Brand New Profile

www.brandnewprofile.com
  • BadgeSevenYears
Llama 019-554 15 04 Compartir

About company

Vi på Brand New Profile älskar reklam och reklamprodukter! Vår affärsidé är att vara din självklara partner i inköpen av profilreklam. Vi vill att du ska känna dig trygg, inspirerad och att vår webbshop ska vara branschens bästa plattform för profilprodukter. Hos oss hittar du ett brett utbud av moderna och proffsiga produkter,...

542 omdömen om Brand New Profile

Sedan starten hos Reco 2018

Eriksdals M
Escribió sobre Brand New Profile

Bra bemötande och leverans som avtalat. Helt problemfritt. Produkten (västar med tryck) verkar vid en första anblick var av bra kvalitet och trycket var precis som vi beställde. Vad mer kan man begära?

Svar från Brand New Profile

Stort tack för ert fina betyg på oss. Roligt att höra att ni är nöjda med vår leverans av västar med tryck. Hälsningar Fredrik

Annika Å
Escribió sobre Brand New Profile

Snabbt och enkelt beställt, samt snabb leverans

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Annika för ditt fina betyg på oss. Roligt att höra att du är nöjd med vår service och våra snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Johanna N
Escribió sobre Brand New Profile

Bra bemötande, flexibla och lyhörda. Snabb leverans och på utsatt tid.

Svar från Brand New Profile

Stort tack Johanna för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service och våra snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Powermont A
Escribió sobre Brand New Profile

Vart väldigt sen leverans beror mest på frakt

Svar från Brand New Profile

Tack för ditt betyget på oss. Tråkigt att du inte är nöjd med leveranstiden. Tyvärr kan vi inte styra den på hemleveranser då det är mottagaren som till slut bestämmer när de vill ha sin hemleverans utkörd eller om de vill hämta på ett utlämningsställe.. Hälsningar Fredrik

Peter C
Escribió sobre Brand New Profile

Bra och snabb kundsupport. Snabb leverans. Köpte pennor med tryck. Trycket är av sådär kvalitet....

Svar från Brand New Profile

Tack för ditt fina betyg. Bra att du upplyser oss om att trycktet inte var 100% bra på pennorna så nu är nya pennor på väg till er med ett tryck som kommer bli bra. Hälsningar Fredrik

Anette A
Escribió sobre Brand New Profile

Trevligt bemötande. lyhörda för mina önskemål och ändringar. Snabb hantering av order. Tydliga besked. jättebra helt enkelt.

Svar från Brand New Profile

Tack Anette för ditt fina betyg på oss . Roligt att höra att du gillar kontakten med oss och vår service. Hälsningar Fredrik

Berna T
Escribió sobre Brand New Profile

Hjälpsam och trevlig personal, snabb leverans och toppen slutprodukt.

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Berna för ditt fina betyg på oss. roligt att höra att du gillar vår service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Madelene H
Escribió sobre Brand New Profile

Enkelt och smidigt att komma i kontakt. Utlovad leverans med toppenbra service och varorna stämde överens med förväntning.

Svar från Brand New Profile

Stort tack Madelene för ditt fina betyg på oss. Roligt att höra att du gillar vår service Hälsningar Fredrik

Anneli L
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb och personlig service och snyggt med spårningslänken via mail. Tack.

Svar från Brand New Profile

Tack Annelie för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår service. Hälsningar Fredrik

Johanna W
Escribió sobre Brand New Profile

Fantastisk service och fantastiskt resultat!

Svar från Brand New Profile

Stort tack Johanna för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd. Hälsningar Fredrik

Sandra S
Escribió sobre Brand New Profile

Väldigt hjälpsamma och mycket vänliga från första offerförfrågan till kopparna anlände. Vi kommer absolut vända oss till Brand New Profile vid nästa beställning.

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Sandra för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår kundservice. Varmt välkomna tillbaka till oss. Hälsningar Fredrik

Veronica Annika Linnea E
Escribió sobre Brand New Profile

Supersnabb och proffsig hantering. Sebastian S är tillmötesgående, lösningsorienterad och väldigt trevlig. Vi har beställt produkter med logga vid två tillfällen och fått samma proffsiga service båda gångerna. Hög kvalité på produkterna och bra pris.

Svar från Brand New Profile

Hej Veronica! Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service och våra produkter. Jag ska hälsa speciellt till Sebastian att du gillar hans service. Hälsningar Fredrik

Erik Thure L
Escribió sobre Brand New Profile

Lyhörd för min förfrågan och snabb respons!!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Erik för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service. Hälsningar Fredrik

Magnus M
Escribió sobre Brand New Profile

Trevlig bemötande och snabb och enkel hantering av vårt ärende Vi köpt kuvert med tryck på

Svar från Brand New Profile

Stort tack Magnus för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår kundservice. Hälsningar Fredrik

Tobias H
Escribió sobre Brand New Profile

Beställde brillor med tryck. Väldigt snabba o bra kundbemötande. Mvh Idalarörtjänst

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Tobias för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du när nöjd med vår kundservice. Hälsningar Fredrik

Monica H
Escribió sobre Brand New Profile

Köpt Retromössan till våran idrottsförening. Snabb återkoppling. Väldigt serviceinriktad och trevlig i text på mail:) Skön, snygg och rejäl mössa. Dock leveranstid . Drog ner till 4 annars så hade det varit en 5 Monica Hedlund Bolidens FFI

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Monica för ditt fina betyg på oss. Vi beklagar att du upplever leveranstiden som lång på mössan. Den här mössan som stickas efter ert eget mönster och färger har längre leveranstider och just den här modellen har varit väldigt populär den här vintern så leveranserna har inte gått så snabbt som vi önskar. Roligt att höra att ni är nöjda med själva mössan. Hälsningar Fredrik

Martina B
Escribió sobre Brand New Profile

Snabbt svar och snabb leverans! Rekommenderas!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Martina för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår snabba service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Katarina A
Escribió sobre Brand New Profile

Väldigt trevligt bemötande och servicemedvetna och Merri tar hand om allt på ett proffsigt sätt.

Svar från Brand New Profile

Stort tack Kataringa för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår kundservice Hälsningar Fredrik

Nina H
Escribió sobre Brand New Profile

Proffsigt från första mötet på chatten och uppföljningen till leveransen.

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Nina för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service. Hälsningar Fredrik

Johan J
Escribió sobre Brand New Profile

Snabbt och enkelt! Snyggt resultat! Precis som man vill ha det.

Svar från Brand New Profile

Stort tack Johan för ditt fina betyg och roligt att höra att du är nöjd med vå snabba service och att du är nöjd med slutresultatet. Hälsningar Fredrik

Hanna Z
Escribió sobre Brand New Profile

Bra, snabb och väldigt trevlig bemötelse av kundservice vid beställning. Vi behövde profilprodukter till en spontan mässa och det var därför lite ont om tid. Vi fick våra produkter precis som vi ville ha dem och med snabb leverans. Inga krångligheter!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Hanna för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår kundservice och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Helen H
Escribió sobre Brand New Profile

Altid snabb återkoppling och leverans. :-)

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Helen för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Vilhelm H
Escribió sobre Brand New Profile

Snabba och bra kundbemötande. Kommer garanterat använda mig av Brand New Profile igen

Svar från Brand New Profile

Stort tack Vilhelm för ditt fina betyg och roligt att höra att du gilla vår kundservice. Hälsningar Fredrik

Anna E
Escribió sobre Brand New Profile

Reklam/erbjudande via mejlen Otroligt snabb återkoppling med offerter. Superbra!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Anna för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service och snabba återkoppling. Hälsningar Fredrik

Ulrika F
Escribió sobre Brand New Profile

Väldigt positivt och trevligt bemötande.! Fick bra hjälp utan känsla av press på att det skulle bli en beställning! Service var bra och snabb! För full pott skulle färgen på trycket varit mer lik den vi använder på vår hemsida. Men det funkar oavsett! Så vi är nöjda! : )

Svar från Brand New Profile

Stort tack Ulrika för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service. På framtida beställningar får vi gemensamt hitta rätt färgkod för er färg på hemsidan så det blir 100% rätt. Hälsningar Fredrik

Torsten U
Escribió sobre Brand New Profile

jättebra kund support, snabb service

Svar från Brand New Profile

Stort tack Torsten för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar Fredrik

Frida A
Escribió sobre Brand New Profile

Alltid toppen! Stort tack för hjälpen!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd. Hälsningar Fredrik

Emma A
Escribió sobre Brand New Profile

Merri på Brand New Profile hjälpte oss på Stellana med en beställning av pappersmuggar. Allt har gått toppen, från första kontakten till att vi fick hem produkterna. Merri var väldigt behjälplig och mån om att vi skulle bli nöjda. När vi fick hem våra muggar såg de perfekta ut - och det är vi jättetacksamma för!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Emma för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med servicen och kontakten med Merri. Jag hälsar henne nu direkt så hon får se ditt meddelande. Hälsningar Fredrik

Lars P
Escribió sobre Brand New Profile

Servicen var snabb och kundorienterade. Produkten som levererades var dock ej av förväntad kvalité.

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Lars för ditt fina betyg på oss men lite tråkigt att höra att du inte är nöjd med kvaliteten. vi kontaktar dej så vi får höra mer för det här är en av våra mest sålda produkter under vintermånaderna. Hälsningar Fredrik

Emma J
Escribió sobre Brand New Profile

Superbra och snabb service! 5/5!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Emma för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår service. Hälsningar Fredrik

Bosse B
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb service och bra produkter

Svar från Brand New Profile

Stort tack Bosse för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar vår service Hälsningar Fredrik

Lina N
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb hjälp och fint resultat!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Lina för ditt fina betyg på oss. Roligt att du gillar vår service Hälsningar Fredrik

Patrik L
Escribió sobre Brand New Profile

Grym kundservice och bra produkter med snabb leverans.

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Patrik för ditt fina omdöme på oss och roligt att höra att du gillar vår service, de levererade produkterna och vår snabba leverans. Hälsningar Fredrik

Ally Å
Escribió sobre Brand New Profile

Trevligt och professionellt företag med snabb service!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Ally för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar Fredrik

Patrik L
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb och enkelt hjälp med att ta fram ett fint kort till våra kunder. Dessutom så kom de fram till kunderna detta året vilket inte skedde förra året.

Svar från Brand New Profile

Tack Patrik för dit fina betyg på oss och roligt att höra att kortet blev bra till era produkter som skickades ut till era kunder. Hälsningar Fredrik

Klockar M
Escribió sobre Brand New Profile

Vi köpte broderade mössor till företaget som vi är väldigt nöjda med. Leveransen kom i tid och personalen vi hade kontakt med var trevlig och engagerad. Vi kommer med största sannolikhet att vända oss till Brand New Profile igen.

Svar från Brand New Profile

Stort tack för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att ni är nöjda med vår service och med vår leverans. Varmt välkomna tillbaka när ni söker reklam och profilprodukter. Hälsningar Fredrik

Kristina R
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb och korrekt leverans av produkter

Svar från Brand New Profile

Stort tack Kristina för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar våra snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Moa K
Escribió sobre Brand New Profile

Väldigt trevlig personal som återkopplar snabbt och ger en bra service! Väldigt nöjd!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Moa för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår snabba service. Hälsningar Fredrik

Kajsa U
Escribió sobre Brand New Profile

Snabbt och hjälpsamt bemötande! Rekommenderar starkt.

Svar från Brand New Profile

Stort tack Kajsa för ditt fina betyg på oss och roligt att hör att du gillar vår service. Hälsningar Fredrik

Anders A
Escribió sobre Brand New Profile

Bra men har ingen aning om det jag köpt nådde mina kunder och när

Svar från Brand New Profile

Stort tack Anders för ditt fina betyg på oss. Leveranslistor ska skickas ut direkt när vi skickar från vårt lager så om leverans mailet inte kommit fram kan du bara hör av dig till oss så tar vi snabbt fram en kopia. Hälsningar Fredrik

Einar H
Escribió sobre Brand New Profile

Tack för fin och professionellt hjälp från Sebastian

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Enar för ditt fina betyg på oss och roligt att gillat kontakten med Sebastian Hälsningar Fredrik

Hjalmar K
Escribió sobre Brand New Profile

Vi köpte korgar med julgodis att ge till våra kunder. Det har vi gjort i flera år nu. Bra produkter, snygg paketering. Vi kommer att fortsätta handla från Brand New Profile

Svar från Brand New Profile

Stort tack Hjalmar för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att vi fått förtroendet att leverera till er flera gånger och att ni är nöjda med vår leverans. Hälsningar Fredrik

Andreas W
Escribió sobre Brand New Profile

Enkelt snabb leverans lätt att göra en order bra mailkontakt

Svar från Brand New Profile

Stort tack Andreas för ditt fina betyg på oss och roligt att du gillar kontakten med oss och våra snabba leveranser Hälsningar Fredrik

Noelia G
Escribió sobre Brand New Profile

Very happy with Brand New Profile. The products are of great quality and customer service is responsive and efficient. I'd totally recommend it and will use again next year!

Svar från Brand New Profile

Thank you very much for your nice rating on us and glad to hear that you appreciate our customer service and the delivered products. Greetings Fredrik

Leif B
Escribió sobre Brand New Profile

Funkar bra. Trevligt bemött. Snabb leverans. Snyggt utförande.

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Leif för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

?
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb återkoppling, snabba leverans och bra priser! :)

Svar från Brand New Profile

Stort tack Kerstin för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår snabba leveranser och snabba svar från vår kundservice. Hälsningar Fredrik

Anna-Karin B
Escribió sobre Brand New Profile

Snabb och bra service av bra produkt!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Anna-Karin för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du gillar vår snabba service och att ni är nöjda med produkterna. Hälsningar Fredrik

Linda B
Escribió sobre Brand New Profile

Kan starkt rekommendera, tack för snabb service och leverans helt enligt plan. mvh Linda

Svar från Brand New Profile

Tack Linda för ditt fina betyg på oss och roligt att du uppskattar vår service och snabba leveranser. Hälsningar Fredrik

Thomas E
Escribió sobre Brand New Profile

Jag fick det jag beställt. Jag vill inte fylla i massa saker här men jag vill heller inte ha massa mail och påminnelser.

Svar från Brand New Profile

Tack Thomas för ditt betyg på oss. Vi beklagar om du tycker att vi varit för intensiva med utskick men nu i jultid har det varit lite intensivare än vanligt med erbjudanden. Om du inte vill få framtida utskick från oss så kan du maila oss eller bara avregistrera på någon av de mail som vi skickat till dig. Jag önskar en trevlig kommande julhelg Hälsningar Fredrik

Claudia M
Escribió sobre Brand New Profile

Fantastisk service, snabb hantering. Anpassar sig efter önskemål! julklapparna till personalen åren framåt blir definitivt från Brand New Profile! 10/10!

Svar från Brand New Profile

Tusen tack Claudia för ditt fina betyg på oss och roligt att höra att du uppskattar vår service och är nöjd med våra levererade produkter. Hälsningar Fredrik