vilja använda mig utav en annan mäklare.

Helt enkelt, en toppenmäklare och dessutom en riktigt bra person - genomsnäll, superordentlig och otroligt omtänksam! Jag rekommenderar verkligen Mathias varmt! Läs mer
  • Fanny S skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Helt fantastiskt bra! Rekommenderar starkt. Läs mer
  • Anette A skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias Skrzeczynski var professionell och trevlig från första stund. Hans noggrannhet, ihärdighet och känsla för detaljer lyser igenom i allt han gör. Med Mathias som mäklare lämnas inget åt slumpen.
    Jag träffade Mathias i samband med försäljningen av en lägenhet som jag i slutändan köpte tillsammans med min pojkvän och valde därefter Mathias som mäklare vid försäljningen av min egen lägenhet. Det var ett enkelt val med tanke på det fina intryck han gjort på mig och min sambo.

Jag skulle rekommendera Mathias till alla mina vänner och bekanta. Detta är en mäklare som är med dig hela vägen. Läs mer
  • Johan H skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är en trygg och social person med ett stort kunnande. Han hjälpte till att sälja vår tvåa. Det gick enligt den plan som han hade föreslagit. Jag kan verkligen rekommendera Mathias. Mvh Johan & Catrine Läs mer
  • Birgitta L skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Vi har både köpt och sålt med Mathias som mäklare. Han är mycket kunnig, pålitlig och har skött våra affärer perfekt. Mycket trevligt bemötande! Återkommer gärna till honom om vi behöver. Läs mer
  • Philip N skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias gav ett väldigt proffsigt intryck. Han var social, trevlig och påläst med ett gott tålamod där han verkligen förmedlade känslan av att ha både köpare och säljares intressen uppe parallellt. Läs mer
  • Malin G skrev om Mathias Skrzeczynski en del av Bostadsrättsspecialisten
    Mathias är en oerhört trevlig och duktig mäklare. När jag visades lägenheten jag senare köpte så fick jag ett väldigt proffsigt intryck och det märktes att Mathias har lång erfarenhet inom branschen. Efter att ha gått på en mängd visningar i Stockholm innerstad och tyvärr för det mesta mött nonchalanta och ointresserade mäklare så var jag positivt överraskad att bemötas av någon som de facto inte ser en lägenhet som självsåld utan som verkligen ville visa lägenheten på riktigt. Kvick med att svara på frågor och funderingar, lätt att få tag på och man får allrid ett trevligt bemötande. När och om jag senare väljer att flytta så kommer Mathias vara den mäklare jag anställer. Läs mer

Andra mäklare hos Bostadsrättsspecialisten

Magnus Larsson