Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Östermalm BRAV Bilservice

BRAV Bilservice

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm — Visa karta

Företaget startades i dessa lokaler 1992 av Peter Cernold. Samma ägare hela tiden. Redan från början var inställningen att vi skulle arbeta med den senaste av diagnosutrustning samt att tillgodose kunderna med en service som även dom kräsnaste kan vara ypperligt nöjda med. Detta har varit vår ledstjärna under alla år, tillsammans med vårt motto "Vi lagar bilar, inte lagrar bilar".
Vi valde tidigt även att specialisera oss på några märken. Detta för att vi ska få en stor kunskap på dessa bilmärken, vilket vi nu har.
Oxenstiernsgatan 21-23, 11527, STOCKHOLM
Bengt Olov E:
Extremt bra service! De reparerade vår bil samma dag som den gick sönder så att vi på kvällen kunde åka på vår semester som planerat.

Bilverkstäder nära BRAV Bilservice:

Banérgatan 30, STOCKHOLM
Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen! Läs mer ›
Ulf L:
Bra service men det krävde ett extra samtal från mig

Valhallavägen 161, STOCKHOLM
Välkommen till Speedy på Valhallavägen! Snabb bilservice och stort fokus på säke... Läs mer ›
Marie Ulla Birgitta S:
Perfekt bemötande och service utförd snabbt o proffsigt

Oxenstiernsgatan 21-23, STOCKHOLM
Autoservice BSB, alla bilars märkesverkstad. Autoservice BSB utför service och r... Läs mer ›
Bengt Olov E:

Tegeluddsvägen 82, Stockholm
Bucklor, repor eller kantstött stötfångare? Med moderna tekniker får vi din bil ... Läs mer ›
Karl-erik H:
Fick snabbt en tid för att laga flera lackskador runt bilen. Klart på tre dagar och före utsatt tid! Min lekmannabedömning är att jobbet är ...

Läs vad 7 kunder tycker om BRAV Bilservice

• Björn N
    Björn N skrev om BRAV Bilservice
    Högsta betyg utan tvekan! Mycket serviceinriktad och kunnig personal.
  • Johan C
    Johan C skrev om BRAV Bilservice
    Extrem servicegrad och personligt engagemang. De kom längre med min Rang Rover Vouge på 1 dag än Märkesverkstaden för Land Rover på 1 ,5 månad. Rekommenderas. Peter ägaren är grym.
  • Gustaf B
    Gustaf B skrev om BRAV Bilservice
    Sökte hjälp för ett problem som en annan bilverkstad inte kunde fixa. Fick en tid inom en halvtimme. Det visade sig vara ett mycket enkelt fel som löstes på fem minuter och jag fick betala en mycket modest summa för besväret. Mycket trevligt bemötande och bra service! Rekommenderas varmt.
    Cajsa J gillar detta
  • Janne N
    Janne N skrev om BRAV Bilservice
    En verkstad som jag fick förtroende för när jag bad dem byta en del och de sa att det bara behövdes en justering. Snabb och bra service. Kanon
  • Richard H
    Richard H skrev om BRAV Bilservice
    En räddare i nöden!!! En verkstad man kan ringa och få hjälp snabbt, där andra har väntetider på en vecka. Jag upplever ockå personalen som oerhört kunniga och tillmötesgående. Stor kompetens gör att felen hittas snabbt och åtgärdas fort, vilket spar pengar för oss kunder. Jag kan varmt rekommendera BRAV!
  • Disponent P
    Disponent P skrev om BRAV Bilservice
  • Christer W
    Christer W skrev om BRAV Bilservice
    Väldigt nöjd, dom är effektiva och har bra kunskap och servicekänsla och ett trevligt bemötande.
    2012-11-23 Peter C svarar Christer W
    Tack för förtroendet att reparera din bil. Hjärtligt välkommen åter!

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm