Jonas Danielsson

Jonas Danielsson

Jonas Danielsson är mäklare på Brokr Fastighetsmäklare

Jonas Danielsson har varit registrerad mäklare sedan 2008-02. Jonas Danielsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-08 och har fått 41 omdömen med ett betyg på 4.9. Jonas Danielsson har haft 42 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 71% av sina kunder efter omdömen.

Jonas Danielsson är med mer än 1000 försäljningar i ryggen en av Stockholms mest erfarna mäklare. Han vad som krävs oavsett område och objektets förutsättningar.

– Jag är med under hela din säljprocess – från första tanke och fram till försäljning. Det är aldrig för tidigt att ta en första kontakt med mig.

Han känd som ”Kungen av Klubbacken”. Klubbacken är ett område i Mälarhöjden.
– Jag har själv bott där och kan varje litet skrymsle och hörn.

Hög kundnöjdhet, varma rekommendationer och ett stort engagemang är framgångsfaktorer som han alltid eftersträvar.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 41 Läs vad Jonas Danielsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Tullinge
    2021-06-30
    Visade intresse och svarade på ett trevligt sätt. Man kände sig sedd.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Mälarhöjden
    2021-06-28
    Mycket bra och korrekt och tar sig all den tid som behövs. Jag fick mycket bra information och rätt råd vid försäljningen. Presentationen av objektet var också den bra och under hela processen så här långt har Jonas Danielsson hålla mig underrättad, tagit in synpunkter och kommit med välgrundade förslag. Jonas har också god lokalkännedom. Han har också varit angelägen om att köparen ska få rätt information och som säljare vill vi också vara transparenta. Sammantaget gick försäljningen över förväntan och jag kan verkligen rekommendera Jonas Danielsson.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare
    • Mälarhöjden
    2021-06-07
    Allt bara bra! Bra avstämning längs hela vägen från värdering, förberedelser och i hela säljprocessen..
    • Botkyrka
    2021-04-08
    Köpt lägenhet via Jonas och han ställer upp och besvarar alla frågor, inga frågor är för dumma :)
  • Jacob B
    2021-03-17
    Jag visste redan innan det var dags för min försäljning att det var Jonas som jag skulle ha som min mäklare. Hans statistik talar för sig, framför allt i området Klubbacken där han vet ALLT.

När jag sedan tog kontakt med Jonas så visade det sig också att han var en väldigt trevlig person och visste redan allt om min bostad.

Sedan under processen var han alltid tillgänglig och fick mig att känna mig trygg.

Efter försäljningen har han varit fortsatt lika tillgänglig.

Om ni vill ha en mäklare ni kan lita på - kontakta Jonas!
    Tack Jacob för den fina rekommendationen. Kul att vi tillsammans kunde stå rekord med det högsta kvadratmeterpriset någonsin på Klubbacken. Hoppas att ni hittar rätt i er nya bostad! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-03-17
    Kortfattat så framstod han kompetent och förtroendeingivande på en nivå som låg långt över medelmåttet av min familjs mäklarerfarenhet, som i sin tur är låg. Antingen är han ovanligt kompetent i praktiken eller så har han en sällynt god förmåga att framstå som det. I vardera fall mycket imponerande. Affären gällde en etta på Klubbacken i Mälarhöjden.
    Tack Edvin för de fina orden. Hoppas att du kommer trivas i din nya bostad. Det är en magisk lägenhet med en utsikt du aldrig kommer att tröttna på. Lycka till! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-02-28
    Supertrevlig och tillmötesgående! Rekommenderar verkligen Jonas!
    Tack Towa och grattis till den nya fina lägenheten. Lycka till framöver så ses vi garanterat i området! /Jonas Jonas Danielsson
    2021-02-26
    Köpte en lägenhet på 55kvm i Mälarhöden och blivit superproffsigt bemött av Jonas första stund. Helnöjd kund. Rekommenderar honom starkt!
    Tack Jonathan, det var kul att ni fick köpa. Det var ett väldigt trevligt samarbete och är övertygad om att ni kommer trivas i er nya bostad. Vi kommer garanterat springa på varandra på Klubbacken. Lycka till! /Jonas Jonas Danielsson
    • Nacka
    2020-12-19
    En av anledningarn att jag valde Jonas var att han var hungrig och följde upp vårt första möte väldigt snabbt. Fick känslan av att han verkligen ville sälja. Väldigt service minded, följde upp och höll mig uppdaterad genom hela processen. Mitt objekt var svårsålt med Jonas gav inte upp utan kämpade på och i slutänden fick jag det jag ville ha. Kan varmt rekommendeta Jonas på Brokr.
    Tack Kristina! Ja, det vart lite tuffare än vi kanske trodde men resultatet var tillsist i paritet med försäljningsrekord i föreningen. Känns bra att vi hade ett fungerande samarbete hela tiden med en tydlig målbild och ett tydligt sikte. Sen nådde vi dit tillsist vilket var kul! Lycka till framöver och lycka till med nya företaget. /Jonas Jonas Danielsson
  • Martin F
    • Älvdalen
    2020-11-12
    Under hela vårt köp av bostadsrätt i Idre har Jonas varit en klippa. Snabb med återkoppling samt trevligt och professionellt bemötande. Skulle starkt rekommendera Jonas! Har själv inte stött på en bättre mäklare.
    Tack Martin för de varma orden. Kul att ni fått ett sånt härligt fjällboende och hoppas att ni kommer få många trevliga dagar i skidbacken och sommarkvällar på altan. Lycka till framöver! /Jonas Jonas Danielsson