Emmy Blinke
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-03 - 2020-02

Läs vad 56 Läs vad Emmy Blinke

• Natalia F sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-03-02

Nacka
    Jag har sålt en bostad och har bara det bästa att säga. Riktig proffsig hjälp samt bemötande med känsla för att vara ”personlig”. Rekommenderar Emmy! Läs mer
  • Matilda B sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-12-10

Västermalm
    Emmy sålde min 1,5 på Kungsholmen i november 2019. Jag är otroligt nöjd med mitt val av mäklare. Pålitlig, alltid nåbar och lyhörd. Emmy gör det lilla extra hela tiden för dig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet! Läs mer
  • Erica E sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-29

Österhaninge
    Sålde en bostadsrätt på 55kvm söder om Stockholm och hade Emmy som mäklare! Mycket trevlig och professionell! Flexibel och enkel att kommunicera med! Ordning och reda i kombination med ett fint bemötande gör att vi definitivt kommer anlita henne igen nästa gång vi ska flytta! Läs mer
  • Marcus S sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-29

Österhaninge
    Vi har nu sålt för andra gången med Emmy! super nöjda och kommer fortsätta sälja med henne i framtiden!

Hon är väldigt kunnig och super bra bollplank under en försäljning där det ofta uppkommer frågor endast mäklare hört om förut.

Både hon och Brokr gjorde ett jätte bra jobb och jag kan starkt rekommendera Emmy om ni söker en bra erfaren mäklare och en lite mer personlig mäklarbyrå! Läs mer
  • Maria N köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-28

Österhaninge
    Köpte en lägenhet i Vendelsö genom Emmy. Jättebra bemötande från första stund. Lugn, trygg och utstrålar säkerhet. Kunnig. Förväntningar är ju alltid att affären ska gå smidigt och att mäklaren hjälper inblandade, vilket oxå skedde. Jättenöjd och kan verkligen rekommendera Emmy! Läs mer
  • Jan L köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-09

Maria Magdalena
    Emily gav ett vederhäftigt intryck och kommunikationen mellan mig som köpare och henne fungerade alldeles utmärkt.. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Jan L
    Tack för omdömet Jan! Jag hoppas du trivs i lägenheten, du är alltid välkommen tillbaka i framtiden. Allt gott! Emmy
  • Ludwig K sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-10-05

Högalid
    Sålt -25 kvm på Södermalm till ett för marknaden rimligt pris. Positiv men realistisk. Engagerad, lättsam, förtroendeingivande, pedagogisk och inlyssnande mäklare.

Bara bra saker! Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Ludwig K
    Tack för omdömet Ludwig! Det var mycket roligt att få samarbeta med dig i försäljningen. Hoppas ni ska trivas i er nya bostad. Ni är alltid välkomna tillbaka i framtiden. Mvh Emmy
  • Ove E köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-19

Sofia
    Emmy står för en lågmäld och tilltalande saklighet som är lätt att, som kund, uppskatta. Skapar förtroende helt enkelt. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Ove E
    Tack för omdömet Ove. Hoppas allt fungerat bra och att Isak trivs!
  • Marika S sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-19

Hägersten
    Jag har sålt en stor lägenhet i Aspudden. Emmy har varit fantastisk genom hela processen. Helt otroligt bra och engagerad! Bra resultat fick vi också. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar Marika S
    Tusen tack för ditt omdöme Marika! Det var mycket kul att få hjälpa dig med försäljningen. Du är alltid välkommen tillbaka framöver om det skulle behövas. /Emmy
  • David L köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare

2019-09-16

Maria Magdalena
    Jag köpte en etta på Södermalm. Väldigt bra bemötande från mäklarens håll. Emmy levde upp till alla förväntningar jag hade.

Trevlig, kommunikativ, professionell och flexibel var min upplevelse av Emmy. Läs mer
    2019-10-09 Emmy B svarar David L
    Tack för fint omdöme David! Jag hoppas att du trivs bra i lägenheten:) allt gott!

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström