Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Brokr hjälper dig från start till mål i försäljningen av din bostad. Med nytänkande, kraft och energi tar vi oss an alla typer av objekt, stora som små, över hela Stockholm.

Vi har valt att organisera oss på ett lite annorlunda sätt. Hos Brokr är alla mäklare knutna till verksamheten som konsulter. På så sätt får du alltid träffa extra motiverade mäklare, där alla uppdrag blir viktiga. Vi tror på rak och ärlig kommunikation, bra villkor och personliga relationer.

Med Brokr har vi hittat receptet för framtidens bostadsaffärer. Målet är att ge dig en upplevelse och ett resultat som du är mer än nöjd med. Så nöjd att du kan tänka dig att rekommendera oss till dina vänner och välja oss även vid nästa försäljning. Och nästa.

Läs vad 270 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• 2020-02-12

Anna C skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie kom över på kundmöte och slog ut all potentiell konkurrens efter sin presentation. Hon levererade både från start till slut under min tidspressade försäljning. Hennes service och engagemang var enastående och hennes kunskap fenomenal. Stort tack för en proffsig och lyckad försäljning! Läs mer
  • 2020-02-10

Tamar S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag sålde en sekelskiftes tvåa i hornstull genom Sofie Vikström, och hon var fantastisk rakt igenom hela processen. Redan vid första mötet var hon betydligt mer förberedd än någon annan mäklare vi träffat. Hon hade stenkoll på området, hur försäljningar tidigare sett ut i huset, på ekonomi och eventuell målgrupp. Hon svarade på alla frågor, stora som små, direkt och var generös nog att även hjälpa oss med tips gällande vår budgivning av nästa bostad, som inte ens såldes genom henne.

Jag rekommenderar Sofie Vikström till alla som ska sälja ett hem. Hon var som en stabil punkt genom hela den omvälvande process som en försäljning ändå innebär. Läs mer
  • 2020-02-06

Elisabeth R skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    En osäker, okunnig mäklare med fokus endast på sitt eget bästa. Jag saknade helt den trygga vägledning en bra bostadsaffär kräver, kände mig tvingad att fatta en massa beslut och ångrar allt med min bostadsaffär, ffa valet av mäklare. Läs mer
    2020-02-06 Sofie V svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth, och tack för din feedback även här. Jag är ledsen att du upplevde processen på detta sätt, en lägenhetsförsäljning är oftast en av de största affärerna som görs i livet - och givetvis ska den kännas trygg i varje led. Jag har alltid mina säljares bästa i fokus både när det kommer till vägledning samt slutpris. Men har förstått att du tyvärr inte har upplevt det så. Jag tar till mig detta och ska jobba ännu hårdare på att försöka få alla mina kunder nöjda.

Lycka till i framtiden!
  • 2020-02-06

Lena F skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlgt, positivt bemötande. Mycket kompetent och har genom hela processen levt väl upp mot de förväntningar vi hade. Läs mer

Rebecca C skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en lägenhet på 38 kvadratmeter och är väldigt nöjd med Sofie som mäklare. Hon var professionell, observant och alert och tog hänsyn till säljare och köpares önskningar och behov. Läs mer

Stefanie C skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi är väldigt nöjda med Sofie Vikström som mäklare. Vi blev mycket väl bemötta och Sofie återkopplade alltid snabbt och proffesionellt vid vårt köp av bostadsrätt Läs mer

Isabelle B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt min lägenhet på 38 kvm i Hornstull. Sofie var professionell, hjälpsam och kunnig. Hon levde absolut upp till mina förväntningar och jag är mycket nöjd med henne. Jag upplevde henne dessutom ärlig och rak i kommunikationen, vilket jag inte alltid fått i bemötande av andra mäklare. Läs mer
  • 2020-02-03

Henrik C skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt 38 kvm brf Högalid
    Mycket bra mäklare bemötandet var ypperligt
    Kunnig och väl insatt i objektet samt duktig på att förmedla information
    Väldigt nöjda och vill gärna rekommendera Sofie till andra Läs mer
  • 2020-02-03

Klas A skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Framnäsbacken 8.

Jättebra mäklare! Trevlig och hjälpsam :) 10/10 Läs mer
  • 2020-01-30

Daniel K skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie har hjälpt mig med både köp- och säljuppdrag. En trygg, pålitlig och väldigt engagerad mäklare! Hennes breda kunskap om Stockholms bostadsområden gör henne till ett säker val i både köp- och säljprocessen oavsett vart man vill bo eller sälja. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-01-29

Viola G skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas sålde min lägehet i Märsta.
    Otroligt kunnig på det han gör, trevligt bemötande, alltid tillgänglig och hade svar på alla frågor. Läs mer
  • Nanna G

2020-01-28

Nanna G skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas var helt klart den bästa mäklaren jag någonsin haft, och jag har haft en hel del :) Det absolut bästa med Tomas var hans lugn och helhetsservice. Rekommenderar honom vart till alla och han är den första jag kommer ringa om jag behöver en mäklare i framtiden! Läs mer
  • 2020-01-28

Mina A skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Professionell, kunnig och trevlig! Läs mer
  • 2020-01-27

Peter S skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kändes mkt trygg och professionell.
    Jag skulle mer än gärna rekommendera Jonas för vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-01-26

Dusko L skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt bostad via Brokr och Tomas, bemött på den bästa möjliga sätt, service och leveransen var på toppen!!! Läs mer
  • 2020-01-24

Patrik J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tveka inte. Hon gav verkligen det lilla extra till skillnad från alla andra mäklare som jag stött på. Vi hörs vid nästa försäljning! Läs mer
  • 2020-01-24

Cathleen P skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte bostadsrätt, fick ett väldigt bra bemötande av Jonas som var med oss varje steg på vägen. Läs mer
  • 2020-01-13

Johan M skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har både köpt och sålt samma lägenhet i Gröndal med Sofie som mäklare.

Vi har bara gott att säga om Sofie. Väldigt professionell, alltid tillgänglig och snabb på att återkoppla eventuella frågeställningar. De förväntningar vi hade vid försäljningen överträffades med råge. Sofie kunde inte gjort ett bättre jobb!

Kan inte annat än rekommendera! Läs mer
  • 2020-01-12

Johan B skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt ca 10 - 15 lägenheter med Tomas, den absolut bästa mäklaren i branschen.

Toppklass med mycket bra service och som alltid ser till att man får ut maximalt av försäljningen.

Mvh Johan Läs mer
  • 2019-12-25

Hampus B skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Leveranssäker, transparent i alla led och mycket professionell. Varmt rekommenderad. Läs mer
  • 2019-12-16

Andreas G skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas sålde vårt Brf-radhus i Järfälla och vi är supernöjda.
    Seriös, kunnig och serviceinriktad. Kan inte annat rekommendera Tomas till alla som ska sälja sin bostad. Läs mer
  • 2019-12-16

Lovisa F skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har bara positiva saker att säga om Tomas. Proffsig, duktig, kunnig och smart. Den absolut bästa mäklaren som jag har varit i kontakt med. Läs mer

Gabi S skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en bostadsrätt med Tomas som mäklare. Han har under hela processen varit väldigt hjälpsam vilket har känts tryggt. Läs mer

Marie S skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Såld en 2:a i hägersten.
    Tomas är en mäklare i toppklass, trevligt bemötande, alltid tillgänglig och öppen och tydligt i kontakten. Har inget att klaga på under mina två försäljningar som han hjälpt mig med! Läs mer

Assad K skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Ärlig, artig, vänlig , hjälpsam och mål fokuserad mäklare, som är tillgänglig och lätta att arbeta med. Läs mer
  • 2019-12-13

Markus G skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är en person som är kort och gott otrolig. Läs mer

Monica N skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt en friliggande villa. Bra och tydlig, väldigt serviceinriktad. Mycket nöjd. Läs mer

Aleksandrs M skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    We were very happy with all the work Sofie has done starting from the first meeting until final contract signature. She is very proactive, engaged broker and managed to stretch extra mile. She can make the difference in sales process! Läs mer

Stefan N skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har köpt ett hus. Jag blev bemött på ett helt korrekt och trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-12-10

Matilda B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy sålde min 1,5 på Kungsholmen i november 2019. Jag är otroligt nöjd med mitt val av mäklare. Pålitlig, alltid nåbar och lyhörd. Emmy gör det lilla extra hela tiden för dig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet! Läs mer
  • 2019-12-09

Pernilla Maria Therese J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt villa, proffesionellt och varmt bemötande, snabb och smidig försäljning! Läs mer
  • 2019-12-09

Johan Tony S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Enkel att ha och göra med, pålitlig, förklarar så man förstår allt. Rekommenderar Oscar och brokr starkt. Läs mer
  • 2019-12-05

Henrik L skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar Hammenstål på Brokr Fastighetsmäklare bemötte oss väl och verkade kunnig. Läs mer
  • 2019-12-05

Reem T skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en lägenhet i kista område.
    Oscar är aktiv och duktig och han var hjälpsam och hanterade med våra ärende smart.
    Han var medveten på alla papper och dokument som vi behövde
    Allting gick på bra sätt och snabbt och i tid !
    Alltså, Med Brokr : Att köpa lägenhet var inte så svårt som vi tänkte ! Och vi är nöjda .

Reem Läs mer
  • Frej L

2019-12-04

Frej L skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevligt och professionellt bemötande! Läs mer
  • 2019-12-03

Josefine F skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har köpt min första bostad och känner mig trygg och nöjd med mitt köp. Läs mer
  • 2019-12-03

Forsberg John F skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte en lägenhet med tre rum, mäklaren var mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-11-25

Ellen E skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie var från första kontakt till avslutad försäljning trevlig, tydlig och förtroendeingivande. Mycket bra bemötande av både oss som säljare och spekulanter. Bra råd om styling etc inför försäljning, samarbetar med bra fotograf, proffsiga trycksaker, tydlig och bra vid genomgång av kontrakt osv.

Jag har redan rekommenderar henne till flera vänner och kommer absolut fortsätta göra det! Läs mer
  • 2019-11-19

Kerstin S skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt
    Trevligt bemötande.
    Lite skumt med dold budgivning Läs mer
  • 2019-11-18

Jan-Erik D skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt 2 rum kök

Bra

Mycket bra

Perfekt Läs mer
  • 2019-11-17

Hanna E skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket kompetent och trevligt bemötande. Bra guidning genom processen. Denna gång var vi köpare men vi kommer antagligen att själva anlita Jonas i framtiden. Läs mer
  • 2019-11-17

Björn Åke B skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    sålt en villa. blev bemött jättebra av Oscar Hammenstål. Läs mer
  • 2019-11-16

Mikael C skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är en mycket professionell mäklare som alltid svarar i telefon och är snabb att återkoppla vid frågor eller funderingar.
    Hon var väldigt kunnig och engagerad vilket resulterade i en lyckad försäljning.
    Mikael C Läs mer
  • 2019-11-15

Mathilda S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig, kunnig och väldigt trevlig. Hoppas vi ses snart igen. Läs mer
  • 2019-11-15

Martina F skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Super duktig och väldigt engagerad!
    Sofie sålde min lägenhet och jag var väldigt osäker och okunnig men med hennes hjälp kände jag mig trygg och lugn!

LÄTT den bästa mäklaren jag mött!
    TACK!!!! Läs mer
  • 2019-11-14

Stefan M skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde en tvåa med Sofie. Är mycket nöjd med hennes professionalitet, kunskap och snabba återkoppling under hela försäljningsprocessen. Läs mer

Elin J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrätt. Oscar var trevlig och professionell och svarade snabbt på frågor.
    Pålitlig och lättsam. Läs mer

Max R skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tomas har hjälpt mej sälja två lägenheter. Han är hjälpsam, ärlig,professionell, alltid lugn och löser vad som än kommer upp. Dessutom är han trevlig att ha att göra med!
    Rekommenderar Tomas till vem som helst som skall sälja sin bostad! Läs mer

Jimmy N skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Andra gången jag sålde en fastighet med oskar och har varit lika nöjd båda gångerna! Läs mer
  • 2019-11-10

Josefin V skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har fått hjälp med kontraktskrivning vid försäljning av lägenhet.
    Louise var mycket trevlig och professionell. Jag kände mig trygg med henne. Jag skulle varmt rekommendera henne/Brokr. Läs mer
Sofie Vikström
Emmy Blinke