Emmy Blinke
Aktiv på Reco.se sedan 2017

Läs vad 44 Läs vad Emmy Blinke

• Maria H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-01-27

Emmy Blinke sålde min 3:a i Solna. Hon är otroligt kunnig, professionell, påläst och trygg! Jag kände stort förtroende för henne redan vid första mötet. Emmy ser inga problem, är alltid positiv och återkopplar snabbt och löpande.
    Trots en trög start i december, hittade hon tillslut rätt köpare och priset blev över förväntan!
    Helt enkelt en fantastisk mäklare! Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • André P
    André P skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-01-17

Emmy har koll, representerar sig själv och bolaget väl för alla parter. Papper och Pengar kommer i tid och är korrekt utfört med bra uppföljning.

Du får vad du betalar för.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Aina M skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-01-17

Köpt 3:a i Solna. Mäklaren var tillmötesgående och vänlig. Hon var professionell, lugn trygg och noggrann. Som köpare fanns inget mer att önska. Läs mer
  • Arnar J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-01-07

Jag och min sambo köpte en trea på Hägerstensåsen. Vi fick ett mycket gott bemötande av Emmy Blinke och hon var kunnig och tillmötesgående på alla sätt. Ett utmärkt utfört arbete. Vi rekommenderar Emmy Blinke och Brokr. Läs mer
    2019-01-17 Emmy B svarar Arnar J
    Tack för det fina omdömet! Hoppas att ni trivs i er fina lägenhet. Allt gott och hälsa Annika!
  • Marianne W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-12

Min dotter köpt 1:a på Söder i Stockholm.
    Mycket trevligt bemötande. Lugnt och Emmy verkade intresserad av oss.
    Bra och snabba kontakter.
    Möjligen var det inte positivt att vi behövde kontakta säljaren per telefon för att göra upp om tid för överlämning. Det borde mäklaren ha gjort.
    Annars mycket bra! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Marianne W
    Tack Marianne för det fina omdömet, det var kul att få ha dig och Maria som kunder. Ni är alltid välkomna tillbaka! /Emmy
  • Barbro H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-08

Mäklaren visade mycket stor entuiastm som jag nånsin har upplevt. Emmy gjorde mycket bra försäljning. Kan habtera både säljare och köpare galant. Hon inger förtroende på sitt enkla sätt att vara och jordnära när det behövs. All lycka till Emmy. En fantastisk person.
    Barbro Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Barbro H
    Tack Barbro för det fina omdömet. Det var roligt att få hjälpa dig med försäljningen! /Emmy
  • Brf A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-08

Jag har sålt via Emmy 4 ggr nu och varje gång överträffar hon mina förväntningar. Hon är lugn och saklig, kommer aldrig med uppblåsta löften utan alltid realistisk. Hanterar köparna perfekt, jobbar hårt själv, skickar aldrig in någon praktikant på visningar. Bästa mäklaren jag alltid återkommer till! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Brf A
    Alltid lika kul att jobba med dig Lena! Stort tack för förtroendet och det fina omdömet. Hoppas vi ses snart igen!
    Emmy B gillar detta
  • Usman I
    Usman I skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-08

She is friendly, easy going person. I do not find any problem dealing with her. Läs mer
    Emmy B gillar detta
  • Maria W skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-08

Riktigt bra bemötande, Emmy är kundorienterad och har lösningar på alla problem. Klockren! Köpte hade inte gått i land utan Emmy. Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Maria W
    Vad roligt att du är nöjd Maria, hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! Välkommen tillbaka! /Emmy
  • Hanna S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2018-11-08

Proffsig och engagerad. Sålde inte min lägenhet vid första försöket men blev erbjuden omfotning och vid andra försöket gick det bättre. Tuff marknad men blev nöjd med försäljningen ändå. Rekommenderar gärna emmy! Läs mer
    2018-11-27 Emmy B svarar Hanna S
    Tack Hanna för det fina omdömet och samarbetet! Roligt att du är nöjd. Hoppas ni trivs i nya lägenheten. Allt gott /Emmy

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Emmy Blinke