Aktiv på Reco.se sedan 2016

en del av Brandfast Sverige AB

Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten
Arbetar du med verktyg som kan orsaka gnistor eller värme? Då behöver du gå en kurs för att få certifikat. Det finns två giltiga certifikat och dessa heter Brandfarliga Arbeten eller Heta Arbeten. Vi erbjuder utbildning för båda dessa som ger dig behörighet att vara tillståndsansvarig, utförare och brandvakt. Öppna kurstillfällen varje vecka i Stockholm, Uppsala och Göteborg och vi kan även hålla utbildning hos dig i hela Sverige. Läs mer

Läs vad 456 Läs vad Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten

• Leif M skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-31

Mycket bra heta arbeten kurs, engagerad lärare
    bra lokal god lunch Läs mer
  • Annika C skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-26

Mycket proffsig och kunnig kursledare. Rolig och även personlig Läs mer
  • Fredric A skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-25

Det är otroligt frustrerande när man måste uppdatera sitt heta arbeten/ brandfarliga arbeten och kursledaren börjar göra reklam för sina produkter. Jag måste ha utbildningen för jobb, jag går inte den för att brandsäkra mitt hem. Man förlorar en arbetsdag, kursen skulle kunna vara kortare om man håller sig till det väsentliga. Borde det inte vara möjligt att bara göra provet på en gång när man redan har utbildningen och ska förnya den? Och om man har fel då så får man gå tillbaka och läsa på lite snabbt om det man hade fel på? Läs mer
  • Lennart S skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-25

Brandfarliga å heta arbeten ! Jag blev bemött av trevlig lärare absolut ! Hade förväntningar att det skulle vara informativt å intressant ! Å det va det ! Mycket ! Mycket bra utbildning å trevlig personal ! Läs mer
  • Peter J skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-24

Bra och intressant utbildning. Läs mer
  • Lars Ö skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-24

Kurs i brandfarliga arbeten
    Bra upplägg och en bra kursledare Läs mer
  • Victor S skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-22

Utbildningen var lärorik i samband med en duktig och föreläsare som gav en god inledning in i teman brandfarliga arbeten.

Efter kursen har en god kännsala av att tiden var spenderad men 100% effektivitet.

Och att denna info kommmer att vara till god hjälp för mig inom yrket. Läs mer
  • Anders B skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-19

Har gått heta arbete tidigare. Denna kurs hade mycket bra upplägg och kompetent utbildare. Alla från vårt jobb mkt nöjda. Läs mer
  • Henrik B skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-19

Kursledaren hade bred kompetens och erfarenhet och kunde ge många exempel för att belysa olika situationer och varför vissa regler finns. Kursledaren hade en bra struktur på kursens innehåll och betonade tydligt det viktigaste vi måste ta med oss ut på arbetsplatserna.

Det jag upplevde som mindre positivt var att vissa förklarande exempel tog sin utgångspunkt i könsstereotypa föreställningar vilket kändes motbjudande och olämpligt. Läs mer
  • Ove H skrev om Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten en del av Brandfast Sverige AB

2020-03-19

Kunnig och trevlig kursledare. Läs mer
Kurs HLR
Brandkurser