Alla kategorier Inredningsbutik Södermanland Katrineholm Boutique Topaz

Stensättersgatan 31, 641 46 Katrineholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Boutique Topaz

• Lash B
    Lash B skrev om Boutique Topaz
    Instämmer helt i det Magnus S skriver. Visserligen så känner jag till min kvinnas olika klädstorlekar och favoritfärger. Men när jag lämnar Boutigue Topaz med en kasse så VET jag att min gåva blir upskattad av mottagaren...
  • magnus s
    magnus s skrev om Boutique Topaz
    Min frus favorit! Enda butiken jag frivilligt besöker som man! god service!
    Får alltid bästa möjliga hjälp till födelsedagar och dyligt 100% nöjd!
  • marie l
    marie l skrev om Boutique Topaz
    En superbutik trevligt och roligt bemötande. Bästa klädbutiken i Katrineholm
    säljer alla storlekar dessutom 34-56 .
    Bohemisk atmosfär och enkelt upplagt men ändå vansinnigt charmigt och proffsigt!
    Ovanligt upplägg för en modebutik .
    Trivsamt och rymligt.
    Jag är förvånad av att möta ett proffs i den här butiken som ser så anspråkslös ut.
    Det är bara att gå in i det stora provrummet medan ägaren kommer sättande med förlag och tips utan att vara påträngande.
    Massor av snygga kläder i ett relativt lågt prisläge.
    Jeanssortimentet verkar vara ändlöst de flesta jeansen ligger omkring 500-lappen.
    Alla jag känner som varit i denna butik säger detsamma.
    Många går inte bara dit för de fantastiska utbudet utan för att höra på Susannes (ägarens)underhållande kommentarer .
    Gå dit! Du kommer inte att ångra dig!
    Jag rekommenderar i allra högsta grad denna butik!
    En mycket nöjd kund!
  • T T
    T T skrev om Boutique Topaz
    Boutique Topaz är en mycket trevlig butik, med god service och trevligt bemötande mitt på stortorget i Katrineholm; den bästa kläd, väsk och smyckesbutiken i Katrineholm!

Priserna är i stort sett de samma som kedjorna, och på Friis & Co. väskor är de jättebilliga. Deras märken Friis & Co. (http://www.friis-co.dk/) och ICHI (http://www.ichi.biz/) är några av mina favoritmärken där.

Topaz har funnits i över 50 år. Topaz startade i Stockholm på Nybrogatan och har senare flyttats till Katrineholm i det vackra Sörmland.

När du handlar på Topaz, lämnar du butiken med ett leende på läpparna och förhoppninsvis vackrare. Jag ger butiken bästa rekommendationer!

Butiken är öppen mån-fre kl 10-18 och lör kl 10-14. Topaz ligger på två minuters gångavstånd från Katrineholms tågstation.
  • Linda E
    Linda E skrev om Boutique Topaz
    Mysig liten butik med skyhöga priser :) men smakar det så kostar det.
    fina Väskor,Prydnadssaker kläder och lite annat smått och gott gömmer sig här .tyvär lite dåligt med utrymme,Men ett perfekt ställe att hitta presenter på men dock inget för killar ;(

Stensättersgatan 31, 641 46 Katrineholm