Emmy Blinke är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Emmy Blinke har varit registrerad mäklare sedan 2014-09. Emmy Blinke har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-03 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.8. Emmy Blinke har haft 6 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 63 Läs vad Emmy Blinke

• 2020-05-25
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm med hjälp av Emmy Blinke. Hon är en fantastisk bra mäklare. Hon är lyhörd, tydlig, rak och transparent i försäljningsprocessen. Kommunikationen flöt på utan svårigheter. Emmy gav sig tid till att verkligen gå på djupet i försäljningsprocessen och hade bra egna idéer. Jag imponerades också av hennes samarbetspartners och av att hon kunde rekommendera de bästa tjänsteleverantörer som eventuellt kan behövas vid en försäljning såsom fotograf, stylist, kontrollmätningsföretag etc. Jag kan på det varmaste rekommendera Emmy Blinke som mäklare.
    Susan R
    • 71.0 m²
    • Högalid
  • 2020-05-16
    Så nöjda över Emmys bemötande, återkoppling samt ärlighet under hela processen. Vi kommer garanterat använda oss av Emmy och hennes kunskaper vid nästa försäljning!
    Ruben G
    • 97.0 m²
    • Gustavsberg-Ingarö
  • 2020-05-11
    Emmy har under hela processen bemött oss på ett bra och proffsigt sätt med god återkoppling. Hon ingav oss ett lugn och kom med idéer och tips på hur vi kunde skapa de bästa förutsättningarna för försäljning av vår bostadsrätt. Vi kommer inte att tveka att använda oss av Emmy vid framtida försäljning:)
    Frida G
    • 97.0 m²
    • Gustavsberg-Ingarö
  • 2020-04-16
    Jag är väldigt nöjd med Emmy! Hon är en fantastisk mäklare och person. Vi har haft en god kommunikation genom hela processen och hon har sett till att jag har känt mig lugn jämnt. Hon har alltid svarat på mina meddelande, hört av sig så fort det hänt något nytt osv. Jag skulle rekommendera henne alla dagar i veckan! Tackar Brokr och Emmy för all hjälp!
    Anna W
    • 41.5 m²
    • Bromma
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tack Anna för fina ord! Det var så kul att få hjälpa dig med försäljningen. Ni är alltid välkomna tillbaka. Ta hand om er nu och hoppas ni trivs i er nya bostad! /Emmy

• 2020-04-15
    Försäljning av en 2 rums lägenhet i Blåsut. Kände inte att det fanns så mycket driv i dialogen och att acceptansnivån på resultatet var lägre än vad jag förväntade mig. Jag har förståelse för att marknaden inte alltid är på topp men känslan av att man inte gjort riktigt allt för att få så mycket som möjligt för lägenheten ligger kvar och skaver. Jag hoppas att det var det motsatta och att Emmy gjorde allt för att få lägenheten skulle bli såld för så mycket som möjligt då vi förlorade en del av insatsen.
    Helen L
    • 61.5 m²
    • Skarpnäck
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hej Helen! Tack för ditt omdöme! Det var en tuff försäljning för er och jag förstår att den kommer gnaga ett tag framöver. Min bedömning och rekommendation av dom alternativen vi hade var att sälja lägenheten till dom som vann budgivningen. Delvis för att budet låg i nivå med de senaste försäljningarna i området och även i nivå med min värdering. Men framförallt att ni inte kunde riskera att tappa mer pengar och att ha kvar lägenheten ett tag var inte heller ett alternativ. Beslutet att sälja var självklart ert och jag var tydlig med att jag gärna genomförde fler visningar av lägenheten kommande helger men att det fanns risker med det. Ni höll med om detta och beslutade att sälja. Jag är helt övertygad om att ni hade tappat mer pengar om vi inte sålt när vi gjorde, men ni hade troligtvis känt att vi "gjorde mer" om vi fortsatt jobba med den, kanske hade det varit ett bättre alternativ. Jag är iallafall glad att vi säkrade upp era pengar och fortfarande helt säker på att ni tog rätt beslut att sälja. Jag hoppas att när allt lagt sig att du kommer känna samma sak. Jag tar åt mig angående synpunkterna i dialogen och kommer göra vad jag kan för att bli bättre på den biten i framtiden. Återigen tack så mycket för att jag fick hjälpa er med försäljningen och jag håller tummarna för att din nästa affär kommer vara till större fördel ekonomiskt. Allt gott /Emmy

• 2020-03-29
    Mäklaren har varit snäll och hjälpte oss mycket
    Berj D
    • 96.0 m²
    • Södertälje
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tack Berj för ditt omdöme! Jag hoppas ni trivs i er nya fina lägenhet. Hälsa till Sevan! Mvh Emmy

• 2020-03-29
    Bra mäklare som gör sitt yttersta för att hjälpa både köpare och säljare på bästa möjliga sätt.
    Maj-britt E
    • 96.0 m²
    • Södertälje
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tack så mycket för det fina omdömet Sara! Det var roligt att få samarbeta med dig och hjälpa Maj-britt med försäljningen. Hoppas vi hörs framöver. Allt gott! Emmy

• 2020-03-02
    Jag har sålt en bostad och har bara det bästa att säga. Riktig proffsig hjälp samt bemötande med känsla för att vara ”personlig”. Rekommenderar Emmy!
    Natalia F
    • 5:a
    • 100.0 m²
    • Nacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Stort tack för fint omdöme! Hoppas ni trivs bra i ert nya hus:) Ni är alltid välkomna åter i framtiden. Hälsa till Tim också! /Emmy

• 2019-12-10
    Emmy sålde min 1,5 på Kungsholmen i november 2019. Jag är otroligt nöjd med mitt val av mäklare. Pålitlig, alltid nåbar och lyhörd. Emmy gör det lilla extra hela tiden för dig som kund. Jag kan varmt rekommendera henne till alla som ska sälja sin lägenhet!
    Matilda B
    • 1.5:a
    • 28.0 m²
    • Västermalm
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tusen tack Matilda! Vad roligt att du är nöjd. Det var kul att jobba tillsammans med dig i försäljningen. Jag hoppas att ni trivs bra och kommit i ordning i er nya lägenhet. Ni är alltid välkomna åter! Allt gott Emmy

• 2019-10-29
    Sålde en bostadsrätt på 55kvm söder om Stockholm och hade Emmy som mäklare! Mycket trevlig och professionell! Flexibel och enkel att kommunicera med! Ordning och reda i kombination med ett fint bemötande gör att vi definitivt kommer anlita henne igen nästa gång vi ska flytta!
    Erica E
    • 3:a
    • 55.5 m²
    • Österhaninge
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Tack Erica för ditt fina omdöme! Det var som vanligt kul att jobba med er. Hoppas att ni trivs bra på Kvarnholmen :) Allt gott /Emmy

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte