Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Brokr hjälper dig från start till mål i försäljningen av din bostad. Med nytänkande, kraft och energi tar vi oss an alla typer av objekt, stora som små, över hela Stockholm.

Vi har valt att organisera oss på ett lite annorlunda sätt. Hos Brokr är alla mäklare knutna till verksamheten som konsulter. På så sätt får du alltid träffa extra motiverade mäklare, där alla uppdrag blir viktiga. Vi tror på rak och ärlig kommunikation, bra villkor och personliga relationer.

Med Brokr har vi hittat receptet för framtidens bostadsaffärer. Målet är att ge dig en upplevelse och ett resultat som du är mer än nöjd med. Så nöjd att du kan tänka dig att rekommendera oss till dina vänner och välja oss även vid nästa försäljning. Och nästa.

Läs vad 414 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• 2020-10-30

Linus B skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hjälpte mig att sälja min lägenhet. Trevlig mäklare som är tillgänglig vid frågor och som i mitt tycke gör allt för sina kunder.

Mycket nöjd Läs mer
  • 2020-10-29

Ella H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte min första lägenhet av Sofie - och när det blev dags att sälja samma lägenhet ett antal år senare kändes det självklart att kontakta henne igen.

Sofie ledde mig tryggt genom försäljningen, jag kunde inte bett om något mer. Hon är genuin, kunnig och väldigt proffsig. Dessutom var hon ärlig och transparent mot mig med allt som skedde genom hela processen. En topp-mäklare helt enkelt! / Ella Läs mer
    2020-10-29 Sofie V svarar Ella H
    Tack Ella för den fina rekommendationen! Har varit ett nöje att få hjälpa till med din försäljning.

Vi ses snart igen!
    Sofie V gillar detta
  • 2020-10-26

Monica L skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde 2 rum kök med balkong. Mycket trevlig man, duktig säljegenskap. Behjälplig på alla sätt.
    Hälsn, Monica Lundh Läs mer
  • 2020-10-19

Noël E skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande, pålitlig och snabb att återkoppla. Supernöjd, kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-15

Hanna W skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kändes självklart att kontakta Sofie igen när vi skulle sälja vår lägenhet. Duktig, kunnig, trevlig och ärlig. Skulle varmt rekommendera henne! Läs mer
    2020-10-29 Sofie V svarar Hanna W
    Tack snälla Hanna, väldigt roligt att få hjälpa er igen!
    Sofie V gillar detta
  • 2020-10-13

Oscar E skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig, snabb och lättillgänglig mäklare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-10-12

Alexander F skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Försäljningen av garageplatsen gick väldigt smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-10-05

Alma M skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig. Kunnig. Hjälpsam. Svarar snabbt. Läs mer
  • 2020-10-05

Cecilia E skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas är professionell, snabb och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-10-04

Jan-anders B skrev om Brokr Fastighetsmäklare
    Lurad av lögner.
    Undanhållande av fakta.
    Falska utfästelser. Läs mer
  • Tabasum T

2020-10-04

Tabasum T skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    We bought a radhus. The broker Jonas Danielsson is a wonderful person. He explained everything in detail to us. I highly recommend him as a mäklare. Läs mer
  • 2020-10-04

Anette H skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bästa tänkbara hjälp i samband med försäljning av min 1:a i Birkastan.
    Tillgänglig, kunnig, ödmjuk, positiv.
    Kan varmt rekommendera Alex! Läs mer
  • 2020-10-03

Ann W skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt en etta i innerstan, Alex var otroligt proffsig och välbemötande! Han överträffade mina förväntningar genomgående genom att vara proffessionell och trevlig. Läs mer

Kristina W skrev om Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde en 2:a i Gröndal. Louise va otroligt hjälpsam och stöttande under försäljningen och gjorde ett bra resultat som överträffade våra förväntningar. Toppen! Läs mer

Zuzanna K skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas är mycket trevlig och svarar på alla dina frågor. Kunde inte ha önskat min en bättre mäklare att köpa min första lägenhet av. Läs mer
    2020-10-04 Jonas D svarar Zuzanna K
    Tack Zuzanna för din varma ord. Hoppas att du trivs i din första bostadsrätt och tveka inte att höra av dig om du behöva hjälp med någonting framöver!

Jonas W skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    En mycket lyhörd mäklare som ansträngde sig till det yttersta för att göra såväl köpare som säljare nöjda. Respektfull. Tog sig tid, ingen stress. Rekommenderar honom å det varmaste. Läs mer
    2020-10-04 Jonas D svarar Jonas W
    Tack Jonas för de varma orden. Skönt att allt löste sig på bästa sätt!

Karin J skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kompetent och erfaren mäklare med fullt fokus på kundens bästa. Professionell och engagerad. Smidig och lätt att arbeta ihop med, allt flöt på med gott resultat. Läs mer
    2020-10-04 Jonas D svarar Karin J
    Tack Karin, alltid kul när man når uppsatta mål öven när de är väldigt höga. Kul med nöjda återkommande kunder och hoppas att vi får göra fler lyckade affärer tillsammans i fortsättningen!

Henrik J skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte en 4:a på nybohovsbacken och det var helt oplanerat men vi älskade lägenheten direkt. Jonas var enkel o proffsig att ha o göra med. Kontraktet var påskrivet 6 dagar efter visning! Läs mer
    2020-10-04 Jonas D svarar Henrik J
    Tack Henrik för en fin rekommendation. Alltid kul när man prickar rätt och kan "spontan" köpa en fin bostad. Hoppas att ni hinner planera lite nu då det är ett par månader fram till tillträdet. Vi ses och hörs snart igen!
  • 2020-09-30

Lars L skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Perfekt hantering och information under hela processen Läs mer
    2020-10-12 Alex E svarar Lars L
    Tack Lasse, efter många år av bostadsbollande är ni nu äntligen påväg.
    Stort tack för förtroendet!
  • 2020-09-30

André T skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte en nyproducerad lägenhet i norra djurgårdsstaden.
    Positivt bemött
    Jag tycker att Thomas var toppen som mäklare, kort och koncis. Läs mer
  • 2020-09-29

Ida E skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en 1a på söder. Alex var alltid väl förberedd och svarade bra på alla frågor jag hade. Jag har ett stort förtroende för honom och hela processen gick mycket smidigt! Läs mer
    2020-10-12 Alex E svarar Ida E
    Hej, Tack för fina ord och en väl genomförd process!

Ted S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Seriöst intryck och tydlig kommunikation. Kan inget annat än att rekommendera Sofie. Läs mer
    2020-10-29 Sofie V svarar Ted S
    Så roligt att ni är nöjda, vi ses i nästa vecka!

Katarina R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Sofie. Kan inte tänka mig en bättre mäklare, hon var proffsig och väldigt engagerad igenom hela försäljningsprocessen. Från första värderingen till försäljningen tog det ett par år och hon hjälpte oss även att titta på objekt som vi var intresserade av att köpa under åren som gick däremellan. Kan varmt rekommendera Sofie. Läs mer

Emma J skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Alex sålde min lägenhet på Södermalm. Han var engagerad, satte realistiska förväntningar och var mycket trevlig och lätt att ha att göra med genom hela processen. Jag rekommenderar Alex som mäklare. Läs mer
    2020-10-12 Alex E svarar Emma J
    Tack för recon Emma, hoppas ni trivs i nya lägenheten!
  • 2020-09-24

Christina M skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    bra och lätt att få tag på. snabb att ge respons. Läs mer

Daniel R skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Great job!
    Very professional and put in allot of work for what would normally be a very small sale for a real estate agent! Läs mer
    2020-09-23 Alex E svarar Daniel R
    Thanks Daniel!
    All the best
    /Alex

Rickard A skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bästa mäklaren jag haft! Jag hade höga förväntningar och Thomas upplevde till dom!
    Han hade bra kontakt med både mig och spekulanterna under hela försäljningen. Läs mer

Vivianne E skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt lägenhet

Bra och saklig. Läs mer
    2020-09-23 Alex E svarar Vivianne E
    Tack Vivianne, hoppas dottern kommer trivas!
  • Mikael S

2020-09-23

Mikael S skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har köpt en lägenhet på Ekerö.
    Han har varit helt suverän och hjälpsam och tålmodig😊 Läs mer
  • 2020-09-22

Cecilia L skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kompetent och realistisk
    Marknadskunnig
    Service minded Läs mer
    2020-09-22 Alex E svarar Cecilia L
    Tack för de fina orden Cecilia.
  • 2020-09-20

Torbjörn L skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas är engagerad, tillgänglig och visar stor ödmjukhet i sitt mäklarskap men har också ett driv för att genomföra affärer. Läs mer
  • 2020-09-16

Magnus E skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt. Har bara gott att säga om Tomas Andersson. Proffsig och serviceinriktad. Kändes väldigt tryggt att Tomas tog hand om allt. Läs mer
  • 2020-09-12

Johan B skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi sålde vår lägenhet i Tollare Nacka.
    Tomas gav ett väldigt bra intryck från första stund och kändes pålitlig och proffesionell.
    Det fortsatte på samma sätt under hela processen och vi är väldigt nöjda med allt.
    Vi kommer absolut jobba med Tomas igen! Läs mer
  • 2020-09-05

Stefano R skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte hus i Uttran.
    Vi blev mycket bra bemötta.
    Oscar levde verkligen upp till våra förväntningar.
    Oscar var proffsig och bra på alla sätt. Läs mer
  • 2020-09-01

Christian H skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas guidade mig och sambon till vår första gemensamma lägenhet med säker hand. Tillgänglig och flexibel i yttersta mån - något som är uppskattat i en köpprocess. Vi upplevde att Tomas agerade på bästa sätt utifrån både säljare och köpare vilket kändes tryggt för oss. På det stora hela är vi väldigt nöjda med såväl lägenheten som vi snart flyttar in i och Tomas agerande under hela processen! Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-08-31

Viktor R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bostadsrätt i midsommarkransen
    Mycket bra jobb av Sofie rekommenderas. Smidig, snabb vid köp. Läs mer
  • 2020-08-24

Mia W skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas hanterade försäljningen av vår bostad långt över våra förväntningar, vi kan verkligen rekommendera honom varmt! Läs mer
  • Torkel P

2020-08-23

Torkel P skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Alla mäklare borde utbilda sig bättre k fråga om arkitektur och design ingen har något hum om detta. Alla mäklare borde också utbildad knosykologi det känns som om dem inte kan nåt om detta. De är däremot duktiga på tekniska saker Läs mer
  • 2020-08-19

Tobias B skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Såld min etagevåning med hjälp utav Tomas.
    omhändertagande, varm och harmonisk. Behjälplig i alla frågeställningar gällande försäljningen steg från första kontakt tills att allt är betalt till banken etc.
    Hjälpte till med stayling utav bostaden.

Var riktigt nervös, då var min första försäljning utav bostad men tomas fick mig lugn och fanns alltid där för svara på frågor och höll mig uppdaterad.

Jag rekommenderar tomas starkaste om du går i sälj tankarna eller köpa bostad! Läs mer
  • 2020-08-19

Ann-louise B skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    jag har köpt en bostadsrätt. Tomas hörde av sig varje dag, för mig var det positivt,dessutom upplevde jag honom som öppen och ärlig med information om budgivningen. Läs mer
  • 2020-08-18

Peter Q skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi fick utmärkt hjälp när vi skulle sälja vår lägenhet. Det vi fastnade för direkt var Sofies bemötande och erfarenhet som mäklare. Våra förväntningar blev uppfyllda och vi kommer att använda oss av Sofie igen! Läs mer
  • 2020-08-17

Simona H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie helped me buy my first apartment. She answered all my many questions with professionalisms and guided me through the entire process with patience and understanding. Läs mer
  • 2020-08-17

Ida B skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag och min sambo har både köpt och sålt lägenheter med Jonas som mäklare och nu när det var dags att sälja igen var han vårt självklara val!

Jonas är väldigt kompetent och har ett transparent förhållningssätt mot såväl köpare som säljare vilket gör att man alltid känner sig trygg. Vi rekommenderar Jonas varmt :-) Läs mer
    2020-10-05 Jonas D svarar Ida B
    Tack Ida! Kul att göra affärer tillsammans igen. Kul att vi lyckades slå försäljningsrekord någonsin på Klubbacken. Ser fram emot att hjälpa er mer i framtiden. Hoppas att ni hittar ert drömhus! Vi ses och hörs vidare!
  • 2020-08-13

Frida B skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en lägenhet i Aspudden med hjälp av Tomas! Han är otroligt engagerad, pålitlig och proffsig!! Jag skulle absolut anlita honom för kommande försäljningar eller löpe av ny bostad! Läs mer
  • 2020-08-13

Ivan S skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte en jättefin 1a i Aspudden med Tomas hjälp. Jag brukar inte alls tycka om mäklare utan mest känna att de bara är ute efter att sälja, men upplevde Tomas som jättetrevlig, ärlig och genuin och är hur nöjd som helst med hans hjälp. Läs mer
  • 2020-08-12

Karin A skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Alex hjälpte mig att sälja min lägenhet i Hammarbyhöjden. Han var professionell, snabb och väldigt lätt att ha att göra med - allt gick supersmidigt. Jag kände verkligen att han gjorde allt för att det skulle bli en bra affär och jag kände aldrig tvekan kring hans engagemang eller kunskap. Han lät mig ta den tid jag behövde & hjälpte mig att fatta bra beslut.

Jag är väldigt nöjd och kan verkligen varmt rekommendera att anlita Alex som mäklare! Läs mer
  • 2020-08-08

Linda R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en etta i Sundbyberg! Samarbetet funkade jätte bra och jag är nöjd med försäljningen! Kan varmt rekommendera Sofie som mäklare! Läs mer
  • 2020-07-27

Martin J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har sålt bostad med Sofie två gånger. Först min frus lägenhet på Söder och sen vårt älskade radhus i Aspudden. Två helt olika affärer men båda gångerna har vi varit supernöjda med Sofie som mäklare. Vi kom i kontakt via rekommendation från en gemensam bekant och Sofie är helt grym. Noggrann och proffsig. Hon skapar realistiska förväntningar hos både säljare och köpare och har full koll genom hela processen. Läs mer
  • MARIKA H

2020-07-21

MARIKA H skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har precis köpt en lägenhet där Jonas var ansvarig mäklare. Jag tycket att Jonas gjorde ett helt fantastiskt jobb. Han är tillgänglig, kunnig, engagerad samt mån om att ge snabba och korrekta svar på alla frågor. Skulle definitivt rekommendera Jonas till de som säljer sin bostad. Han hanterar försäljningen med den omsorg som man hoppas att en mäklare skall visa. Kommer sannolikt att anlita Jonas då jag själv skall sälja nästa gång. Läs mer
    2020-10-04 Jonas D svarar MARIKA H
    Tack Marika för den fina rekommendationen. Alltid kul att kunna hjälpa en kund att hitta en ny bostad utanför öppen marknad när man precis förlorat en annan budgivning. Lycka till framöver och är helt övertygad om att du kommer trivas på Klubbacken!
  • 2020-07-20

Anna M skrev om Brokr Fastighetsmäklare
    Louise Kelly guidar oss på bästa sätt genom vårt första bostadsköp; en fin 40-tals-lägenhet i Aspudden. Hon har varit tillmötesgående kring våra behov och önskningar vad gäller visning av lägenheten, tillträde samt tid att tänka och känna. En uppenbart stor erfarenhet av bostadsmarknaden och lägenheter av detta slag gör att vi känner att vi är i trygga händer. Toppen på alla sätt. Läs mer
Sofie Vikström
Oscar Hammenstål
Tomas Andersson
Emmy Blinke
Jonas Danielsson
Alex Edenvik
Malwina Nilsson

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte