Emmy Blinke
en del av Brokr Fastighetsmäklare

Swedenborgsgatan 2
118 48 Stockholm — Visa karta

Vad tror Emmy att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 32 kunder tycker om Emmy Blinke

• Patrik B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy hjälpte oss att sälja våran lilla 3:a i en närförort till Stockholm. Under hela processen var hon proffsig, lugn och lätt att kommunicera med, vilket gjorde allt så mycket lättare för oss. Trots att det var nästan 20 liknande lägenheter med visning samma helg i samma område som våran fick vi mer för lägenheten än vi räknat med. Sånt gillar man ju! Läs mer
  • Anna Maria F skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Var inte nöjd med den första mäklaren. Kontaktade Emmy för att hon sålt en lägenhet i samma hus till ett jättebra pris. Vi fick 300 000 mera än vad den första mäklaren hade lyckats med. Dessutom är Emmy noggrann, informerar löpande vad som händer och mycket trevlig att ha att göra med. Jag kan inte vara mera nöjd än vad jag är. Om Emmy kan jag bara säga; ANLITA HENNE!!!! Läs mer
    2018-09-03 Emmy B svarar Anna Maria F
    Tack snälla för fint omdöme Ann Marie. Det var roligt att få hjälpa er i försäljningen. Ni är alltid välkomna tillbaka. Allt gott! /Emmy
  • Einar S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpta en etta i Västertorp. Emmy var väldigt hjälpsam under hela processen och lätt att ha att göra med. Jag är jättenöjd! Läs mer
    2018-09-03 Emmy B svarar Einar S
    Tack Einar för fint omdöme. Hoppas du trivs i din nya fina lägenhet! /Emmy
  • Louise Isabella D skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag har sålt en bostadsrätt, 3 rum på 80 kvm. Träffade flera mäklare innan. Emmy var den enda som stod ut, hon var proffsig, lyhörd samtidigt som mjuk. Jag kände direkt att hon skulle göra ett bra jobb Läs mer
    2018-08-16 Emmy B svarar Louise Isabella D
    Tack för fina omdömet Louise. Det var väldigt roligt att få jobba med er. Hoppas ni trivs bra i er nya bostad. Ni är alltid välkomna tillbaka!
  • Anders E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag köpte en tvårummare i Bagarmossen. Försäljningen gick
    ganska fort och smidigt.Mäklaren var mycket trevlig och sak-
    lig och de ekonomiska mellanhavandena sköttes på ett ut-
    märkt sätt. Läs mer
    2018-08-16 Emmy B svarar Anders E
    Tack för omdömet Anders. Hoppas du trivs bra i din nya bostad. Allt gott! /Emmy
  • Maria A
    Maria A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Köpt bostadsrättslägenhet i Stockholm. Emmy var trevlig, tillgänglig och tillmötesgående och kunnig ndg administration kring köpet. Dock verkade hon en aning oerfaren ndg att hantera budgivningen. Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Maria A
    Hej Maria, Tack för ditt omdöme!

Vad tråkigt att du kände dig oerfaren bemött med budgivningen. Var det något som du kände var otydligt, dålig uppdatering eller liknande som jag kan göra bättre i framtiden?

Mitt mål är att alltid göra det bästa jobbet så lär mig gärna och tar emot kritiken. Det är svårt att till 100% styra hur budgivarna ska agera eftersom att inga bud är bindande och vi inte har någon behörighet att kontrollera tex om budgivarna är med i fler budgivningar. Jag jobbar hårt för att lyssna av deras seriositet hur deras tankar, känslor och humör går i en energikrävande och för många nervös process. Vilket jag även gjorde med dig innan du gick med i budgivningen.

Jag tar åt mig och ska jobba på mitt sätt att lägga fram informationen i budgivningen mot mina köpare i liknande situationer i framtiden. Tack igen och hoppas du känner dig nöjd i övrigt!

Mvh Emmy
  • Gustaf J
    Gustaf J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    I egenskap av bostadsrättsföreningens ordförande anlitade jag Emmy då vi skulle sälja en hyresrätt som nu blivit bostadsrätt. Emmy jobbar väldigt hårt och är mycket proffesionell. Vi fick mer än vi hade räknar med och samtliga i föreningen var mycket nöjda. Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Gustaf J
    Tack Gustaf för fint omdöme och att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen! Tack även för ett mycket bra samarbete vilket gör att processen flyter på smidigt och bra. Välkomna tillbaka:) /Emmy
  • Daniel J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sålde min lägenhet i Stockholm med hjälp av Emmy Blinke, och kunde inte varit mer nöjd. Emmy kändes som mer än en mäklare, mer som en projektledare som jag lugnt kunde lämna över ansvaret till eftersom jag själv var på resande fot under tiden renovering och annonsering pågick. Hon är ett superproffs och överträffade mina förväntningar med råge.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Daniel J
    Tack Daniel för det fina omdömet! Det glädjer mig att du känner dig nöjd och tack för förtroendet du gav mig att få sköta processen. Allt gott! / Emmy
  • Maj-Louise P skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har hjälpt oss att sälja 2 objekt varav den ena var i högkonjunktur och gick för rekordpris medans den andra sålde vi när allt var svårsålt och vi fick ändå det vi förväntade oss. I båda fallen agerade Emmy mycket profesinellt och var väldigt engagerad . Emmy var också väldigt tydlig med att förklara hur marknaden såg ut och vad hon tyckte vad viktigt att göra med lägenheten för att visa upp den från sin bästa sida. Jag rekommenderar verkligen Emmy och vi kommer gärna använda oss av henne igen om vi skulle behöva sälja igen.
    Vi har träffat en hel del mäklare när v köpt nya objekt och skillnaden i bemötande och professionalitet är anmärkningsvärd! Läs mer
    2018-08-04 Emmy B svarar Maj-Louise P
    Tack Maj-Louise för det fina omdömet! Det har varit fantastisk roligt att få samarbeta med er i två försäljningar där det krävts lite olika upplägg och mötts av olika utmaningar. Jag är så glad att ni känner er nöjda och ni är alltid välkomna tillbaka. :) Allt gott /Emmy
  • Daniel N skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Trevlig och kunnig mäklare som gjorde ett fantastiskt arbete vid försäljningen av vår bostad Läs mer
  • Jenna H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy agerade professionellt och kommunikativt genom hela processen. Hon gav rätt förväntningar vid försäljningens start och var sedan tydlig och lugn rakt igenom. Supernöjd! Läs mer
  • Soteris E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon är så professionell och trevlig på sitt jobb! Läs mer
  • Tobias B skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Givet att Emmy fortsätter jobba som mäklare så behöver jag inte leta efter någon annan. Läs mer
  • Staffan L
    Staffan L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy har sålt vår etta på 40kvm i Enskededalen. Jag upplever henne som mycket kunnig, seriös och hon har ett trevligt sätt. Jag hade naturligtvis stora förväntningar vid försäljningen av vår lägenhet. Detta levde Emmy verkligen upp till. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Johan F skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Väldigt saklig, hjälpsam och det kändes som hon verkligen gjorde allt för att göra både mig som köpare samt säljaren nöjda. Läs mer
  • Anita L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Vi fick den bästa hjälpen. Proffsig, lättillgänglig, bra rådgivning, ödmjuk, äkta. Behövde inte oroa mig en sekund. Läs mer
  • Karl S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mäklaren skötte affären på ett klanderfritt sätt och var både proffsig och personlig i sitt bemötande. Allt gick väldigt smidigt och det var aldrig några konstigheter. Mina förväntningar av en mäklare som sköter denna typ av affärer uppfylldes, och jag blev supernöjd med resultatet! Rekommenderas! Läs mer
  • Marlene J skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig, kunnnig och ser möjligheter.
    Serviceminded. Bäst! Läs mer
  • Björn Å skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy gav ett proffsigt och säljande inttryck.
    Hon skötte hela processen klanderfritt.
    Stort plus för tillgänglighet på sms och tel vid frågor. Läs mer
  • Anette S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Sjukt engagerad, lyhörd, smart, snabb och extremt proffsig. Emmy är den ena mäklaren jag träffat där jag ser fördelar med att vara både köpare och säljare. Emmy vill allas bästa och ser lägenhetens potential, hon ger inte upp och siktar högt. Jag hoppas innerligt att Emmy kommer vilja jobba med oss även framöver, då vi kommer vilja köpa en ny lägenhet. Hon är lojal och ärlig. Tack! /Anette Läs mer
  • Maja L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Jag fick ett varm, kamratligt o proffsigt bemötande av Emmy.
    Snabba svar via sms o telefon.
    Jag känner mig fullständigt lugn med Emmy som mäklare när min livs största affär ska genomföras!! Läs mer
  • Stina K skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Hon har varit supertrevlig och kompetent genom hela processen. Det har gått snabbt att få svar på frågor. Läs mer
  • Claes N
    Claes N skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy Blinke var grymt professionell men samtidigt värdigt personlig och lätt att kommunicera med. Emmy kunde hjälpa till med allt på ett perfekt och effektivt sätt. Finns ingenting som kunde göras bättre. Absolut utan tvekan den bästa mäklaren jag har haft att göra med hittills. Läs mer
  • Nickie E skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy är trevlig och tillmötesgående och väldigt förtroendeingivande. Jag som köpare kände mig trygg hela prosessen. Jag upplever även Emmy som väldigt flexibel vilket gör det lättare för mig som köpare. Jag skulle använda Emmy vid en eventuell försäljning i fortsättningen. Läs mer
  • Jonas H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Mycket bra bemötande. Emmy var mycket snabb vid återkoppling. Kan tänka mig att använda mig av henne igen. Läs mer
  • Linda L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Proffsig, engagerad och mycket trevlig. Läs mer
  • Jill P skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy är en mycket professionell mäklare. Hon är lyhörd för mig som säljare och har bra fingertoppskänsla för marknaden. Hon återkopplade snabbt och såg till att jag kände mig trygg hela processen. Fick många goda råd som gjorde att min försäljning blev lyckad.

Jag kan starkt rekommendera Emmy Blinke som mäklare. Läs mer
  • Glenn L skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Bra mäklare som stöttat under hela processen, samt guidat potentiella köpare så att de blir trygga nog att ge bud på lägenheten. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan H skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Utmärkt stöd för oss säljare och förtroendeingivande i dialog med köpare. Läs mer
  • Lena S skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Emmy är en kanonmäklare som verkligen anstränger sig och är ärlig mot sina kunder. Hon är lugn, sansad med en bra struktur som hon kommunicerar väl. Supernöjd och kommer nyttja henne framöver vid försäljningsbehov Läs mer
  • Michael A skrev om Emmy Blinke en del av Brokr Fastighetsmäklare
    Kunnig, tillmötesgående. Bara positivt!! Läs mer