Nazira & Sons Holding AB

Nazira & Sons Holding AB

4.5

Bästa pastasalladen norr om Florens!

4 omdömen om Nazira & Sons Holding AB

johan g
Skrev om Nazira & Sons Holding AB

Bättre lokal finns inte för att få till sig en grym firmafest! Skön lokal med över 120 platser, vi var nästan 150 personer som fick käka riktigt god libanesisk buffé, rek varmt

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Robin
Skrev om Nazira & Sons Holding AB

Bredbar solna serverar riktiga portioner som får en glad, äntligen en riktigt restaurang i närheten utav frösunda! Riktigt god mat och mycket trevlig personal

Mikael E
Skrev om Nazira & Sons Holding AB

Mycket trevlig personal. Är väldigt sällan man är missnöjd med maten. Väl tilltagna portioner så man går aldrig hungrig härifrån.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jakob D
Skrev om Nazira & Sons Holding AB

Jag anser att Bredbar är en de bästa lunchrestaurangerna i Frösunda och är väl värd ett besök. Man får ett stort mål mat, för en bra peng, som håller dig mätt resten av dagen och en bit fram på kvällen. Personalen är trevlig och hälsar alltid när man kommer vilket jag uppskattar.