Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Brokr hjälper dig från start till mål i försäljningen av din bostad. Med nytänkande, kraft och energi tar vi oss an alla typer av objekt, stora som små, över hela Stockholm.

Vi har valt att organisera oss på ett lite annorlunda sätt. Hos Brokr är alla mäklare knutna till verksamheten som konsulter. På så sätt får du alltid träffa extra motiverade mäklare, där alla uppdrag blir viktiga. Vi tror på rak och ärlig kommunikation, bra villkor och personliga relationer.

Med Brokr har vi hittat receptet för framtidens bostadsaffärer. Målet är att ge dig en upplevelse och ett resultat som du är mer än nöjd med. Så nöjd att du kan tänka dig att rekommendera oss till dina vänner och välja oss även vid nästa försäljning. Och nästa.

Läs vad 213 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• 2019-10-14

Hanna W skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt flera lägenheter med Tomas och kan verkligen rekommendera honom!
    Ger honom högsta betyg på alla sätt och kommer att använda honom igen! Läs mer
  • Anders K

2019-10-14

Anders K skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Alltid trevlig, oerhört lyhörd och proffsig. Skött våra tre senaste försäljningar och vill inte jobba med någon annan. Tomas är BÄST. Läs mer
  • 2019-10-12

Evgenij S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Snabb och professionell, rekommenderar starkt. Läs mer
  • 2019-10-09

Jan L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emily gav ett vederhäftigt intryck och kommunikationen mellan mig som köpare och henne fungerade alldeles utmärkt.. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Jan L
    Tack för omdömet Jan! Jag hoppas du trivs i lägenheten, du är alltid välkommen tillbaka i framtiden. Allt gott! Emmy
  • 2019-10-07

Sivan M skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Louise Kelly var jättetrevlig och bra. Komminikation var enkelt och allt gick hur smidigt som helst. Läs mer
  • Gabriel C

2019-10-07

Gabriel C skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en bostadsrätt.
    Jag fick ett väldigt professionellt bemötande av Oscar från första början. Han var väldigt tillmötesgående med att fixa en blixtinkallad visning efter de första officiella visningarna. Därefter gick all väldigt smidigt från budgivning till köp, vilket var något jag hade hoppats på som förstagångsköpare.
    Upplevelsen var därför positiv på alla plan. Läs mer
  • 2019-10-05

Ahlam M skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hej,
    Jag sålte ettan 20 kv och köpte ettan 30 kv. Det var min vän som försökte hjälpa mig att hitta en bra mäklare. Då träffade jag Louise Kelly efter jag träffade flera mäklare. Men hon var mycket special än de andra. Hon är fint, smart, ser söker på en spesial sätt. Jag har redan bestämt mig att hon kommer hjälpa mig nästa gången när jag säljer eller köpa 🙂. Jag rekommendera Louise Kelly för min vänner och ni andra att välja henne 🌹. Läs mer
  • 2019-10-05

Ludwig K skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt -25 kvm på Södermalm till ett för marknaden rimligt pris. Positiv men realistisk. Engagerad, lättsam, förtroendeingivande, pedagogisk och inlyssnande mäklare.

Bara bra saker! Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Ludwig K
    Tack för omdömet Ludwig! Det var mycket roligt att få samarbeta med dig i försäljningen. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Ni är alltid välkomna tillbaka i framtiden. Mvh Emmy
  • 2019-10-03

Adrian Frans George V skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt en lägenhet i Huddinge. Blivit respektfullt bemött. Fick ibland jaga honom för att få information. I övrigt har det varit en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-09-21

Martin L skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Förmedlade hus i nacka. Hängiven, proffsig och trevlig. Rekommenderar! Läs mer
    Tomas A gillar detta
  • 2019-09-19

Ove E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy står för en lågmäld och tilltalande saklighet som är lätt att, som kund, uppskatta. Skapar förtroende helt enkelt. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Ove E
    Tack för omdömet Ove. Hoppas allt fungerat bra och att Isak trivs!
  • 2019-09-19

Marika S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en stor lägenhet i Aspudden. Emmy har varit fantastisk genom hela processen. Helt otroligt bra och engagerad! Bra resultat fick vi också. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Marika S
    Tusen tack för ditt omdöme Marika! Det var mycket kul att få hjälpa dig med försäljningen. Du är alltid välkommen tillbaka framöver om det skulle behövas. /Emmy

Helene S skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig på mäklares vis, och snabb och smidig. I våra affärer har han fått mycket gratis då vi båda gångerna köpt och sålt innan öppna visningar.
    Det stod fel mejladress på mig och det påpekade jag 3 ggr. Trots det gick felaktig adress i tryck och det blev kommunikationsproblem mellan oss och säljaren. En annan synpunkt jag har är att mäklaren talade mycket om hur mycket arbete och tid han spar på att ”slippa visningar” och vi uppfattade att arvodet skulle sänkas om köp skedde innan visning, senare stod det finstilt i avtalet att det gällde bara om man sålde innan fotografering, och där var han blixtsnabb och ville fota långt innan vi bestämt oss för att sälja. Det är dessutom lag på att fota och trycka en lägenhetsbeskrivning enl mäklaren. Alltså kan arvodet aldrig sänkas i praktiken , Då kan man ta bort det i avtalet , så blir det inga missförstånd. Läs mer
    2019-09-16 Jonas D svarar Helene S
    Hej Helene,
    Jättetråkigt att ni inte är helt nöjda med er affär. Att jag fått mycket "gratis" vet jag inte, men visst jag har haft kontakt med bra köpare på er typ av bostad som gjort att vi kunnat få till snabba affären på rekordnivåer.
    Anledningen till att jag hade fel mailadress till er var att vi gjort affärer tidigare och du bytt mailadress sen dess och den gamla adressen låg kvar i mitt system. Att denna adress stod på kontraktet ska inte ha påverkat er kommunikation då detta togs upp med köparen vid kontraktstillfället. Om det ändå vart kommunikationsmiss mellan er får jag självklart beklaga och självklart hade jag kunnat ändra till rätt adress.
    Som jag meddelade vid tidpunkten vi skev på uppdragsavtalet så kom vi överens om att ert arvode skulle sänkas om vi lyckades med en försäljning innan kostnaderna för fotografering osv startade. Det stämmer inte alls att jag ville att vi skulle fotografera lägenheten långt innan ni beslutat er för att sälja. Fotografering av lägenheten diskuterade vi när vi skrev under uppdragsavtalet vilket var efter att ni hade köpt en bostad via mig i samma hus och ni således skulle sälja er bostad. När det kommer till tidsbesparing så löper den åt båda håll då ni slipper en långdragen försäljningsprocess och jag besparar mig att visa lägenheten gång på gång. I detta fall genomfördes en normal försäljning med normal presentation och marknadsföring men att den såldes innan öppen visning. Det stämmer inte heller att det är lag på att fotografera en lägenhet vilket jag aldrig har påstått, dock har jag en skyldighet att upprätta en objektbeskrivning enligt lag.
    Jag hoppas ändå att ni tillsist är nöjda med resultatet av försäljningen då ni fick det högsta priset i området på över tre år på en bostad av er storlek. Lycka till i nya boendet!

Jonas L skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt lägenhet och proffsigt hanterat hela vägen! Läs mer

David L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en etta på Södermalm. Väldigt bra bemötande från mäklarens håll. Emmy levde upp till alla förväntningar jag hade.

Trevlig, kommunikativ, professionell och flexibel var min upplevelse av Emmy. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar David L
    Tack för fint omdöme David! Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten:) allt gott!
  • Emil E

2019-09-16

Emil E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt lägenhet. Emmy var väldigt insatt och engagerad Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Emil E
    Hej Emil, tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs bra i lägenheten. Ni är alltid välkomna tillbaka. /Emmy
  • 2019-09-09

Emilio R skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Förklarade riktigt konkret om vad som skulle behöva att göras. Läs mer
  • 2019-09-06

Martin Krister B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte en 4 rums lägenhet i Solberga/Hägersten på 83 kvm.
    Sofie var både personlig och professionell i sitt bemötande.
    Vi hade inga särskilda förväntningar förutom att vi ville att affären skulle ske på ett smidigt sätt, vilket det också gjorde.

Vi är mycket nöjda med Brokr och Sofie och kommer att rekommendera er för vänner och bekanta.

//Martin Blonski Läs mer
  • 2019-09-06

Tomas B skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vill du ha en proffesionell mäklare leta inte vidare för Louis Kelly är den du letar efter. Hon är mycket bra att jobba med. Läs mer
  • 2019-09-05

Marketa L skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi sålde lägenhet i Aspudden. Louise var väldig trevlig, proffsig och fleksibelt. Allt gick smidig och okomplicerad. Hon låg hela tiden ett steg förre . Det var lätt att komma i kontakt med henne när vi än behövde. Läs mer
  • 2019-09-05

Shahin A skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi fick hjälp av Sofie med att sälja vår 3a och hade ett väldigt gott och lyckat samarbete. Sofie är mycket professionell och vi hade stort förtroende för henne genom hela processen. Läs mer
  • 2019-09-04

Andreas T skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte en bostad där Louise var ansvarig mäklare. Hon uppträdde oerhört professionellt under hela processen och var mycket informativ och hjälpsam. Kan verkligen rekommendera henne till framtida uppdrag. Läs mer
  • 2019-09-04

Anna W skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie har förmedlat bostaden vi förvärvade och har genom hela processen varit oerhört hjälpsam, löst uppkomna situationer på ett väldigt bra sätt med tydlighet och ett gott bemötande! Skulle absolut kunna tänka mig att anlita Sofie att mäkla åt oss i framtiden! Läs mer
  • Janne K

2019-09-04

Janne K skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas var träffsäker i sin bedömning av min försäljning på en skakig marknad men med gemensamma krafter och ömsesidigt förtroende fick vi ut det som önskades av försäljningen. Utan orimliga mål. Alltid anträffbar och ger en tydlig och bra bild av processerna i försäljningen och förhandlingarna. Vår försäljning tog 5 månader att genomföra med minst 12 visningar, utan att vara orealistisk men med rätt fokus gick det. Läs mer

Joakim S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt en bostadsrätt på 75 kvm. Väldigt enkel och smidig affär och ett proffsigt intryck från mäklaren. Läs mer

Mollie W skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har köpt en två rums bostadsrätt. Mäklaren tog emot mig bra och erbjöd dessutom extra visning. Mäklaren kunde svara på alla mina frågor. Väldigt positiv upplevelse! Läs mer

Sirpa L skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Engagerad, fin återkoppling. Ordning och reda i samband med vår försäljning av bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-09-02

Douglas H skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bostadsrätt
    Suveränt bemötande Läs mer
  • 2019-09-01

Malin Ö skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar sålde min och min sambos bostadsrätt.
    Riktigt kompetent och serviceminded. Kommer definitivt anlita honom till framtida försäljningar! Läs mer
  • 2019-08-30

Sebastian C skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Otroligt bra bemötande och hjälp med allt från inredning till strategi för försäljning.
    Utmärkt och rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-28

Disa S skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag och min sambo är super nöjda med vår bostadsaffär, köpte vårt drömmiga hem av Tomas som hjälpte oss tryggt hela vägen. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2019-08-23

Axel B skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Det var inga konstigheter. Bra, tydlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • Lena S

2019-08-21

Lena S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bästa mäklaren i stan, seriös, engagerad, alltid fått bästa pris i områdena, skapar inte orealistiska förväntningar. Har sålt med Emmy flera gånger nu och kan starkt rekommendera henne till alla som vill sälja med en seriös, kunnig, lugn och otroligt kompetent mäklare! Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Lena S
    Tusen tack lena för att jag fick hjälpa er med försäljningen igen. Det är alltid lika kul att samarbeta med dig! Alltid välkommen tillbaka:)
  • 2019-08-16

Bernhard D skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte en fin 2:a i gamla Råsunda.
    Blev väl bemött av Jonas och han kändes mer seriös och kompetent än många andra mäklare jag stött på.
    Han var alltid tillgänglig, förklarande och informativ under budgivningen och talade verkligen klarspråk. Har stor tillit till Jonas. Läs mer
  • 2019-08-15

Åsa S skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas är kungen av Klubbacken i Hägersten och kan precis allt om lägenheterna i det området. Han är proffsig, hjälpsam och gjorde min upplevelse av att köpa bostad där till en fröjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-15

Helena Charlotte Bergwall N skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt Villa i Nacka. Uppstod problem när besiktningen visade felaktigheter i fastigheter.

Tomas var engagerad, ihärdig, tydlig, lösningsorienterad, strukturerad, och såg till att vi kom i mål med en försäljning.

Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-08-14

Fanny L skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt. Sofie var trevlig och hjälpsam och förklarade saker för oss som vi som förstagångs-köpare inte hade full koll på. Allt gick smidigt till. Läs mer

Tomas K skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Både köpt och sålt med herrn! Supernöjd! Läs mer

Nathalie H skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har använt oss av Jonas som mäklare vid alla våra försäljningra- totalt 4 st de senaste 9 åren och har alltid blivit nöjda! Jonas är proffsig och har ett väldigt bra bemötande! Han gör alltid sitt bästa för att köpare och säljare ska bli nöjda! kan verkligen rekommendera Jonas! Läs mer

Per J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie sålde vår tvåa på Söder och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon var lyhörd, noggrann och hade svar på alla våra frågor. Vi fick dessutom hjälp i processen med att hitta nästa lägenhet, vilket var otroligt skönt.

Kan verkligen rekommendera att anlita Sofie! Läs mer
  • 2019-08-12

Tim S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Han sålde våran bostad. Han var engagerad och duktigt på det han gör. Uppfyllde allt utöver förväntningar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-12

Ibrahim A skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en lgh i Aspudden med hjälp av Louis. Louis var super professionell och kunde allt om lgh, förening och området. Det var lätt att ta kontakt med henne och få svar på mina frågor. Jag rekommenderar verkligen Louis som en mäklare för din framtida lgh. Läs mer
  • Peter E

2019-08-12

Peter E skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Loise hjälpte mig att sälja vår bostadsrätt i Årsta, på Siljansvägen 62.
    Louise är den bästa mäklaren jag haft, alltid proffsigt bemötande och hjälpsam på alla vis. En toppenbra mäklare!

Vi är jättenöjda med allt! Läs mer
  • 2019-08-10

Josefine S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Fanns som en stöttepelare hela vägen, var professionell och gav goda råd längst med hela vägen. Att ha Oscar som mäklare var en enorm trygghet och vi skulle verkligen vilja rekommendera honom vidare. Läs mer

Niclas P skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar bemötte mig i toppklass vid köpet utav min första lägenhet! Han visade stort engagemang för de frågor och funderingar jag hade och levde upp till mina förväntningar. Plus i kanten var att han kände till området väl. 10/10 Oscar! Tack

Mvh Niclas Läs mer

Jennifer H skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsigt bemötande och alltid snabb återkoppling och uppföljning under hela processen Läs mer

Johan K skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte en lägenhet. Oscar hade en professionellt bemötande och återkopplade vid frågor han inte kunde svara på direkt. Han höll oss välinformerade under hela processen och när affären var klar så var det tydligt presenterat med alla papper och hur fortsättningen skulle bli.

Vi kände oss trygga genom hela processen och det var viktigt för oss. Läs mer
  • 2019-08-07

Sofie J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag är super nöjd med Oscars insats i försäljningen av min bostad. Han var även till stor hjälp i jakten på en ny lägenhet.

Ger Oscar mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-08-07

Rasmus J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar har med ett otroligt proffsigt och tålmodigt arbete hjälpt oss att sälja våran lägenhet på ett super smidigt sätt. Han har hanterat allting med inställningen att göra 120% för att göra oss nöjda. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-07-04

Henrik S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare