Botkyrka

Alltid aktuella och förmånliga - BAUHAUS interneterbjudanden

Läs vad 8 kunder tycker om Botkyrka

• Joel N
    Joel N skrev om Botkyrka
    Nonchalant och okunnig personal. Tog mig två timmar att köpa ett släp. Jag fick gå över till biltema för att köpa en adapter till släpet för att det inte fanns på lager. Kändes aningen oproffsigt. Sedan lovades det att ägarbytet skulle göras på direkten. Dagen efter kollar jag hos transportstyrelsen och släpet ägs fortfarande av Bauhaus. Efter 45 minuter i telefonkö fick jag prata med en kille som verkar vara kompetent och han hittade mina papper. Dessa papper hade bara arkiverats utan någonsomhelst anteckning om att ägarbyte behöver göras. Killen fixade det till slut. Som en extra örfil hade priset sänkts ytterligare 500:- i pris dagen efter. När det måste bli bra va? Läs mer
  • rita k
    rita k skrev om Botkyrka
    Personalen är oerfarna och har rekommenderat fel produkt till mig vilket har lett till att jag har förlorat 5100 kr pga de.
    Jag var på bauhaus och frågade en av personalen som är expert inom området INNAN KÖP. jag har frågat om lim/ något som passar till att använda för att limma dekor stenen med i vardagsrummet. Ja visst, jag fick en lim som har visat sig vara fog och inte lim. Efter att jag har lagt upp stenen började några stycken ramla och då vände jag mig till bauhaus. Ja det förnekade de inte men ändå sa de att jag borde läsa på förpackningen innan användning och att det är mitt fel. Varför utbildar de inte personalen så att kunden inte förlorar en massa pengar. Är det så de tjänar in alla pengar?? Genom att ljuga för kunder och tvinga kunden att köpa rätt material som kostar så mkt efteråt. Enligt chefen "Samira bauhaus i Botkyrka är det mitt fel. Jag fick pengar tillbaka för fogen jag fick fel, men inte för stenen som har kostat massor. Hon var otrevligt och kändes som att hon inte vill hjälpa. ALDRIG MER BAUHAUS BOTKYRKA. Läs mer
  • Putrik N
    Putrik N skrev om Botkyrka
    Kunig och trevlig personal som gör sitt bästa för att tillmötesgå dina önskemål Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Botkyrka
    Skulle idag lämna tillbaks en helt ny slagborrmaskin med repor. Den är alltså helt ny, men personalen i kundtjänst+verktygsavdelningen (2 personer) förstod inte alls vad problemet var. "Den kommer ändå bli repig snart igen" var svaret jag fick. En annan konstig sak (bland många)är att trots att vi handlar för stora summor varje månad får vi aldrig någon bonus. Märkligt, då det inte krävs mycket för att få denna bonus på t.ex. ICA. En svag tvåa till en butik som tappat mångas förtroende.. Läs mer
  • cecilia ö
    cecilia ö skrev om Botkyrka
    Nonchalant och opålitlig personal! Billigt men inte värt ett besök! Läs mer
    rita k gillar detta
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Botkyrka
    Man får ju vad man betalar för...Billiga grejjer håller ju sämre än dyra helt enkelt. Läs mer
  • Victor F
    Victor F skrev om Botkyrka
    VARNING Gå inte in, fullständigt nonchalant outbildad och omotiverad personal. Oförskämd ledning och allmänt en dyr affär på dekis. Säljer mest skit till dubbelt så höga pris som de säljer samma skit i Tyskland. Läs mer
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Botkyrka
    Bauhaus är en sån där affär som har lite av varje och den här butiken brukar vi åka till när det ska handlas saker till hemmet. För gillar man att fixa hemma gillar man även denna butik. Dessutom har de ett stort och bra utbud av blommor och lampor. Här hittar man alltid något och plus för de hyfsade priserna! Läs mer