Alex Edenvik

Alex Edenvik

Alex Edenvik är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Alex Edenvik har varit registrerad mäklare sedan 2012-07. Alex Edenvik har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 38 omdömen med ett betyg på 4.9. Alex Edenvik har haft 41 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 59% av sina kunder efter omdömen.

Med Noggrannhet och ett proffsigt bemötande levererar Alex Edenvik en fantastisk mäklartjänst. I grunden finns en elektrikerutbildning som tillsammans med egna erfarenheter av ombyggnationer och renoveringar gör att han är ett värdefullt bollplank i ombyggnadsfrågor.

– Jag kan svara på frågor om förändringsarbeten – Det är en ovärderlig kunskap för många.

– Målet är att alltid lämna rekommendationer från mitt senaste uppdrag. Du ska kunna fråga mina tidigare säljer och köpare varför du ska anlita mig.

Alex Edenvik - En hängiven mäklare som alltid ger allt för att du ska få maximalt betalt för din bostad.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 38 Läs vad Alex Edenvik

• sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Katarina
    2021-06-12
    Alex är en duktig och kunig Mäklare, han är en lugn och det gick bra med hela process
    • Norsborg - Hallunda
    2021-05-19
    Alex är en fantastisk mäklare! Sakkunnig, lyhörd och ödmjuk. Alex tog sig tiden att lyssna in men samtidigt filtrera så att vi som säljare slapp känna både oro och stress. Även prisnivån som vi kunde förvänta oss var on point! En mäklare som tänker lika mycket på mjuka värden som hårda. Rekommenderas starkt!
    • Sofia
    2021-03-23
    Alex sålde vår lägenhet på Södermalm. Han är mycket proffsig, påläst samt förtroendegivande som man uppskattar hos en mäklare när man ska göra en stor och viktig affär. Sedan höll han vad han lovade samt överträffande våra förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Alex :)
    • Hagastaden
    2021-02-06
    Personlig kunnig sympatisk service inriktad mäklare . Sålde min lägenhet snabbt med ett leende och tog sig tid att
    ge mig råd om nästa bostadsaffär som låg i pipen . Kan varmt rekommendera Alex till Er som vill köpa eller sälja bostad i Stockholm . Av 10 poäng så så får han full pott .
    Tack för hjälpen !
    • Högalid
    2021-01-30
    Mycket förtroendefullt samarbete
  • köpte en tomt med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-01-14
    Köpt tomt Ekebo 6. Trevligt bemötande, tillgänglig, hjälpsam och snabb på att återkoppla med svar. Vi fick en bra upplevelse.
  • köpte en tomt med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    2021-01-13
    Jag har köpt en tomt, Alex har varit tillmötesgående och hjälpt till med att ta fram relevant information, köpet har gått smidigt
    • Saltsjöbaden
    2020-12-30
    Han gjort bra Jobb med art salja vistas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Saltsjöbaden
    2020-12-14
    Alex är flexibel och kunnig. Han hjälpte till med köp av en lgh trots att vi befann oss utomlands. Känslan är att Alex hjälper både köpare och säljare helt opartiskt med transaktionen.
    • Högalid
    2020-11-26
    Jag har sålt en Brf på Södermalm.
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Mina förväntningar på snabbt handläggande och erhållet pris överträffade förväntningarna med råge.
    Mycket bra arbete utfört. Jag kommer att rekommendera Alex.