Emmy Blinke
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 40 kunder tycker om Emmy Blinke

• Marianne W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Min dotter köpt 1:a på Söder i Stockholm.
    Mycket trevligt bemötande. Lugnt och Emmy verkade intresserad av oss.
    Bra och snabba kontakter.
    Möjligen var det inte positivt att vi behövde kontakta säljaren per telefon för att göra upp om tid för överlämning. Det borde mäklaren ha gjort.
    Annars mycket bra! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Marianne W
    Tack Marianne för det fina omdömet, det var kul att få ha dig och Maria som kunder. Ni är alltid välkomna tillbaka! /Emmy
  • Barbro H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mäklaren visade mycket stor entuiastm som jag nånsin har upplevt. Emmy gjorde mycket bra försäljning. Kan habtera både säljare och köpare galant. Hon inger förtroende på sitt enkla sätt att vara och jordnära när det behövs. All lycka till Emmy. En fantastisk person.
    Barbro Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Barbro H
    Tack Barbro för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! /Emmy
  • Brf A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt via Emmy 4 ggr nu och varje gång överträffar hon mina förväntningar. Hon är lugn och saklig, kommer aldrig med uppblåsta löften utan alltid realistisk. Hanterar köparna perfekt, jobbar hårt själv, skickar aldrig in någon praktikant på visningar. Bästa mäklaren jag alltid återkommer till! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Brf A
    Alltid lika kul att jobba med dig Lena! Stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Hoppas vi ses snart igen!
  • Usman I
    Usman I skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    She is friendly, easy going person. I do not find any problem dealing with her. Läs mer
  • Maria W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Riktigt bra bemötande, Emmy är kundorienterad och har lösningar på alla problem. Klockren! Köpte hade inte gått i land utan Emmy. Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Maria W
    Vad roligt att du är nöjd Maria, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! Välkommen tillbaka! /Emmy
  • Hanna S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och engagerad. Sålde inte min lägenhet vid första försöket men blev erbjuden omfotning och vid andra försöket gick det bättre. Tuff marknad men blev nöjd med försäljningen ändå. Rekommenderar gärna emmy! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Hanna S
    Tack Hanna för det fina omdömet och samarbetet! Roligt att du är nöjd. Hoppas ni trivs i nya lägenheten. Allt gott /Emmy
  • Monica S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Har aldrig varit med om att en mäklare inte kontaktar spekulanterna dagen efter sista visningen, jag fick själv ringa upp kvällen efter då jag inre hört ngt på hela dagen och fråga vad som hände.

Hon riskerade att hela budgivningen skulle falla (då vi bara var två som bjöd) när hon lät den stå stilla i hela två dagar. Hade jag hoppat av trots högsta budet hade den andra budgivaren tyckt det varit märkligt o vi hade trillat ner på utgångspriset...
    En mäklare måste måna om sin uppdragsgivares bästa och det gjordes inte i detta fall.. Läs mer
    2018-11-08 Emmy B svarar Monica S
    Jag är ledsen för att du är missnöjd. Jag förstår att det är svårt som kund då man inte ser arbetet bakom kulisserna och allt som sker.

Ber om ursäkt att du kände dig bortglöm efter din tredje visning, vi hade haft så god kontakt och bra dialog efter dina första två visningar och jag gav dig lite utrymme att tänka efter tredje visningen. Det var en missbedömning av mig.

Ibland tar budgivningen lite tid och det är olika taktiker. Den styr och sköts i samrådan med säljaren. Men förstår att det kan vara jobbiga timmar och tar mycket energi.

Hoppas du kommer stormtrivas i din nya fina lägenhet iallafall och att du är nöjd med andra delar av processen och ditt köp.

Mvh Emmy
  • Edvin B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig och förtroendeingivande! Sålde till ett pris över mina förväntningar! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Edvin B
    Hej Edvin, tack för det fina omdömet, kul att du är nöjd. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Varmt välkommen tillbaka!
  • Patrik B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy hjälpte oss att sälja våran lilla 3:a i en närförort till Stockholm. Under hela processen var hon proffsig, lugn och lätt att kommunicera med, vilket gjorde allt så mycket lättare för oss. Trots att det var nästan 20 liknande lägenheter med visning samma helg i samma område som våran fick vi mer för lägenheten än vi räknat med. Sånt gillar man ju! Läs mer
    2018-11-08 Emmy B svarar Patrik B
    Hej Patrik! Tack för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa er med försäljningen, varmt välkomna tillbaka! Mvh Emmy
  • Anna Maria F skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Var inte nöjd med den första mäklaren. Kontaktade Emmy för att hon sålt en lägenhet i samma hus till ett jättebra pris. Vi fick 300 000 mera än vad den första mäklaren hade lyckats med. Dessutom är Emmy noggrann, informerar löpande vad som händer och mycket trevlig att ha att göra med. Jag kan inte vara mera nöjd än vad jag är. Om Emmy kan jag bara säga; ANLITA HENNE!!!! Läs mer
    2018-09-03 Emmy B svarar Anna Maria F
    Tack snälla för fint omdöme Ann Marie. Det var roligt att få hjälpa er i försäljningen. Ni är alltid välkomna tillbaka. Allt gott! /Emmy

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Emmy Blinke