Brokr Fastighetsmäklare

Brokr Fastighetsmäklare

Brokr hjälper dig från start till mål i försäljningen av din bostad. Med nytänkande, kraft och energi tar vi oss an alla typer av objekt, stora som små, över hela Stockholm.

Vi har valt att organisera oss på ett lite annorlunda sätt. Hos Brokr är alla mäklare knutna till verksamheten som konsulter. På så sätt får du alltid träffa extra motiverade mäklare, där alla uppdrag blir viktiga. Vi tror på rak och ärlig kommunikation, bra villkor och personliga relationer.

Med Brokr har vi hittat receptet för framtidens bostadsaffärer. Målet är att ge dig en upplevelse och ett resultat som du är mer än nöjd med. Så nöjd att du kan tänka dig att rekommendera oss till dina vänner och välja oss även vid nästa försäljning. Och nästa.

Läs vad 477 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Brokr Fastighetsmäklare
    • Idre
    2021-05-10
    Trevlig mäklare, bra service, lätt att få kontakt med, bra uppföljning.
    2021-05-05
    Engagerat och proffsigt bemötande.
    Snabb på att svara på frågor.
    Vi är mycket nöjda med köpet av vår bostad.
    • Järla Sjö
    2021-05-04
    Jag kan inget annat än att rekommendera Tobias till alla som ska sälja sin bostad. Det här är andra gången vi anlitat honom och än en gång blev vi positivt överraskade över hans proffsiga bemötande, kunnskap inom bostadsbranchen och förmåga att göra bra affärer. Vi fick lägenheten såld fort och med högre slutpris än vi trott. Tobias får en även att känna sig unik trotts att han har många kunder att hantera samtidigt. Jag kommer alltid anlita Tobias till mina kommande bostadsaffärer.
    Tack för rekommendationen Thomas! Alltid kul med återkommande kunder. Lycka till nu med ert stora äventyr och känn er välkomna att ta kontakt i framtiden! Tobias Aasa
    • Kungsholmen
    2021-05-04
    Vi köpte en bostad via Tobias och fick ett proffesionellt bemötande. Tobias har verkligen bra koll på alla detaljer och har gett oss en mycket positiv upplevelse genom hela processen, från visning till tillträde.
    2021-04-30
    Min erfarenhet av Tobias är att han är väldigt lyhörd och proffesionell i att agerande. Engagerad från början till slut. Lyckad försäljning!

//Daniel
    • Järla Sjö
    2021-04-30
    Vi har anlitat Tobias och är väldigt nöjda! Tobias har varit otroligt professionell i sitt bemötande från start till slut. Han har svarat snabbt och pedagogiskt på alla våra frågor. Hans strategiska kompetens inom försäljning är utöver det vanliga och är en stor anledning till varför vi fick mycket mer än vad vi hade förväntat oss för vår lägenhet. Vi skulle varmt rekommendera Tobias vidare till alla som vill göra en bra försäljning av sin lägenhet!
    Tack Linnéa! Extra kul att få hjälpa återkommande kunder. Tobias Aasa
    2021-04-26
    Tobias upplevdes väldigt professionell, trevlig och hjälpsam. Tipsade om städfirma och stylingfirma och höll kontakt med dessa samt ordnade med nycklar till både städning och styling.
    Tyvärr dök marknaden lagom när vi skulle lägga ut vår lgh, så uppskattat försäljningspris uppnåddes inte på långa vägar, men det går knappast att lasta mäklaren för.
    Tack Henric! Mycket kan man påverka i en försäljning men tyvärr har man inte alltid marknaden med sig. Glad att ni har uppskattat samarbetet. Tobias Aasa
    2021-04-23
    Tobias ger ett mycket gott intryck, lugn och saklig, kommunicerar på ett utomordentligt sätt

Skulle gärna anlita Tobias igen! :-)
    • Kungsholmen
    2021-04-19
    Tobias hjälp oss sälja vår bostad. Vi kände oss väldigt trygga med Tobias genom hela försäljningen han är extremt tydlig och noggrann vilket är något som uppskattas när det handlar om så stora affärer som bostäder,

Tobias gav oss riktigt bra vägledning och rekommendationer när det gäller styling, typ av Hemnet annonser och dylikt vilket i sin tur resulterade i att vi var mycket nöjda med slutpriset.
    Tack Jacob! Hoppas att ni snart hittar ert nya drömhem. Jag fortsätter att hålla ett öga åt er. Tobias Aasa
    2021-04-14
    Bra kontakt på alla sätt och vis
    2021-04-14
    Tydlig, trevlig, proffsig och väldigt servicemässig! Rekommenderar verkligen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Botkyrka
    2021-04-08
    Köpt lägenhet via Jonas och han ställer upp och besvarar alla frågor, inga frågor är för dumma :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Liljeholmskajen
    2021-03-31
    Jag köpte min lägenhet genom Sofie, hon är väldigt trevlig, påläst, ärlig och kändes genuint mån om bägge parterna. Sofie har agerat väldigt professionellt genom hela processen, från visningen till kontraktsskrivningen och har gett snabb återkoppling vid de frågor som har dykt upp efteråt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Skärholmen
    2021-03-28
    Sålt ett radhus.
    Jag blev trevligt bemött och mäklaren uppfyllde mina förväntningar.
    Ja, över mina förväntningar vad gäller pris och snabbhet
    Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera Tomas för mina vänner och bekanta !
    Hej Berit! Tack för fin ord! Det har varit väldigt kul att få hjälpa tid! :) Tomas Andersson
    2021-03-25
    Vi har först köpt och sedan även sålt via Tobias. Vid vårt köp via honom fick vi redan då en känsla av förtroende och han hade en stor lokalkännedom. Det fick oss även att välja honom nu som säljare av vår lägenhet.

Det vi gillar hos Tobias är att han är väldigt saklig, lyhörd och inte den typiska säljaren. Han fick oss att känna oss delaktiga och trygga genom hela processen genom att förmedla bra tankar och idéer.

Man kunde känna att Tobias är en mäklare med många års erfarenhet då han hela tiden ville ge oss realistiska förväntningar. Med hans tips och råd kunde det bästa lyftas fram av vår lägenhet. Då vi redan köpt nytt var vi lite nervösa men Tobias sålde vår lägenhet både snabbare och till ett högre pris än vad vi hoppats på.

Vi rekommenderar Tobias Starkt!

/Johan&Lida
    Stort tack för rekommendationen! Kul att ni blir kvar i föreningen och lycka till med ert renoveringsprojekt! Tobias Aasa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Högalid
    2021-03-25
    Sofie hjälpte oss med försäljning av vår mammas lägenhet på Söder. Hon har varit ett otroligt bra stöd åt oss i hela processen. Hon är kunnig, påläst och har alltid tid för sina kunder. Hon är dessutom snabb och ärlig och någon man kan lita på till 100%. Hela processen har varit proffsig och Sofie har verkligen gjort sitt yttersta för att vi alla skall känna oss trygga och nöjda med resultatet.
    Vi är otroligt nöjda med Sofie och kan varmt rekommendera henne.
    Åsa & Sofia
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Sofia
    2021-03-23
    Alex sålde vår lägenhet på Södermalm. Han är mycket proffsig, påläst samt förtroendegivande som man uppskattar hos en mäklare när man ska göra en stor och viktig affär. Sedan höll han vad han lovade samt överträffande våra förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Alex :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-03-19
    Vi har köpt en lägenhet. Allt fungerade till belåtenhet. Snabbt och effektivt . Vänligt bemötande . Fick svar på våra frågor och är nöjda .
    Hej! Tack för fint omdöme och kul att ni är nöjda :) Tomas Andersson
    2021-03-18
    Vi köpte en lägenhet i nacka av Tobias. Han var trevlig, och gav ett ödmjukt och ärligt intryck. Vidare har han varit proffsig genom hela affären! Jag rekommenderar honom varmt som mäklare!
    Tack för rekommendationen, Simone. Jag är övertygad om att ni kommer att trivas bra i Finntorp. Tobias Aasa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-03-18
    Sålde min lägenhet på Emmy Rappes gata 3 i Hagastan:

Tomas är proffsig och tydlig vilket gav mig en stor trygghet under hela säljprocessen. Han är tillmötesgående och allting flöt på smidigt från första kontakt till genomförd försäljning.

Kan varmt rekommendera Tomas!
    Hej! Så kul att höra :) Stort tack! Tomas Andersson
  • Jacob B
    2021-03-17
    Jag visste redan innan det var dags för min försäljning att det var Jonas som jag skulle ha som min mäklare. Hans statistik talar för sig, framför allt i området Klubbacken där han vet ALLT.

När jag sedan tog kontakt med Jonas så visade det sig också att han var en väldigt trevlig person och visste redan allt om min bostad.

Sedan under processen var han alltid tillgänglig och fick mig att känna mig trygg.

Efter försäljningen har han varit fortsatt lika tillgänglig.

Om ni vill ha en mäklare ni kan lita på - kontakta Jonas!
    Tack Jacob för den fina rekommendationen. Kul att vi tillsammans kunde stå rekord med det högsta kvadratmeterpriset någonsin på Klubbacken. Hoppas att ni hittar rätt i er nya bostad! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-03-17
    Kortfattat så framstod han kompetent och förtroendeingivande på en nivå som låg långt över medelmåttet av min familjs mäklarerfarenhet, som i sin tur är låg. Antingen är han ovanligt kompetent i praktiken eller så har han en sällynt god förmåga att framstå som det. I vardera fall mycket imponerande. Affären gällde en etta på Klubbacken i Mälarhöjden.
    Tack Edvin för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Det är en magisk lägenhet med en utsikt du aldrig kommer att tröttna på. Lycka till! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-03-17
    Sålde lägenhet i Hagastan och är mer än nöjd med Tomas insats! Riktigt bra och tydlig, höll mig uppdaterad under processens gång, och lägenheten såldes för ett slutpris jag är mer än nöjd över! Kan varmt rekommendera Tomas.
    Tack snälla för dina fina ord :) Tomas Andersson
    2021-03-10
    I recommend cooperation with Tobias to everyone who wants to buy or sell a flat. 100% professionalism
    Thank you so much for the recommendation, Krystian! Tobias Aasa
    2021-03-09
    Köpt ny bostad och allt gick väldigt enkelt och smidigt. Väldigt hjälpsam och hade svar på allt. Kontrakt skrivningen vart också på engelska men var inga problem alls.
    Tack för fina ord Marcus, Hoppas allt går bra med din försäljning! Tobias Aasa
    • Liljeholmskajen
    2021-03-06
    Vi blev väl bemötta, Sofie är duktig på att återkoppla. Hon sålde vår lgh och var mån om båda parter, ärlig o tydlig. Vi är mycket nöjda med hennes hantering före, under o efter försäljning. Mkt bra engagemang under hela processen. Vi kan varmt rekommendera Brokr o Sofie som mäklare.
    Hej! Tack för rekommendationen Robert, ett nöje att hjälpa er. Vi hörs och ses snart igen! Vänligen Sofie Sofie Vikström
    2021-02-28
    Supertrevlig och tillmötesgående! Rekommenderar verkligen Jonas!
    Tack Towa och grattis till den nya fina lägenheten. Lycka till framöver så ses vi garanterat i området! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-02-26
    Köpte en lägenhet på 55kvm i Mälarhöden och blivit superproffsigt bemött av Jonas första stund. Helnöjd kund. Rekommenderar honom starkt!
    Tack Jonathan, det var kul att ni fick köpa. Det var ett väldigt trevligt samarbete och är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad. Vi kommer garanterat springa på varandra på Klubbacken. Lycka till! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-02-10
    Trevligt bemötande, betryggande och proffsigt genomförd försäljning.
    • Gröndal - Ekensberg
    2021-02-08
    Köpt en bostadsrätt i Gröndal, en liten 2:a. Superbra bemötande av mäklaren Sofie. Hon har varit lätt tillgänglig, kompetent och agerat väldigt professionell. Över förväntan!

Jättenöjd över upplevelsen och tvekar inte att själv kontakta henne vid framtida affärer.
    Hej Rahima! Tack för din fina rekommendation, roligt att du är nöjd. Vi ses snart! / Sofie Sofie Vikström
    2021-02-06
    Personlig kunnig sympatisk service inriktad mäklare . Sålde min lägenhet snabbt med ett leende och tog sig tid att
    ge mig råd om nästa bostadsaffär som låg i pipen . Kan varmt rekommendera Alex till Er som vill köpa eller sälja bostad i Stockholm . Av 10 poäng så så får han full pott .
    Tack för hjälpen !
    • Vasastan - Sibirien
    2021-02-04
    Sofie hjälpte oss med försäljningen av vår lägenhet på Roslagsgatan i Stockholm. En 2,5:a på 50 kvm belägen på 3e våningen.

Vi hade varit i kontakt med några olika mäklare och hade i princip bestämt oss för en annan men Sofie lyckades ge ett så otroligt proffsigt intryck av sig själv och Brokr att vi blev bokstavligen helt sålda!

Inför vår försäljning berättade vi för Sofie att vi inte hade någon stress utan hellre ville vänta in rätt pris för att det skulle bli någon affär. Och visst hade vi våra förväntningar men resultatet visade sig bli långt över våra förhoppningar!

Sammantaget har Sofie allt som känns viktigt när det kommer till att gå igenom en stor och viktig affär, både personligt och ekonomiskt: förtroendeingivande, pålitlig, snabb på respons, tydlig, rak och stabil.

I en framtida bostadsaffär kommer vi tveklöst att höra av oss till Sofie för nytt samarbete då hon levererade så otroligt proffesionellt från start till mål. TACK!
    Hej Ida! Stort tack för din fina rekommendation, betyder mycket! Vi ses snart! Vänligen Sofie Sofie Vikström
    • Högalid
    2021-01-30
    Mycket förtroendefullt samarbete
  • David T
    • Hägerstensåsen
    2021-01-23
    Vi hade förmånen att träffa Sofie i egenskap av spekulant på ett objekt i januari 2020. Vi upplevde då Sofie som engagerad och ärlig gentemot oss som potentiella köpare. Totalt visade hon 3 objekt för oss, varje gång med samma entusiasm. Trots att vi besökt många visningar och träffat flertalet mäklare var valet ändå enkelt för oss när vi hade hittat vårt drömboende själva skulle sälja vår lägenhet. Ingen annan av de vi träffat höll samma nivå som Sofie när det gällde bemötande, engagemang och professionalism. I augusti 2020 valde vi att förbereda vår lägenhet för försäljning. Sofie ordnade med fotografering och gav värdefulla tips kring styling. Processen när vi valde att gå ut med lägenheten till försäljning januari 2021 var väldigt smidig. Vi fick bra tryck under visningarna och Sofie guidade oss på ett tryggt sätt genom hela försäljningsprocessen ända till kontraktsskrivning på ett pris som vi känner oss väldigt nöjda med. Sammanfattningsvis så är Sofie väldigt mån om att en bostadsaffär skall bli bra för både säljare och köpare.
    Hej David! Stort tack för din fina rekommendation, det gör mig väldigt glad att mitt arbete uppskattas. Vi hörs och ses snart igen! Vänligen Sofie Sofie Vikström
    2021-01-22
    Förtroendeingivande och pålitlig. Proffsigt och positivt bemötande.
  • Stenfirma Lapital AB
    • Vasastan/ Odenplan
    2021-01-22
    Vi köpt en lägen av Brokr och Tomas Andersson hjälpte oss. Allting gick bra. Trevlig och seriös från visning till avtal.
    Brokr rekommenderas varmt.
    • Engelbrekt
    2021-01-21
    Vi har köpt en lägenhet via Tomas. Kontakten och enskild visning ordnades snabbt och all kontakt med Tomas har fungerat utmärkt, med snabba svar och trevligt bemötande. Våra förväntningar på att hitta en lägenhet då vi redan sålt vårt tidigare boende uppfylldes då Tomas snabbt ordnade visning och höll kontakten och väglett oss kontinuerligt. Vr upplevelse av Tomas som mäklare är enbart positiv och vi kan varmt rekommendera Tomas som mäklare.
    • Vantör
    2021-01-20
    Jag har sålt en 1a på 27kvadrat.
    Jag fick ett väldigt fint bemötande. Hon pratar lugnt och går igenom processen på ett tydligt sätt och förklarar alla steg.
    Eftersom jag inte är så insatt så ville jag ha någon som förklarade allt på ett förståligt sätt, vilket Sofie gör.
    • Västermalm
    2021-01-17
    I have bought a new apartment and sold the current one with the help of Tomas. Tomas is professional and reliable during the whole process and everything went very well. Strongly recommended!
  • köpte en tomt med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-01-14
    Köpt tomt Ekebo 6. Trevligt bemötande, tillgänglig, hjälpsam och snabb på att återkoppla med svar. Vi fick en bra upplevelse.
  • köpte en tomt med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-01-13
    Jag har köpt en tomt, Alex har varit tillmötesgående och hjälpt till med att ta fram relevant information, köpet har gått smidigt
    • Saltsjöbaden
    2020-12-30
    Han gjort bra Jobb med art salja vistas.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2020-12-19
    En av anledningarn att jag valde Jonas var att han var hungrig och följde upp vårt första möte väldigt snabbt. Fick känslan av att han verkligen ville sälja. Väldigt service minded, följde upp och höll mig uppdaterad genom hela processen. Mitt objekt var svårsålt med Jonas gav inte upp utan kämpade på och i slutänden fick jag det jag ville ha. Kan varmt rekommendeta Jonas på Brokr.
    Tack Kristina! Ja, det vart lite tuffare än vi kanske trodde men resultatet var tillsist i paritet med försäljningsrekord i föreningen. Känns bra att vi hade ett fungerande samarbete hela tiden med en tydlig målbild och ett tydligt sikte. Sen nådde vi dit tillsist vilket var kul! Lycka till framöver och lycka till med nya företaget. /Jonas Jonas Danielsson
    2020-12-16
    Bra och visar ett stort engagemang
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Saltsjöbaden
    2020-12-14
    Alex är flexibel och kunnig. Han hjälpte till med köp av en lgh trots att vi befann oss utomlands. Känslan är att Alex hjälper både köpare och säljare helt opartiskt med transaktionen.
    2020-12-14
    Professionell, tillgänglig och en allmänt god resurs under såväl köp som försäljning. Mycket god förmåga för att lyssna in, förstå och komma med förslag som reflekterar mina behov och tankar. Efter att ha stått på båda sidor förhandlingsbordet med Tomas så kan jag inte annat än att rekommendera Tomas vare sig du vill köpa eller sälja din bostad.
  • Marcus F
    • Johanneshov
    2020-12-09
    Jag kunde inte vara mer nöjd med Sofie, hon har varit sjukt kommunikativ och proffsig från start till mål!
    Via mitt bolag jobbar vi direkt mot mäklare och det var därför spännande att få stå på köpsidan och se hur ett proffs utför sitt arbete!
    • Kvarnholmen
    2020-12-08
    Sålt lägenhet i Stockholm.
    Proffsig snabb och trevlig!
    • Nacka/Jarlaberg
    2020-12-07
    Sålde min lägenhet i nacka. Sofie var från första mötet till slutförsäljning och kontraktskrivande väldigt tydlig med upplägg och så vidare. Hon återkoppla dessutom snabbt vid frågor och funderingar under processen. Jag rekommenderar Sofie starkt om du går i Sälj tankar.
    • Johanneshov
    2020-12-07
    Jag sålde lägenhet med hjälp av Sofie. Jag upplever henne som mycket förtroendegivande och proffsig. Hon överträffade mina förväntningar genom att återkoppla snabbt, genom att delge en tydlig analys av marknaden och genom att vara en trygg hand i processen att sälja. Jag kan inte annat än att rekommendera Sofie och kommer fortsatt arbeta med henne framöver när det blir dax igen.