Alex Edenvik
Registrerad mäklare sedan 2012-07-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-03-12
2019-08 - 2020-07

Läs vad 16 Läs vad Alex Edenvik

• Sven Håkan O köpte sin stuga med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-03

Köpte en slags kolonistuga.
    Mäklaren var mycket engagerad och trevlig. Läs mer
  • Veronica P köpte sin stuga med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

Skuruparken
    Super tillgänglig och proffsig. Läs mer
  • Ola M sålde sin stuga med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-18

Alex har hjälp oss sälja vårt sommarhus i Stockholm. Han har mött ALLA våra förväntningar med råge! För oss var det viktigt att det gick fort, flexibelt, snabb med kontakter, ödmjuk mot både oss som säljare samt den som köper samt rak och ärlig. Jag kan säga att han gjorde det med bravur! Jag är så glad att vi hittade Alex och jag lovar att jag kommer återkomma om jag ska sälja något annat som kräver en mäklare! Stort tack, välj Alex, det kommer jag göra! Läs mer
  • Eva B köpte sin stuga med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-18

Mycket smart och klok mäklare. Påläst och trevlig. Skulle varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Mari W sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-05-04

3:a
    Högalid
    Sålde ärvd bostadsrätt, känslomässigt jobbigt. Alex var verkligen en klippa, lugn, strukturerad, professionell och trygg hela vägen. Läs mer
  • Mattias S
    Mattias S köpte sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-05-01

3:a
    Högalid
    Alex har varit suverän genom hela processen. Alltid tagit sig tid med frågor både stora och små.
    Vi hade förmånen att både få Alex vid köp och vid sälj. Det var hans trovärdighet vid köpet som fick oss att välja honom som vår mäklare vid vår försäljning. Läs mer
  • Ursula R sålde sitt hus med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-03

Huddinge
    Engagerad, trevlig och bra bemötande. Läs mer
  • Benoit I köpte sitt hus med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-04-01

Huddinge
    Trevlig, ärlig och kunnig mäklare! Läs mer
  • Michael W sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-03-16

2:a
    Katarina
    Genomgående proffsigt och trevligt. Väl påläst om föreningen och bra koll på marknaden.
    Min lägenhet sålde han med föreningens då högsta pris/kvm.
    Kan varmt rekommendera Alex Edenvik. Läs mer
  • Mårten A sålde sin lägenhet med hjälp av Alex Edenvik en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-03-14

2:a
    Maria Magdalena
    Har sålt tre mindre lägenheter på mariaberget genom Alex. Han har alltid visat ett genuint proffsigt och seriöst bemötande och givit goda råd.
    Som säljare upplever jag att han har maximerat min intäkt utan att för den skull köparen ska ha upplevt att betala ett överpris.
    Jag rekommenderar honom gärna Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström