Bauhaus Botkyrka

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden

23 omdömen om Bauhaus Botkyrka

Marlene B
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Fått bästa hjälpen av Oliwer på el, tack för all hjälp och super trevligt bemötande. /Marlene

Akif G
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Jag hade nyligen nöjet att få hjälp av Belgin vid informationsdisken på Bauhaus, och jag måste säga att hennes service var enastående. Hon var otroligt hjälpsam, kunnig och vänlig under hela min upplevelse där. tog sig tid att lyssna på mina frågor och gav mig hjälp där efter. Hennes professionalism och engagemang gjorde verkligen min shoppingupplevelse smidig och trevlig. Tack vare hennes fantastiska service kommer jag definitivt att återvända till Bauhaus för framtida behov. Stort tack till vackra flickan för hennes utmärkta arbete!

Anne marie P
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Awful service - or actually no service at all - waited 25 mins for help - asked 3 different staff and they were all busy - don’t go there if you need help or advice

Mikael-Rewan G
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Bra service från Diana som hjälpte mig

Jonathan W
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Tjejen på färg avdelningen var väldigt trevlig och serviceinriktad

Karam A
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Otroligt fin service från Mattias som jobbade på kassan under lördagen ✨✨

Sanja K
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Fantastisk service av personalen uriel och charbel. Trevliga, hjälpsamma och tillmötesgående killar!

AMMAR D
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Merve var verkligen en underbar och mycket trevlig kassör, hon var verkligen till en stor hjälp, tack var det henne har jag fått ordning och reda på min trädgård!

MELISSA Ü
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Samira var mycket trevlig och snäll med bra bemötande, hjälpte till med massor! Nöjd kund👍

Khaled A
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Idag Söndagen den 2022-01-30 var jag förbi och alla var trevliga och hjälpsamma men stort tack till Ibbe som hjälpte mig med bits och slipmaskin, han hade stort tålamod med alla mina frågor och hjälpte mig med mina köp som om det vore till honom vi handlar, när han var osäker han tog reda på det. Väl när jag kom hem och meckade med grejerna var det mycket bra material jag hade efter hans anvisningar👍👍👍👍👍👍 Det är allt en kund önskar. Tack Bauhaus Botkyrka , se till och ta hand och hålla fast Ibbe👍

Bahtiyar A
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Jag vill uttrycka min tacksamhet till Şerifes som var välkomnande och omhändertagande i Bauhaus Botkyrka.

RABIA I
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Tack för det trevliga bemötandet Dilan!

Amy Helene J
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Har sedan tre månader ett obrukbart sovrum efter att mattvätten jag hyrde av Bauhaus inte fungerat utan lämnat fuktskador på min heltäckningsmatta som därför behövde tas bort. Kommunikationen är hopplös. Jag får samma frågor om och om igen och varje fråga i ärendet tar extremt lång tid. De skriver fel mailadress fast man bokstaverar, skickar en person som bara ställer sig och tittar på mattan och pratar om sin egna soffa där maskinen fungerat (vilket är helt irrelevant då maskinen jag hyrt var trasig), rapporter från...

Jennie Erika Margareta I

Säljaren Daniel gav oss exceptionellt bra service. Han hade stora kunskaper och gav många bra råd.

Sandra marianne L
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Gå inte hit, det är det absolut värsta företaget jag varit med om. Kommer aldrig sätta min fot på Bauhaus igen. Kunde jag ge minusbetyg skulle jag göra det.

Joel N
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Nonchalant och okunnig personal. Tog mig två timmar att köpa ett släp. Jag fick gå över till biltema för att köpa en adapter till släpet för att det inte fanns på lager. Kändes aningen oproffsigt. Sedan lovades det att ägarbytet skulle göras på direkten. Dagen efter kollar jag hos transportstyrelsen och släpet ägs fortfarande av Bauhaus. Efter 45 minuter i telefonkö fick jag prata med en kille som verkar vara kompetent och han hittade mina papper. Dessa papper hade bara arkiverats utan någonsomhelst anteckning om att ägarbyte...

rita k
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Personalen är oerfarna och har rekommenderat fel produkt till mig vilket har lett till att jag har förlorat 5100 kr pga de. Jag var på bauhaus och frågade en av personalen som är expert inom området INNAN KÖP. jag har frågat om lim/ något som passar till att använda för att limma dekor stenen med i vardagsrummet. Ja visst, jag fick en lim som har visat sig vara fog och inte lim. Efter att jag har lagt upp stenen började några stycken ramla och då vände jag mig till bauhaus. Ja det förnekade de inte men ändå sa de att...

Putrik N
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Kunig och trevlig personal som gör sitt bästa för att tillmötesgå dina önskemål

Fredrik H
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Skulle idag lämna tillbaks en helt ny slagborrmaskin med repor. Den är alltså helt ny, men personalen i kundtjänst+verktygsavdelningen (2 personer) förstod inte alls vad problemet var. "Den kommer ändå bli repig snart igen" var svaret jag fick. En annan konstig sak (bland många)är att trots att vi handlar för stora summor varje månad får vi aldrig någon bonus. Märkligt, då det inte krävs mycket för att få denna bonus på t.ex. ICA. En svag tvåa till en butik som tappat mångas förtroende..

cecilia ö
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Nonchalant och opålitlig personal! Billigt men inte värt ett besök!

rita k gillar detta
Fredrik L
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Man får ju vad man betalar för...Billiga grejjer håller ju sämre än dyra helt enkelt.

Victor F
Skrev om Bauhaus Botkyrka

VARNING Gå inte in, fullständigt nonchalant outbildad och omotiverad personal. Oförskämd ledning och allmänt en dyr affär på dekis. Säljer mest skit till dubbelt så höga pris som de säljer samma skit i Tyskland.

Amanda E
Skrev om Bauhaus Botkyrka

Bauhaus är en sån där affär som har lite av varje och den här butiken brukar vi åka till när det ska handlas saker till hemmet. För gillar man att fixa hemma gillar man även denna butik. Dessutom har de ett stort och bra utbud av blommor och lampor. Här hittar man alltid något och plus för de hyfsade priserna!