Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Brokr Fastighetsmäklare

Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2, 118 48 Stockholm — Visa karta

Vi på Brokr har letat efter en fastighetsmäklare som har allt och dessutom det där lilla extra, men inte funnit vad vi sökt. Därför beslöt vi till slut att starta något helt nytt och eget! Vi har tagit med oss allt vi gillat på våra tidigare arbetsplatser, paketerat om det och nu erbjuder vi en mäklartjänst som passar oss och våra kunder alldeles utmärkt.

En skräddarsydd försäljning handlar inte bara om rätt marknadsföring och snygga visningar, vi tror att det är minst lika viktigt att du och din fastighetsmäklare fungerar ihop. Vi tror därför på tydlig och rak kommunikation och att våga skapa personliga relationer. Målet är alltid att skapa en långsiktig relation och att få följa en kund genom livets olika bostäder är väldigt givande.

Vi arbetar också med att förmedla nyproduktion och är gärna med genom hela projektet, från ritning till försäljning.

Välkommen in till vårt energisprakande kontor och berätta hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 160 kunder tycker om Brokr Fastighetsmäklare

• Marianne W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Min dotter köpt 1:a på Söder i Stockholm.
    Mycket trevligt bemötande. Lugnt och Emmy verkade intresserad av oss.
    Bra och snabba kontakter.
    Möjligen var det inte positivt att vi behövde kontakta säljaren per telefon för att göra upp om tid för överlämning. Det borde mäklaren ha gjort.
    Annars mycket bra! Läs mer
  • Barbro H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mäklaren visade mycket stor entuiastm som jag nånsin har upplevt. Emmy gjorde mycket bra försäljning. Kan habtera både säljare och köpare galant. Hon inger förtroende på sitt enkla sätt att vara och jordnära när det behövs. All lycka till Emmy. En fantastisk person.
    Barbro Läs mer
  • Brf A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt via Emmy 4 ggr nu och varje gång överträffar hon mina förväntningar. Hon är lugn och saklig, kommer aldrig med uppblåsta löften utan alltid realistisk. Hanterar köparna perfekt, jobbar hårt själv, skickar aldrig in någon praktikant på visningar. Bästa mäklaren jag alltid återkommer till! Läs mer
  • Usman I
    Usman I skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    She is friendly, easy going person. I do not find any problem dealing with her. Läs mer
  • Maria W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Riktigt bra bemötande, Emmy är kundorienterad och har lösningar på alla problem. Klockren! Köpte hade inte gått i land utan Emmy. Läs mer
  • Hanna S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och engagerad. Sålde inte min lägenhet vid första försöket men blev erbjuden omfotning och vid andra försöket gick det bättre. Tuff marknad men blev nöjd med försäljningen ändå. Rekommenderar gärna emmy! Läs mer
  • Monica S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har aldrig varit med om att en mäklare inte kontaktar spekulanterna dagen efter sista visningen, jag fick själv ringa upp kvällen efter då jag inre hört ngt på hela dagen och fråga vad som hände.

Hon riskerade att hela budgivningen skulle falla (då vi bara var två som bjöd) när hon lät den stå stilla i hela två dagar. Hade jag hoppat av trots högsta budet hade den andra budgivaren tyckt det varit märkligt o vi hade trillat ner på utgångspriset...
    En mäklare måste måna om sin uppdragsgivares bästa och det gjordes inte i detta fall.. Läs mer
    2018-11-08 Emmy B svarar Monica S
    Jag är ledsen för att du är missnöjd. Jag förstår att det är svårt som kund då man inte ser arbetet bakom kulisserna och allt som sker.

Ber om ursäkt att du kände dig bortglöm efter din tredje visning, vi hade haft så god kontakt och bra dialog efter dina första två visningar och jag gav dig lite utrymme att tänka efter tredje visningen. Det var en missbedömning av mig.

Ibland tar budgivningen lite tid och det är olika taktiker. Den styr och sköts i samrådan med säljaren. Men förstår att det kan vara jobbiga timmar och tar mycket energi.

Hoppas du kommer stormtrivas i din nya fina lägenhet iallafall och att du är nöjd med andra delar av processen och ditt köp.

Mvh Emmy
  • Edvin B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och förtroendeingivande! Sålde till ett pris över mina förväntningar! Läs mer
  • Sherife N skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Professionell
    Seviceminded
    Tillgänglig dygnet runt
    Helt enkelt världens bästa mäklare Läs mer
  • Katarina B skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Världens bästa mäklare. Professionell. Påläst om föreningen. Trevlig och enormt serviceinriktad. Gav fantastiska tips som gjorde att värdet ökade. Jag rekommenderar henne varmt och kommer aldrig använda någon annan mäklare. Läs mer
  • Sofia Maria M skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde en etta på Kungsholmen. Sofie är proffsig och effektiv. Hon är lätt att ha att göra med och fanns tillgänglig för frågor rörande både stort och smått som kan uppstå. Detta var min frösta lägenhetsförsäljning och det kändes tryggt att ha Sofie vid sin sida Läs mer
  • Per B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har både köpt och sålt med Sofie. Hon var sensationellt professionell, engagerad och noggrann. Vi kände verkligen att hon ville vårt bästa vid båda affärerna. Läs mer
  • Dario B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Malwina hjälpte oss med försäljningen sv vår bostadsrätt. Vi kände oss väl omhändertagna då Malwina så gott som höll oss i handen under hela resan.

Återkoppling och tillgänglighet för oss är A och O och med henne var det absolut inga problem. Smsade vi 21:00 en fredagkväll så fick vi svar 21:01. Det var även roligt att höra att köparna tyckte likadant!
    Grymt jobbat och vi lär ses igen! Läs mer
    2018-10-17 Malwina N svarar Dario B
    Tack Dario för ert fina omdöme och för ett gott och smidigt samarbete! Kul och ni är nöjda!
    Vi hörs och ses! :)
    Mvh Malwina
  • Hanna B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hög tillgänglighet, kundfokuserat och proffesionellt bemötande. Rekommenderar gärna. Läs mer
  • Anna B skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har sålt en trea i Björkhagen. Malwina är proffsig, engagerad, trevlig, snabb på att återkoppla och värnar om både säljare och köpare.
    Budgivningen slutade på ett pris som låg en bit över våra högsta förväntningar.Tror det var en kombination av ett fint objekt och Malwinas engagemang under hela säljprocessen.
    Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2018-10-17 Malwina N svarar Anna B
    Tack Anna för de fina orden och för förtroendet att hjälpa er med försäljningen av er fina lägenhet! Tror att alla parter, både ni som säljare, köpare blev nöjda-och det glädjer ju mig såklart! :)
    Må fint!
    Mvh Malwina
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är proffsig, trygg och engagerad. Topp! Läs mer
  • Malin K skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sofie är noggrann, inlyssnande och ambitiös. Toppval av mäklare. Läs mer
  • Josephine R skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kompetent mäklare, rekomenderas starkt! Läs mer
    2018-10-10 Malwina N svarar Josephine R
    Tack Josephine för ett gott samarbete och för förtroendet att hjälpa dig med försäljningen!
    Må gott! Mvh Malwina
  • Maja H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    1a 24 kvm, norrbackagatan 14. Positivt bemött. Bra strategi, hjälpsam och proffsig. Läs mer
  • Patrik B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy hjälpte oss att sälja våran lilla 3:a i en närförort till Stockholm. Under hela processen var hon proffsig, lugn och lätt att kommunicera med, vilket gjorde allt så mycket lättare för oss. Trots att det var nästan 20 liknande lägenheter med visning samma helg i samma område som våran fick vi mer för lägenheten än vi räknat med. Sånt gillar man ju! Läs mer
    2018-11-08 Emmy B svarar Patrik B
    Hej Patrik! Tack för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen, varmt välkomna tillbaka! Mvh Emmy
  • Pernilla E skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket trevlig, professionell och duktig, vi är mer än nöjda. Läs mer
  • Peter E
    Peter E skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Anlitade Oscar Hammenstål för försäljning av vår lägenhet. Oscar visade ett stort engagemang och god service hela vägen. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Oscar hjälpte oss med att sälja vår villa i Tullinge. Oscar var kunnig och skötte allt från start till mål på ett mycket proffsigt sätt och var ett väldigt bra stöd i de beslut som vi var tvungna att fatta. Vi är väldigt nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Oscar. Läs mer
  • Eva-Marie S skrev om Oscar Hammenstål en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi sålde en villa. Oscar är oerhört lyhörd och inger stort förtroende då han är ärlig med vad vi som säljare kunde förvänta oss. Vi fick huset sålt fort och till ett bra pris. Han är också mycket påläst om såväl området som alla regler kring en försäljning. Även dom kontakter han har gällande besiktning och staging var positiva . Kan varmt rekommendera Oscar . Läs mer
  • Anna Maria F skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Var inte nöjd med den första mäklaren. Kontaktade Emmy för att hon sålt en lägenhet i samma hus till ett jättebra pris. Vi fick 300 000 mera än vad den första mäklaren hade lyckats med. Dessutom är Emmy noggrann, informerar löpande vad som händer och mycket trevlig att ha att göra med. Jag kan inte vara mera nöjd än vad jag är. Om Emmy kan jag bara säga; ANLITA HENNE!!!! Läs mer
    2018-09-03 Emmy B svarar Anna Maria F
    Tack snälla för fint omdöme Ann Marie. Det var roligt att få hjälpa er i försäljningen. Ni är alltid välkomna tillbaka. Allt gott! /Emmy
  • Einar S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpta en etta i Västertorp. Emmy var väldigt hjälpsam under hela processen och lätt att ha att göra med. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-09-03 Emmy B svarar Einar S
    Tack Einar för fint omdöme. Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! /Emmy
  • Louise Isabella D skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en bostadsrätt, 3 rum på 80 kvm. Träffade flera mäklare innan. Emmy var den enda som stod ut, hon var proffsig, lyhörd samtidigt som mjuk. Jag kände direkt att hon skulle göra ett bra jobb Läs mer
    2018-08-16 Emmy B svarar Louise Isabella D
    Tack för fina omdömet Louise. Det var väldigt roligt att få jobba med er. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Ni är alltid välkomna tillbaka!
  • Anders E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en tvårummare i Bagarmossen. Försäljningen gick
    ganska fort och smidigt.Mäklaren var mycket trevlig och sak-
    lig och de ekonomiska mellanhavandena sköttes på ett ut-
    märkt sätt. Läs mer
    2018-08-16 Emmy B svarar Anders E
    Tack för omdömet Anders. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Allt gott! /Emmy
  • Maria A
    Maria A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrättslägenhet i Stockholm. Emmy var trevlig, tillgänglig och tillmötesgående och kunnig ndg administration kring köpet. Dock verkade hon en aning oerfaren ndg att hantera budgivningen. Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Maria A
    Hej Maria, Tack för ditt omdöme!

Vad tråkigt att du kände dig oerfaren bemött med budgivningen. Var det något som du kände var otydligt, dålig uppdatering eller liknande som jag kan göra bättre i framtiden?

Mitt mål är att alltid göra det bästa jobbet så lär mig gärna och tar emot kritiken. Det är svårt att till 100% styra hur budgivarna ska agera eftersom att inga bud är bindande och vi inte har någon behörighet att kontrollera tex om budgivarna är med i fler budgivningar. Jag jobbar hårt för att lyssna av deras seriositet hur deras tankar, känslor och humör går i en energikrävande och för många nervös process. Vilket jag även gjorde med dig innan du gick med i budgivningen.

Jag tar åt mig och ska jobba på mitt sätt att lägga fram informationen i budgivningen mot mina köpare i liknande situationer i framtiden. Tack igen och hoppas du känner dig nöjd i övrigt!

Mvh Emmy
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    I egenskap av bostadsrättsföreningens ordförande anlitade jag Emmy då vi skulle sälja en hyresrätt som nu blivit bostadsrätt. Emmy jobbar väldigt hårt och är mycket proffesionell. Vi fick mer än vi hade räknar med och samtliga i föreningen var mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Gustaf J
    Tack Gustaf för fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Tack även för ett mycket bra samarbete vilket gör att processen flyter på smidigt och bra. Välkomna tillbaka:) /Emmy
  • Daniel J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde min lägenhet i Stockholm med hjälp av Emmy Blinke, och kunde inte varit mer nöjd. Emmy kändes som mer än en mäklare, mer som en projektledare som jag lugnt kunde lämna över ansvaret till eftersom jag själv var på resande fot under tiden renovering och annonsering pågick. Hon är ett superproffs och överträffade mina förväntningar med råge.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Daniel J
    Tack Daniel för det fina omdömet! Det glädjer mig att du känner dig nöjd och tack för förtroendet du gav mig att få sköta processen. Allt gott! / Emmy
  • Maj-Louise P skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har hjälpt oss att sälja 2 objekt varav den ena var i högkonjunktur och gick för rekordpris medans den andra sålde vi när allt var svårsålt och vi fick ändå det vi förväntade oss. I båda fallen agerade Emmy mycket profesinellt och var väldigt engagerad . Emmy var också väldigt tydlig med att förklara hur marknaden såg ut och vad hon tyckte vad viktigt att göra med lägenheten för att visa upp den från sin bästa sida. Jag rekommenderar verkligen Emmy och vi kommer gärna använda oss av henne igen om vi skulle behöva sälja igen.
    Vi har träffat en hel del mäklare när v köpt nya objekt och skillnaden i bemötande och professionalitet är anmärkningsvärd! Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Maj-Louise P
    Tack Maj-Louise för det fina omdömet! Det har varit fantastisk roligt att få samarbeta med er i två försäljningar där det krävts lite olika upplägg och mötts av olika utmaningar. Jag är så glad att ni känner er nöjda och ni är alltid välkomna tillbaka. :) Allt gott /Emmy
  • Emma O skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    I en tuff marknad köpte jag en bostadsrätt (35 m2 på Mariatorget) innan jag hade sålt min dåvarande lägenhet (22 m2 i Midsommarkransen).
    Sofie Vikström var mäklare vid båda affärerna vilket hon skötte med bravur! Redan innan första visningen kändes det tryggt att ha kontakt med Sofie - det var tydligt att hon hade alla parters intresse top of mind och noggrant insatt i alla frågor samt att informera genom varje steg av processen vilket gjorde det lätt att ta beslut.
    Försäljningen av min lägenhet gick över förväntan och nästa gång det är dags för försäljning kommer jag att tveklöst att anlita Sofie! Läs mer
  • Felix B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt en trea på 68 kvm i Hägersten och var så nöjd med hur Sofie hjälpte oss att vi valde henne för att sälja vår 1a på 35 kvm i samma område också. Jättebra bemötande, professionell, hjälpsam och vänlig hela tiden. Hon levde upp till alla förväntningar och jag skulle rekommendera Sofie till vänner och familj. Läs mer
  • Conny N skrev om Malwina Nilsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    En tjej som var "ON" !!!
    Vid denna tidpunkt var hon småbarnsförälder, och samtidigt "sköta jobbet" på ett förträffligt sätt. Läs mer
    2018-06-25 Malwina N svarar Conny N
    Tack Conny för förtroendet och för ett gott samarbete! Hoppas ni får en härlig sommar! Mvh Malwina
  • Jens N skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Supernöjd med Sofie som mäklare. Bra kommunikation, proffsig och hjälpsam längs hela vägen av min lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Emilia B skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålt lgh i Stockholm.Otroligt tillmötesgående och kunnig.Uppfyllde det förväntningar jag hade .Lätt att få kontakt via mail och sms,svarar snabbt. Läs mer
  • Jonas S skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag är mycket nöjd med hjälp och stöd från Sofie vid försäljningen av min lägenhet. Det har känts tryggt och säkert och som att min lägenhet varit i goda händer. Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om Sofie Vikström en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi har anlitat Sofie flera gånger och varit jättenöjda med allt, från första möte till slutpris. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
  • Daniel N skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett fantastiskt arbete vid försäljningen av vår bostad Läs mer
  • Jenna H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy agerade professionellt och kommunikativt genom hela processen. Hon gav rätt förväntningar vid försäljningens start och var sedan tydlig och lugn rakt igenom. Supernöjd! Läs mer
  • Soteris E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon är så professionell och trevlig på sitt jobb! Läs mer
  • Tobias B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Givet att Emmy fortsätter jobba som mäklare så behöver jag inte leta efter någon annan. Läs mer
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har sålt vår etta på 40kvm i Enskededalen. Jag upplever henne som mycket kunnig, seriös och hon har ett trevligt sätt. Jag hade naturligtvis stora förväntningar vid försäljningen av vår lägenhet. Detta levde Emmy verkligen upp till. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Johan F skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Väldigt saklig, hjälpsam och det kändes som hon verkligen gjorde allt för att göra både mig som köpare samt säljaren nöjda. Läs mer
  • Anita L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi fick den bästa hjälpen. Proffsig, lättillgänglig, bra rådgivning, ödmjuk, äkta. Behövde inte oroa mig en sekund. Läs mer
  • Karl S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mäklaren skötte affären på ett klanderfritt sätt och var både proffsig och personlig i sitt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och det var aldrig några konstigheter. Mina förväntningar av en mäklare som sköter denna typ av affärer uppfylldes, och jag blev supernöjd med resultatet! Rekommenderas! Läs mer
  • Douglas S skrev om Brokr Fastighetsmäklare
    Johan är en mycket trevlig och professionell mäklare. Tack för hjälpen med köpet! Läs mer
  • Christoffer K skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Top of the line, proffisgt rakt igenom. Läs mer
  • Ulrika J
    Ulrika J skrev om Louise Kelly en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Louise Kelly,
    Taggad, snabb, grundlig, säker och otroligt duktig på sitt yrke!
    Rekommenderar henne varmt!
    3 lyckade försäljningar har Louise hjälpt mej med.
    Tack Louise!
    // Ulrika Läs mer