Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Brokr Fastighetsmäklare

Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Vi på Brokr har letat efter en fastighetsmäklare som har allt och dessutom det där lilla extra, men inte funnit vad vi sökt. Därför beslöt vi till slut att starta något helt nytt och eget! Vi har tagit med oss allt vi gillat på våra tidigare arbetsplatser, paketerat om det och nu erbjuder vi en mäklartjänst som passar oss och våra kunder alldeles utmärkt.

En skräddarsydd försäljning handlar inte bara om rätt marknadsföring och snygga visningar, vi tror att det är minst lika viktigt att du och din fastighetsmäklare fungerar ihop. Vi tror därför på tydlig och rak kommunikation och att våga skapa personliga relationer. Målet är alltid att skapa en långsiktig relation och att få följa en kund genom livets olika bostäder är väldigt givande.

Vi arbetar också med att förmedla nyproduktion och är gärna med genom hela projektet, från ritning till försäljning.

Välkommen in till vårt energisprakande kontor och berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 180 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• 2019-08-16

Bernhard D skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpte en fin 2:a i gamla Råsunda.
    Blev väl bemött av Jonas och han kändes mer seriös och kompetent än många andra mäklare jag stött på.
    Han var alltid tillgänglig, förklarande och informativ under budgivningen och talade verkligen klarspråk. Har stor tillit till Jonas. Läs mer
  • 2019-08-15

Åsa S skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jonas är kungen av Klubbacken i Hägersten och kan precis allt om lägenheterna i det området. Han är proffsig, hjälpsam och gjorde min upplevelse av att köpa bostad där till en fröjd. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-08-15

Helena Charlotte Bergwall N skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt Villa i Nacka. Uppstod problem när besiktningen visade felaktigheter i fastigheter.

Tomas var engagerad, ihärdig, tydlig, lösningsorienterad, strukturerad, och såg till att vi kom i mål med en försäljning.

Mycket nöjd! Läs mer
  • 2019-08-14

Fanny L skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har köpt en bostadsrätt. Sofie var trevlig och hjälpsam och förklarade saker för oss som vi som förstagångs-köpare inte hade full koll på. Allt gick smidigt till. Läs mer

Tomas K skrev om Tomas Andersson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Både köpt och sålt med herrn! Supernöjd! Läs mer

Nathalie H skrev om Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har använt oss av Jonas som mäklare vid alla våra försäljningra- totalt 4 st de senaste 9 åren och har alltid blivit nöjda! Jonas är proffsig och har ett väldigt bra bemötande! Han gör alltid sitt bästa för att köpare och säljare ska bli nöjda! kan verkligen rekommendera Jonas! Läs mer

Per J skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie sålde vår tvåa på Söder och jag är mycket nöjd med hennes arbete. Hon var lyhörd, noggrann och hade svar på alla våra frågor. Vi fick dessutom hjälp i processen med att hitta nästa lägenhet, vilket var otroligt skönt.

Kan verkligen rekommendera att anlita Sofie! Läs mer
  • 2019-08-12

Tim S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Han sålde våran bostad. Han var engagerad och duktigt på det han gör. Uppfyllde allt utöver förväntningar. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-12

Ibrahim A skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en lgh i Aspudden med hjälp av Louis. Louis var super professionell och kunde allt om lgh, förening och området. Det var lätt att ta kontakt med henne och få svar på mina frågor. Jag rekommenderar verkligen Louis som en mäklare för din framtida lgh. Läs mer
  • Peter E

2019-08-12

Peter E skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Loise hjälpte mig att sälja vår bostadsrätt i Årsta, på Siljansvägen 62.
    Louise är den bästa mäklaren jag haft, alltid proffsigt bemötande och hjälpsam på alla vis. En toppenbra mäklare!

Vi är jättenöjda med allt! Läs mer
  • 2019-08-10

Josefine S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Fanns som en stöttepelare hela vägen, var professionell och gav goda råd längst med hela vägen. Att ha Oscar som mäklare var en enorm trygghet och vi skulle verkligen vilja rekommendera honom vidare. Läs mer

Niclas P skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar bemötte mig i toppklass vid köpet utav min första lägenhet! Han visade stort engagemang för de frågor och funderingar jag hade och levde upp till mina förväntningar. Plus i kanten var att han kände till området väl. 10/10 Oscar! Tack

Mvh Niclas Läs mer

Jennifer H skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsigt bemötande och alltid snabb återkoppling och uppföljning under hela processen Läs mer

Johan K skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi köpte en lägenhet. Oscar hade en professionellt bemötande och återkopplade vid frågor han inte kunde svara på direkt. Han höll oss välinformerade under hela processen och när affären var klar så var det tydligt presenterat med alla papper och hur fortsättningen skulle bli.

Vi kände oss trygga genom hela processen och det var viktigt för oss. Läs mer
  • 2019-08-07

Sofie J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag är super nöjd med Oscars insats i försäljningen av min bostad. Han var även till stor hjälp i jakten på en ny lägenhet.

Ger Oscar mina allra bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2019-08-07

Rasmus J skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar har med ett otroligt proffsigt och tålmodigt arbete hjälpt oss att sälja våran lägenhet på ett super smidigt sätt. Han har hanterat allting med inställningen att göra 120% för att göra oss nöjda. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-07-04

Henrik S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket proffesionell mäklare. Hanterade allt superbra. Mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-07-03

Per Erik K skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt vårt radhus där vi bott i 43 år.
    Stort engagemang från Sofies sida och bättre resultat än vad vi trodde innan. Bra fotograf som hon engagerade bidrog nog också. . Läs mer
  • 2019-07-03

Peter B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mkt trevlig, pålitlig och kunnig mäklare. Rakt igenom bra jobbat vid vårt köp av bostad! Läs mer
  • 2019-07-02

Matilda E skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Fantastiskt duktig mäklare! Vi var nöjda som säljare, även köparna tyckte mycket om att ha med Sofie Vikström att göra. Vi kommer att anlita henne igen om vi får chansen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Josefin H

2019-07-02

Josefin H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bostadsrätt i Tullinge, 40 kvm.
    Fantastisk, professionell och kunnig mäklare. Sofie är social, genuin och vill kundens bästa vilket är sällsynt.
    Jag är extremt nöjd och vill rekommendera Sofie till alla jag känner! Läs mer
  • 2019-07-02

Fredrik H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt en etta i Tullinge.
    Sofie Vikström är en proffsig mäklare med bra bemötande och ett lyssnade sätt.
    Allt gick super bra med visning och kontrakts skruvade
    Vi blev super nöjda med affären
    Fredrik Läs mer
  • MARTIN L

2019-06-10

MARTIN L skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hur trevlig och proffsig som helst. Läs mer
  • 2019-04-27

Barbara D skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag sålde min lägenhet i Årsta
    Marknaden var svårt, priserna rasade men Louise gav inte upp. Hon sålde min lägenhet till bästa priset!
    Snabb, effektiv och kunnig är min bedömning om hennes insats.
    Varm rekommenderas Läs mer
  • 2019-04-26

Babel P skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jobbar hårt och är alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2019-03-21

Jakob S skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde lägenhet i centrala Stockholm med hjälp av Louise. Kan inget annat än varmt rekommendera henne. Otroligt proffsig mäklare som ger ett väldigt seriöst intryck. Hon har hela tiden ringt och följt upp. Läs mer
  • 2019-01-27

Maria H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy Blinke sålde min 3:a i Solna. Hon är otroligt kunnig, professionell, påläst och trygg! Jag kände stort förtroende för henne redan vid första mötet. Emmy ser inga problem, är alltid positiv och återkopplar snabbt och löpande.
    Trots en trög start i december, hittade hon tillslut rätt köpare och priset blev över förväntan!
    Helt enkelt en fantastisk mäklare! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • André P

2019-01-17

André P skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har koll, representerar sig själv och bolaget väl för alla parter. Papper och Pengar kommer i tid och är korrekt utfört med bra uppföljning.

Du får vad du betalar för.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-17

Aina M skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt 3:a i Solna. Mäklaren var tillmötesgående och vänlig. Hon var professionell, lugn trygg och noggrann. Som köpare fanns inget mer att önska. Läs mer
  • 2019-01-07

Arnar J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag och min sambo köpte en trea på Hägerstensåsen. Vi fick ett mycket gott bemötande av Emmy Blinke och hon var kunnig och tillmötesgående på alla sätt. Ett utmärkt utfört arbete. Vi rekommenderar Emmy Blinke och Brokr. Läs mer
    2019-01-17 Emmy B svarar Arnar J
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Allt gott och hälsa Annika!
  • 2018-11-21

Jesper B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Otroligt bra dialog och bemötande genom hela processen. Sammantaget en väldigt bra upplevelsen Läs mer
    2018-11-21 Malwina N svarar Jesper B
    Vad härligt att höra Att du var nöjd Jesper! Hoppas du ska stortrivas i din fina lägenhet! Må fint! :)
    /Malwina
  • 2018-11-12

Marianne W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Min dotter köpt 1:a på Söder i Stockholm.
    Mycket trevligt bemötande. Lugnt och Emmy verkade intresserad av oss.
    Bra och snabba kontakter.
    Möjligen var det inte positivt att vi behövde kontakta säljaren per telefon för att göra upp om tid för överlämning. Det borde mäklaren ha gjort.
    Annars mycket bra! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Marianne W
    Tack Marianne för det fina omdömet, det var kul att få ha dig och Maria som kunder. Ni är alltid välkomna tillbaka! /Emmy

Barbro H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mäklaren visade mycket stor entuiastm som jag nånsin har upplevt. Emmy gjorde mycket bra försäljning. Kan habtera både säljare och köpare galant. Hon inger förtroende på sitt enkla sätt att vara och jordnära när det behövs. All lycka till Emmy. En fantastisk person.
    Barbro Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Barbro H
    Tack Barbro för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! /Emmy

Brf A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt via Emmy 4 ggr nu och varje gång överträffar hon mina förväntningar. Hon är lugn och saklig, kommer aldrig med uppblåsta löften utan alltid realistisk. Hanterar köparna perfekt, jobbar hårt själv, skickar aldrig in någon praktikant på visningar. Bästa mäklaren jag alltid återkommer till! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Brf A
    Alltid lika kul att jobba med dig Lena! Stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Hoppas vi ses snart igen!
    Emmy B gillar detta
  • Usman I

2018-11-08

Usman I skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    She is friendly, easy going person. I do not find any problem dealing with her. Läs mer
    Emmy B gillar detta

Maria W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Riktigt bra bemötande, Emmy är kundorienterad och har lösningar på alla problem. Klockren! Köpte hade inte gått i land utan Emmy. Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Maria W
    Vad roligt att du är nöjd Maria, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! Välkommen tillbaka! /Emmy

Hanna S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och engagerad. Sålde inte min lägenhet vid första försöket men blev erbjuden omfotning och vid andra försöket gick det bättre. Tuff marknad men blev nöjd med försäljningen ändå. Rekommenderar gärna emmy! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Hanna S
    Tack Hanna för det fina omdömet och samarbetet! Roligt att du är nöjd. Hoppas ni trivs i nya lägenheten. Allt gott /Emmy

Monica S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har aldrig varit med om att en mäklare inte kontaktar spekulanterna dagen efter sista visningen, jag fick själv ringa upp kvällen efter då jag inre hört ngt på hela dagen och fråga vad som hände.

Hon riskerade att hela budgivningen skulle falla (då vi bara var två som bjöd) när hon lät den stå stilla i hela två dagar. Hade jag hoppat av trots högsta budet hade den andra budgivaren tyckt det varit märkligt o vi hade trillat ner på utgångspriset...
    En mäklare måste måna om sin uppdragsgivares bästa och det gjordes inte i detta fall.. Läs mer
    2018-11-08 Emmy B svarar Monica S
    Jag är ledsen för att du är missnöjd. Jag förstår att det är svårt som kund då man inte ser arbetet bakom kulisserna och allt som sker.

Ber om ursäkt att du kände dig bortglöm efter din tredje visning, vi hade haft så god kontakt och bra dialog efter dina första två visningar och jag gav dig lite utrymme att tänka efter tredje visningen. Det var en missbedömning av mig.

Ibland tar budgivningen lite tid och det är olika taktiker. Den styr och sköts i samrådan med säljaren. Men förstår att det kan vara jobbiga timmar och tar mycket energi.

Hoppas du kommer stormtrivas i din nya fina lägenhet iallafall och att du är nöjd med andra delar av processen och ditt köp.

Mvh Emmy

Edvin B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och förtroendeingivande! Sålde till ett pris över mina förväntningar! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Edvin B
    Hej Edvin, tack för det fina omdömet, kul att du är nöjd. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Varmt välkommen tillbaka!
  • 2018-11-05

Sherife N skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Professionell
    Seviceminded
    Tillgänglig dygnet runt
    Helt enkelt världens bästa mäklare Läs mer
  • 2018-11-05

Katarina B skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Världens bästa mäklare. Professionell. Påläst om föreningen. Trevlig och enormt serviceinriktad. Gav fantastiska tips som gjorde att värdet ökade. Jag rekommenderar henne varmt och kommer aldrig använda någon annan mäklare. Läs mer
  • 2018-10-22

Sofia Maria M skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde en etta på Kungsholmen. Sofie är proffsig och effektiv. Hon är lätt att ha att göra med och fanns tillgänglig för frågor rörande både stort och smått som kan uppstå. Detta var min frösta lägenhetsförsäljning och det kändes tryggt att ha Sofie vid sin sida Läs mer
  • 2018-10-11

Per B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har både köpt och sålt med Sofie. Hon var sensationellt professionell, engagerad och noggrann. Vi kände verkligen att hon ville vårt bästa vid båda affärerna. Läs mer

Dario B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina hjälpte oss med försäljningen sv vår bostadsrätt. Vi kände oss väl omhändertagna då Malwina så gott som höll oss i handen under hela resan.

Återkoppling och tillgänglighet för oss är A och O och med henne var det absolut inga problem. Smsade vi 21:00 en fredagkväll så fick vi svar 21:01. Det var även roligt att höra att köparna tyckte likadant!
    Grymt jobbat och vi lär ses igen! Läs mer
    2018-10-17 Malwina N svarar Dario B
    Tack Dario för ert fina omdöme och för ett gott och smidigt samarbete! Kul och ni är nöjda!
    Vi hörs och ses! :)
    Mvh Malwina

Hanna B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hög tillgänglighet, kundfokuserat och proffesionellt bemötande. Rekommenderar gärna. Läs mer

Anna B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har sålt en trea i Björkhagen. Malwina är proffsig, engagerad, trevlig, snabb på att återkoppla och värnar om både säljare och köpare.
    Budgivningen slutade på ett pris som låg en bit över våra högsta förväntningar.Tror det var en kombination av ett fint objekt och Malwinas engagemang under hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-17 Malwina N svarar Anna B
    Tack Anna för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Tror att alla parter, både ni som säljare, köpare blev nöjda-och det glädjer ju mig såklart! :)
    Må fint!
    Mvh Malwina
  • Jenny B

2018-09-26

Jenny B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är proffsig, trygg och engagerad. Topp! Läs mer
  • 2018-09-25

Malin K skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är noggrann, inlyssnande och ambitiös. Toppval av mäklare. Läs mer
  • 2018-09-25

Josephine R skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kompetent mäklare, rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-10-10 Malwina N svarar Josephine R
    Tack Josephine för ett gott samarbete och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    Må gott! Mvh Malwina
  • 2018-09-24

Maja H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    1a 24 kvm, norrbackagatan 14. Positivt bemött. Bra strategi, hjälpsam och proffsig. Läs mer
Emmy Blinke
Sofie Vikström