Brava Vattenrening AB

Porlabacken 26, 124 70 Bandhagen — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Brava Vattenrening AB

• Cathrine A
    Cathrine A skrev om Brava Vattenrening AB
    Vi hade under en längre tid haft problem med, vad vi misstänkte, kalk i vårt vatten. Hade sökt på nätet och funnit Brava som jag upplevde som en seriös och bra firma. Ringde och fick hjälp av Kristoffer, suverän säljare. Han kom ut direkt och konstaterade att vi behövde en vattenrenare för kalk. Efter att en lika suverän installatör, Pero, installerat en Brava Triton så märkte vi skillnad redan samma dag. En liten miss med en salt-rabatt som inte kommit med på fakturan rättades omedelbart till. Suveränt och proffesionellt bemötande i alla led. Nu har en månad gått och vi är fortsatt jättenöjda.
  • Annette A
    Annette A skrev om Brava Vattenrening AB
    Fick plötsligt problem med svavelgas (avloppslukt), gjorde en analys och fick då veta att vattnet innehöll ytvatten, bakterier och massor med partiklar, suck. Tog kontakt med några olika firmor, de hade lite olika lösningsförslag. Fastnade till slut för Brava. Fick bra och utförlig info, trevligt bemötande och en väldigt snygg installation av en omsorgsfull installatör. De var angelägna om att jag skulle bli nöjd. Min lösning blev UV-lampa pga bakterierna och kolfilter för lukt och partiklar, totalkostnad cirka 25.000:-
    Har nu klart och gott vatten ! Återstår att se om svavelgasen kommer hålla sig borta för den kom och gick innan. Kan varmt rekommendera företaget.

Porlabacken 26, 124 70 Bandhagen