Bra Tak Grillby AB

Bra Tak Grillby AB

Att täta tak är bra tak, det står vi för. Vi på Bra Tak har många års erfarenhet och bred kompetens när det gäller takläggning och taktätning eller -reparation. Vi är certifierade av Mataki och har utbildning i enlighet med tak- och tätskiktsentreprenörernas branschregler för att garantera att ditt tak blir lagt och reparerat...

20 omdömen om Bra Tak Grillby AB

Ingrid J
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Skickliga och trevliga hantverkare som la fina tak på ett antal uthus.

Höga Höjder Fönsterputs
4.5/5 i betyg av 1169 omdömen 4.5 av 1169 omdömen

Trevligt professionellt uppträdande. Inte 100% perfekt jobb men ok.

Harriet A Harriet A
Andersson C
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Mycket duktiga och tjänstvilliga till en rimlig kostnad

Sirpa J
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Jag är helt nöjd med det nya taket och de två ytterdörrar som sattes på plats. Tack! Däremot är jag besviken på att det drog ut på tiden med dörrarna, hela 6 månader. Mycket dålig återkoppling från företaget när det gäller planering. Har man sagt ett datum så bör man meddela kunden om det blir förändringar. Jag fick stressa för att vara på plats. Väntade! Inget hände! Ringde upp, ingen svarade. Senare ringdes jag upp och då skulle dom komma, typ nästa vecka. Måndagen kom och samma visa. Ringer på fredag, sa man. Ingen...

DM TAK
4.6/5 i betyg av 191 omdömen 4.6 av 191 omdömen
BadgeFourYears

Är helnöjd med det jobb dom utförde med takomläggningen i vår bostadsrättsförening

Hans T
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Bratoch snyggt . Vi är jättenöjda allt blev så fint. Kan verkligen rekommendera Bra Tak Grillby AB

Anna-lena H
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Omläggning av garagetak. Snabbt och bra utfört.

Båtvårdsspecialisten Värmdö AB
4.5/5 i betyg av 125 omdömen 4.5 av 125 omdömen
BadgeThreeYears

Vinterförvaring Flipper 760 HT Hög servicenivå och trevlig personal. Kan förbättra kommunikationen. Känns alltid att de sätter kunden i

Christine H
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Fick papptak renoverat. Bra bemötande, jättetrevliga killar, omsorgsfull rådgivning, punktliga och pålitlig. Mycket bra utförande.

Ulf H
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Mycket bra bemötande, lätt att få kontakt med, och snabba svar på frågor m m. Utförandet gick också snabbt, och med bra resultat, vad jag kan bedöma. Vi är mycket nöjda med hela processen.

VillaTakspecialisten
4.7/5 i betyg av 257 omdömen 4.7 av 257 omdömen

Gerhard S
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Snabba, kunniga och flexibla. Nöjd med resultatet och bemötandet både från säljare och hantverkare.

Bygg &

Professionella, hög kvalitet

Stadstak Sthlm AB
4.3/5 i betyg av 84 omdömen 4.3 av 84 omdömen
BadgeFourYears

Proffesionellt, tydligt och punktligt

Åke F
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Montering av tätskikt på villatak. Mycket bra bemötande. Mina förväntningar uppfylldes helt. Ett seriöst och proffsigt företag med trevliga och duktiga företrädare.

Lars M
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Trevligt med Mikael och hans företag och anställda. Snabbt och smidigt Helt nöjd. Bra tak grillby Ab rekommenderas med varm hand 👍 Trevlig helg. Lars Malmström Enköping

Riksbyggen E
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Bra Tak Grillby AB har varit mycket bra på återkoppling samt att hålla tidsplaner. Slutbesiktning utan anmärkningar ger högt förtroende för dom.

Eva B
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Omläggning av taket. De var väldigt trevliga.

Lotta L
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Akut omläggning av tak. Trevligt och professionellt bemötande. Åtgärdat snabbt och korrekt. Mycket bra!

Sussan L
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Vi hade en läcka på vår utbyggnad/garage som vi inrett. Ringde dom som kom snabbt och hjälpte oss och La nytt tak. Toppen på alla sätt!

My J
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Vi fick vårt garagetak omlagt med takpapp och är verkligen super nöjda! Trevliga och med stor yrkesheder utfördes de kanon!

Gunnar A
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Lägga nytt papptak p.g.a vattenläckage På ett bra och trevligt sätt Ja Gjorde jobbet snabbt och ordentligt

Karl B
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Omtäckning av plantak med ny sarg och plåtinklädnad.. Trevligt bemötande med rådgiving om utförade och korrekt prisuppgift. Väl utfört på ett effekivt sätt inom utlovad tid. Bra städat efter utfört arbete.

Alex S
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Takbyte till butik. Mycket bra och kunnigt bemötande.

Mikael Ström gillar detta
Royne S
Skrev om Bra Tak Grillby AB

Snabbt och proffsigt utfört arbete.

Mikael Ström gillar detta