Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Brokr hjälper dig från start till mål i försäljningen av din bostad. Med nytänkande, kraft och energi tar vi oss an alla typer av objekt, stora som små, över hela Stockholm.

Vi har valt att organisera oss på ett lite annorlunda sätt. Hos Brokr är alla mäklare knutna till verksamheten som konsulter. På så sätt får du alltid träffa extra motiverade mäklare, där alla uppdrag blir viktiga. Vi tror på rak och ärlig kommunikation, bra villkor och personliga relationer.

Med Brokr har vi hittat receptet för framtidens bostadsaffärer. Målet är att ge dig en upplevelse och ett resultat som du är mer än nöjd med. Så nöjd att du kan tänka dig att rekommendera oss till dina vänner och välja oss även vid nästa försäljning. Och nästa.

Läs vad 358 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• 2020-07-03

Sven Håkan O skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte en slags kolonistuga.
    Mäklaren var mycket engagerad och trevlig. Läs mer
  • 2020-07-03

Elin J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie har sålt två olika bostäder åt mig. Var så imponerad av hur proffsig hon är så det var aldrig ens en diskussion när Vi skulle sälja igen. Rak, ärlig och otroligt kunnig. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Filip K

2020-07-01

Filip K skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    En väldigt driven samt förtroendegivande mäklare som jag skulle rekommendera starkt.

Vill ni ha en trygg & smidig affär så väljer ni Oscar! Läs mer
  • 2020-07-01

Siddartha A skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi sålde vår lägenhet med Brokr. Sofie var underbart och hjälpsam! Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Siddartha A
    Tack för den fina rekommendationen Sid, var verkligen roligt att få hjälpa er!
  • 2020-06-28

Anton V skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig, hjälpsam och väldigt proffsig från start till slut.
    Jag kan varmt rekommendera Oscar Läs mer
  • 2020-06-25

Jens J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har sålt vår bostad med Sofie och väldigt bra bemötta från första mötet. Sofie ingav ett stort förtroende med sin kunskap och var påläst om vårt område. Sofie var väldigt lösningsorienterad och läste på noggrant om vårt objekt för att kunna svara på alla frågor. Vi kände oss väldigt trygga och nöjda genom hela processen, stort förtroende och kan varmt rekommendera Sofie! Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Jens J
    Tack snälla Jens, det var en ära att få förmedla er fina bostad!
  • 2020-06-25

Atieh R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie förmedlade vår lägenhet i Vasastan på ett ytterst proffsigt och genomarbetat sätt. Hon höll oss väl uppdaterade genom hela processen. Vi kunde inte ha fått en mer kompetent, noggrann och stabil mäklare! Att hon var dessutom var trevlig och lugn genom hela processen var ett stort plus i kanten. Vi kan varmt rekommendera Sofie och kommer anlita henne nästa gång det är dags att sälja.

/Säljare av bostadsrätt på Hälsingegatan 7A Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Atieh R
    Tack Atieh, blir så glad att ni är nöjda med mitt jobb så här långt!
  • 2020-06-24

Maria F skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bra och tryggt intryck av mäklare. Läs mer
  • 2020-06-23

Emma D skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bra och trevlig mäklare.
    Mycket smidig förmedling!
    Rekommenderas Läs mer
  • Michael L

2020-06-23

Michael L skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig och tog reda på fakta. Köpte en lägenhet Läs mer

Frida B skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas är noga, tar sig tid för både säljare och köpare. Vi kommer anlita honom själva om vi säljer vårt boende. Läs mer

Barbro Sonja H skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    kunnig samt trygg fastighetsmäklare Läs mer

Sara S skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas hjälpte oss att Få till försäljning av nuvarande lägenhet och köp av ny under typ samma vecka. Väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt Läs mer
  • Micke H

2020-06-22

Micke H skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Grymt trevlig och duktig på sitt jobb! Läs mer
  • 2020-06-21

Victor J skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas sålde min och min sambos lägenhet på Klubbacken. Han har ett gott betmötande och är väldigt enkel att ha och göra med. Det var andra gången jag anlitade honom, det var ett självklart val att välja honom för andra flytten. Allt flöt på precis lika bra som gången innan. Betyget är en solklar 5a. Läs mer
  • Anu Marjatta V

2020-06-19

Anu Marjatta V skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bra mäklare.
    Köpt lgh på Sjöstadsorangeriet på Ekerö
    Svarar snabbt på Mail och telefon.
    Inga klagomål över huvudtaget på mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-19

Mats H skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har haft turen att få köpa en lgh av Oscar Hammestål.
    Vi upplever att vi fått bra proffesionell service med snabba återkopplingar. Läs mer
  • 2020-06-19

Karel V skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar Hamnestål kan rekommenderas som en oerhört påläst och professionell fastighetsmäklare. Oscar innehade förmåga att hantera försäljning när marknaden började skaka. Tack vare Oscar gick affären i lås.
    Jag är mycket nöjd med Oscars professionella genomförande ifrån första möte med genomgång till avtalsskrivning.
    Karel Vlasak Läs mer

Veronica P skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Super tillgänglig och proffsig. Läs mer

Ola M skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Alex har hjälp oss sälja vårt sommarhus i Stockholm. Han har mött ALLA våra förväntningar med råge! För oss var det viktigt att det gick fort, flexibelt, snabb med kontakter, ödmjuk mot både oss som säljare samt den som köper samt rak och ärlig. Jag kan säga att han gjorde det med bravur! Jag är så glad att vi hittade Alex och jag lovar att jag kommer återkomma om jag ska sälja något annat som kräver en mäklare! Stort tack, välj Alex, det kommer jag göra! Läs mer

Eva B skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket smart och klok mäklare. Påläst och trevlig. Skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-06-16

Danial D skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Louise hjälpte oss med hela processen i försäljningen att effektivt kunna få ut den på marknaden och fick lägenheten sålt väldigt fort. Louise är väldigt proffsig och rekommenderas varmt för framtida förmedlingsuppdrag. Dessutom jobbar Louise med jätteduktiga fotografer och stylister. Läs mer
  • Erik L

2020-06-15

Erik L skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Med Oscar som mäklare kände jag mig både trygg och väl omhändertagen när jag skulle sälja min lägenhet. Jag kommer att höra av mig till Oscar nästa gång det är dags att köpa eller sälja bostad. Sammanfattningsvis en utmärkt upplevelse. Läs mer

Adiam T skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en lägenhet i Solna. Tomas har varit toppen, tillmötesgående och snabb med att lämna besked. Läs mer

Madeleine H skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt nyproduktion i Norra Djurgårdsstaden av Brokr. Trevligt bemötande och jag fick förtroende för mäklaren. Snabba och trevliga svar och nöjd med min köpupplevelse. Läs mer

Zuzanna J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jättetrevlig och hjälpsam. Tålmodig med att svara på frågor och förklara köpprocessen. Värmt rekommnderat! Läs mer
    2020-07-01 Sofie V svarar Zuzanna J
    Tack Zuzanna! Vi ses snart igen, ha en fin sommar så länge!
  • Inger W

2020-06-14

Inger W skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Väldigt proffsigt bemötande och återkoppling Läs mer
  • 2020-06-13

Bengt N skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte genom en synnerligen professionell mäklare. Bemötandet var alltigenom flexibelt och vänligt. Som köpare är det viktigt att känna att mäklaren också står på köparens sida. Läs mer

Anna W skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Försäljning av BR. Trevligt bemötande i alla kontakter.
    Aktiv och engagerad genom hela processen. Läs mer

Georges Wilhelm P skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde hus. Tomas har varit professionell och hjälpt oss väldigt bra under hela resan Läs mer

Isabelle P skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig, professionell Och alltid tillgänglig för frågor samt ger bra tips, därför valde vi att kontakta Tomas igen för en återkommande försäljning. Läs mer

Erik H skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Förtroendeingivande, lugn, tydlig, positiv och duktig. Läs mer
  • 2020-06-11

Katarina K skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Var vänlig att hjälpa mig när jag önskade byta bostad/lägenhet efter att jag skrivit under kontrakt. Vänligt bemötande och svarat snabbt på mina mail. Läs mer
  • 2020-06-11

Björn V skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar har gjort ett strålande jobb från början till slut! Läs mer
  • 2020-06-10

Wilhelm W skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    5 rum norra djurgårdsstaden.

Tomas är Intresserad, seriös, påläst, aktiv, gillar verkligen det han gör. Läs mer
  • 2020-06-10

Vincent M skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas är mycket engagerad och hårt arbetande. Oavsett marknadsläge är han alltid 100% och ger aldrig upp. Jag har sålt två lägenheter med Tomas och kommer fortsätta att jobba med Tomas i framtiden. Läs mer
  • 2020-06-08

Sara E skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas är pålitlig, tillgänglig, professionell, inkännande och väldigt lätt att samarbeta med! Vi både köpte av och sålde vår fyra med honom. Plus för snygga prospekt och trevligt kontor vid Mariatorget. Vi vänder oss gärna till Tomas igen för både köp och försäljning! Läs mer
  • 2020-06-02

Per N skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Försäljning av lägenhet. Mycket nöjda med vår mäklare Tomas. Proffsig och duktig, speciellt under rådande omständigheter (covid-19). Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-06-02

Caroline P skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt lägenhet. Mycket nöjda med Tomas då han är väldigt kunnig och gjorde allt för att göra oss nöjda. Läs mer
  • 2020-06-01

Julia C skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte ett fritidshus på Gålö via Louise.

Louise är en engagerad och tillgänglig mäklare. Hon bemötte oss på ett inbjudande och respektfullt sätt, hon var tillgänglig för frågor och även extra visningar av objektet.

Mina tidigare erfarenheter av mäklare har inte varit så bra då jag alltid saknat engagemang och flexibilitet hos mäklaren. Detta är något jag inte upplevde i mötet med Louise. Hon har lotsat oss igenom tvivel och beslut kring en för stor affär. Louise hade även en ängels tålamod med medhavda trotsiga barn när kontrakt skulle skrivas.

Louise har verkligen levt upp och över våra förväntningar, vi upplever att hon verkligen såg till både säljarens och köparens behov. Läs mer

Niklas T skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket bra bemötande och snabb kommunikation. Allt gick fantastiskt smidigt! Läs mer

Maria S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare

Mårten W skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas har ett trevlig, lugnt och professionellt bemötande genom hela processen. Läs mer
  • 2020-05-25

Per L skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Louise är med en från början till slut och lika engagerad hela vägen. Oavsett vad som händer, gör hon allltid sitt yttersta och agerar efter de förutsättningar som finns. Man känner sig alltid som hennes viktigaste kund. Läs mer
  • 2020-05-25

Susan R skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm med hjälp av Emmy Blinke. Hon är en fantastisk bra mäklare. Hon är lyhörd, tydlig, rak och transparent i försäljningsprocessen. Kommunikationen flöt på utan svårigheter. Emmy gav sig tid till att verkligen gå på djupet i försäljningsprocessen och hade bra egna idéer. Jag imponerades också av hennes samarbetspartners och av att hon kunde rekommendera de bästa tjänsteleverantörer som eventuellt kan behövas vid en försäljning såsom fotograf, stylist, kontrollmätningsföretag etc.
    Jag kan på det varmaste rekommendera Emmy Blinke som mäklare. Läs mer
  • 2020-05-16

Ruben G skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Så nöjda över Emmys bemötande, återkoppling samt ärlighet under hela processen. Vi kommer garanterat använda oss av Emmy och hennes kunskaper vid nästa försäljning! Läs mer
  • 2020-05-13

Bianca C skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Louise har sålt två bostäder åt oss och båda gångerna har vi upplevt som superbra.
    Louise är naturlig och direkt med spekulanter, vilket ger ett ärligt och inte så "smörigt" intryck likt andra mäklare. Hon upplevs vara påläst om bostaden och alltid redo att hjälpa till med frågor.
    Jag skulle beskriva henne som professionell, noggrann, ärlig, hjälpsam, engagerad och pålitlig.
    Hon kommer definitivt att få sälja vår nästa bostad också. Läs mer
  • 2020-05-11

Anders T skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas sköte vår försäljning på ett fantastiskt sätt och vi är mycket nöjda med alla delar av processen Läs mer
  • 2020-05-11

Frida G skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har under hela processen bemött oss på ett bra och proffsigt sätt med god återkoppling. Hon ingav oss ett lugn och kom med idéer och tips på hur vi kunde skapa de bästa förutsättningarna för försäljning av vår bostadsrätt. Vi kommer inte att tveka att använda oss av Emmy vid framtida försäljning:) Läs mer
  • 2020-05-04

Mari W skrev om Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde ärvd bostadsrätt, känslomässigt jobbigt. Alex var verkligen en klippa, lugn, strukturerad, professionell och trygg hela vägen. Läs mer
Sofie Vikström
Oscar Hammenstål