Brokr Fastighetsmäklare

Brokr Fastighetsmäklare

Brokr hjälper dig från start till mål i försäljningen av din bostad. Med nytänkande, kraft och energi tar vi oss an alla typer av objekt, stora som små, över hela Stockholm.

Vi har valt att organisera oss på ett lite annorlunda sätt. Hos Brokr är alla mäklare knutna till verksamheten som konsulter. På så sätt får du alltid träffa extra motiverade mäklare, där alla uppdrag blir viktiga. Vi tror på rak och ärlig kommunikation, bra villkor och personliga relationer.

Med Brokr har vi hittat receptet för framtidens bostadsaffärer. Målet är att ge dig en upplevelse och ett resultat som du är mer än nöjd med. Så nöjd att du kan tänka dig att rekommendera oss till dina vänner och välja oss även vid nästa försäljning. Och nästa.

Läs vad 530 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Sara Tegnér en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Centrala Huddinge
    2021-10-08
    Sara har hjälpt mig att sälja min lägenhet. Jag är väldigt nöjd med Saras bemötande, hon är lyhörd och tar hänsyn till kundens önskemål och därefter jobbar hon effektivt för att hitta rätt köpare. Hon är lätt att få kontakt med och man får ett väldigt proffesionellt och varmt bemötande. Jag vill varmt rekommendera Sara.
    Tack snälla Ellen för ditt fina omdöme! Ses på tillträdet :) Sara Tegnér
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Fruängen
    2021-10-08
    Sjukt bra! Bästa mäklaren som jag anlitat
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-10-05
    Bra och seriös mäklare. Rekommenderas!
  • Hanan M
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Aasa en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-10-04
    Vi kontaktade Tobias eftersom han lyckades med att sälja ett antal bostäder i vårt område på mycket bra priser.

Vårt första intryck av Tobias var att han är mycket kunnig och ärlig. Han bevisade till oss att han är.

Hans tillvägagångssätt är välorganiserat. Under vårt första möte gav han historiska data, marknadstrender och satte en tidslinje för försäljningsprocessen. Hans punktlighet och professionella inställning fick oss att lita på hans omdöme. Han sparade inga ansträngningar för att hjälpa oss att slutföra affären på ett sätt som är tillfredsställande för oss och med ett rimligt marknadspris.

Dessutom är han punktlig och hängiven. Han har ett bra nätverk av kunder då kunde han sälja vår lägenhet med det pris vi hoppades på redan innan en offentlig visning.
    Tack så mycket, Hanan! Kul att höra att ni är så nöjda. Samarbetar gärna på nytt med er i framtiden. Tobias Aasa
    2021-10-02
    Extremely professional and knowledgeable about the market. Helped in each and every step of the process by always being available and sharing advices based on his knowledge and experience. We were glad to work with Tobias, the process was so smooth, fast and selling price satisfied all parties.
    Thank you so much for such a great job.
    Thanks for the kind words, Ahmed! It was nice working with you and I'm glad that you are satisfied. Tobias Aasa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Hägerstensåsen
    2021-10-02
    Mitt första lägenhetsköp, blev väl omhändertagen, bra och tydlig information, proffesionellt bemötande.
    • Hägersten - Västertorp
    2021-09-27
    Friendly and kind service. The whole process was smooth!
    Hi Cécile,

Thank you for your nice judgment!

Best Regards
    Tomas
    2021-09-22
    Vi har svarat gemensamt på det mail som vi fick ifrån er.
    Med vänlig hälsning
    Lena och Sören Holm
    2021-09-22
    Vi blev mycket väl bemötta och Tobias Aasa skötte vårt lägenhetsköp på bästa möjliga sätt.
    Tobias motsvarade helt våra förväntningar. Han är kompetent, förtroendeingivande och vi kände att vi alltid kunde fråga om vad som helst och få kunniga svar. Han har ett trevligt, naturligt sätt.
    Vi kan varmt rekommendera Tobias Aasa.
    Tack snälla, Lena och Sören! Ni kommer att stortrivas i lägenheten. Tobias Aasa
    2021-09-20
    Ärligt och trevligt bemötande och mycket kompetent och tålmodig under försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Hägersten - Telefonplan
    2021-09-20
    Jättebra bemötande, proffsig, tydlig och rak i sin kommunikation. Supernöjd med försäljningen!
    Roligt att du är nöjd! Väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen, vi ses på tillträdet! Sofie Vikström
    • Vasastan
    2021-09-18
    Proffsig, engagerad, flexibel!
    Tack snälla Sofie för din rekommendation! Det är verkligen en pärla till bostad du har köpt, vi ses vid tillträdet! Sofie Vikström
    • Vasastan
    2021-09-18
    Sofie var väldigt kunnig och närvarande i hela processen.
    Det är ingenting som jag vill anmärka på.
    Rekommenderas starkt
    Stort tack för din rekommendation Viktor, gör mig glad att du är nöjd! Sofie Vikström
    • Hägerstensåsen
    2021-09-17
    Trevlig, proffsig och generös med tid och information genom hela affären!
    Hej Märta! Tack för din rekommendation, har varit väldigt roligt att få hjälpa till. Vi ses vid tillträdet! Sofie Vikström
    2021-09-17
    Tobias har genuin erfarenhet och kunskap i området Jarlaberg och Nacka. Han tog till sig av våra önskemål och var genomtänkt i hela försäljningen samt bidrog med bra kommunikation och kreativitet.
    2021-09-17
    Tobias är en riktigt kompetent, trevlig och proffsig mäklare som jag anlitat för alla mina fastighetsaffärer. Lugn, metodisk och lyhörd. Kan verkligen rekommendera.
    Kul att nu ha fått hjälpa er med både två köp och två försäljningar. Er nya bostad kommer att bli perfekt för er. Tobias Aasa
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Fredhäll
    2021-09-16
    Väldigt trevlig och lugn mäklare som gjorde att vi direkt fann ett lugn i affären.
    Hej William,

Tack för ditt fina omdöme! :)
    2021-09-10
    Utmärkt områdeskännedom, seriös, lugn & trygg.
    2021-09-10
    Tobias Aasa är mycket seriös och kunnig. Känns tryggt att ha honom som mäklare vid sin bostadsförsäljning. Han arbetar väldigt metodiskt och lotsar på proffsigt vis genom momenten. Skulle gärna anlita honom igen.
    • Fredhäll
    2021-09-08
    Super bra och trevligt bemötande! Lugn och harmonisk, påläst om lägenheten, föreningen samt området! Bra energi!
    Hej Ellen,

Vad glad jag blir för dina fina ord! :)
    Vi hörs vidare inför tillträdet.

Vänligen
    Tomas
  • sålde sin stuga med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Flen
    2021-09-08
    Det är andra fastigheten Alex säljer till mig och han är väldigt duktig, noggrann och proffetionell. Tack än en gång Alex, hör av mig när nästa fastighet är pågång!
  • köpte sin stuga med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Flen
    2021-09-08
    Great interactions and super quick service in buying our house. Was so impressed he came out on a Sunday evening so we could sign contracts.
    2021-09-08
    Tobias har en lugn och professionell framtoning.
    Våra förväntningar var högt ställda då vi valde Tobias framför andra mäklare, det fanns andra som även de framstod som bra alternativ.
    Försäljningen av vår lägenhet gick bra och vi är sammantaget mycket nöjda med mäklarens insats. Vi fick bra information under hela försäljningsprocessen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Tullinge
    2021-09-03
    Trevlig och väldigt tillmötesgående. Den hittills bästa mäklaren som vi haft kontakt med! Rekommenderar varmt till alla!
    2021-09-01
    Proffsigt, tydligt och snabb i återkopplingen.
    Vi är mkt nöjda.

Fam Lewin
    • Telefonplan
    2021-08-21
    Sofie guidade med olika scenarios och strategier under försäljningens gång. Det märks att hon har god erfarenhet och man kan känna sig trygg med Sofie. Hon gav realistiska förväntningar och är en professionell mäklare.
    • Jakobsberg - Vattmyra
    2021-08-19
    Professionellt, trevligt och tryggt!
    Hej Andrea,

Tack för ert fina omdöme :)
    Hoppas ni landat i köpet :)
    • Jakobsberg - Vattmyra
    2021-08-19
    Behaglig att ha att jobba med. Ett stort driv utan att uppfattas som ”pushig” åt nått håll. Balanserar processen från start till mål och väger in alla aspekter. Alltid tillgänglig, stort tålamod, härlig och lättsam person. Rekommenderar varmt!
    Hej Sanna,

Så himla kul att höra. Det har varit väldigt kul att få hjälpa er! :)
    Stort lycka till med letandet av ny bostad och hör av er om ni behöver hjälp.
    • Nacka Forum
    2021-08-16
    Tobias Aasa har som mäklare varit mycket proffsig och lyhörd för våra önskemål och behov.
    • Nacka Strand
    2021-08-13
    Tobias was the BEST realtor we could have hoped for. He went above and beyond. He anticipated our needs and met them all with confidence and expert advice. He was an absolute pleasure to work with and made the selling of our home a breeze. We felt at ease that he was our realtor and would use him again in the future. His choice of photographer Markus was excellent; he did a fine job on the photos. The overall experience was pleasant from start to finish. Tobias is a true professional which is rare to find nowadays.

Warm regards,
    Christina & Roberto
    Thanks a lot Christina & Roberto,
    Let me know if you're planning to come back to Stockholm!
    Tobias Aasa
    • Reimersholme
    2021-08-12
    Trevlig och tydlig, inga oklarheter. Fick all info om vad som behövde göras och alla medel för att göra dem.
    • Nacka Strand
    2021-08-11
    Helnöjd med allt! Effektivt och snabbt jobbat med ett kanonbemötande. Kunnig och påläst.
    Tack Jan! Jag är övertygad om att ni kommer att trivas i Nacka Strand. Tobias Aasa
    • Nacka Forum
    2021-08-06
    Fantastisk bra känslor från förste visning väldig ärlig , behjälplig och följa upp
    • Reimersholme
    2021-08-04
    Väldigt gott bemötande under hela försäljningsprocessen.

Vi hade stora förväntningar på att Tobias var en kompetent och seriös mäklar, vilket Tobias infriade.

Kompetent, erfaren, seriös och trevlig.
    Tack Lena. Alltid en utmaning med distansrelationer. Glad att ni är nöjda. Tobias Aasa
    2021-08-04
    Vi har fått ett bra bemötande genom hela processen. Tobias har varit lyhörd, trevlig och kunnig. Vi har ett stort förtroende för honom gällande både försäljning och köp av bostad och kan rekommendera honom vidare.
    Tack för rekommendation. Hoppas att ni trivs i er nya bostad! Tobias Aasa
    • Kungsholmen
    2021-08-04
    Jag kontaktade Sofie efter rekommendation från en vän som hade köpt lägenhet genom henne. Man har ju hört om mäklare som bara vill göra snabba affärer och maximera sitt eget arvode, men Sofie upplevde jag som en transparent person som gjorde allt från början till slut för att få ut maximalt marknadspris på min lägenhet. Allt från att komma i mycket god tid innan visning, gör ett bra intryck som person, bra bollplank/rådgivare vid olika beslut och var noggrann med att få tag i varenda spekulant. Jag värdesatte att Sofie är genuin som person och visar på stor professionalism som mäklare vilket gör att jag verkligen skulle rekommendera Sofies tjänster till andra som vill sälja sin lägenhet.
    • Södermalm - Mariatorget
    2021-07-29
    Så himla nöjd med Sofie som mäklare på alla fronter. Tydlig, trygg och alltid professionellt bemötande.
    • Kungsholmen
    2021-07-21
    Vänligt och proffsigt bemötande. Enligt förväntningar. Tydlig och smidig kommunikation.
    • Tullinge
    2021-06-30
    Visade intresse och svarade på ett trevligt sätt. Man kände sig sedd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-06-28
    Mycket bra och korrekt och tar sig all den tid som behövs. Jag fick mycket bra information och rätt råd vid försäljningen. Presentationen av objektet var också den bra och under hela processen så här långt har Jonas Danielsson hålla mig underrättad, tagit in synpunkter och kommit med välgrundade förslag. Jonas har också god lokalkännedom. Han har också varit angelägen om att köparen ska få rätt information och som säljare vill vi också vara transparenta. Sammantaget gick försäljningen över förväntan och jag kan verkligen rekommendera Jonas Danielsson.
    2021-06-21
    Oerhört professionell, kunnig och påläst mäklare som både lyssnar in och kommer med egna bra idéer och tips. Ger mer än man betalar för (exempelvis analys kring köp av nytt boende när jag skulle sälja) Förmåga att fortsätta med samma intensitet även i motgångar och är mån om både säljare och köpare. Flexibel, jobbar hårt. Rekommenderas varmt!
    Tack så mycket! Det var skönt att vi kom i mål till sist. Trevlig sommar! Tobias Aasa
    2021-06-19
    Lugn, saklig och trevlig. Snabba svar på frågor, även utanför kontorstider. Kan varmt rekommendera Tobias Aasa.
    Stort tack, Hans! Lycka till med er försäljning! Tobias Aasa
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Katarina
    2021-06-12
    Alex är en duktig och kunig Mäklare, han är en lugn och det gick bra med hela process
    • Hägersten - Västertorp
    2021-06-09
    We bought an apartment with Tomas´s help. The entire process, from viewing until signing the contract, was easy and smooth, without any problems at all. Tomas was super helpful and responded immediately to all our questions and concerns. Being first time buyers, we felt very safe being guided by him. I´d recommend Tomas wholeheartedly to anyone, you will appreciate his experience and expertise.
    Hi Ilona,

Thank you for your kind words! :)
    I hope you will enjoy your new apartment!
    2021-06-07
    Allt bara bra! Bra avstämning längs hela vägen från värdering, förberedelser och i hela säljprocessen..
    • Nacka - Sickla
    2021-06-04
    Sofie var mycket tydlig med uppdraget och jag fick bra tips om hur vi själva kunde styla bostaden inför fotografering och visning. Vi har haft en bra dialog genom hela försäljningen.
    2021-05-26
    Mäklare som levererar utöver det vanliga! Tagit hjälp av Sofie vid mina två senaste försäljningar och är alltid lika nöjd. Rekommenderas till alla som ska sälja sina bostäder!
    2021-05-24
    Sofie är lyhörd, målmedveten och noga med detaljerna. Det här hjälpte oss till en supersmidig försäljning som vi var väldigt nöjda med. Vi kommer definitivt använda Sofie igen.
    2021-05-23
    Vi köpte lägenhet med Sofie som mäklare. Professionell och duktig, vi är mycket nöjda!
    • Norsborg - Hallunda
    2021-05-19
    Alex är en fantastisk mäklare! Sakkunnig, lyhörd och ödmjuk. Alex tog sig tiden att lyssna in men samtidigt filtrera så att vi som säljare slapp känna både oro och stress. Även prisnivån som vi kunde förvänta oss var on point! En mäklare som tänker lika mycket på mjuka värden som hårda. Rekommenderas starkt!