Läs vad 33 Läs vad Jonas Danielsson

• 2020-12-19
    En av anledningarn att jag valde Jonas var att han var hungrig och följde upp vårt första möte väldigt snabbt. Fick känslan av att han verkligen ville sälja. Väldigt service minded, följde upp och höll mig uppdaterad genom hela processen. Mitt objekt var svårsålt med Jonas gav inte upp utan kämpade på och i slutänden fick jag det jag ville ha. Kan varmt rekommendeta Jonas på Brokr.
    Kristina S
    • 59.2 m²
    • Nacka
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-11-12
    Under hela vårt köp av bostadsrätt i Idre har Jonas varit en klippa. Snabb med återkoppling samt trevligt och professionellt bemötande. Skulle starkt rekommendera Jonas! Har själv inte stött på en bättre mäklare.
    Martin F
    • 5:a
    • 75.0 m²
    • Älvdalen
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-11-06
    Sålde min lägenhet. Extremt smidig process.
    Tomer S
    • 1.5:a
    • 46.0 m²
    • Högalid
  • 2020-10-26
    Sålde 2 rum kök med balkong. Mycket trevlig man, duktig säljegenskap. Behjälplig på alla sätt.
    Hälsn, Monica Lundh
    Monica L
    • 44.0 m²
    • Långsjön
  • 2020-10-05
    Jonas är professionell, snabb och tillmötesgående.
    Cecilia E
    • 54.0 m²
  • 2020-10-04
    We bought a radhus. The broker Jonas Danielsson is a wonderful person. He explained everything in detail to us. I highly recommend him as a mäklare.
    Tabasum T
    Tabasum T
    • 117.0 m²
    • Salem
    köpte sitt hus med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
  • 2020-10-02
    Jonas är mycket trevlig och svarar på alla dina frågor. Kunde inte ha önskat min en bättre mäklare att köpa min första lägenhet av.
    Zuzanna K
    • 1:a
    • 28.0 m²
    • Nacka
    Tack Zuzanna för din varma ord. Hoppas att du trivs i din första bostadsrätt och tveka inte att höra av dig om du behöva hjälp med någonting framöver!

• 2020-10-02
    En mycket lyhörd mäklare som ansträngde sig till det yttersta för att göra såväl köpare som säljare nöjda. Respektfull. Tog sig tid, ingen stress. Rekommenderar honom å det varmaste.
    Jonas W
    • 5:a
    • 110.0 m²
    • Hägersten
    Tack Jonas för de varma orden. Skönt att allt löste sig på bästa sätt!

• 2020-10-02
    Kompetent och erfaren mäklare med fullt fokus på kundens bästa. Professionell och engagerad. Smidig och lätt att arbeta ihop med, allt flöt på med gott resultat.
    Karin J
    • 3:a
    • 68.0 m²
    • Hägersten
    Tack Karin, alltid kul när man når uppsatta mål öven när de är väldigt höga. Kul med nöjda återkommande kunder och hoppas att vi får göra fler lyckade affärer tillsammans i fortsättningen!

• 2020-10-02
    Vi köpte en 4:a på nybohovsbacken och det var helt oplanerat men vi älskade lägenheten direkt. Jonas var enkel o proffsig att ha o göra med. Kontraktet var påskrivet 6 dagar efter visning!
    Henrik J
    • 4:a
    • 79.0 m²
    • Hägersten
    Tack Henrik för en fin rekommendation. Alltid kul när man prickar rätt och kan "spontan" köpa en fin bostad. Hoppas att ni hinner planera lite nu då det är ett par månader fram till tillträdet. Vi ses och hörs snart igen!

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte