BRING EXPRESS SVERIGE AB

1.3

120 omdömen om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Tanja D
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Får ett sms om att leveransen kommer om 20 min. Min man går ut i god tid för att möta dem och jag tittar ut mot gatan där de ska komma. 3min efter att de skulle varit här skickar de sms om att de inte mötte någon hemma och inte kunde leverera. De har inte ens varit här eller ringt mig! Då det är sent på kvällen går det inte att nå deras kundtjänst föränn dagen efter. När jag väl pratar med dem säger de att lastbilens GPS visar att de visst varit hemma hos mig. Helt otroligt. Det tog ytterligare 6 dagar att få varan levererad...

Goran S
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Levererade inte. De borde lämna paketet utanför dörren och har fått dörrkoden men ingen paket lämnades.

Noel E
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Katastrof. Jag beställde EXPRESSfrakt på en Onsdag, och förväntat leveransdatum blev mellan 11-15 på Fredagen. Fredagen kommer och klockan blir 17:00, leveransdatumet är oförändrat(?). Jag ringer då till Brings kundservice som säger att lastbilen inte ens lämnat terminalen, även fast den ”skulle ha gjort det” enligt det leveransdatum jag fått via appen. Jag går sedan till mitt ombud och dom berättar då att Bring brukar krångla och kör typ ”varannan dag”. Hon som jobbade där gissade på att nästa lastbil skulle komma tisdagen...

Patrik E
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Det är synd att det inte går att sätta noll i betyg. Skulle kommit idag 0800-1700 enligt appen. Står fortfarande att varan levereras idag trots att kundtjänst nu meddelat att den förhoppningvis kommer imorgon 0800-1700. Många gråa hår och inställda möten senare. Skrämmande dåliga givet att vår förra upplevelse med Bring var lika illa om inte värre. Frågan är hur man får andra företag att sluta använda Bring för leverans av deras varor? Undvik Bring!

Robert M
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Deras ombud Bromma närlivs är allt annat än seriös ombud. Personalen är helt ointresserade och skiter i kunden totalt. De har svårt och hitta paket. Vänder ryggen för kunderna och har begränsade öppettider.

Joel Viktor K
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skriver att de har levererat paket, vilket inte stämmer. Ingen kundtjänst att nå på helgerna.

Jamie H
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Dom har avbeställt leverans tre gånger nu, olika ursäkter varje gång. Adressen existerar inte/ ingen möjlighet till leverans/ Ingen hemma att ta emot/ Allt helt klart påhitt. Vad ska man säga? Uppenbarligen är Namnet Bring icke passande, kanske borde ledningen fundera på lägga ned verksamheten.. Bring är tydligen i fel bransch.

Camilla S
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bring lyckades leverera mitt paket som jag hade köpt som julklapp till ett ombud som jag INTE hade valt och dessutom INTE var nära mig. Jag besökte ombudet (Lankans Livs) 4 gånger vid OLIKA tillfällen och ALLA gångerna var ombudet stängt TROTS att det stod att de hade öppet mellan 09:00 - 21:00. När jag ringde Bring för att byta till ett annat utlämningsställe så försäkrade tjejen på kundtjänst att paketet inte skulle skickas tillbaka. 5 dagar senare får jag veta att Bring har returnerat paketet. HELT SJUKT!!! Och de tjänar pengar på en service som detta. Hur kan ens Bring existera????

Sergey G
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

De misslykas med hemleverans trots att jag var hemma vid den tidpunkten när de "levererade". Då skickar de paketet till ombud och skriver att det var omöjligt att leverera.

Elizabeth V
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Absolute lies all of it. This is not a serious company. Never deliver on time. We had info the delivery should come yesterday. It didn't, no surprises there it's always the same. Can't find any further planned dates online When we search. Spend 1.5 hours today on phone trying to sort it. They cannot see why it wasn't delivered but can't make sure it comes today either. We say we will pick up ourselves. We get a notice we can collect until 22:00. We arrive at 18:30 and it's totally closed up and no one there. How do they...

Britt Erika A
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

VARNING om ni ska hemleverans välj någon annan - Bokat tid för leverans och jag och maken sitter och väntar. Kan se gatan och dom kommer inte. Får meddelande att de inte kan leverera för att vi inte är hemma. Vi har suttit så vi kan se gatan och de har inte varit här. Så välj någon annan för det är inte första gången det händer. Intressant att andra företag lyckas leverera hit.

Jill Susann F gillar detta
LEIF W
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Beställde en leverans till "dagen efter". Låter bra MEN, dagen efter var en leverans schedulerad som jag kunde följa i appen. Dessvärre "hann" dom inte leverera utan ett meddelande kom klockan 22.14 att leveransen skulle ske senare. Nu är det tre dagar efter tänkt leverans (med ny schedulerad leverans) då Bring hör av sig (klockan 21.35) och meddelar att dom "inte hinner" leverera nu heller. Varför tar man ett uppdrag om man inte klarar av att leverera? Varför prioriterar man inte den kund som senast fick stå över leverans...

Mathias P
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Sämsta upplevelsen jag erfarit på länge. De skickar mitt paket till fel ombud, som dessutom ligger i fel kommun. Som svar får jag att de har hög belastning och att jag kan vänta ytterligare 2-4 arbetsdagar, så ska de skicka paketet rätt. Sista gången jag väljer Bring som leverantör av mina paket. /Mathias

Sebastian Melchor C
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Sämsta skitbolaget någonsin!!!! Akta er för detta pissbolag. Först skickar de paket fel, sen svarar de att paketet skall skickas rätt en dag. Nästkommande dag ser jag inte att paketet anlänt och ringer tillbaks för att fråga varför de lovat mig att paketet skulle kommit. Då får jag till svar att paketet inte alla skickats rätt!!! Till svar får jag också en spydig kommentar från personen i fråga. Ett riktigt skitbolag, brinn i helvetet

Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Lång leveranstid och bluffar om att leveransförsök gjort när det inte gjorts. Varit hemma hela tiden, uselt!

Jill Susann F gillar detta
CHRISTOFFER N
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Har tyvärr inget gott att säga om Bring, personalen är otrevlig och inte det minsta serviceminded, sena leveranser, samt att jag får leverans till tomtgräns fast jag beställt uppbärning. Det är ett under att Bring finns kvar 2023, det varit så här så länge jag kan minnas...

Michael L
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Otrevlig personal och kundservice som inte ger någon service. Så vad är poängen med denna om de bara säger aktuell status på paket. Jag har haft problem med 5 st paket på rad med Bring nu. Men nu tänkte jag bara ta upp det senaste problemet. Jag beställde en bok från Amazon.se, ett litet paket alltså. Amazon vet såklart min adress, det är ju ett krav för att kunna få leveranser till sig såklart. Men Bring låtsas om de inte har denna information, och Amazon valt att skicka paketet till deras centrallager. Detta ligger...

Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skulle få leveran i kväll mellan 20-21 21:10 får vi meddelande att dom inte kunde leverera för ingen var hemma och tog emot. Vart ska dottern sova i natt. Så jävla dåligt, ingen dom ringt eller varit här.

Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Väntar en hemleverans av paket den 23/10 kl 17-22. Inget paket levereras den dagen. Inte heller nästa, eller nästa, eller nästa, eller nästa!!! Detta är inte ok!! En bra jämförelse är företaget UPS, lika usla på att leverera paket. Fy fan vad dåliga ni är Bring

Joakim Å gillar detta
Tobias E
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Konstanta fel.dessutom otrevlig personal på det.

Jesper J
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Blivit lika usla som UPS med att fejka leveransförsök. Sitter hemma å väntar och får notis om att ett försök har gjort vilket då är omöjligt.

First-Name L gillar detta
Jens Ö

""………………………………………………………………………..

Jason F
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Gång på gång så slarvar de med sina leveranser vilket leder till förseningar och förluster för mottagaren, bara under 2023 har jag förlorat 12-15000 kr pga dem, jag har bemötts som skit av kundtjänst och de ignorerar att de försätter mig i en mycket dålig sits och är inte villiga att anstränga sig för att vara behjälpliga.

First-Name L gillar detta
Anders A
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Dom påstod att dom försökt leverera idag kl 14.23. Jag var hemma men dom ljuger om att dom varit här.

Ann-Catrin J
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Ger Bring betyg 👎👎👎👎👎 Oseriöst transportföretag som inte kommer på utsatta tider, om de kommer över huvud taget. Har bara upplevt problem. Råd: Beställ inte produkter och varor som Bring ska leverera,.

Magnus John A
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Betalat för, avtalat och bokat tid idag (lör 16 sept) för leverans och installation av tvättmaskin från Electrolux mellan 8-17. Väntat hela dagen. Ingen leverans, inte ens någon som hört av sig, och utan möjlighet för mig att ringa någon i då alla Brings (och Electrolux) linjer är stängda för helgen.

Fawsia A
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Jag ger Bring minus F betyg!!! 29 augusti 2023. Mitt förtroendet för Bring är i botten. Detta företag är icke seriöst alls !! Två unga och spinkiga trötta pojkar från Bring kom med min leverans sent klockan 19:37 29/8/ 2023. Pojkarna kom med nya villkor som jag inte kände till. De ville inte bära två klädskåp till övervåningen med motivering att de ska ha alla kartonger på ett ställe . Att de inte kan sortera kartongerna då det är sent och då de är trötta nu klockan 19.45. Allt ska läggas på bottenvåningen i vardagsrummet...

Arnold T
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Mitt paket lämnades vid fel adress. Jag fick leveransen 2 dagar efter felleveransen av en person som vattnade blommorna vid adressen där paketet låg. Så otroligt slarvigt och nonchalant av Bring!

MATHIAS F
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Försöker förtvivlat identifiera mig med BankID men det är omöjligt. Detta gör att jag måste ta emot paketet personligen istället för att de kan lämna utanför dörren. Pratar med en chatt-robot som ger usla svar 24-timmar om dygnet för att kundservice stänger precis när de ska börja köra ut paketen. De ska komma någon gång mellan 17-22, de kan så klart inte veta på förhand när de ska komma. Och i och med att man inte kan identifiera sig i förväg måste man ta emot paketet personligen och då vara låst till att sitta och passa...

A A G
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Hoppas ingen använda Bring. Det blir alltid krångligt när paket ska levereras med Bring Appen fungerar inte heller. Tänk att Postnord är bättre ..

Lars-Erik J
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bring har fått för sig att man inte kan leverera paket till mig trots att detta har gått finfint förut, uppenbarligen tycker chauffören att mitt hus ligger för långt från hans ordinarie rutt och därmed försöker man med div. ursäkter hitta skäl till att inte leverera. Värdelöst. Välj en annan leverantör.

Seyed Mohammad H
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Jag har beställt en vara och betalade extra för att få det dagen efter med det så kallas hemleverans. Det skulle komma mellan 17 till 22. Under dagen fick jag ett sms och på länken stod att varan kommer mellan 20:20 till 22:20. Klockan 20:30 kollade jag på länken igen och där hade tiden ändrats till mellan 17 till 22 igen. Jag har suttit hemma med telefonen i handen till 22:20 och sen fick jag se på min leverans status att ” Tyvärr mötte vi ingen hos dig som kunde ta emot den.” Trots att de hade mitt telefonnummer och portkod....

Leif L
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Fi k ett sms med en link på, där fick man tiden de skulle komma mellan 13-23 lite stort spann .men så är det. Försöker dessutom få tag i kundtjänsten det tog bara 38 minuter.de skulle se till att transportören skulle ringa upp mig strax. Men inne och mitt bagage kom inte heller i den utlovade tid spannet. Sitter nu fortsatt och väntar på mitt bagage..... Jävla skit bolag

Mattias L
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bring skulle leverera paketet till mitt hem. Fick mail som sa att dom ej kunnat leverera, trots att jag var hemma. Hänvisades istället till närmaste utlämningsställe. Verkar som dom sätter detta i system.

Jens J
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skriver SMS med du få ditt paket idag. Inget kommer. Spara man paket ser man på morgonen "lastad för utkörning" och ser den med förvånan "planerad lerans 2 dagar senare". Och alltid samma skit. Ljuger dessutom till försäljare av varor om förväntade leveranstider

Damir M
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Ljuger om att försök till hemleverans inte har lyckats när de inte har lust att köra ut till min adress.

Eswar Kumar C
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Skäms på er! Jag har aldrig känt mig så kränkt av en leveranstjänst. Leveranskillen ringde mig när han står framför dörren (han hade dörrkoden) och jag sa åt honom att lämna väskan vid dörren och han svarade Ja och när jag kollade dörren några minuter senare fanns det ingen väska. Jag ringer leveranskillen och han säger att han tog den med sig eftersom hans chef försökte ringa mig och jag svarade inte på min telefon. Jag kollar min telefon och ser ett missat samtal från ett "No called ID"-nummer som tystades av min telefon...

Dennis S
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Har arbetat hemifrån vilket inte är idealt i mitt fall eftersom vi skulle få hemleverans. Det har nu gått en vecka, och paketet har ännu inte kommit. Jag har fått två nya leveransdatum under tiden, och ingen gång har det dykt upp ett paket. Det är alldeles för dåligt. Kan ni inte leverera så sätt längre leveransdatum... Stjäl inte människors tid.

Amanda S
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Riktigt uselt företag. Hemleverans som skulle kommit igår. Ingen kom och hörde inte ett ljud. Har ringt 3 gånger idag och blivit lovad återkoppling men fortfarande inte ett ljud från dom, och inget paket.

Carl Robert L
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Uselt. Väntat en hel arbetsdag och inte ett knyst fr Bring. Banan-företag.

Rasmus J
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Uselt bolag med usel service! Undvik om ni kan men ibland får man inget val så sitter man där igen och tar ledigt från jobbet för att vanka av och ann hemma medan Bring lastbilen på mobilens fönster rör sig långsamt, långsamt mot leverans. Man får ett tidsfönster som de alltid missar, sen ljuger de och säger att man inte var hemma trots att man stirrat mot uppfarten i åtta timmar. Fruktansvärt bolag - de borde läsa de här omdömena och ta sig en allvarlig funderare .

Madelene N
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bokar hemleverans men de lämnar på utlämningsställe långt bort, finns fler närmre som bring kan lämna till. Försökte spåra paketet och det har kört direkt till utlämningsställe, inga misslyckade levernssförsök hem och de svarar inte när man försöker få det hem som avtalat. Sjukt oseriöst

ADRIAN E
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Sista gången jag beställer leverans av dessa. Sämsta bemötandet någonsin. Otroligt dryg snubbe som levererade. Usch

Tor Inge E
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Dom ser jag har grusväg så dom försöker inte äns leverans. Skulle inte boka dom här själv, tyvärr får man inte alltid välja. Minst 4 paket ny som dom skiter i att försöka äns leverera.

Paula F gillar detta
Jenny E
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Mitt paket försvann, fick ingen info om någonting. Superdåligt. Hade beställt flera varor för mkt pengar och nu är varorna slut i butiken. Och jag har inget paket. Hur försvinner ett stort paket med 7 par skor i?!?

Paula F gillar detta
Hans Mikael L
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Gjorde en stor beställning genom Ikea och Bring skulle leverera . Först kör de ut med godset men är underbemannade tar ej del av information de fått om leveransförutsättningar. Efter flera samtal till Ikea och Bring får jag ut godset en vecka senare . Då är kolli skadade innan de lastat av de från pallar . Och när de bär in godset (4-trappor utan hiss) tappas det/välter pga de försöker ta så många kollin samtidigt . De 4 personerna som levererade var stressade och inte särskilt rädda om inredning ex.golv/väggar som var...

Anders K
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Beställer hemleverans men chauffören kunde ibte leverera, kundservice konstaterar att chauffören scannar paketet 17km härifrån och fullständigt skiter i att ens försöka. Tre gånger samma vecka. Måste sedan hänta hos ombud. Nu fick jag välja hemleverans fredag eller hämta hos ombud på måndag. Fick sms om att det finns ns att hämta hos ombud 17:20 på fredag kväll. Fullständigt katastrofföretag! Inkvoterade chaufförer?

Jimmy G
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Fan häller man kan lita på dem skulle få ett paket den kom måndag till deras varuhus i jönköping på torsdag fick jag för mig att ta kontakt och kolla läget med dom och då sa dem att den skulle komma fredag 10-15 precis som mitt meil sa sen på fredagen sitter och väntar till 14.40 inget samtal eller sms at dem så jag hittar ett nummer ringer dit då säger dem att dem kör bara ut på torsdagar samt att jag ljuger om att dem sagt att den skulle komma fredag och så klickade dem mig! så jävla bullshit asså!

Patrik K
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Bring hävdar att dom dom lämnat ett paket från apoteket innehållande medicin till min dotter igår kväll 20:01. Ingen har varit här lämnat nåt paket. Katastrofalt dåligt företag.

Christian N
Skrev om BRING EXPRESS SVERIGE AB

Kan tyvärr bara instämma med alla som skrivit innan mig. Finns det inget annat sätt än bring så borde ni hoppa beställningen. Tråkigt behöva skriva detta men så ligger de till. La en order hos svensktkostillskott i måndags som skulle kommit tisdagen med hemleverans, tisdagen stod de det var i Danmark fast jag bor i Lidköping, kontakta svensktkostillskott som skicka frakten tillbaks ohv posta en ny order direkt, nu skulle dom tydligen gjort ett försök att leverera de hemma hos mig och tyvärr var jag ej hemma men då ska dom...

Lilia G och Paula F gillar detta