Aktiv på Reco.se sedan 2016
Alldeles för många människor dör i onödan. Var med och rädda liv genom att lära dig första hjälpen och hjärt-lungräddning. Gå en av våra kurser, de är inspirerande och lätta att ta till sig, samtidigt blir du trygg med hur man ska hantera en nödsituation. Hjärtstartare i kombination med hjärt-lungräddning är enda sättet att rädda liv när någon har drabbats av hjärtstopp. Kurserna riktar sig mot privatpersoner, företag, föreningar och skolor. Samtliga kurser kan skräddarsys helt efter era behov. Tillsammans kan vi rädda liv! Läs mer

Läs vad 246 Läs vad Kurs HLR

• Marie S skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-19

HLR utbildning med hjärtstartare Läs mer
  • Robert K
    Robert K skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-10

Instruktörsutbildning I Första hjälpen.
    Tycker att det var en bra och givande utbildning & suveränt att arbetsmaterial ingick. Läs mer
  • Susanne S skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-09

Kurs HLR första hjälpen

Infrastruktur: Dåligt skyltat till kurslokalen då skyltarna för vilket rum vi skulle till kom upp först senare under förmiddagen. Suverän lunch och extremt bra utbud på fikat! Trevlig serveringspersonal med det lilla extra!

Kursinnehåll:
    Bra bemötande och bra med scenarioträning på slutet. Kursledaren följde dock inte sina egna råd för hur man på bästa sätt lär ut, utan pratade mest på själv utan att interagera med gruppen.

Förväntade mig ganska mycket mer av kursen för att känna mig trygg i rollen som instruktör. Innehållet fanns där, och hade man minskat ner på skojandet och varit mer kritisk/gett mer konstruktiv feedback till deltagarna så hade kursen varit mer givande. Vid föredraget som skulle hållas av respektive deltagare var ämnet valbart, man hade i stället kunnat begränsa föredragshållandet till att handla om kursens innehåll första hjälpen.

Flera fördelar hade funnits med detta, först och främst för att inför en expert få möjlighet att träna på att själv instruera, (det är ju ändå detta vi kommit till kursen för att lära oss) sedan för övriga kursdeltagare får möjlighet att se olika sätt att lära ut och till sist även för den konstruktiva feedbacken både ifrån kursledare och de andra kursdeltagarna, feedback som då även kan ges på själva innehållet och inte endast på blivande instruktörens uppvisade pedagogik såsom det blev nu när man fritt fick välja vilket ämne som helst. Läs mer
  • Lena W skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-09

Kurs HLR
    Jag är nöjd med kursen. Läs mer
  • Mats H skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-06

Bra upplägg, trevliga och proffsiga instruktörer.

Jag kan/kommer att rekommendera kamrater och affärspartners att haka på ert träningsprogram. Läs mer
  • Amanda J skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-06

Generellt sett en väldigt bra kurs! Läs mer
  • Naveed A skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-09-06

Amazing training session by both person :-) Very very help and important information shared. Will recommend other as well. Keep up the great work :-) Läs mer
  • David M skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-06-13

Tydlig och bra teoretisk och praktisk utbildning Läs mer
  • Magnus W skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-06-12

Kunnig och tydlig utbildare som undervisade på ett bra och intressant sätt. Läs mer
  • Inger S skrev om Kurs HLR en del av Brandfast Sverige AB

2019-06-11

Instruktören Erica Ronnysdother var professionell, engagerad och otroligt pedagogisk.Hon lyckades verkligen förmedla allvar med energi och glädje. Vi var supernöjda!
    I kontakten med Henrik har det också fungerat otroligt professionellt hela vägen.
    Överenskommelser och kontakter har varit väldigt bra och över förväntan.
    Personligen hoppas jag att vi får en fortsättning, där styrelsen tar beslut om flera hjärtstartare i föreningens alla trappuppgångar.
    Med vänlig hälsning, Inger Strand Läs mer
Kurs Heta och Brandfarliga Arbeten