Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Brokr Fastighetsmäklare

Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Vi på Brokr har letat efter en fastighetsmäklare som har allt och dessutom det där lilla extra, men inte funnit vad vi sökt. Därför beslöt vi till slut att starta något helt nytt och eget! Vi har tagit med oss allt vi gillat på våra tidigare arbetsplatser, paketerat om det och nu erbjuder vi en mäklartjänst som passar oss och våra kunder alldeles utmärkt.

En skräddarsydd försäljning handlar inte bara om rätt marknadsföring och snygga visningar, vi tror att det är minst lika viktigt att du och din fastighetsmäklare fungerar ihop. Vi tror därför på tydlig och rak kommunikation och att våga skapa personliga relationer. Målet är alltid att skapa en långsiktig relation och att få följa en kund genom livets olika bostäder är väldigt givande.

Vi arbetar också med att förmedla nyproduktion och är gärna med genom hela projektet, från ritning till försäljning.

Välkommen in till vårt energisprakande kontor och berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 121 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• Daniel N
    Daniel N skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett fantastiskt arbete vid försäljningen av vår bostad Läs mer
  • Jenna H
    Jenna H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy agerade professionellt och kommunikativt genom hela processen. Hon gav rätt förväntningar vid försäljningens start och var sedan tydlig och lugn rakt igenom. Supernöjd! Läs mer
  • Soteris E
    Soteris E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon är så professionell och trevlig på sitt jobb! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Givet att Emmy fortsätter jobba som mäklare så behöver jag inte leta efter någon annan. Läs mer
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har sålt vår etta på 40kvm i Enskededalen. Jag upplever henne som mycket kunnig, seriös och hon har ett trevligt sätt. Jag hade naturligtvis stora förväntningar vid försäljningen av vår lägenhet. Detta levde Emmy verkligen upp till. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Väldigt saklig, hjälpsam och det kändes som hon verkligen gjorde allt för att göra både mig som köpare samt säljaren nöjda. Läs mer
  • Anita L
    Anita L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi fick den bästa hjälpen. Proffsig, lättillgänglig, bra rådgivning, ödmjuk, äkta. Behövde inte oroa mig en sekund. Läs mer
  • Karl S
    Karl S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mäklaren skötte affären på ett klanderfritt sätt och var både proffsig och personlig i sitt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och det var aldrig några konstigheter. Mina förväntningar av en mäklare som sköter denna typ av affärer uppfylldes, och jag blev supernöjd med resultatet! Rekommenderas! Läs mer
  • Douglas S
    Douglas S skrev om Brokr Fastighetsmäklare
    Johan är en mycket trevlig och professionell mäklare. Tack för hjälpen med köpet! Läs mer
  • Christoffer K
    Christoffer K skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Top of the line, proffisgt rakt igenom. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Louise Kelly,
    Taggad, snabb, grundlig, säker och otroligt duktig på sitt yrke!
    Rekommenderar henne varmt!
    3 lyckade försäljningar har Louise hjälpt mej med.
    Tack Louise!
    // Ulrika Läs mer
  • Linn P
    Linn P skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffesionell och ambitiös mäklare som var flexibel med tider och gav det lilla extra för att få mig som köpare extra tillfredsställd och glad! Läs mer
    2018-01-28 Malwina N svarar Linn P
    Tack Linn för dina ord, kul att du känner dig nöjd-det gläder mig! Och stort grattis till en superfin lägenhet! :) /Malwina
  • Malin W
    Malin W skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag är extremt nöjd med Malwina som mäklare. Hon agerade lugnt och förtroendeingivande och fick mig att känna mig trygg i denna stora affär. Jag kommer att rekommendera Malwina till alla vänner som funderar på att sälja sina lägenheter eller hus framöver. Läs mer
    2018-01-28 Malwina N svarar Malin W
    Tack så mycket Malin för den fina rekommendationen och för förtroendet! Allt gott! :) /Malwina
  • Rut S
    Rut S skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig, lättsam och hjälpsam! Läs mer
    2018-01-23 Malwina N svarar Rut S
    Tack Rut för det fina omdömet! :)
  • André R
    André R skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket nöjd med hur Malwina på ett trevligt och proffsigt sätt hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Trots att bostadsmarknaden var i en nedgång så lyckades hon sälja lägenheten till det pris jag ville. Läs mer
    2018-01-10 Malwina N svarar André R
    Tack André för ditt fina omdöme och för förtroendet att sälja din bostad! Allt gott! :) /Malwina
  • Marlene J
    Marlene J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig, kunnnig och ser möjligheter.
    Serviceminded. Bäst! Läs mer
  • Björn Å
    Björn Å skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy gav ett proffsigt och säljande inttryck.
    Hon skötte hela processen klanderfritt.
    Stort plus för tillgänglighet på sms och tel vid frågor. Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sjukt engagerad, lyhörd, smart, snabb och extremt proffsig. Emmy är den ena mäklaren jag träffat där jag ser fördelar med att vara både köpare och säljare. Emmy vill allas bästa och ser lägenhetens potential, hon ger inte upp och siktar högt. Jag hoppas innerligt att Emmy kommer vilja jobba med oss även framöver, då vi kommer vilja köpa en ny lägenhet. Hon är lojal och ärlig. Tack! /Anette Läs mer
  • Maja L
    Maja L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag fick ett varm, kamratligt o proffsigt bemötande av Emmy.
    Snabba svar via sms o telefon.
    Jag känner mig fullständigt lugn med Emmy som mäklare när min livs största affär ska genomföras!! Läs mer
  • Stina K
    Stina K skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon har varit supertrevlig och kompetent genom hela processen. Det har gått snabbt att få svar på frågor. Läs mer
  • Claes N
    Claes N skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy Blinke var grymt professionell men samtidigt värdigt personlig och lätt att kommunicera med. Emmy kunde hjälpa till med allt på ett perfekt och effektivt sätt. Finns ingenting som kunde göras bättre. Absolut utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft att göra med hittills. Läs mer
  • Organisationen B
    Organisationen B skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är supernöjda med Oscar. God återkoppling, engagerad och proffsig. Vi rekommenderar honom varmt och kommer att anlita honom igen för framtida försäljningar som vi har för Barncancerfondens räkning. Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina är den bästa mäklaren man kan tänka sig. Proffsig, vänlig och tillmötesgående och mycket noggrann. Läs mer
    2017-10-21 Malwina N svarar Eva L
    Tack snälla Eva för de vänliga orden! Så kul att höra att du är nöjd! Stort grattis till köpet av din fina lägenhet.
    Allt gott så ses vi snart!
    Mvh Malwina
  • Dimitrios N
    Dimitrios N skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar was realy friendly and helpfull and even thow I don't speak swedish (or good english either!), Oscar helped us with everything in order to buy our new appartment. Läs mer
  • Hampus U
    Hampus U skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar är mycket engagerad och förtroendeingivande - en perfekt mäklare på alla sätt! Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar pitchade in sig med still och leverade ett resultat över våra redan högt ställda förväntningar. Jag är mer än nöjd att jag valde att sälja med Oscar på Brokr. Summerar Oscar med 2 ord "Livets Mäklare" Läs mer
  • Lucas J
    Lucas J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Riktigt proffsig och trevlig mäklare! Finns tillgänglig dygnet runt och sätter alltid kund i fokus. Känslan var att han inte var nöjd för ens jag själv var nöjd! 5/5 Läs mer
  • Filip S
    Filip S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar fixade allting galant!!!

Detta var mitt första köp av en lägenhet och jag som totalt oerfaren kände mig väldigt trygg att just Oscar var mäklaren.

Alla mina många frågor blev besvarade snabbt och på ett sett som jag förstod det på då jag inte kunde alla finuliga ord som ofta används

Trots när jag tyvärr råkade kontakta Oscar när han hade Semester så svarade han i telefon, jag själv tycker det verkligen betyder att han har engagemang

Riktigt bra kille och rekomenderar han gärna

En nära vän till mig köpte också utav Oscar och kände samma sak som mig

Inget att tveka om ring bara Oscar så får ni de ni behöver

Mvh Filip Läs mer
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar var professionell och utförde sitt uppdrag till full belåtenhet. Läs mer
  • Lars Ö
    Lars Ö skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bra professionellt bemötande. Intresserad och bra idéer om hur vi skulle går till väga.
    Vissa delar var lite nya men vi jobbade bra igenom upplägg med tider och ekonomi.
    Kul att det blev lite plus för Oscar i slutet. Bra Jobb! Läs mer
  • Anders G
    Anders G skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar Hammenstål är den bästa mäklare jag kommit i kontakt med och han gav en otrolig bra känsla vid första mötet. Jag har till och med hänvisat många av mina vänner till Oscar. Grym kille, grym mäklare! Läs mer
  • Susanne Ö
    Susanne Ö skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar är en mycket proffsig och engagerad mäklare med passion för sitt yrke. För mig var det viktigt att anlita en mäklare som jag kände stod för engagemang och passion. Vi har bott och trivts i vårt hus i 26 år så det var för mig en känslosam process vilket Oscar hade stor förståelse för och han hanterade uppdraget med respekt för detta. Jag kan verkligen rekommendera Oscar. Läs mer
  • Pia G
    Pia G skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar är en mycket trevlig, och professionell mäklare. Kan rekommendera honom till andra samt själv anlita honom om jag ska sälja. Läs mer
  • Carl K
    Carl K skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig kunnig och kanon kommer att höra av mig när det blir dags att sälja helt kanon Med vänlig hälsning, Calle k Läs mer
  • Nikolina B
    Nikolina B skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är supernöjda. Oscar har gjort ett strålande jobb, är en trevlig, positiv och härlig mäklare. Skulle absolut rekommendera honom till kompisar för framtida försäljningar Läs mer
  • Alexandra R
    Alexandra R skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar är en otroligt professionell mäklare som alltid har kunden i fokus. Han upplevdes väldigt kunnig, lyssnade på våra önskemål och var lättillgänglig om man behövde ha tag i honom. Vi kände oss trygga under hela processen och skulle absolut anlita honom igen vid nästa försäljning. Läs mer
  • Linda-li K
    Linda-li K skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Väldigt trevligt och profitionellt bemötande. Känner att jag som köpare har fått svar på de frågor och tankar jag frågat. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Professionellt och seriöst rakt igenom. Läs mer
  • Soili R
    Soili R skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jättebra bemötande och professionell skicklig service. Läs mer
  • Alexandra B
    Alexandra B skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Toppenmäklare! Bra och stabilt intryck med mycket erfarenhet. Hjälper till med allt och lite till. Kunde inte varit mer nöjd. Rekommenderar varmt till alla! Läs mer
  • Christer J
    Christer J skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har svarat tidigare, att Malwina Nilsson är en proffsig mäklare.
    snygg, tillmötesgående, lyssnande, energisk och på alla sätt
    en perfekt mäklare kan skriva hur mycket som helst
    men det får räcka så. Läs mer
    2017-09-28 Malwina N svarar Christer J
    Tack Christer för dina ord, kul att du är nöjd! Tack för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen och för ett gott samarbete! :) Må gott!
  • Christina E
    Christina E skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina är lyhörd, kunnig och engagerad. Vi har känt oss omhändertagna och trygga från första stund. Snyggt marknadsmaterial och fin presentation. Oavsett frågeställning har vi fått goda råd och tips. Vi rekommenderar verkligen Malwina som mäklare! Läs mer
    2017-09-15 Malwina N svarar Christina E
    Tack Christina för de fina orden och tack för ett gott samarbete och förtroendet att få hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! :)
  • Jessica W
    Jessica W skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie levererade över vår förväntan. Mycket professionell och tillmötesgående. Hon lyssnade på våra förfrågningar och kom med sina expert råd. Vi tyckte det va jätte skönt att ha en mäklare som man känner att man kan fråga om vad som helst och lita på. Inte bara sköta affären men även vara där som stöd. Läs mer
  • Lina B
    Lina B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jätteduktig och professionell. Läs mer
  • Andrea R
    Andrea R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    När vi skulle sälja så var marknaden något opålitlig. Vi träffade och jämförde fyra olika mäklare och träffade Sofie sist. Efter det mötet var det solklart för oss att välja henne. Hon har stenkoll på marknaden, lyssnade till våra behov, gjorde en plan och fick oss trygga. Sofie gör det lilla extra och var även mitt bollplank när vi köpte lägenhet. Vi hade inte kunnat önska oss en proffsigare mäklare än Sofie Vikström. Hon är lyhörd, kompetent, engagerad, pålitlig och trevlig att ha att göra med. Läs mer
  • Marita J
    Marita J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon har allt man förväntar sej av en mäklare ochlite till! Läs mer
  • Sandra F
    Sandra F skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Supertrevlig tjej. Fick direkt bra kontakt med Malwina när jag var på visningen och sen har hon varit hjälpsam med alla frågor som jag haft. Så har bara positiva saker att skriva. Läs mer
    2017-08-22 Malwina N svarar Sandra F
    Tack Sandra för det fina omdömet! Hoppas du kommer att trivas i din fina lägenhet! 😊 Allt gott! Mvh Malwina
    Sandra F gillar detta
  • Nathalie S
    Nathalie S skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är mycket nöjda med försäljningsprocessen. Malwina har visat hög kompetens och varit lyhörd, effektiv och tillmötesgående. Vi har fått snabb återkoppling. Väldigt trevlig person! Läs mer
    2017-07-19 Malwina N svarar Nathalie S
    Tack Nathalie för den fina rekommendationen! Det har varit trevligt att samarbeta med er och jättekul att ni är nöjda-det värmer och motiverar!
    Önskar er en fortsatt härlig sommar så hörs vi! Mvh Malwina
  • Pär Å
    Pär Å skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag rekommenderar Malwina Nilsson starkt. Engagerad och duktig fastighetsmäklare som hjälpte mig på alla sätt när jag sålde min lägenhet. Hjälpte mig med allt från stort till smått kring försäljningen, professionell i sitt agerande med personlig touch. Kommer definitivt kontakta henne igen om jag ska flytta i framtiden. Läs mer
    2017-07-10 Malwina N svarar Pär Å
    Tack för de fina orden Pär och för förtroendet att förmedla er fina lägenhet! Hoppas ni kommer att trivas bra i ert nya boende! :)
    Önskar er en härlig sommar! /Malwina
  • Magdalena B
    Magdalena B skrev om Lukas Hernblad en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi kan verkligen rekommendera Lukas Hernblad som mäklare. Riktigt professionell, kunnig och engagerad genom hela processen. Vi fick alltid snabb återkoppling vid frågor och han höll oss väl informerade under hela budgivningen. Utan tvekan den bästa mäklare vi har haft! Läs mer
Tomas Andersson
Emmy Blinke