Jonas Danielsson
Aktiv på Reco.se sedan 2019-08-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 22 Läs vad Jonas Danielsson

• MARIKA H
    MARIKA H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-21

Hägersten
    Har precis köpt en lägenhet där Jonas var ansvarig mäklare. Jag tycket att Jonas gjorde ett helt fantastiskt jobb. Han är tillgänglig, kunnig, engagerad samt mån om att ge snabba och korrekta svar på alla frågor. Skulle definitivt rekommendera Jonas till de som säljer sin bostad. Han hanterar försäljningen med den omsorg som man hoppas att en mäklare skall visa. Kommer sannolikt att anlita Jonas då jag själv skall sälja nästa gång. Läs mer
  • Max B
    Max B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-17

Hägersten
    Jag har anlitat Jonas som mäklare vid försäljning av en lägenhet (och även köpt av Jonas tidigare).

Jonas är väldigt duktig på det han gör och uppnådde att fantastiskt resultat med försäljningsuppdraget och vi är mer än nöjda med utfallet av hela affären.

Jag skulle utan tvekan anställa Jonas igen och rekommenderar honom till 110%. Läs mer
  • Kristin B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-14

Hägersten
    Köpt en tvårumslägenhet med balkong och fantastisk utsikt över Mälaren.
    Jonas är väldigt trevlig, tydlig, hjälpsam och professionell. Jag skulle definitivt kontakta honom igen om jag ska sälja eller köpa ny bostad. Läs mer
  • Martin H sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-11

Hägersten
    Sålde en lägenhet på Klubbacken med Jonas hjälp och är helt enkelt väldigt nöjd. Trevlig, snabb och proffsig. Bestämde mig redan när jag köpte lägenheten att välja honom vid försäljning. Läs mer
  • Göran K sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-07-10

Hägersten
    Vi sålde vår lägenhet med Jonas mitt under coronavåren 2020.
    Trots omständigheterna gick försäljningen precis som vi hade önskat. Detta tack vare Jonas långa erfarenhet och skicklighet som mäklare.Vi kände oss väldigt trygga genom hela processen. Jonas är bra och tydlig i sin kommunikation och alltid tillgänglig.
    Vi kan varmt rekommendera Jonas och skulle gärna sälja med honom igen. Läs mer
  • Frida B köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

Hägersten
    Jonas är noga, tar sig tid för både säljare och köpare. Vi kommer anlita honom själva om vi säljer vårt boende. Läs mer
  • Barbro Sonja H köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

Huddinge
    kunnig samt trygg fastighetsmäklare Läs mer
  • Sara S sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

Hägersten
    Jonas hjälpte oss att Få till försäljning av nuvarande lägenhet och köp av ny under typ samma vecka. Väldigt tillmötesgående och lösningsorienterad. Rekommenderar varmt Läs mer
  • Victor J sålde sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-21

Hägersten
    Jonas sålde min och min sambos lägenhet på Klubbacken. Han har ett gott betmötande och är väldigt enkel att ha och göra med. Det var andra gången jag anlitade honom, det var ett självklart val att välja honom för andra flytten. Allt flöt på precis lika bra som gången innan. Betyget är en solklar 5a. Läs mer
  • Bengt N köpte sin lägenhet med hjälp av Jonas Danielsson en del av Brokr Fastighetsmäklare

2020-06-13

Hägersten
    Köpte genom en synnerligen professionell mäklare. Bemötandet var alltigenom flexibelt och vänligt. Som köpare är det viktigt att känna att mäklaren också står på köparens sida. Läs mer

Andra mäklare hos Brokr Fastighetsmäklare

Sofie Vikström